Inge 03-03-2019

Kwam gericht voor een Sony Bravia tv. Heb dit merk al jaren. In de winkel zelf toch getwijfeld, maar medewerker gaf goed advies en liet me toch zelf beslissen. Toch voor toestel gekozen waar ik voor kwam.Formaat wat ik wilde, was niet op voorraad. Kon een dag later worden thuisbezorgd. Prima service tot zover. Had gekozen voor het zelf installeren van de tv. Installatie lukte niet vanwege ontbreken antennesignaal. Klantenservice gebeld. Zij adviseerde mij te chatten met een medewerker. Dit zo gedaan en bleek dat ik inloggegevens miste van Ziggo. Nadat de medewerker dit had opgezocht op postcode en huisnummer was het probleem opgelost. Medewerker gaf nog wel aan dat deze informatie genoemd had moeten worden in de winkel.

Sebas2407 03-03-2019

De reden waarvoor ik voor de BCC heb gekozen is ik betaalde hetzelfde geld als andere winkels maar hier kreeg ik er een mooi hoesje voor mn camera bij en een geheugenkaartje. Toch net wat extra's.

Daarnaast had ik de camera zoals beloofd snel in huis en kon ik gaan fotograferen.

Otto 03-03-2019

Ik zocht een oplossing voor een USB micro aansluiting. Het personeel kwam snel met een technische oplossing. Bij de kassa werd ik vriendelijk en kundig geholpen. Ivm mijn bedrijf had ik een BTW factuur nodig.

Tjeerd. E. L. Wilman 03-03-2019

Ik heb er meerdere artikelen gekocht in filiaal Den Helder. De medewerkers van BCC zijn kundig ,zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je om alles goed uit te leggen. De garantie is ook perfect.
Dit zijn voor mij de belangrijkste redenen om bij BCC mijn aankopen te blijven doen.

Simon 03-03-2019

Klant vriendelijk en vakkundig geholpen. Dyson steelstofzuiger gekocht. Met de laagste prijsgarantie. Dus in de winkel gegooglet en was in andere winkel 10 euro goedkoper. Dit werd gelijk verrekend. Kom ik dezelfde middag bij de Makro daar was deze nog 20 euro goedkoper. Dus terug naar de BCC winkel en ook de 20 euro verschil terug gekregen.
Toppie

Carla en René 03-03-2019

We werden heel goed geholpen , de jongen die ons hielp Nick heette hij legde alles goed uit en was heel vriendelijk en geduldig , en deed erg zijn best, dus de volgende keer komen we zeker terug .

F.J. van Vliet 03-03-2019

Bezorging was perfect en plaatsing van het product prima en de firma heeft mij op alles gewezen, ik ben er erg blij mee.

Elisabeth 03-03-2019

Ik werd vriendelijk en ongevraagd geholpen, heb 2 dingen gekocht en me georienteerd op inductiekoken en kreeg vriendelijk en deskundig advies

Gerben 02-03-2019

Het totale plaatje klopte. Simpel bestellen uit voorraad. Directe terugkoppeling en netjes op tijd geleverd.

Dennis 02-03-2019

Breed gesorteerd met verschillende merken en types en daarbij zeer bekwaam personeel die je daar wegwijs in kunnen maken, met een goed oog voor mijn budget. Ik kom er al jaren.

Gerard 02-03-2019

vriendelijk en duidelijk omschrijving van het product.
dit is wat de klant verwacht. ben. leeuwen toppie ga zo door

Marijke Riemersma 02-03-2019

Ik ben erg tevreden over de bereikbaarheid van BCC. Ik heb mijn bezorgingsdatum moeten wijzigen i.v.m omstandigheden en dat is feilloos verlopen en werd goed te woord gestaan. Over de aankoop ben ik ook erg tevreden.

BartP 02-03-2019

Goede en rustige omgeving met goed en vriendelijk advies goede stofzuiger en printer uitgezocht.

Richard 02-03-2019

Vriendelijke service en je wordt snel geholpen. Uitleg is goed en begrijpelijk. Zeker een aanrader en ga zeker terug.

Casper 02-03-2019

Prima geholpen toen mijn zoon een laptop wilde kopen. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Prijs bleek overigens in Nederland het goedkoopste en we hebben dan ook bij BCC Sittard gekocht.

R van der Werf 02-03-2019

Goede service en ik werd snel geholpen. Er werd goed meegedacht over een alternatief voor het apparaat dat buiten mijn budget viel en ik heb daardoor iets gevonden wat binnen mijn wensen en budget lag.

