André Berkhout 26-02-2019

Erg behulpzaam personeel en geen wachtrijen voor de kassa.
Ook erg prettig dat je gewoon met vvv bonnen kan kopen. Kan bij een concurrent niet.

Petra Jansen 26-02-2019

Goede info, behulpzame medewerker .. service. Behulpzaam maar niet opdringerig. Dat is knap.

Henk 26-02-2019

Via de webshop een speakerset van Logitech besteld met de bedoeling deze na een uur in Barendrecht op te halen. Deze set was daar voorradig. Toen ik mij in de winkel meldde, was deze set helaas NIET op voorraad. Oeps, foutje. Vriendelijke medewerker heeft hem wel direct besteld. De volgende dag werd hij thuis bezorgd. Na eerste teleurstelling toch tevreden. Speakers werken naar behoren. Tip: verbeter voorraadbeheer.

ErikZ 26-02-2019

Overzichtelijke website, goede informatie, scherpe prijs en snelle levering (zondagavond besteld, maandagmorgen in huis!). Daarbij kun je bij de BCC je VVV-bonnen inleveren, erg handig!

Zeker BCC Zoeterwoude 26-02-2019

Zeer vriendelijk personeel En een zeer duidelijk en goed advies
Ik vertelde dat ik moeite had om de trap te stofzuigen En moeilijk berijkbare plekken in huis
Vanwege mijn slechte rug ook mij oude stofzuiger niet meer op kon tillen en moeite met het snoer Dus nu de Dyson V8 Ben hier zo blij mee Zeer goed advies

Mike 26-02-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Denken mee en nemen de tijd om je te helpen.

Henk van de Bovenkamp 26-02-2019

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik de tv die ik op het oog had graag zelf wilde bekijken en omdat ik graag deskundig advies wilde. De verkoper gaf zijn eigen mening, benoemde voor- en nadelen maar liet de keus aan mij. De tv werd de volgende dag netjes geleverd volgens afspraak. De prijs lag 200 euro onder de prijs die in de winkel werd aangegeven omdat ik gezien had dat de tv elders goedkoper te krijgen was

Pien 26-02-2019

Wasmachine gekocht. Medewerker vroeg welke wensen we hadden en of we bv "merk-trouw" waren. Vervolgens duidelijk uitleg gegeven, voor/nadelen van een aantal machines vergeleken. Hij benadrukte het belang van energie zuinig.

Samantha Pleunis 26-02-2019

De website is erg duidelijk! Alles spreekt voor zich, ik heb gekozen voor BCC.nl vanwege de snelle levering en de mooie prijzen van de producten.

René 26-02-2019

De shop is mooi overzichtelijk!
En service van de medewerker is geweldig weet waar hij het over heeft.

nihat 26-02-2019

kom al jaren bij de bcc
de winkel is hier om de hoek
we worden er altijd goed en snel geholpen
ook als er problemen zijn doen ze niet moeilijk
zelfs als er nieuw personeel komt werken blijft het goed

N.B. 25-02-2019

Goede service en uitleg in de winkel, snelle levering, erg handig zijn de mails over de tijd dat je aankoop geleverd wordt

Wouters 25-02-2019

Uitstekende service en snelle levering! Ook in de BCC winkel werd ik vriendelijk ontvangen, goed geholpen en geadviseerd.

Carel 25-02-2019

Artikel was voordelig geprijsd. De site ziet er erg goed uit, ademd vertrouwen. Adequaat en op tijd hele geleverd.

Michele Heiligenberg Pieterse 25-02-2019

Nauw de mannen en vrouwen in Den Helder zijn uiters professioneel, lief en attent. Bcc heb ook meeste van wat wij willen en dat schild weer als je ook lekker gratis koffie bij krijgen.
Thanks

A.W van Beek 25-02-2019

De aankoop van een radio verloopt zeer verspoedigt prijs kwaliteit zeer goed .
Tevens thuis gebracht geheel gratis door BCC via DHL .
Ben dan ook zeer tevreden ( ga zo door BCC )
v B

Fred Linssen 25-02-2019

Scherpe prijs, zeer heldere uitleg van procedure. Zal bij een volgende bestelling weer voor BCC kiezen.

Henk 25-02-2019

Prima shop, ze accepteren VVV bon wat voor mij doorslaggevend was. Keten wat minder schreeuwerig dan Mediamarkt e.d., spreekt aan.

fredje 25-02-2019

Product is te duur ondanks dat je het verschil terug kan krijgen wat weer best wat werk is
plus de levering via dhl was twee uur na de tijd

L. Nijsen 25-02-2019

Ik kom al heel lang bij bcc en heb altijd prima service en een lage prijs gehad. Ook de medewerkers in de winkel zijn erg vriendelijk en klantvriendelijk.

Chi 25-02-2019

Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen door de medewerkers. Winkelen voelt toch anders dan alleen online bestellen.

R.Tolhuisen 25-02-2019

Goede service, vriendelijk personeel, goede uitleg, en laagste prijs daar wordt ik blij van🎉🎉

Lizzy 25-02-2019

Nette ruime winkel net een duidelijk overzicht van de artikelen. Ook de medewerkers zeer behulpzaam

Vossie 25-02-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding product. Meteen geholpen door een verkoopster en met me meegekeken wat de mogelijkheden waren

Jeannette 25-02-2019

duidelijk en behulpzaam personeel, uiterst snelle service, bezorging en installatie zeer vakkundig!

yvon 25-02-2019

Ik vind BCC een goede zaak
koop daar zowat al mijn electrische apparaten
goede service en klantvriendelijk.
pas nog een nieuwe wasmachine gekocht en goede uitleg gehad.😀
en op afgesproken datum en tijdstip keurig afgeleverd en geplaatst.👍

Astrid vissers 25-02-2019

Ik ga altijd naar de Bcc ,geweldige winkel ,goede service .ga altijd met fijn gevoel naar huis

L Verhoek 25-02-2019

Goede hulp bij het aankoopproces, zonder daarbij opdringerig te zijn door BCC; levering van het "zware" product gebeurde voorzichtig, daarbij schade voorkomend aan product en/of interieur van de woning. Kortom, vriendelijke mensen die op een nette manier werken. Levering duidelijk aangemeld en op tijd volgens afspraak.

