Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. van Duykeren 28-02-2019

Prima site, duidelijk bestelformulier. Aflevering prima geregeld, vooraf een mail, en even voor aflevering een telefoontje, keurig. Aardige, behulpzame mannen.

W. Damstra 28-02-2019

Snel en kundig geholpen. Ruime keus. Hier slaag je altijd. Scherp geprijsd. Makkelijk te bereiken. Ruime parkeergelegenheid.

Hans 28-02-2019

Fijne overzichtelijke winkel, met vakkundig en vriendelijk personeel. Ze weten waar ze het over hebben. Ook altijd scherp geprijsd.

Patricia 28-02-2019

Fijne overzichtelijke webpagina. Snelle levering (gisteren besteld, vandaag in huis), superfijn!

Hemmelder 28-02-2019

prima en goede begeleiding bij de koop. Alle vragen werden deskundig beantwoord en eventueel nog aangevuld met extra gegevens.

Francke 28-02-2019

Goede voorlichting, zeer vriendelijk personeel,kunnen wij bij iedereen aan bevelen

Ineke 28-02-2019

De winkel in Spijkenisse is heel gezellig goed personeel heel prettig geholpen
En vandaag Donderdag op afgesproken tijd bezorgd en netjes aangesloten.
Tevreden klant

Gert 28-02-2019

Ik vind het fijne winkel, waarvan de mensen erg vriendelijk zijn en zeker ook kennis van zaken hebben.
Deze winkel wil ik zeker aanbevelen!

Wim Koerten 28-02-2019

Ik kom met enige regelmaat bij BCC en met name de vestiging in Leidsenhage. Prima mensen met prima vakkennis. 1 puntje van kritiek? Ook BCC is met een energieleverancier bezig, net als MediaMarkt. Ik vind dat minder plezierig.

Gonny 28-02-2019

Super vriendelijke personeel ! En goede uitleg over de product ! En mee denkend over de mogelijk heden!

Martie Oosterkamp 28-02-2019

Het personeel is zeer behulpzaam en vakkundig.
Ik ga er ook heen omdat je goed kunt parkeren, voor de deur.
De site is gebruikersvriendelijk
Het produkt wat ik heb gekocht(Philips scheerapparaat) is kwalitatiefzeer goed.

Ruud H. 28-02-2019

Fijn, goed en geen opdringerig contact gehad met de verkoper op de loc Sliedrecht.
Hadden advies en vooral maatvoering nodig van een passende magnetron (kleine ruimte) tbv onze camper. Toen we er 1 gevonden hadden wilden we ter plekke even enkele reviews bekijken op internet en de verkoper trad even discreet terug zonder te vragen! De meeste zijn dan bang dat je weg gaat en er 1 via internet gaat kopen, maar men weet dat het de beste prijs is die er voor staat dus goedkoper kan eigenlijk niet. Dus doos gepakt, betalen en meegenomen
Test cake thuis gemaakt en alles werkt perfect! :)

Gert Geysels 28-02-2019

Service in winkel bij aankoop was zeer goed. Levering en opvolging was echter beneden alle verwachtingen. Het niet nakomen van afspraken en het het intern niet afstemmen van taken heeft ertoe geleid dat er 3 afspraken nodig zijn om een wasmachine en droger te bezorgen en op de juiste wijze te installeren!!

Johal 28-02-2019

Snele vriendelijke bediening Super
Zeer behulpzame medewerker in de winkel

Ron van Pelt 28-02-2019

Perfecte afhandeling en bezorging van onze bestelling. Bezorgers hadden even gebeld dat ze onderweg waren en netjes afgeleverd.

ria 28-02-2019

ik heb een Google chromecast op de web winkel besteld bij BCC super snel thuis ,
super gemakkelijk aan te sluiten via mobiel of Tablet werkt wel via hdmi poort van je tv
super en gemakkelijk stream duizende apps voor android en iphone geweldig

Laudy Slootman 28-02-2019

koop al mijn Electra artikelen bij BCC.
Wordt altijd ....ja altijd voortreffelijk geholpen.
Nu net een oven ... en MIELE parketborstel en stofzuigzakken gekocht.
We hoefden niet te wachten de verkoper kwam naar ons toe en heeft
ons goed geholpen met de aankopen.
Dus ik koop bij BCC....