Renée van R. 02-03-2019

Mijn Samsungtablet van ruim 3 jaar oud wilde niet meer opladen. Gelukkig had ik een aanvullende verzekering van 2 jaar afgesloten, dus met de tablet terug naar de winkel. Het apparaat zou hersteld worden. Na 2 weken hoorde ik dat ik een geheel nieuwe tablet ter waarde het oorspronkelijke aankoopbedrag mocht uitkiezen. Ik koos de Samsung zilver tablet ter waarde van € 419,00. Uiteraard heb ik opnieuw een verzekering afgesloten, dat is mij goed bevallen! Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een keyboard cover van Samsung cadeau via een speciale actie. Even op internet aanvragen en de cover komt mijn kant op.

Bij thuiskomst zag ik een zwarte tablet, maar op de bon stond zilver. Daarop ben ik teruggegaan naar BCC. De verkoper vertelde mij dat het zilver betrekking had op de achterkant van de tablet, die inderdaad zilverkleurig was. Daarop heeft de verkoper mij geholpen mijn account verder te activeren. Ik werd nogmaals op de actie gewezen.

Al met al was dit voor mij een hele prettige ervaring met BCC. I

ER 02-03-2019

Wasmachine plotseling overleden. Ik had met spoed een nieuwe nodig. Snel naar de BCC op zaterdag middag net voor sluitingstijd, ondanks dat het bijna sluitingstijd was werd ik super goed en attent geholpen, goed en eerlijk advies. Het beste was dat ik de wasmachine gelijk mee kon nemen. Zelfs met het inladen geholpen! Super blij met de nieuwe investering en top service bij de BCC!

Theo Van Manen 02-03-2019

BCC Breda. Fijne winkel en goed advies. Ik had me eigen via internet al georiënteerd in de aankoop van een Dyson V10 steelstofzuiger, maar had nog zoveel vragen die in de winkel allemaal goed en eerlijk zijn beantwoord. Super geholpen en ik kan iedereen aanraden hier te kopen!

Henk 02-03-2019

Het was wederom zeer prettig winkelen, geen opdringerige verkoper. Heeft ons perfect geholpen.
Gaf zelfs een demonstratie zodat wij precies weten hoe te handelen. Zo zie je maar weer dat vertrouwen altijd wint.

Marcel 02-03-2019

Aardige verkoopmedewerkers, goed geholpen. Maar... de eerste mdw vertelde dat vijf jaar extra garantie 70 euro kostte. We moesten daar even over nadenken. Toen we een paar dagen later toch maar de garantieperiode wilde verlengen, kostte dat opeens 94,50. Belachelijke vorm van geldklopperij. Dit was bij BCC in Arnhem.

Rappange 02-03-2019

Deze is dichtbij en heeft een goede service.
Ziet er netjes uit en klantvriendelijk

Mark 02-03-2019

Goed en vriendelijk geholpen.
Vragen die ik had over een koelkast zijn netjes beantwoord. Perfecte service!!!

Raja 02-03-2019

Ik kon gemakkelijk filteren op de site. Bij het bestellen was het duidelijk hoe ik mijn VVV bon kom gebruiken en het resterende bedrag nog kon betalen.
Ik kon zelfs aangeven of het op een bepaalde dag gebracht kon worden en dat is ook netjes gebeurd.

Yannis 02-03-2019

Excellent service by experienced sales people with a very friendly manner. I will definitely go again and buy my e staff

Ria 02-03-2019

Ik kan niets anders zeggen dat ik, vriendelijk en vakkundig ben geholpen door de verkoper, daarom koop altijd bij BCC.

Anna 02-03-2019

Keurig geholpen, zo als aangegeven prijs aanpassing Kan niet anders zeggen Top

Viktor 02-03-2019

Heel erg blij met de levering van onze koelkast en magnetron. Aardige bezorgers en de spullen werden netjes op de 2e verdieping bezorgd! Erg tevreden.

Amy 02-03-2019

Altijd eerst even bij BCC kijken. Product duidelijk en snel uitgelegd. Zeer tevreden met mijn aanschaf.

Ralph 02-03-2019

Deze shop gaf mij dezelfde goede prijs dan bijvoorbeel mediamarkt red days dat deed. Service alleen beter en duidelijker op sitegeregeld. Fijn de droger geinstalleerd.

Marcel Baars 02-03-2019

Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam en daarom is deze winkel aan te raden. De prijs is ook redelijk. Voor bijna ieder budget is er wel wat te vinden.

Sandra 02-03-2019

Prettige winkel, vaak aankopen gedaan. Zeer goed geholpen door de verkopers. De verkopers geven goede adviezen en helpen goed mee in de te maken keuze. Al met al zeer vakkundig geholpen.

