Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D 21-02-2019

Mooie winkel en leuke verkopers. Goed assortiment en het advies is ook professioneel

Caglar Caglayan 21-02-2019

degelijke product, waarcoor zijn geld.. een aanrader.. wel problemen met bestellingen met freebees.. service moet zeker beter wat dat betreft!

Elsje 21-02-2019

overzichtige winkel met klantvriendelijk personeel
alles goed volgens rubrieken ingedeeld en te vinden
de winkel oogt overzichtelijk licht en ruim.
is makkelijkte vinden en gratis parkeren is ook erg handig en klantvriendelijk

Ans de Laat 21-02-2019

Ik kan alleen maar zeggen fantastisch ik had 's avonds laat besteld en betaald had meteen al een mailtje dat ze aan het inpakken waren en dat ik het bestelde de volgende dag al kreeg. En inderdaad de volgende dag om half drie was mijn pakket een mooie magnetron er al zonder verzendkosten gratis bezorgd door DHL. Bedankt BCC leuk om jullie klant te zijn op deze manier. Ook heel veel keuze wat artikelen betreft gewoon even invullen wat je zoekt en je krijgt volop te zien met beschrijving en verschillende prijzen, even klikken en betalen wat je hebt uitgekozen het wordt meteen naar je toegestuurd. Dank je wel BBC

Schroeder 21-02-2019

's Avonds online een bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd.
Het was volgens internet niet de laagste prijs, maar door de positieve ervaringen in het verleden heb ik toch weer voor BCC gekozen.

Voor het prijsverschil kan ik nog een claim indienen ivm de laagste prijsgarantie.

Els Groeneweg-Vervloed 21-02-2019

Zanussi is een goed merk vandaar onze keuze voor deze vrieskast. Ook een erg goede service bij BCC Oss, Ik wist wel wat ik wilde maar nog wat vragen en die werden deskundig beantwoord.
De vrieskast is geleverd binnen 24 uur echt geweldig en onze oude vrieskast werd gratis mee genomen. Op naar de volgende bestelling

R 21-02-2019

Prima geholpen, dit was in het verleden daar wel eens anders. Ben er prima tevreden over.

Jacques 21-02-2019

Mooie winkel in Barendrecht, ruim opgezet. De indeling is niet te dicht op elkaar geplaatst, makkelijk door de winkel te lopen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam en werd goed geholpen. Ik heb daar een magnetron gekocht en kom zeker weer terug. Ik raad het zeker aan om daar eens langs te komen.

Jan de Vos 21-02-2019

Prima service de laptop die ik wilde hebben moest besteld worden,binnen de aangegeven tijd geleverd en voor de prijs die intussen was verlaagd.
Grote klasse!

Marcel & Priscilla 21-02-2019

We hadden het model koelkast dat wij wilden (omdat de oude defect was) al uitgezocht op de website van BCC. De winkelervaring betrof eigenlijk niet meer dan een simpele aankoop en afrekening. Het grootste compliment gaat naar de bezorgdienst van BCC. Vriendelijk, bekwaam, zeer behulpzaam en collegiaal onder elkaar. Je kunt je als BCC geen beter visitekaartje wensen.

ND 21-02-2019

Na wat rondkijken tot de conclusie gekomen dat BCC het product waar ik naar op zoek was het voordeligst aanbood. Kon ook de VVV-bon die ik nog had liggen gebruiken als betaling. Verzending ging soepel.

Els Bravenboer 21-02-2019

ik vind het een hele goede winkel personeel is super vriendelijk en ervaren

jan paul 21-02-2019

snel geleverd, goed verpakt en zeer redelijk van prijs!was nog een speciale aanbieding ook!

Thomas 21-02-2019

Waarom heb ik voor deze shop gekozen, heel simpel omdat de winkel dit product niet op voorraad had, ondanks de melding op de site dat er WEL voorraad was, nutteloze reis naar Nijmegen en toen maar de webwinkel bezocht en het product besteld. Een dag later werd er bezorgd op de afgesproken tijd, gewoon prima. In de winkel moeten ze heel wat leren, leve de webwinkel.

Gertjan raaijmakers 21-02-2019

Prima winkel met goed en vriendelijk personeel in Veghel ,snel en goed geholpen

G.Visser 21-02-2019

Er was genoeg keus voor ons ,meer als in kleinere zaken. We werden vriendelijk geholpen en de uitleg over de machine was uitgebreid .De bezorging was ook goed geregeld en ging erg vlot.