Ab Moolhuijzen 28-02-2019

Na het failliet gaan van de Harense Smid melde BCC zich aan als een goed alternatief. En daar ben ik het mee eens. Een prachtige winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben prima geslaagd voor de aankoop ven een Siemens wasmachine (bovenlader).

Kees de Jong 28-02-2019

Normaal ga ik vanuit Schijndel naar BCC Veghel of naar het AaBe winkelcentrum in Tilburg waar ik mijn zakelijke aankopen doe allebei top winkels. Maar ik was in Rosmalen en dan is de nieuwe BCC in den Bosch ideaal. Ik ben ook hier top geholpen en een goed advies gekregen. Vandaag mijn aankoop thuisbezorgd door een zeer vriendelijke jongeman. Ik heb veel ervaring met winkels en BCC doet wat ze beloven en daar hou ik van . Geen poespas gewoon doen. Top.

Arend 28-02-2019

Bcc Muiden (Maxis terrein) is voor ons de standaard winkel voor electronica, witgoed e.d.
Vriendelijk personeel, goede service , goede prijzen , makkelijk parkeren . Wat wil een mens nog meer?

Peter en Maria 28-02-2019

Ik kom graag bij de BCC 's-Hertogenbosch.
Iedere keer een prima voorlichting en goede informatie betreffende het product.
Gezellige winkel en zeer vriendelijk en deskundig en betrokken personeel.
Chapeau !!

Piet 28-02-2019

Zeer uitgebreide informatie over de diverse mogelijkheden van het produkt.
Deze informatie werd op een vriendelijke en ongedwongen manier gebracht,wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Serge Saura 28-02-2019

Goede assortiment, goede personeel, goede advies en uitleg, goede prijzen en goed beteikbaar

A caspers 28-02-2019

Nieuwe vaatwasser besteld in de winkel bcc oosterhout, vriendelijke medewerker goed en snel geholpen en de levering 2 dagen later volgens afspraak geleverd, bezorger vriendelijk met nog wat leuke tips en weetjes oude apparaat is mee terug genomen en ik ben hele te vrede!

Johan 28-02-2019

In de winkel van BCC te Zierikzee een printer gekocht. Vriendelijk en behulpzaam personeel; over het artikel ben ik zeer tevreden.

Melissa 28-02-2019

Ik had mijn loon nog niet gehad maar ik zag een laptop die in de aanbieding was. Deze werd voor mij appart gelegd waardoor ik iets langer de tijd had. Geweldige Service!

Annie Vink 28-02-2019

Wij zochten i.v.m. mijn gezondheid een strijkijzer en werden zeer vriendelijk door meneer geholpen . Had veel kennis van zaken, erg vriendelijk en na de koop bood meneer ons zijn diensten aan door het strijkijzer en strijkplank naar de auto te brengen omdat ik in de rolstoel zat en mijn man dan heen en weer moest lopen. WAT EEN SERVICE!!!! We zeiden tegen meneer u krijgt voor alles een 11 ,helaas die geeft u niet

Tim 28-02-2019

Ik heb online een wake-up licht besteld. De website zelf is overzichtelijk en het bestellen ging soepel. Bezorging is netjes op tijd gedaan op een moment dat mij goed uitkwam.

Leonidas 28-02-2019

Al meerdere keren bij BCC Hengelo geweest. Het is een prettige winkel, met attent personeel.
Behandeling na kopen van het product, correcte bezorging, alles tot in de puntjes geregeld.

Cindy 28-02-2019

Echt een aanrader, fijn dat er een tijdsmarge van 2 uur is en dat je dus niet de hele dag zit te wachten tot er iemand komt. Waren beleeft en hebben de wasmachine in een krap hokje weten te plaatsen. Al met al zeer tevreden!

Klasina 28-02-2019

Mijn bestelling werd snel verwerkt en op tijd geleverd. Heel plezierig om bij BCC iets online te kopen.

Henk 28-02-2019

Goede website, veel keus en uitgebreide beschrijving.
Bezorging uitstekend vooraf een sms met de tijd.
Plaatsing en inbedrijfstellen prima.
Super service.

