Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jan joosen 01-03-2019

ze hadden precies wat ik zocht - zeer vriendelijke en behulpzame medewerker met kennis van zaken - heb een goed advies gekregen

Zati 01-03-2019

De winkel Osdorp plein is heel goeg en overzichtelijk ingericht. De medewerkers zijn deskundig, vriendelijk en zeker eerlijk.

Grietje 01-03-2019

De verkoper heeft ons zéér goed informatie gegeven zonder een voorkeur uit te spreken. En geweldige service met afleveren!!

Kees 01-03-2019

Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken, niet opdringerig en erg netjes!

Cyriel 01-03-2019

Het geleverde product, de correctheid in het mailverkeer, de bezorging, tijdstip en manier waarop zijn voor mij argumenten om in de toekomst weer bij deze webshop te rade te gaan en te kopen. Dank jullie wel

Anne-Marie 01-03-2019

Goed bereikbare winkel en personeel dat luistert en meedenkt.
Kwam voorheen altijd in Zoeterwoude maar ben nu verhuisd en dus hier naar toe (Kampen heeft helaas geen BCC).
Volgende keer zeker weer hier naartoe!

Janneke 01-03-2019

Al ruim 10 jaar kom ik bij deze BBC-winkel op de woonboulevard te Arnhem. Keer op keer kundig en vriendelijk personeel. Ook het bezorgen altijd volgens afspraak. Kortom, niet alleen low prices maar zeer zeker high service!

Mel 01-03-2019

Jammer dat na mail en telefonisch contact mijn oude magnetron toch niet werd meegenomen door de bezorgdienst.
De communicatie binnen bcc is voor verbetering vatbaar.

A . Moosdijk 01-03-2019

Deskundig advies , Altijd behulpzaam personeel en uitstekende service en voordelig geprijsde artikelen.

David 01-03-2019

Snel, goed kwaliteit en erg tevreden met product - BCC is zekker een aanrader! :)

Wil 01-03-2019

Goede en snelle service .bezorgers waren vriendelijk en hebben een goede uitleg gegeven

Hans Verwer 01-03-2019

deskundige uitleg van geduldige medewerkers.Ik kocht een Sony HT-SF 200 soundbar.
deze werd gedemonstreerd.
Een bijkomend voordeel is dat BCC de VVV giftcard aanneemt.

B.Hamdi 01-03-2019

Ik heb feze shop gekozen omdat zij leverd goed producten en zijn klantvreindelijk.

M. 01-03-2019

Mijn koelkast werd op de aangegeven tijd bezorgd en ingebouwd. De inbouwmonteurs hebben zelfs gezorgd dat mijn verzakte kastdeuren weer netjes recht hingen zodat de koelkast er perfect inpast! Ze hebben vakkundig en vlot werk verricht!

Jos 01-03-2019

In de nieuwsbrief stond een aanbieding die niet in de webshop te vinden was. De klantenservice heeft de levering en installatie geregeld voor de in de nieuwsbrief aangeboden prijs. Keurige levering en installatie van de vaatwasser.

Marco 01-03-2019

Dit is mijn tweede bestelling binnen een maand ben zeer tevreden ook met de tijdstip van levering netjes op tijd een bericht wanneer ze komen en de sevice

J.P.R. Abcouwer de Haan 01-03-2019

Een prettige winkel in Lelystad waar wij al verscheidene apparaten aangeschaft hebben. De mensen die je bedienen zijn allemaal zeer deskundig en behulpzaam.

Lisanne 01-03-2019

Hele goede service. Goed geholpen in de winkel. De andere dag kon het al bezorgd worden.

H Verhagen 01-03-2019

Heb er twee tv's tablet en telefoon gekocht. Informatie was goed en razendsnel geleverd

heinz 01-03-2019

Gekozen voor BCC omdat er bij de winkel nog mensen met kennis werken. Haarfijn wordt uitgelegd wat de voor en nadelen van een apparaat zijn, en niet uitsluitend die voor en nadelen maar ook diepgaande informatie wordt op een zeer professionele manier gegeven. Dit is bij de concurentie van BCC vaak helemaal niet het geval. Logisch want vaak verkocht men een dag eerder nog een kist sinaasappels. Bij BCC Sittard werken echt vakmensen!

Magda Peeters 01-03-2019

Wij zijn al jaren klant bij BCC in Oosterhout. Wat wij het fijnste vinden is dat je er altijd een goed advies krijgt en men de tijd voor je neemt. Daarnaast vinden wij het bijzonder prettig dat de afspraken die we maken ook nagekomen worden. Een voorbeeld, een paar jaar geleden een koffiemachine gekocht bij BCC maar later op de dag zagen we dezelfde koffiemachine maar dan 100 euro goedkoper bij een concurrent. Terug gegaan naar BCC en daar werd meteen de 100 euro verschil aan ons terug betaald. Maar ook de goede service van afleveren en aansluiten. Kortom wij zijn dik tevreden met BCC in Oosterhout.

Mipile 01-03-2019

Prima geholpen in winkel. Goed op de hoogte gehouden via mail en sms over de aflevering. Daarnaast nog een telefoontje dat ze over 5 minuten voor de deur zouden staan, dit was idd het geval! Al met al TOP!!

Niels 01-03-2019

Hele fijne service en zonder problemen een product kunnen inruilen voor een nieuwe

Martien 01-03-2019

Prima op tijd geleverd en aangesloten. Zeer tevreden over gemak en service.

Stapper900 01-03-2019

Na telefonisch contact met BCC, was het snel geregeld en was het cadeau aan onze kleindochter op tijd bij ons.

