Willem 05-03-2019

Bestellen, de volgende dag geleverd en met alle egards die hierbij horen. In 1 woord Chapeau!!

jan 05-03-2019

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, levering op de dag dat jij wil en bezorgt binnen 2 uur. Ik heb de koelkast weliswaar online gekocht, maar vind het ook belangrijk dat fysieke winkels blijven bestaan.

Lieke 05-03-2019

De shop is overzichtelijk en nadat we binnen gekomen zijn werden we vrij snel geholpen, de desbetreffende heer die ons geholpen heeft wist zeer zeker waar hij het overhad en ik voelde mij ook goed geïnformeerd waardoor wij de keuze hebben gemaakt bij bcc onze aankoop te doen.

Mareille Pandelaar 05-03-2019

Erg goed geholpen! Hele aardige meneer. Was snel klaar en goed geïnformeerd.

Jef 05-03-2019

Ik had eerst een mailtje gestuurd of ze de Sodastream cilinders mogelijk in voorraad hadden. Kreeg binnen twee uur een antwoord dat ze nog vijf stuks in voorraad hadden. Op mijn vraag of ik er eentje kon reserveren en dat ik het de dag zou komen ophalen was geen probleem. Het zou bij de kassa klaar liggen. Dag erna bij de kassa vriendelijk geholpen. Perfecte service van BCC.

Sophie 05-03-2019

BCC Almere Buiten is mijn favorite zaak voor aanschaf huishoudelijke artikelen & elektronica. Heb vandaag een blender gekocht. De medewerkers zijn vriendelijk,hebben knowhow & dringen zich niet op. Voel mij iedere keer op mijn gemak( thuisgevoel)

Jaap V 05-03-2019

Wederom een aankoop gedaan bij BCC. En weer niet teleurgesteld. Fijne site met leuke prijzen en goede service. Zoals beloofd de volgende werkdag bezorgd, binnen het aangegeven tijdvak en de wasmachine werd aangesloten.
Nu nog even afwachten hoe de machine presteert. Maar dat is niet aan BCC maar aan de fabrikant. Wordt vervolgd.

Pyrs 05-03-2019

Prima wevwinkel alleen minder gelikt dan bijv een CoolBlue of Bil. Outlet is een leuke toevoeging. Je kan er best goede deals vinden.

S 05-03-2019

Mijn aankoop in de winkel was prima!! Goed geholpen!!! Een dikke 9!!!
Maar de bezorging belabberd...koelkast zou maandag geleverd worden maar door zieke niet mogelijk. Kan gebeuren. Vervolgens komt de koelkast dinsdag...weer niet dus om vervolgens 2 heren van BCC te mogen ontvangen zonder! koelkast. Die had dus gewoon geleverd kunnen worden! Nu wachten op woensdag...hopen dat ie dan komt. Overigens zijn ze wel heel attent met "pleisters plakken". Cadeaukaart en korting ontvangen. Dus tja...als mijn koelkast echt morgen komt krijgt bcc een totaal cijfer 7 van mij.

marjan 05-03-2019

we hebben het bezoek aan de winkel prettig ervaren, duidelijke uitleg en informatie. wij hadden al het nodige huiswerk gedaan en zo ook de verschil in prijs met andere winkels, de machine die wij hebben gekocht was bij BCC duurder maar ook daar werkt niet moeilijk over gedaan prijs werd aangepast.

Monique 05-03-2019

Super service
Snelle levering binnen 1 dag, gratis afvoer oude apparaat, vakkundig en professioneel personeel, zeer vriendelijk en snelle afhandeling, kortom helemaal tevereden!

Marianne Moes 05-03-2019

Speciaal naar BCC gekomen voor de goede service en uitleg. Vriendelijk personeel, alle vragen worden beantwoord en hulp tot aan je auto buiten! Hoe mooi is dat! BCC voor mij!

Merijn De Jong 05-03-2019

Ik kom hier graag! Er is altijd voldoende personeel aanwezig voor advies en productverglijking. Ook voor garantie op een product ben ik vriendelijk geholpen.

Unidoro 05-03-2019

Gaan vakkundig om met advies en zeer snelle levering, en ook heel snel met mailing en facturatie.

Indira 05-03-2019

Zeer vlotte en goede service! Toppers! Oud apparaat ging mee, kreeg aanwijzingen en de nieuwe was gekoppeld in minder dan een kwartier!

Wim 05-03-2019

Snelle en goede service van mijn bestellingen. Op de website zijn de producten overzichtelijk gerangschikt waardoor je keuze makkelijker wordt.

de koper 05-03-2019

Fijne overzichtelijke winkel, deskundig en behulpzaam personeel. Uiteindelijk met inmeten, aanschaf en de BCC installatieservice naar volle tevredenheid geholpen.