AjN 25-02-2019

BCC denkt met elke klant mee. Klantvriendelijkheid, afspraken nakomen en het geven van juiste informatie zijn kenmerken van BCC die voor mij van groot belang zijn. Dat wetende maakt de keuze niet moeilijk

EO 25-02-2019

Goede informatie en duidelijke uitleg van de Sodastream. Werd prettig geholpen. En voldoende keus. Eerlijk advies

farid 25-02-2019

helemaal tevreden mee.heel behulpzaam en vriendelijk .Ruime keuze en groot aanbod.

M. Verheijen 25-02-2019

Werd bij binnenkomst direct geholpen. Vroeg om een onderdeel die bij navraag helaas niet meer geleverd werd. Meneer was behulpzaam bij iets wat ik bij BCC gekocht had en nu niet meer kon gebruiken. Kon het in de winkel terug geven en geld kreeg ik terug.
In de winkel kreeg ik duidelijk uitleg bij het aanschaffen van een scheerapparaat. Heb hierdoor een goede keus kunnen maken.

Fam. Vaes van Gorp 25-02-2019

Duidelijke webshop met veel zoekmogelijkheden, zodat je je wensen zo goed mogelijk kunt aangeven, bestellen en leveren is een makkie en de webchat die aanwezig is , kun je met al je vragen terecht en geven goede uitleg en advies. Voor ons altijd BCC , goede service en kwaliteit.

Leif Solvik 25-02-2019

Goede en vriendelijke service, ook bij reparaties als die onverhoopt nodig zouden moeten zijn..
Advies wordt met vakkennis gegeven en de prijsstelling is scherp.

A Keeven Schouten 25-02-2019

Goede en snelle service. Komt de klant tegemoet met hun wensen. En de levering van de aankoop snel en netjes afgeleverd.

Fie 25-02-2019

Zeer snelle levering en geen verzendkosten. Zeker een aanrader om wat te bestellen. Prijzen zijn zeker concurrerend.

Nel Bonte 25-02-2019

Vriendelijk vakkundig personeel. Scherp geprijsde artikelen. Netje thuisbezorgd via DHL

Willem van Timmeren 25-02-2019

Heerlijk om in de winkel rond te lopen zonder dat je direct wordt "lastig" gevallen door personeel. Lekker ruimtelijk opgezet en heel overzichtelijk. De kennis en vriendelijk van het personeel als ook de behulpzaamheid spreken ons aan.

Bart Schoonenberg 25-02-2019

Fijne, overzichtelijke webshop. Ook het bestelproces verliep prima, zelfs zonder account. Product was een dag later in huis.

Marianne 25-02-2019

vriendelijk personeel en overzichtelijke shop. Jammer dat zij me niet wisten te vertellen dat de door mij aangekochte activity tracker niet kon koppelen met mijn telefoon. Goede ervaring in de winkel, maar wel mijn aankoop terug gebracht.

E.P.Huigens 25-02-2019

Goede service, kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel. Goede afhandeling van garantie kwesties.

Martin 25-02-2019

We zochten een specifieke model van een product. Online hadden we gezien dat die in deze vestiging voorradig was. De website was dus handig bij het bepalen naar welke vestiging we moesten.

Patrick 25-02-2019

Nog steeds erg tevreden over de BCC blijft een van de weinig fysieke winkels waar ze een uitgebreid assortiment hebben en genoeg voorraad. Ook de medewerkers zijn altijd erg behulpzaam.

Siebe Hiemstra 25-02-2019

Goede omschrijving van het product en snelle levering! Al met al een goede winkel. Een echte aanbeveling

Fam. R. Zuidema 25-02-2019

Geweldige service en kwaliteit voor een betaalbare prijs! Afspraak is afspraak en daar kun je op bouwen!!!!!

Joop 25-02-2019

Ik koop al vele jaren bij BCC en ben blij met het assortiment en met de vriendelijke en vakkundige service.
Wat mij ook bevalt is het feit dat als er al eens een probleem is dan wordt dat snel en netjes opgelost.
Ook heb ik bij het kopen van een TV een beroep gedaan op de laagste prijs garantie van BCC en kan nu uit ervaring zeggen dat dit keurig wordt opgevolgd en uitgevoerd.
TOPPIE !!!

Familie Smit 25-02-2019

Wegens een aantrekkelijke aanbieding van de koffiemachine zijn we naar BCC gegaan. De betreffende verkoper heeft ons kundig en vriendelijk te woord gestaan en heeft niet heel vervelend aangedrongen op extra aankopen of een enegrie check. Het was dus een hele prettige ervaring.

Gerly 25-02-2019

In de winkel kreeg ik goede uitleg over de verschillen tussen de verschillende apparaten die aanwezig waren. En toen niet duidelijk was of een actie nog liep voor een bepaald product hebben ze dit voor mij opgezocht, wat erg fijn was.

TomH 25-02-2019

vriendelijk, deskundig personeel en niet opdringerig. Vragen goed beantwoord en kunnen danook een op je situatie goed adviseren

Jan Jacobs 25-02-2019

Prima service. Niets is te veel. Klantvriendelijk. Personeel heel vriendelijk.