Ivy 01-03-2019

Snelle bestelling en vlotte berichten voor aflevering op de dag. Keurige medewerkers bij de aflevering. Snel afgehandeld.

P. van den Berg 01-03-2019

Nemen alle tijd om je voor te lichten over je product en je vragen correct te beantwoorden

Carlotta 01-03-2019

Prettige, schone overzichtelijke zaak. In een gezellig winkelcentrum . Vriendelijk personeel. Ik koos dIt filiaal omdat het op fietsafstand is.

Rose-Marie 01-03-2019

Ik kies voor deze winkel omdat het de enige BCC is op het eiland, het enige minpuntje is de parkeergelegenheid.

Aankoop laptop 01-03-2019

Vakkundig en snel geholpen door een gemotiveerde verkoper( xxxx), die wist waar hij het over had en zich tevens goed inleefde in de wensen van de cliënt.
Goede prijs kwaliteitverhouding. ( de beste prijs in NL. )

Ron Huiberts 01-03-2019

prima service, goede prijs kwaliteits-verhouding, ze doen wat ze beloven en ik zal Bcc zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden

AAJ v den Heijkant 01-03-2019

ik ben heel goed geholpen ook toen ik wat problemen had met de instelling van mijn ktv door de mensen van de winkel in Breda mijn complimenten voor het zeer behulpzaamheid personeel alsnog bedankt

Sophia 01-03-2019

Goede prijs en ruim assortiment. Gratis bezorging en retour maakt shoppen aantrekkelijker. Pakket was de volgende ochtend al binnen, zoals gepland. Alles prima!

R.w. Klaver 01-03-2019

Leuke en zeer vriendelijke mensen hebben goede kennis van zaken gs booral zo door

R Verwulst 01-03-2019

de winkel is zeer goed en de bediening ook en een zeer goede uitleg over de artikelen en een vlugge bezorging en zeer goede plaatsing,goed personeel.

Jan Mell 01-03-2019

Goede informatie en begeleiding bij de aanschaf van de artikelen.ook het advies om overgang naar een andere stroom leveraar viel goed.

Tanja 01-03-2019

mooie aanbiedingen, klantvriendelijk personeel. Hadden problemen met onze nieuwe televisie en medewerker heeft ons goed geholpen waardoor het nu verholpen is.

Jol78 01-03-2019

Duidelijke en rustige uitleg over de apparaten. Goede productkennis.
Fijne winkel.

Hendrikus 01-03-2019

Gewoon eerlijke mevrouw uitleg simpel geen moeilijke woorden .en probeer je tegemoet te komen . Geweldig geen smoesjes

Rolf 01-03-2019

Ik ben erg tevreden over BCC, ik heb een wasmachine gekocht en deze is super snel geleverd en aangesloten. Winkelpersoneel is gemotiveerd en aardig.
Het was alleen jammer dat de afvoer van de wasmachine niet was aangesloten dus meteen een dweilmomentje :( ondanks dat toch een dikke 7!

tm golverdingen 28-02-2019

ben goed voorgelicht over een artikel,dat ik het ook direct gekocht heb,was super!!

Harry Wim Wierda 28-02-2019

Sinds jaar en dag is de fysieke winkel van BCC voor mijn vrouw en mij de eerste keus, wanneer we een electrisch of electronisch apparaat nodig hebben. Onze ervaring is steevast heel positief, dankzij de overzichtelijke etalering van de artikelen, de persoonlijke aandacht van de verkopers voor onze specifieke vragen of wensen, de deskundige info en de vlotte wijze waarop we geholpen worden bij de bestelling en betaling. Waar ons eigen online zoekwerk naar specifieke accessoires niet lukte, werden we in The Wall (Utrecht) vlot verder geholpen. Tot driemaal toe werden we onlangs ook uitstekend geholpen bij reparatieproblemen van een combimagnetron.

jva 28-02-2019

winkel is een rustige ruimte en biedt goede service. De bezorging was minder. Wel op afgesproken tijdstip, maar de plaatsing van de koelkast was niet correct; gebruiksaanwijzing waarschuwt voor voldoende afstand van de wand maar dat vonden de jongens niet nodig omdat de achterkant geen openingen zou hebben. Maar er zijn twee ventilatieopeningen.

Erik 28-02-2019

Gisteren besteld, vandaag al ontvangen via DHL. Mooie kassakorting gehad ook. Online besteld en betaald, prima in orde.

Jose 28-02-2019

Zeer goede voorlichting gehad w.b. de aanschaf van een nieuwe televisie. Blij met onze aankoop!

Ferry Lassche 28-02-2019

Fantastisch personeel.
De prijs vd aankoop ging 20,- omlaag nadat het zelf personeel op internet zocht.

Linda 28-02-2019

We zijn heel vriendelijk geholpen en er werd op alle punten goed mee gedacht passend bij onze wensen!

Karin 28-02-2019

Netjes geholpen. Eerlijk advies. Prima prijs. Deze meneer nam echt de tijd ervoor.

Boeve 28-02-2019

De site van bcc vond ik erg overzichterlijk en de
Bestelprocedure snel en makkelijk. Ik vind het verder prettig dat je een bestelling kan plaatsen zonder eerst een account aan te moeten maken.

Monique 28-02-2019

Overzichtelijke winkel . Was in amersfoort. Prettige binnenkomst . Goed geholpen. Alleen 1 minpunt verkoper was vergeten te vertellen dat er een koppeling nodig was voor het gasfornuis.