Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique 23-02-2019

Er werd alle tijd voor ons genomen en bijzonder vriendelijk personeel tijdens onze aankoop

Diana 23-02-2019

Ben eerst in de winkel geweest maar helaas was de Nintendo niet in de winkel verkrijgbaar. Webwinkel dan maar. Overzichtelijk en snel bezorgd. (volgende dag al) netjes met track en tracé.

ton groenendijk 23-02-2019

Op zoek naar mixer. Rustig kunnen kijken. Duurt het kijken wat langer, meldt zich de verkoper. Die legt keurig uit wat de voor-en nadelen zijn van de betreffende apparaten. Rustig, niet opdringerig of sturend. Ze bestaan nog, het goede winkelpersoneel.

Hans 23-02-2019

Super snelle levering ,Vrijdagavond besteld en Zaterdag voor de middag was deze geleverd, vriendelijke bezorgers, dus een aanrader voor als je iets snel nodig heeft.

Fred 23-02-2019

Na aankoop van een AEG vaatwasser die niet goed droogde en waarbij tevens bleek (na montage) eigenlijk mede een vaatwasser met 'vaste deurbevestiging' zou moeten zijn e.e.a. bij BCC Leeuwarden aangekaart en kon zonder enige problemen de vaatwasser worden geruild voor een Siemensapparaat.
Uitstekende service !!

L. 23-02-2019

Goede service door de medewerkers (alleen mogen er wel 1 of 2 meer rond lopen). Wisten goed uit te leggen over de producten en waren erg vriendelijk.

A. Bosch 23-02-2019

De werknemer was klantvriendelijk, eerlijk, behulpzaam en geduldig. en had verstand van zaken. Vragen werden goed en duidelijk uitgelegd.

Aart 23-02-2019

Gewoon een prettige winkel . Je word snel en vakkundig geholpen. En niet onbelangrijk een goede lage prijs

R 23-02-2019

Goed advies en omdat ik een knieblessure heb heeft de medewerker mijn aankoop helemaal naar mijn auto in de parkeergarage gebracht.

Chris Scheper 23-02-2019

Ik vind het een hele goede winkel met vriendelijke personeel. Je wordt er leuk ontvangen en ze nemen voldoende tijd om je prima te helpen. In de loop der jaren heb ik daar het e.e.a. gekocht en voel mij er "thuis".

Bokkie60 23-02-2019

Ik kom al meer dan 40 jaar bij BCC, alles wat ze beloven maken ze waar en als er wat kapot gaat wordt altijd goed opgelost, ook na garantie periode en het personeel is zeer vakbekwaam en zeer vriendelijk, dus ik zal altijd daar blijven komen

Colin 23-02-2019

Snelle levering. Overzichtelijke site. Alleen is de productinformatie moeilijk te vinden.

Eduard Rijnshoeven 23-02-2019

Ik vind deze winkel in Buitenvelderd meer dan uitstekend, het personeel zijn zeer proffesiooneel
Ik ben geholpen door Dennis heeft mij uitstekend geholpen en ben dan ook met mijn Bose Bas 700 vertrokken van mij krijgen ze 5 sterren

vanW 23-02-2019

Alhoewel ik gericht zocht, kreeg ik van een verkoper een nuttig advies betreffende aankoop van KOBO E-reader

Iris 23-02-2019

BCC op de Bilderdijkstraat in Amsterdam ligt gunstig ten opzichte van mijn huis, dus vandaar de keuze voor dit filiaal. Top service gehad! Ik ben super goed geholpen en heb de juiste uitleg gekregen. Ik ging er helemaal blij weg!

Janh 23-02-2019

Superveel keuze en supersnelle levering! Goed apparaat, meteen heel tevreden.

Rick 23-02-2019

Super snelle service en installatie van ons nieuwe wasmachine ging perfect.

Marie Louise 23-02-2019

Menneer had direct in de gaten waar wij precies naar opzoek waren. Goed geholpen en de juiste informatie gekregen.