Natalia Mroz 28-02-2019

Bij mijn bestelling was er een heel groot probleem. Ik heb besteld, ik heb betaald via internet. Tijdens de bezorging kreeg ik een telefoontje dat ze me geen wasmachine konden bezorgen. de winkel reageerde snel. hij bood een andere, duurdere wasmachine aan, en ik hoefde geen extra te betalen. erg aardige mensen. groeten

Haneveer 28-02-2019

Fijne winkel en klant vriendelijk
Vriendelijke persoonneel en hulpzaam wij zijn vaste klanten bij bcc

Angelique de Graaff 28-02-2019

Goede communicatie eerst een mail, toen een sms en daarna telefonisch om te laten weten dat ze binnen 15 minuten voor de deur zouden staan. Binnen 10 minuten was de oude droger weg en stond de nieuwe aangesloten op zijn plaats. Zeer beleefde bezorgers die zorgvuldig te werk zijn gegaan. Ik ben een tevreden klant.

Mihail 28-02-2019

Snel geholpen door vriendelijke personeel. Redelijk groot assortiment, enigste winkel in onze kant van de stad.

BCC Maxis Muiden 28-02-2019

Ik werd zeer goed geholpen. Ondanks de eerdere problemen met product werd er gedacht in oplossingen en kwamen we er samen uit. Zeer plezierige medewerking en service.

Agnes 28-02-2019

Gekocht in Muiden. Vriendelijke medewerkers. . Goede adviezen. Kortom zeer tevreden!

Agnes 28-02-2019

Betreft BCC Muiden. Vriendelijk personeel. Geven goede adviezen. Kortom super tevreden. Maar ik wil de bezorgers ook een negen geven. Correct, behulpzaam en zeer vriendelijk!

Kris L 27-02-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding producten.
Zeer snelle levering.Goede deskundige klantenservice.

Oriella 27-02-2019

Super servies, snelle levering en vriendelijke bezorgers die alles netjes naar binnen tillen. Alleen erg jammer dat ze producten zoals de koelkast niet uitpakken en het karton/schuim niet mee terug nemen. Dat laat helaas een rotzooi achter en is erg vervelend voor de klant. Daarom geen 10 :)

JMS 27-02-2019

Ik heb een geweldige ervaring gehad bij BCC in Beneden-Leeuwen! Na wat onderzoek had ik mijn zinnen gezet op een specifiek model laptop maar die viel bij het zien/uitproberen wat tegen. Na goed geluisted te hebben naar mijn bedenkingen liet de verkoopmedewerker mij in dezelfde prijsklasse twee andere modellen zien met dezelfde specs en hij deed dit op bijzonder vriendelijke en professionele wijze, absoluut zonder aandringen. De keuze viel uiteindelijk op een van de aanbevolen modellen en ik ben er erg blij mee. Ik ben een fanatieke online shopper maar ik ben HEEL blij dat ik voor mijn nieuwe laptop naar BCC ben gegaan en met het juiste product thuis ben gekomen. Grote klasse!

Wilkens 27-02-2019

Heel goed en vriendelijk geholpen. Zat een te korte gas slang bij dag na plaatsen terug en zonder moeite kreeg ik een langere slang die de andere dag vervangen werd. Top service.

Ann 27-02-2019

Bcc was de goedkoopste met de indesit wasmachine! Daarbij worden de prijzen dagelijks aangepast om de goedkoopste te blijven! Levering en aansluiting was top! 2 heren namen dit voor hun rekening en hebben dit prima gedaan. Waterpas afstellen moeten ze nog leren maar de rest dik tevreden over!

Robbert mooij 27-02-2019

Het was goed bezoek aan de bbc muiden, wist meteen wat ik wilden en zij hebben het alleen maar makkelijker gemaakt in de keuse

Echt top

Bertram Hofmann 27-02-2019

Voor mijn gehandicapte zus was ik op zoek naar een ijskast. X van BBC Hilversum heeft ons uitstekend geadviseerd.
De afhandeling, betaling, bezorging en installatie is heel goed verlopen.

Jaco 27-02-2019

Super snel geleverd, duidelijk wanneer de bezorger langs zou komen. Heel mooi product met goede uitleg

Lily 27-02-2019

Alles makkelijk te vinden en een supersnelle levering van het bestelde product.

Edwin 27-02-2019

Wij komen graag bij BCC in Breda. Goed en gedegen advies, concurrerende prijzen en vriendelijk personeel dat met je meedenkt. In ons geval ging de service zelfs zover dat onze aankoop (magnetron) in de auto werd geplaatst.

Mandy 27-02-2019

Fijne winkel, personeel denkt goed met je mee.
Vind het wel jammer dat je sommige dingen alleen online kan bestellen.