R.W.van Duijn 04-03-2019

Vriendelijk personeel, klantgericht, en met goede kennis en adviezen geholpen.

Rick 04-03-2019

Na een elektrisch fornuis gekocht te hebben kwam ik erachter dat er in huis een krachtstroom aansluiting nodig was, dit was op de site niet zichtbaar, geprobeerd dit te realiseren in samenspraak met de woningbouw zonder succes. Gelukkig was ruilen geen probleem en heb nu een prima en zuinig fornuis op gas.
De supportdesk van BCC waren erg vriendelijk en begrepen mijn probleem, binnen 1,5 dag kon ik koken.

Tonnie 04-03-2019

Na bestelling was toestel de dag erna al voor af te halen.
Personeel weet waar ze over praten en helpen snel en vakkundig.
Fijne winkel om te komen en vaak ook mooie aanbiedingen.
Ga zo door.

Aline 04-03-2019

Deze winkel BCC zou ik zeker aanbevelen dit omdat, je ze makkelijk kunt bereiken en ze juiste info kunnen geven.
Ik zou voor BCC kiezen, omdat je fysiek in een winkel binnen kunt stappen en medewerkers juiste informatie kunnen geven ook kun je het product daadwerkelijk zien.
De informatie die wordt gegeven omtrent levering is ideaal, zodat je niet een hele dag thuis hoeft te blijven.

bcc Vlaardingen 04-03-2019

Deze winkel heeft een goede uitstraling. Fijn personeel, je wordt goed geholpen, de verkoper neemt de tijd voor je. Geeft een goede uitleg over de apparaten.
Vakmensen die onze vaatwasser hebben ingebouwd en zelfs de plint op maat gemaakt zodat hij weer onder vaatwasser past.
Dus al met al een uitstekende winkel met goed personeel.

Hans 04-03-2019

Vanwege slechte ervaring met garantie bij een andere grote elektronica keten en een goede ervaring met garantie bij BCC ga ik eigenlijk alleen nog maar naar BCC.
Omdat de laagste prijs garantie zeker geen loze belofte is krijg ik dan toch altijd de beste prijs.
Tot nu toe heb ik meerdere malen hier een beroep op gedaan en de belofte is altijd zonder problemen na gekomen !

Wat ik wel ontzettend jammer vind, is dat de product kennis van de verkopers erg slecht is. Bij de andere grote elektronica keten had ik een verkoper die behoorlijk goed op de hoogte was van alle technische details. Met een USB stickje met verschillende beeldformaten in zijn hand liet hij per TV de verschillen zien voor beeld en geluid. Bij de BCC kon de verkoper alleen maar glazig kijken als ik een vraag stelde over de houdbaarheid van het operating system, composiet poorten enz.
Hier valt nog veel te verbeteren. Ik zou graag willen dat de tijd die wordt besteed aan het aansmeren van energie en garantie contrakten tijdens de koop (ik wordt daar zo moe van) wordt besteedt aan het op peil brengen van de product kennis.

Marie-Louise 04-03-2019

Zijn vriendelijk geholpen nadat we aan hadden gegeven wat meer uitleg te willen krijgen over de verschillen tussen de aanwezige tablets en welke voor ons geschikt was. Werd eerlijk antwoord op gegeven en zeker niet geprobeerd om de duurste te verkopen.

Ana 04-03-2019

Service and variety of products is great! REally recommend going to this store

willem weijer 04-03-2019

goed geholpen bij het uitzoeken van een extrerne harde schijf verder snelle hulp

v Kaathoven 04-03-2019

Mooie shop, goede prijzen en een zeer goede service. Online gaat het bestellen zonder problemen. In de echte winkel is het personeel zeer vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam. Een warme verrassing om zo ontvangen te worden.

M. Havelaar 04-03-2019

ik vind deze winkel qua bereikbaarheid prima. Op een rustige zaterdagochtend moest ik helaas 5 minuten wachten en heb ik zelf maar actie ondernomen om personeel te vinden. De uitleg was voldoende, maar wel prettig. Nadat ik had aangegeven het product te willen kopen heeft het personeel de verdere afhandeling zeer goed gedaan.

Anshul Saxena 04-03-2019

Customer service is awesome. Attendants are so polite and always ready to spend time with customer, clarify their doubts etc.
I recommend BCC for everyone.

Mels Smaal 04-03-2019

BCC Barendrecht , goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
Ontzettend vriendelijk en bekwaam personeel. Deze keer een nieuwe wasautomaat gekocht, verkoper stelde eerst de vraag naar onze gezinssamenstelling , daarna gaf hij uitleg van enkele machines, de voor en nadelen nam alle tijd. Alle gemaakte afspraken zijn zeer correct uitgevoerd . Ook de plaatsing van de machine door vakkundig personeel.

