Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lenie 22-02-2019

BCC denkt met je mee. Ook de prijsgarantie is goed geregeld. Medewerker is goed op de hoogte van de producten.

robert 22-02-2019

Onlangs tv gekocht in Den Helder, vriendelijk en deskundig personeel.
Tevens een zeer mooie aanbieding !
Kortom, erg tevreden kom er vast weer voor een volgende aankoop!

Peter 22-02-2019

Deskundige begeleiding in een toch wel last gebied van televisie. De verkoper wist goed aan te voelen wat voor TV wij wilden ter vervaning van onze oude plasma scherm. Uiteindelijk een TV gekocht die in eerste instantie niet to onze favorieten behoorde maar achteraf dus wel de beste leek. Ook was deze verkoper open en eerlijk over eventuele connectie problemen met oudere receivers.

Margriet 22-02-2019

Fijne, persoonlijke aandacht bij aankoop. Vaatwasser vakkundig ingemeten en geïnstalleerd. Je weet 's ochtends binnen welke 2 uur je bestelling wordt geleverd en kwartier voor aankomst telefoontje vooraf. Super tevreden!

Erkan 22-02-2019

Beter dan verwacht, in de zin van klantvriendelijkheid en stapsgewijze uitleg.

Matthias 22-02-2019

Erg aardige en behulpzame medewerkers. Goede aanbiedingen en goede apparatuur.

Simon Noordam 22-02-2019

De printer was daar het goedkoopst en in voorraad. Wij moesten wel de verkoper erop attenderen dat volgens de website de printer in voorraad was. Verder werden we goed geholpen met een btw factuur, die digitaal werd nagezonden.

Linda 22-02-2019

Vriendelijk personeel.
Nog wat kunnen regelen met korting op de prijs.
Ze zouden wel wat meer zitplaatsen kunnen maken indien een klant ook daadwerkelijk iets koopt.
We hebben er een uur erover gedaan om uiteindelijk met de gekochte spullen (1300 euro) naar buiten te lopen. Ze konden iets niet vinden wat wel op voorraad moest zijn, toen ging er iets mis in de computer enz enz.
Maar het was een vriendelijk verkoper dus we hadden geduld.

Ans 22-02-2019

Deze medewerker nam alle tijd om te luisteren naar mijn wensen en situatie om te kunnen adviseren wat voor mij de beste mogelijkheden waren. Hij dacht met mij mee.

M Verleng 22-02-2019

Wij hebben bij bcc beek op 20 febr een Siemens wasmachine gekocht en zijn zeer tevreden over de deskundige uitleg van het apparaat .
Tevens was de verkoopster uiterst vriendelijk en nam ruim de tijd voor ons.
Hetzelfde geldt ook voor de bezorgers die de machine netjes en professioneel hebben geplaatst.
M Verleng👍

M. Verriet 22-02-2019

Ik werd erg vriendelijk en goed geholpen. Er werd de tijd genomen voor mijn vragen en ik kreeg duidelijke antwoorden waar ik ook echt wat aan had.
Ik kreeg niet het idee dat ik "verplicht" werd om een ( duurder) product te kopen dan dat ik eigenlijk wilde en dat ik met goede ondersteuning van de medewerker mijn eigen keus kon maken. Kortom superservice bij BCC in NIjmegen Dukenburg!!!

Christ 22-02-2019

Goede lokatie. BCC Tilburg waardoor je geen dure parkeerplaats moet betalen, nette verzorgde winkel, goed uitleg omtrent TV, men verkocht mij decTV die bij mij paste voor op de slaapkamer zonder teveel poespas.. Zeer tevreden

paul 22-02-2019

Ik werd erg plezierig geholpen en goed geadviseerd , er werd de tijd genomen en er werd met zorg gekeken om de order naar behoren te voltooien.

Dtstevense 22-02-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze VVV-bonnen accepteert. Verder verliep de aankoop vlekkeloos en ben niet anders gewend van BCC.

Loes 22-02-2019

Wasmachine gekocht bij Bcc op bcc.nl. App contact gehad om meer informatie te krijgen over het product. Je krijg snel reaktie. De bezorgers waren optijd binnen de tijdsblok. Ze hebben de wasmachine op de juiste plek neergezet. Zeer goede winkel. Ik beveel iedereen om naar Bcc te gaan.🌞

Cees Graauwmans 22-02-2019

Zeer deskundig advies, prettige en klantvriendelijke medewerkers. Koop hier al jaren mijn apparatuur, nooit problemen. Ze denken met je mee en geven relevante aanwijzingen. Topbedrijf (BCC winkelcentrum Dukenburg Nijmegen).
Beoordeling: 10

Yonh 21-02-2019

Zojuist geholpen door XXX bij BCC heerlen. Goeie service en binnen 10 min mijn retour afgehandeld en een nieuw artikel binnen hand bereik.