Carolina 23-02-2019

Prettige winkel, voldoende keuze, werd vriendelijk geholpen en geadviseerd bij mijn keuze. Gratis parkeren.

Sander 23-02-2019

Super! Laten bezorgen na bezoek in de winkel. Vriendelijk geholpen! Snelle levering.

Gr Sander

Huub 23-02-2019

Had een probleem en dit is super opgelost, ik had deze oplossing niet verwacht, alle lof voor het personeel van BBC uit den Bosch

Anna 23-02-2019

na 3 maanden weer een betrekkelijk grote aankoop gedaan. Toen we de winkel binnen kwamen werden we als klant herkend en de verkoopster wist ook nog wat we gekocht hadden en vroeg of we tevreden waren met de aankoop.
Ook bij het beslissen van de nieuwe aankoop werden we uitstekend begeleid.

Demi 23-02-2019

Snelle hulp en goede service! Ik kom er vaker en ik heb nooit iets te klagen!

A. 23-02-2019

Een laptop gekocht die binnen een half jaar al super slecht werkte. Meerdere malen mee terug gegaan. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat het een fout in de laptop zelf is (een probleem bij alle laptops van dat type), maar geld teruggeven of een vergelijkbaar product aanbieden daar doen ze niet aan. Opsturen zou zinloos zijn volgens de medewerker, want dan zou ik de laptop in fabrieksinstellingen terugkrijgen en het probleem zo weer opnieuw beginnen. Slecht advies dus en een nog veel slechtere service bij problemen (zelfs als je een extra garantie pakket hebt gekocht). Meestal aardig personeel maar problemen bij producten worden niet opgelost. Ik koop nooit meer bij de BCC!

René 23-02-2019

verkoper gaf goede informatie en was niet opdringerig; altijd al een prettige en overzichtelijke winkel

Yvon 23-02-2019

Snelle en vriendelijke verkoper in de winkel die ook advies gaf over het bedoelde product.

Paul van der Haar 23-02-2019

Vriendelijk en informatief verkoopcontact. BCC = Buitengewoon Creatief en Clientgericht.

Nico 23-02-2019

Goed geholpen zonder opdringerigheid en goede product informatie. Kreeg ook nog de mogelijkheid om bij een concurrent te kijken of daar een apparaat waar ik ook in geinterresseerd was te gaan bekijken.

Helen 23-02-2019

Fijne winkel, vriendelijk personeel. Goede service, altijd bereid om mee te denken. Ook de webwinkel is prettig, bestelde artikelen zeer snel en goed bezorgd.

Martijn 23-02-2019

Goede en voldoende informatie gekregen, vriendelijk geholpen, de tijd genomen voor de klant en tevreden met de aankoop.

Astrid 23-02-2019

In Beek zeer vriendelijk en kundig personeel.
Ben zeer tevreden over de producten en zal zeker weer voor BCC kiezen als we iets nodig hebben.

Linda Moser 23-02-2019

Onlangs heb ik hier mijn nieuwe stoomreiniger, stofzuiger en "JPL disco box" gekocht. Ik ben erg tevreden met de producten. Erg leuk om samen met een medewerker te orienteren wat allemaal te koop is om je huis in te richten en te onderhouden. Ik was goed geholpen, lekker nog een bakje thee gehad en het was ook leuk om de verschillende kwaliteitsverhoudingen van de diverse geluidsboxen te ervaren.

Marc 23-02-2019

Makkelijk bestellen, goede prijs, alles volgens afspraak en keurige en vriendelijke aflevering en installatie.

Co M 23-02-2019

Deze week twee aankopen gedaan bij BCC. Wasmachine en een TV.
Heel goede en plezierige adviseurs en verkopers in de winkel. Ben erg geholpen met advies etc.
Ook de afleveringen op twee momenten deze week verliepen zeer soepel, Zeer goede aanwijzing wanneer en hoe laat levering zal plaatsvinden. Daar heb je wat aan!
Plezierige en kundige heren die de wasmachine kwamen plaatsen en de oude meenemen. Dank daarvoor!