Tervoort 04-03-2019

We zijn heel fijn geholpen bij onze keuze voor diverse apparatuur. Kevin degene die ons hielp was erg deskundig en we zijn erg goed door hem geholpen.

Soender 04-03-2019

Er is een zender wat heet BBC first. Ik maak er van BCC First. Altijd goede producten. Klantenservice is altijd vriendelijk en oplossend denken.

Nicole van bijnen 04-03-2019

Goede service. Netjes te woord gestaan. Gekozen voor BCC omdat hier de prijs het voordeligst was. Levering uitstekend

Barry 03-03-2019

Had geen xbox one controler dus vroeg aan medewerker of ze die hadden helaas niet maar hij zij ik kijk ff online en daar stonden een paar soorten en kleuren hij heeft voor mij 1 controler besteld waarma.ik deze betaalde en werd netjes de volgende dag bij mij thuis geleverd

SylviaVTG 03-03-2019

Wij werden onmiddellijk aangesproken en Wouter heeft ons erg goed geadviseerd. Hij had duidelijk verstand van zaken en nam alle tijd om ons alles piekfijn uit te leggen. Wij komen zeker als klant terug. Wouter bindt de klanten op een proffesionele manier aan BCC

Marvin 03-03-2019

Goede geholpen in de winkel van bcc geven goed advies kom graag terug in deze winkels

Coby Pater 03-03-2019

Je kunt het duurste willen maar als dat niet nodig is weet het personeel je toch te sturen naar wat de wens is. Helemaal gelukt. Blije gezichten. zo was de keus uitgebreid en voor ieders wat wils. Zelfs voor een geintje in. Goede service. Kom in geval zeker terug. Ging hier een tablet.

Marry 03-03-2019

Fijne winkel! Vriendelijk personeel. Snel geholpen en deskundig advies. Top winkel!

Marco 03-03-2019

In de avond voor Om 23.30 een tv besteld van het merk brandt. De tv werd de volgende dag al geleverd en via de mail kon ik precies zien wanneer. De tv heeft een ingebouwde dvd speler en hierdoor is deze super geschikt voor junior op vakantie als we even geen WiFi hebben. De ktv wordt geleverd incl voet en afstandsbediening. Beetje jammer dat als je de Nederlandse taal kiest de dvd blijft zeggen wat hij gaat doen in het Frans. Voor de prijs een prima apparaat in weer eens een andere kleur als zwart want hij is glanzend wit. Prima service en prijs verhouding en goedkoper dan de concurrent in het rood. Marco

Yvonne 03-03-2019

Top service van bcc we hadden met spoed een nieuwe oven nodig na even na bellen konden we de oven in Purmerend ophalen gewoon top BCC

Roos 03-03-2019

BCC filiaal Goes geweest. In het verleden al prima geadviseerd en rustig geholpen en daarom ook weer teruggegaan. Nu voor de aanschaf van een tablet ook weer eerlijk en vakkundig advies en uitleg gekregen. Ga zo door mensen.

Piet en Marijke 03-03-2019

We hebben 2 maal ( voor ons zelf en onze dochter) een Dyson snoerloze stofzuiger gekocht. Het personeel legde haarfijn uit wat de verschillen waren tussen de V 8 en V10,
Vorig jaar dezelfde ervaring tijdens de aankoop van een laptop.

A. Kanters 03-03-2019

Prima service bij BCC. Laat in de middag wasmachine besteld en de volgende morgen 11 uur stond hij al te draaien. En wat een super bezorgers. Echt in 10 minuten binnen en aangesloten, oude machine meegenomen.
Had deze machine al eerder gehad. 9 jaar gedraaid. Dus weer dezelfde genomen. Zeer tevreden over deze indesit

Debbie 03-03-2019

Geweldig goede winkel niet duur en hele goede en snelle service dus ik zou de winkel zeker aanbevelen

Jochems JW 03-03-2019

Ik ervaar bij deze winkel, tijdens al mijn bezoeken, een eerlijke omgang en een productbekendheid bij de verkoper.

fam. in het Veld 03-03-2019

We zijn zeer tevreden over de manier waarop de verkoper van BCC Hengelo ons heeft geadviseerd bij de aankoop van onze MIELE droger en wasmachine. Hij had veel kennis en gaf een eerlijk advies. Ook de prijs was goed. Een overzichtelijke rustige winkel waar je in alle rust je keuze kunt maken.