André 21-02-2019

Goede service en snelle levering, helaas was mijn mobiel niet op voorraad meer, een dag later kon ik hem al ophalen . Fijn dat je hier met freebees kan betalen.

Henk legius 21-02-2019

Deze shop is zo geweldig van mijn inkoop tot aan het levering van mijn product thuis.de heer jan celen van bcc Woensel 100 procent. + de twee jongens die het product brachten ook 100 punten .21-2-2019. ik koop er heel graag .

Gilman 21-02-2019

Really excellent delivery,I ordered just before 12 pm and had it delivered 2pm next day.

DB 21-02-2019

Prima een shop om zaken mee te doen. Voordelig en accuraat. Doen wat ze beloven.

Piet 21-02-2019

Veel pogingen tot het doen van bijverkopen, o.a. energie, waar we niet voor kwamen. Vragen naar e-mail adres, z. g. voor de factuur of afleverbon, maar naar wat later blijkt alleen voor reclame, zoals deze review.

J.A.Schooneveld 21-02-2019

De winkel is zeer goed bereikbaar ook voor iemand die minder goed ter been is, er is n.l. een parkeergarage onder de zaak. Het personeel is zeer behulpzaam en ter zaken kundig voorts zijn de prijzen ook aantrekkelijk. vandaag was het niet mijn eerste aankoop aldaar ik ben erg tevreden over mijn aankopen daar .

Joop Stedehouder 21-02-2019

Ik ben keurig te woord gestaan en goed geholpen. Het product was niet in de winkel voorradig.maar werd zeer correct de volgende dag bezorgd. Zeer tevreden over de correct afhandeling

Luca 21-02-2019

Goede service, duidelijke uitleg over verschil van chromebook, laptop en macbook. Alle verschillende aspecten(zoals formaat, soort beeldscherm, processor, virusscanner ect) konden worden toegelicht in begrijpelijke taal.

Houben danny 21-02-2019

Super goede service en vriendelijk personeel niet opdringerig
Ik zou de winkel aan iedereen aanbevelen

Mirjam 21-02-2019

Bestellen was heel makkelijk. Later heb ik nog gebeld of de levering eerder kon plaatsvinden en dat was geen probleem! Over het aflevermoment ben ik via mail en sms op de hoogte gebracht én ik werd een kwartier van te voren gebeld dat BCC eraan kwam. Het apparaat is netjes geïnstalleerd, de oude weer meegenomen én de monteurs hebben het nieuwe apparaat zijn 1e onderhouds-wasbeurt laten draaien. Ik kon direct aan de slag!!

Pieter 21-02-2019

Super goede service en uitleg over en van alle producten die ik daar heb gekocht.... en dat zijn er veel ...voor mij geen andere winkel meer... ook niet de concurrent. ook de garantie is goed en is bij obs perfect opgelost.. BCC IS TOP.Maar dat is mijn mening en ervaring .

Kaatee 21-02-2019

Eerst op de site artikelen bekeken en vergeleken. Daarna in de winkel het artikel bekeken en ons door de verkoopadviseur verder laten voorlichten en adviseren. Zeer plezierig geholpen en artikel gekocht.

Tien 21-02-2019

Heb bij BCC iphone gekocht. Mooi toestel met laagste prijsgarantie. Personeel heeft ook nog eens alles van mijn oude tel. overgezet. Geweldig.

bernadette 21-02-2019

zeer deskundig en vriendelijk personeel, Goede uitleg van de verschillende apparaten zodat je keus uiteindelijk makkelijk is te maken.
Ik zeg SUPER

D 21-02-2019

Mooie winkel en leuke verkopers. Goed assortiment en het advies is ook professioneel

Caglar Caglayan 21-02-2019

degelijke product, waarcoor zijn geld.. een aanrader.. wel problemen met bestellingen met freebees.. service moet zeker beter wat dat betreft!