Philkreuz 23-02-2019

snelle en vriendelijke hulp in de winkel. Veel kennis en goede uitleg van procukten. Goede service en garantie

Suzanne 23-02-2019

Goed en betrouwbaar advies in de winkel, hele snelle service en uitstekende bezorging! Helemaal top!!

GerJo 23-02-2019

De winkel is dichtbij onze woonplaats, vriendelijke mensen, grote keuze, goede adviezen.
Alleen zouden ze geen combinatie met Essent moeten hebben en aanbevelen voor een energiecheck! Dat hebben we als onprettig ervaren: dat kun je beter thuis doen!

Top service 23-02-2019

Zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Ik was op zoek naar een tablet voor mijn dochter met daarbij een koptelefoon. Goed advies en liet dochtertje proberen. Mijn dochtertje was erg blij en ik was zeer tevreden bij het verlaten van de winkel. Uiteraard hebben we de lagere prijs van de concurrent gekregen. Top!

Jennie 23-02-2019

Vriendelijk personeel. Duidelijk uitleg over het produkt. Attent, het produkt werd naar onze auto getild. Niet opdringerig. Gastvrij we kregen koffie. Warm onthaal.. top!

Richard 23-02-2019

Top service. Ze lossen alles voor je op. Bij kapotte wasmachine niets van fabrikant gehoord, maar zij hebben alles voor ons opgelost.

R. Bergsma 23-02-2019

Vriendelijk te woord gestaan, denken met je mee. Keurige oplossing aangeboden voor een lastig issue.

Patricia 23-02-2019

Bij de BCC terecht gekomen omdat deze op dat moment de beste prijs had i.c.m. de meest snelle levering. Ik werd keurig op tijd gebeld tussen de doorgegeven tijd in, dat ze er met 30 minuten zouden zijn en dat waren ze ook.
De wasmachine werd naar boven getild, aangesloten en ik kreeg een kleine uitleg. Top!

Olaf 23-02-2019

Droger besteld bij BCC, ik kon zelf makkelijk de afleverdatum aangeven. kreeg een mailtje een dag van te voren met een indicatie van tijdstip. Op de dag zelf een specifiekere tijd die hetzelfde was als de vooraankondiging (8:30/10:30). Netjes gebeld 15 min van te voren en de droger stond om 9:20 op zolder. Oude droger meegenomen zonder problemen. Alles zoals geadverteerd dus. Gewoon goed en makkelijk.

Magda 23-02-2019

Ik werd direct vriendelijk en deskundig geholpen. Omdat ik de bon van mijn defecte bluray speler kwijt was heeft de medewerker de bon voor mij opgezocht in het systeem van BCC. Er zit nog garantie op dus hij wordt kosteloos gerepareerd.

Gert 23-02-2019

Bij BCC kun je terecht voor artikelen met een goede prijs, een snelle bezorging en uitstekende service.

Karolina J. 23-02-2019

I give 10 , so nice and friendly guys. Good cooperation. They came at time what was in email. Everything explain about waschmaschine . Really good one !!!

GPleijsier 23-02-2019

Een zeer vriendelijke verkoper die ons een deskundig advies gaf. Waardoor wij een goede keuze konden maken

Tjeerd 23-02-2019

Alles is op tijd geleverd en geïnstalleerd naar tevredenheid was zelfs zo ik kon het product elders goedkoper krijgen en. Kreeg het verschil terug

D Turubassa 23-02-2019

Goede winkel kom er graag .En ik slaag er altijd met wat ik nodig heb. Voor me zelf maar ook voor me zoontje. En je krijgt altijd goede sevice met goede smile van de personeel. Niks meer veranderen ben zeer tevreden.

van Uden 23-02-2019

Fantastisch geholpen na een defect aan onze stofzuiger. Netjes afgehandeld door een nieuwe aan te bieden zonder een hoop heisa. Bij de de nieuwe aankoop ook nog eens prima advies gegeven. Dat is nog een service! Top!