Marjan 03-03-2019

Fijn geholpen.geen vraag was raar.Keurige ,vriendelijke verkoper.Tv die ik als eerste gekocht had beviel niet.ik kon deze zonder probleem omruilen goeie service!

Mn 03-03-2019

Snelle uitleg. Matig geïnteresseerd personeel.
En dat is jammer. Je geeft toch 600 euro s uit.

Richard 03-03-2019

BCC is behulpzaam vriendelijk toppers ze hebben mooie spullen en zeer nette winkel

Saskia 03-03-2019

Prima service en gedreven personeel: uitstekend geholpen ( vestiging Zoeterwoude) door .....

C.Lemmen 03-03-2019

in eerdere berichten door gegeven dat het top personeel is met geduld, kennis en vriendelijkheid. De winkel is goed bereikbaar en zeer overzichtelijk.

Ilse Mes 03-03-2019

Vriendelijke service. Goede uitleg over producten. Klantvriendelijk, behulpzaam en met verstand van zaken.

I. Schoers 03-03-2019

Eergisteren een lg smart gekocht op aanraden van de verkoper. Hij heeft ons geweldig te woord gestaan en prima alles uitgelegd. Heb al eerder een huistelefoon en stofzuiger daar gekocht en wasmachine.prima service en goede bediening. Ben uiterst tevreden.

Cvos 03-03-2019

Je krijgt de ruimte en tijd om rustig rond te kijken maar als advies nodig is wordt het eerlijk en goed gegeven. Vriendelijke medewerkers

Wilma 03-03-2019

Een opvallend goede sfeer bij de medewerkers en wij werden deskundig geholpen door een jonge enthousiaste medewerker.
Wij hebben veel informatie gekregen over de Philips Wake up light en daarbij kregen we ook nog korting.

Kassie 03-03-2019

Werd snel aangesproken op rustige vriendelijk manier. Goed advies. Nette service. Tot de volgende keer

Alwin de Frel 03-03-2019

Keurig en correct geholpen door een medewerker die normaal op een ander filiaal werkzaam was. Nam uitgebreid de tijd voor ons en wist ons ook nog op de nodige voordeeltjes te wijzen. Was geduldig en goed op te hoogte met wat ie verkocht.
Nogmaals dank .....

John Vuijk 03-03-2019

Ik ben prima en vakkundig geholpen.Men neemt genoeg tijd en aandacht voor het geen wat je wilt kopen en geeft dan een prima uitleg e.d. hiervan.

N. Prins 03-03-2019

We wonen in de buurt en hoorden goede berichten over deze zaak. Alles is ordelijk
ingedeeld en vriendelijk personeel.

Frank Kusters 03-03-2019

We kwamen voor een vaatwasser. Konden hem meteen meenemen en we konden een wagentje lenen om hem naar de auto te brengen. Vriendelijk personeel.

Loes 03-03-2019

Advies in de winkel was heel,duidelijk en eerlijk. Goede uitleg. Kreeg de optie om 2 items mee te nemen en thuis rustig te bekijken en een keuze maken en kon er één terug brengen.
Echt hele goede service. Het geld van het teruggebrachte artikel stond gelijk weer op mijn rekening.

Jan J. 03-03-2019

Ik heb een Samsung tablet gekocht in de winkel van BCC in Tilburg zuid. De verkoper heeft me vriendelijk en vakkundig geholpen zonder opdringerig te doen. Hij nam zeker de tijd om e.e.a. uit te leggen en te laten zien.

Marcel 03-03-2019

Koptelefoon deed het na 1 jaar en 10 maanden niet meer aan de rechterkant. Ik ging terug naar de winkel en mocht direct een nieuwe koptelefoon voor hetzelfde aankoopbedrag uitkiezen. Top service!

jan 03-03-2019

goed en vakkundig advies met niet een dwingende verkoper om over te gaan tot koop

Jan s-Gravenzande 03-03-2019

Vriendelijke verkoper duidelijke uitleg van het navigatie systeem en de mogelijk heden en werkt perfect ben er erg blij mee

Robert Poortvliet 03-03-2019

Zeer eenvoudig en snel het product op de website kunnen vinden. Ik ben naar BCC Roosendaal gegaan omdat daar het product was. Zeer vriendelijk personeel en prima geholpen door de medewerker. Uitleg was helder.

J.van fulpen 03-03-2019

Vriendelijke verkoper met verstand van zaken dus een goed advies.
Ik kocht een wasmachine en een koel vries combinatie .
De wasmachine was met gratis plaatsen maar moet wel het plaatsen van de koel vries combinatie betalen € 19.95 dat vond ik een beetje vreemd.
Ik dacht ze zijn er toch waarom moet ik dat toch betalen ?.