Elsje 21-02-2019

overzichtige winkel met klantvriendelijk personeel
alles goed volgens rubrieken ingedeeld en te vinden
de winkel oogt overzichtelijk licht en ruim.
is makkelijkte vinden en gratis parkeren is ook erg handig en klantvriendelijk

Ans de Laat 21-02-2019

Ik kan alleen maar zeggen fantastisch ik had 's avonds laat besteld en betaald had meteen al een mailtje dat ze aan het inpakken waren en dat ik het bestelde de volgende dag al kreeg. En inderdaad de volgende dag om half drie was mijn pakket een mooie magnetron er al zonder verzendkosten gratis bezorgd door DHL. Bedankt BCC leuk om jullie klant te zijn op deze manier. Ook heel veel keuze wat artikelen betreft gewoon even invullen wat je zoekt en je krijgt volop te zien met beschrijving en verschillende prijzen, even klikken en betalen wat je hebt uitgekozen het wordt meteen naar je toegestuurd. Dank je wel BBC

Schroeder 21-02-2019

's Avonds online een bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd.
Het was volgens internet niet de laagste prijs, maar door de positieve ervaringen in het verleden heb ik toch weer voor BCC gekozen.

Voor het prijsverschil kan ik nog een claim indienen ivm de laagste prijsgarantie.

Els Groeneweg-Vervloed 21-02-2019

Zanussi is een goed merk vandaar onze keuze voor deze vrieskast. Ook een erg goede service bij BCC Oss, Ik wist wel wat ik wilde maar nog wat vragen en die werden deskundig beantwoord.
De vrieskast is geleverd binnen 24 uur echt geweldig en onze oude vrieskast werd gratis mee genomen. Op naar de volgende bestelling

R 21-02-2019

Prima geholpen, dit was in het verleden daar wel eens anders. Ben er prima tevreden over.

Jacques 21-02-2019

Mooie winkel in Barendrecht, ruim opgezet. De indeling is niet te dicht op elkaar geplaatst, makkelijk door de winkel te lopen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam en werd goed geholpen. Ik heb daar een magnetron gekocht en kom zeker weer terug. Ik raad het zeker aan om daar eens langs te komen.

Jan de Vos 21-02-2019

Prima service de laptop die ik wilde hebben moest besteld worden,binnen de aangegeven tijd geleverd en voor de prijs die intussen was verlaagd.
Grote klasse!

Marcel & Priscilla 21-02-2019

We hadden het model koelkast dat wij wilden (omdat de oude defect was) al uitgezocht op de website van BCC. De winkelervaring betrof eigenlijk niet meer dan een simpele aankoop en afrekening. Het grootste compliment gaat naar de bezorgdienst van BCC. Vriendelijk, bekwaam, zeer behulpzaam en collegiaal onder elkaar. Je kunt je als BCC geen beter visitekaartje wensen.

ND 21-02-2019

Na wat rondkijken tot de conclusie gekomen dat BCC het product waar ik naar op zoek was het voordeligst aanbood. Kon ook de VVV-bon die ik nog had liggen gebruiken als betaling. Verzending ging soepel.

Els Bravenboer 21-02-2019

ik vind het een hele goede winkel personeel is super vriendelijk en ervaren

jan paul 21-02-2019

snel geleverd, goed verpakt en zeer redelijk van prijs!was nog een speciale aanbieding ook!

Thomas 21-02-2019

Waarom heb ik voor deze shop gekozen, heel simpel omdat de winkel dit product niet op voorraad had, ondanks de melding op de site dat er WEL voorraad was, nutteloze reis naar Nijmegen en toen maar de webwinkel bezocht en het product besteld. Een dag later werd er bezorgd op de afgesproken tijd, gewoon prima. In de winkel moeten ze heel wat leren, leve de webwinkel.

Gertjan raaijmakers 21-02-2019

Prima winkel met goed en vriendelijk personeel in Veghel ,snel en goed geholpen

G.Visser 21-02-2019

Er was genoeg keus voor ons ,meer als in kleinere zaken. We werden vriendelijk geholpen en de uitleg over de machine was uitgebreid .De bezorging was ook goed geregeld en ging erg vlot.

T.A.F vanden Biggelaar 21-02-2019

Ik heb al vaker gekocht in deze winkel waar ik altijd goed ben geholpen en waar vriendelijk en deskundigpersoneel werkt.Verder kun je rustig door de winkel lopen en advies vragen als je dit nodig hebt.Echt een fijne winkel

CSG 21-02-2019

Erg netjes geholpen, had een aantal vragen en die werden me duidelijk gemaakt. Moest kiezen tussen meerdere artikelen, daar werd me ook bij geholpen. En ben helemaal tevreden met mijn keuze. Super service en prijs.

Netty 21-02-2019

Afgezien van de voordelige prijs, is de site prima te bewerken. Voorheen altijd 'slechts' winkelervaringen opgedaan, maar ook deze variant met webshop, beviel prima.
Ondanks een paar dagen vertraging, zojuist ontvangen en later uitpakken en plaatsen, is de volgende stap. ook de begeleiding van de order mail, bellen en after-controle, geeft nu een goed gevoel.