T.A.F vanden Biggelaar 21-02-2019

Ik heb al vaker gekocht in deze winkel waar ik altijd goed ben geholpen en waar vriendelijk en deskundigpersoneel werkt.Verder kun je rustig door de winkel lopen en advies vragen als je dit nodig hebt.Echt een fijne winkel

CSG 21-02-2019

Erg netjes geholpen, had een aantal vragen en die werden me duidelijk gemaakt. Moest kiezen tussen meerdere artikelen, daar werd me ook bij geholpen. En ben helemaal tevreden met mijn keuze. Super service en prijs.

Netty 21-02-2019

Afgezien van de voordelige prijs, is de site prima te bewerken. Voorheen altijd 'slechts' winkelervaringen opgedaan, maar ook deze variant met webshop, beviel prima.
Ondanks een paar dagen vertraging, zojuist ontvangen en later uitpakken en plaatsen, is de volgende stap. ook de begeleiding van de order mail, bellen en after-controle, geeft nu een goed gevoel.

Arianne van Lierop 21-02-2019

Goede service, vriendelijke medewerkers. Ik kom graag bij deze winkel en word altijd goed geholpen!

H.J Gravemaker 21-02-2019

Vriendelijke, deskundige verkopers. Winkel heeft een prima uitstraling, prettig om daar rond te lopen.

Emiel 21-02-2019

Was niet druk, goed geholpen met mijn Dyson V10.

Wel beetje jammer dat de cashback actie achteraf in de winkel had gemoeten. nu heb ik 5 mensen moeten uitleggen wat er is gebeurd en dat eindigde erin dat de winkel mij gaat bellen.

... to be continued

Janneke van Houtum 21-02-2019

Wij zijn niet tevreden. Hadden een klacht over ons strijkijzer van Tefal die al vrij snel (onze kraamtijd) kapot ging, en we werden van het kastje naar de muur gestuurd en moesten telkens achter hun aan bellen wat de status was, ook frustrerend dat ze zeggen dat het apparaat is opgestuurd terwijl die in een hoekje van het magazijn bleek te staan, wat ineens niemand wist. We hadden nog meer mindere ervaringen over deze winkel maar daar heb ik mijn gal al over gespuwd op hun eigen website en customer service mail. Voor ons eens maar nooit meer!

Anneke van Dorp 21-02-2019

Het artikel is goed te vinden op de website en makkelijk online te bestellen. Snel en netjes en op tijd de andere dag zoals vermeld bezorgd. Vandaar de 10.

E. Buijing 21-02-2019

Inbouwvaatwasser besteld, maar deze bleek niet te passen. Terug naar de winkel en werd er gezocht naar goede oplossing en kwam er keurig een passende vaatwasser.

Super geregeld.

Ari 21-02-2019

Ik was heel snel geholpen en heb binnen 5 min me aankoop gedaan met precies wat ik wilden :)

Said 21-02-2019

Super service en snel en correct geleverd!! Besteld en volgende dag in huis zoals ze beloven. Retouren gaat ook simpel!

Gertjan 21-02-2019

Medewerkster deed alle moeite om het juiste apparaat voor ons te vinden.
Zocht op de site, welke aan onze eisen zou voldoen en onderzocht of het door ons gekozen apparaat inderdaad in onze keuken zou passen. Hoewel de datum van gratis installeren was verlopen, werden ons geen installatiekosten in rekening gebracht.

Ineke 21-02-2019

BCC biedt een goede service, heeft overwegend een vlotte bezorging en prima kwaliteit produkten.

bj kuipers 21-02-2019

prachtige winkel en het personeel is heel klantvriendelijk en deservice is ruim voldoende

RJJ V Beek 21-02-2019

Prima advies bij aankoop iPad en overzetten gegevens voor prijs van 14,95 Snelle service
Misschien iets te dure cover voor standaardprijs er is niets anders

Ineke 21-02-2019

Online tablet en telefoon gekocht en in de winkel werd ik goed geholpen bij informatie die ik nog wilde hebben. Goede service!!

levi haers 21-02-2019

Na lang twijfelen over welke printer ik zou moeten nemen heb ik toch gekozen voor de epson et-2650.
Ik ben goed geholpen door farzin en dan ook zeer tevreden met mijn printer!

Schaareman 21-02-2019

Wij hebben een nieuwe wasmachine gekocht bij jullie,en de oude moest retour,maar omdat de bovenkant los zat konden de monteurs (ivm veiligheid) niet mee nemen. We hebben deze er zelf opgezet en alsnog werd deze een week later alsnog opgehaald, super toch!!