P2317 05-03-2019

We werden bij de aanschaf van een Miele wasmachine en droger vlot in de BCC-zaak geholpen. Ook de per mail ingestuude vragen werden vlot beantwoord. De aflevering geschiedde op het afgesproken moment door twee terzake deskunge en keurige installateurs. Het enige minnetje was dat je pas 's nachts om 03:00u via een mailtje (later nog een sms om 07:00u) vernam dat de aflevering tussen 08:00- 10:00u diezelfde ochtend zou plaatsvinden. Dat bericht zou toch op z'n minst 's avonds voor 20:00u binnen moeten komen.

marion 05-03-2019

Wasmachine is perfect en niet zo duur vriendelijk mensen en snel bezorgt.
wasmachine is perfect en de oude is mee genomen.

Onno 05-03-2019

Keurig en net afgehandeld.
Ook zeer correct met levering.
En afgesproken levering tijden.
Een pluim hier voor.

Beppy van Bokhoven 05-03-2019

Bij de aflevering werd blijkbaar de inductieplaat niet goed geïnstalleerd want de helft van de kookzone deed het niet. De volgende dag is het in orde gemaakt door andere monteurs.

Toon 05-03-2019

Product had lage prijs. Degelijk verpakt pakket en snel bezorgd met goede bezorging info. BCC is een aanrader!

Yan 05-03-2019

Deze Shop was wel behulpzaam , de medewerkers hebben geduld en geven uitgebreide uitleg. is aan te raden.

G.Gerritsen 05-03-2019

De klantbehandeling is er zeer correct. Mee denken alternatieven en een eerlijk advies over het product. Wij zijn zeer tevreden.

Margie 05-03-2019

Vriendelijke winkel, rustige omgeving om producten te overwegen. Deskundig advies. Prima levertijd en service.

Jaap & Hennie 05-03-2019

Onzeker de winkel ingelopen maar door de verkoper uitstekend geholpen bij de uitleg over de werking van onze nieuwe tv en advies voor de juiste wandbeugel. Hulde.

Alice 05-03-2019

Nadelen: laten installeren toch wel prijzig. MijnBCC deed het niet tijdens de twee dagen dat ik probeerde in te loggen.

Voordelen: Op tijd geleverd, goede installatieservice, producten scherp geprijst.

ad 05-03-2019

vriendelijk, netjes, voorkomend, winkel heeft een uitnodigende uitstraling

Elly 05-03-2019

Geven een goede service. Ik had een poosje geleden een printer gekocht en er meteen een zwarte cartridge bijgekocht. Nu bleek dat de verkeerde te zijn, dus ben ik terug gegaan naar de winkel, maar ik had er geen bon meer van. Ik kreeg gelukkig een nieuwe. Deze is wel goedgekeurd door de printer. Goed geregeld dus, bedankt

Ursula 05-03-2019

BCC Deventer heeft mij goed geholpen met het maken van de keuze voor een nieuwe laptop. Bij het starten van een nieuwe studie wilde ik een goede laptop die ik ook mee kan nemen naar school, ik had geen idee waar ik op moest letten. Door het kundige personeel kreeg ik tips en aanwijzingen om een goede keuze te maken. Niet opdringerig, heel vrijblijvend.

Peter1500 05-03-2019

Ben geweldig geholpen.afleveren en aansluiten
geweldig.personeel ook vriendelijk.

Roel Haustein 05-03-2019

Snel geholpen, artikel was niet in de winkel dus werd het de volgende dag door DHL netjes thuisgebracht

Jolanda 05-03-2019

De webshop duidelijk, uiteindelijk via chat met medewerker Jeroen bestelling geplaatst op zondag. Levering plaatsing en afvoer oude wasmachine op maandag. Top service en snelle levering. 👍

Eric 04-03-2019

Naar BCC geweest voor de aankoop van een nieuwe stofzuiger.
In de winkel ben ik uitstekend voorgelicht en kreeg een prima advies.
Verder ben ik geholpen door een vriendelijke medewerkster met kennis van zaken!
Hier is de klant nog altijd Koning!!

Theo van Roon 04-03-2019

Dicht bij huis. Vriendelijk personeel met veel vakkennis. Mooie overzichtelijke winkel.

Channie 04-03-2019

Helemaal super. T artikel is precies wat ik hoopte . Ik vroeg of t terug mocht als t niet goed was en dat mocht . Maar dat is niet nodig . We zijn er heel blij mee en n mooie prijs was t.dus van mij n dikke 10

René 04-03-2019

Goede en snelle service
Website is heel gebruikersvriendelijk
Goede uitleg over de producten

Tjeerd 04-03-2019

Voel me altyd welkom met de juiste klantgerichte houding van de medewerkers zonder pusherig te zijn, en direct n goedemorgen als je binnen loopt. De winkels oosterhout en breda zijn van een prettige omvang niet megalomaan groot. Dit keer oosterhout, weer goed geholpen en nog een toffe tip meegekregen ook!!