Anita 02-03-2019

Ik kocht via de website een kleine afwasmachine omdat de mijne het begeven had. Via de chat ( ging wat moeizaam vanwege de scrolfunctie, misschien omdat ik een Ipad gebruik)
Een vriendelijke jongeman was zeer behulpzaam, stelde diverse opties voor die ik bij het product kon nemen, maar was niet opdringerig. Met de betaling ging iets fout vanwege een letter verkeerd van mijn emailadres, maar kwam na 2 keer bellen (Werd snel opgenomen) goed. De volgende dag kwam keurig op tijd het pakket aan, maar helaas bleek er een deuk te zitten aan de bovenkant. Na gebeld te hebben met deze klacht, werd afgesproken dat er een deel van het geld teruggestort wordt. Ik had ook de keuze om hem voor een andere om te ruilen, maar dat wou ik zelf niet. Omdat de afwas uit het oude aparaat nog op het aanrecht stond, konden we hem meteen uitproberen, en hij werkt super.Kortom: vriendelijke medewerkers, prima service en een goed apparaat. Ik zou zeker de volgende keer weer bij BCC bestellen.

Decock 02-03-2019

Met grote regelmaat bezoek ik de BCC shop in Vlaardingen. De service vind ik geweldig en het assortiment is zeer uitgebreid. Heden heb ik deskundig advies gekregen over de aanschaf van een product. Zeer verhelderend en gaf mij vertrouwen om het product aan te schaffen.

Bert Altena 02-03-2019

Goed en fijn gehopen in de winkel (Deventer)
Goed advies .
Mooie wasmachine gekocht en perfect thuis bezorg .
Monteurs hebben netje gemonteerd en de rommel weer mee genomen echt top 👌

Natascha 02-03-2019

Werdt goed geholpen en er werden grapjes gemaakt het voelde erg plezierig in de winkel

JasonHave 02-03-2019

De bestelling ging vrij vlot en heb mijn aankoop de volgende dag in huis gehad.
De heren van de bezorgdienst hebben de wasmachine 4 hoog gebracht en netjes aangesloten.
Goed op de hoogte gehouden van het venster wanneer het bezorgt zou worden.
Heb aan te merken dat ik het fijner had gevonden wanneer ik mijn opmerkingen in een apart vak had kunnen vermelden. Zoals: intercom doet het niet, al was dit in mijn telefonische gesprek met de bezorgers snel verduidelijkt.

Marijke 02-03-2019

In het begin wilde ik rustig kijken en ze gaven mij hier alle rust voor .. toen ik geholpen wilde worden kwam er gelijk iemand en deze vrouw hielp mij rustig en netjes

G Buve 02-03-2019

Ik vind het een winkel waar mensen met kennis werken en heel vakkundig en beleeft je bent er nog een koper

Jacob 02-03-2019

goede voorlichting, goede bediening, winkel goede uitstraling, ik zou een ieder aanbevelen hier hun huishoudelijke apparaten aan te schaffen

de mooij 02-03-2019

Vriendelijk en goed geholpen in de BCC in Hilversum. Met goede uitleg een mooie televisie gekocht.

Thomas 02-03-2019

Nadat mijn magentron combi binne 1 jaar het had begeven terug gegaan naar bcc en zonder problemen kunnen ruilen

Jolanda 02-03-2019

Mooie winkel vriendelijk personeel
Goede uitleg en goed advies gekregen al meerdere keren hier geweest .
Kan het iedereen aanbevelen

Bianca 02-03-2019

Goede uitleg gekregen bij het kopen van koffieapparaat door zeer vriendelijk personeel. We kregen al antwoord op een vraag waar we mee liepen zonder dat we de vraag gesteld hadden.

Mark 02-03-2019

Perfekt geholpen, friendelijk en eerlijke medewerkers, ik koop altijd bij BCC Zoeterwoude.

willem 02-03-2019

vind de winkel ruim en overzichtelijk
vriendelijk en behulpzaam personeel
en fijn dat er geen parkeer kosten zijn

Joke 02-03-2019

Hele fijne winkel en deskundige en vriendelijke behandeling. Antwoord op al je vragen en goed advies. De bezorging en plaatsing van de wasmachine ging ook perfect hele goede service bij BCC.

RUBEN 02-03-2019

Heb 4 elektronische artikelen besteld met een bezorging de chauffeur en bijrijder waren op tijd, heel vriendelijk en erg behulpzaam. Ze gaven me wat tips en uitleg. Ik ben heel erg tevreden met de service van BCC in Heerlen. Echt heel top! Hartelijk bedankt toppers.

Rob Brandsma 02-03-2019

Al jaren is BCC Zaandam mijn winkel voor alle elektronica in huis. Goede service en vaak loop ik even binnen om wat te vragen of gewoon even een praatje met de vaste medewerkers om iets uit te leggen nemen zij alle tijd en dat maakt dat je weer tevreden naar huis gaat. Jammer is dat een aantal vaste medewerkers zijn weg gegaan en wat er voor terug komt is een stuk minder ervaren vandaar een 8 anders zou dat zeker een 10 zijn geweest.

Evers 02-03-2019

ga Graag naar BBC . Had tv ergens anders goedkoper gezien. Geen probleem wordt aangepast. Top