Sbolten 21-02-2019

Overzichtelijk, snelle levering, uitleg, goede prijzen, makkelijk contact, nemen oude machine zo weer mee

Frenk Postelmans 21-02-2019

Wederom geslaagd bij BCC, zoals altijd goed geholpen, eerlijk advies gekregen en vriendelijk geholpen. Behalve aankoop speaker, ook afspraak gemaakt voor reparatie wasmachine, ook daar aangeschaft, wasmachine gemaakt en alles keurig afgehandeld. Bedankt en tot snel.

D. Verweij 21-02-2019

De droger werd snel geleverd zoals beloofd. In de ochtend netjes een mail en sms met de aflevertijd. Twintig minuten voor aflevering een telefoontje dat de heren in aantocht waren. Keurige medewerkers die in no-time de oude droger meenamen, mij de kans gaven nog een doekje over de stoffige vloer te halen en daarna de nieuwe droger installeerden. Nog even een korte uitleg gekregen. Netjes, vriendelijk en vrolijk. Topservice, een volgend huishoudelijk apparaat bestel ik zeker weer bij BCC. Ze doen exact wat ze beloven!

Bas 21-02-2019

Duidelijke omschrijving van het product en overzichtelijk weergave van technische spec.
Voorraadoverzicht was duidelijk en bleek juist.
Levering was snel en zorgvuldig.

Andries Prins 21-02-2019

Heb met veel plezier een Netatmo besteld bij BCC
De levering had ik de andere dag al in huis.
Het werd ook goed in de gaten gehouden door BCC of alles wel goed ging
Het is allemaal perfect geregeld

Andries Prins 21-02-2019

Heb met veel plezier een Netatmo besteld bij BCC
De levering had ik de andere dag al in huis.
Het werd ook goed in de gaten gehouden door BCC of alles wel goed ging
Het is allemaal perfect geregeld

A.M.Post 21-02-2019

Persoonlijke informatie met uitgebreide uitleg over de producten.Wij komen hier al jaren .Ook de laagste prijs garantie is de reden dat wij de laatste tijd naast de wekker radio nu: ook een televisie, afwas machine tablet en scheerapparaat gekocht hebben.

Veronique 21-02-2019

Had hier een warmtepomp droger gevonden van AEG in de Outlet wat €200 scheelde op de originele prijs en die ook nog de volgende dag thuis bezorgd kon worden. Een fijne bijkomstigheid is dat ze hem gratis aansluiten (wat ook niets voorstelde), hem op 2 verdiepingen hoog brachten en het oude apparaat gelijk meenamen zonder extra kosten.

Dongen van J 21-02-2019

Keurig te woord gestaan ,alternatieve gezocht voor het product wat op mijn verlanglijstje stond wat echter niet voorradig was , en vervolgens de prijs aangepast aan die van de concurrent.

Henny 21-02-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe friteuse en vonden bij BCC de Tefal friteuse FR3380.
Bleek voor onze doeleinden zeer geschikt. Na wat prijsvergelijk op internet konden we geen leverancier vinden die goedkoper was. Via internet besteld om 22:00 's avonds en de volgende morgen kon de levering al in gebruik worden genomen. De friteuse bevalt ons prima, uitermate goede prijs/kwatiteits verhouding. De bestelprocedure van BCC verloopt zeer vlot en plezierig. Goede informatie over het product en zeer snelle levering.

Janny bontsema 21-02-2019

Ik ben in de winkel geweest voor een wasmachine, kreeg van de verkoper zo.n goede uitleg over allerlei merken,wist echt waar die over praatte, zeer vriendelijk was hij.Nam ook alle tijd.Voor mij een reden om er steeds terug te komen.

Natallia 21-02-2019

Alles is goed geregeld. De medewerker is goed over product uitgelegd. Super winkel!

Atieti 21-02-2019

Prima geholpen in de winkel. Scherpe prijs. Bezorging uitstekend. Eerst een berichtje dan een telefoontje over de bezorgtijd. Installeren wasmachine snel en kundig en...alles opgeruimd. Gratis meenemen oude machine

Y.Bogaarts 20-02-2019

Zeer klantvrienelijke medewerkers. Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg over inmeet service van de BCC. Mevrouw had duidelijk plezier in haar werk.
Ook bij de kassa prima geholpen. Nog even nagepraat over het waarderings systeem waar BCC gebruik van maakt. Met een score van 8 zit je nog in de oranje zone vandaar een dikke 10.

Sjaak 20-02-2019

Wederom weer zeer vakkundig en netjes geholpen.
Vriendelijk personeel.
Topwinkel met eerlijke prijzen.

janny 20-02-2019

is goede winkel met goed advies en vriendelijkheid. er word ook altijd gekeken naar goedkoopste prijs.