Gerrit Scholten 04-03-2019

Goede en snelle service van de medewerkers. Ze helpen je snel aan de juiste informatie op een klantvriendelijke manier zodat je ongedwongen de beslissing kan nemen of je het product aankoopt.

Bianca 04-03-2019

Een samsung koelvries combinatie gekocht.
Goed geholpen in de winkel.
Vind het echter wel raar ....dat je de koelkast of over de eerste drempel in je huis kan laten zetten ingepakt en al......of 19,95 betaald voor installeren uitpakken (troep mee laten nemen)....dan komen ze m hier bezorgen.....hebben ze m beneden al uitgepakt.(moet naar 2 hoog,kan beschadigen)zetten m in de keuken op zn plek en klaar.
Ik vind dat ze dan ook de poten moeten afstellen tot hij goed staat(dat is voor mij installeren)
Maar nee hoor.....ik zeg: o buiten uitgepakt?
Ja zeggen ze, dan hebben we meer grip met naar boven tillen.
Ze zetten m neer......6 uur wachten met aanzetten.....tekenen en weg zijn ze.
Dat vind ik raar.

Brenda 04-03-2019

We moesten helaas wel 20 minuten wachten voordat we geholpen konden worden en stonden net op het punt de winkel te verlaten , maar toen kwam er net een personeelslid aan lopen en vroeg of hij ons kon helpen... dat hij ons al wel had gezien maar eerst nog iemand anders aan het helpen was en toen we eenmaal aan de beurt waren was het een hele goede ervaring . De meneer die ons hielp was erg vriendelijk en behulpzaam . Samen met hem hadden we besloten om ons product te bestellen via internet Want het product was niet-bindend de winkel op voorraad. Hij vertelde dat we het maandag konden verwachten en het was nu zaterdag . Onze betaling moest aan de kassa en ook daar was het personeel meer dan vriendelijk .
Ons pakket kwam inderdaad op de maandag aan .
Super service en ik beveel BCC Barendrecht zeker aan !

Gerard en Will smits 04-03-2019

Wij zijn zeer tevreden over de producten, de klantvriendelijkheid en de service die uw bedrijf biedt aan de klant

I. Martinusse 04-03-2019

Je wordt vriendelijk geholpen en zijn meedenkend en er wordt goed advies gegeven. Ook als bij levering iets fout gaat en je naar de winkel terug gaat. Wordt het top opgelost.

Jordy 04-03-2019

Ik heb bij de bcc een controller van de Nintendo besteld, zaterdag besteld, vandaag maandag in huis. Keurig een mail gehad. Ik zal met deze review niet 1van de 2 bonnen a 250€ winnen maar ik hoop dat bcc weer opstaat! Een aantal jaar geleden deed bcc gewoon mee met de grootste. Goede voorraad keurige winkels. Dat is helaas veranderd en is er nog maar 1 marktleider.

Jaap 04-03-2019

Prima geholpen met een wasdroger, en meegeholpen om de wasdroger in de auto te zetten!
Ik was eerst bij Mediamarkt gaan kijken waar ik 30 minuten moest wachten op mijn beurt.

Daarna nors te woord gestaan ben gewoon maar gewoon vertrokken.
BCC is top!!

Rob 04-03-2019

Goede service, goed en duidelijk advies gekregen, zeer tevreden over de aankoop

J.Stokkel 04-03-2019

Super geholpen en de volgende ochtend om 07:30 was de levering al geregeld. Top

Nico van de Pol 04-03-2019

na aankoop van wasmachine , heb ik nog verder gekeken op internet zelfde merk en type en kwam tot de ontdekking ergens anders €. 90 = goedkoper was BCC gebeld en teveel betaalde euro`s worden terug gestort op de bank. Mijn dank ervoor

Jessica 04-03-2019

Voor BCC gekozen omdat het de voordeligste was op de kieskeurig site. Goede prijs duidelijke site en supersnelle levering. Heel tevreden !!

Nefo 04-03-2019

Ik koop mijn electronica en keukenapparatuur altijd bij de bcc. Ze hebben de laagste prijsgarantie en ik vind het prettig dat het een winkel is (niet alleen web). Ik heb een laptop gekocht en hulp gevraagd aan een medewerker. Ik heb duidelijk advies gekregen en daarbij was er een leuke korting van 15% op geselecteerde hp producten. Mijn winkelervaring bij de bcc was prettig.