Margie 05-03-2019

Vriendelijke winkel, rustige omgeving om producten te overwegen. Deskundig advies. Prima levertijd en service.

Jaap & Hennie 05-03-2019

Onzeker de winkel ingelopen maar door de verkoper uitstekend geholpen bij de uitleg over de werking van onze nieuwe tv en advies voor de juiste wandbeugel. Hulde.

Alice 05-03-2019

Nadelen: laten installeren toch wel prijzig. MijnBCC deed het niet tijdens de twee dagen dat ik probeerde in te loggen.

Voordelen: Op tijd geleverd, goede installatieservice, producten scherp geprijst.

ad 05-03-2019

vriendelijk, netjes, voorkomend, winkel heeft een uitnodigende uitstraling

Elly 05-03-2019

Geven een goede service. Ik had een poosje geleden een printer gekocht en er meteen een zwarte cartridge bijgekocht. Nu bleek dat de verkeerde te zijn, dus ben ik terug gegaan naar de winkel, maar ik had er geen bon meer van. Ik kreeg gelukkig een nieuwe. Deze is wel goedgekeurd door de printer. Goed geregeld dus, bedankt

Ursula 05-03-2019

BCC Deventer heeft mij goed geholpen met het maken van de keuze voor een nieuwe laptop. Bij het starten van een nieuwe studie wilde ik een goede laptop die ik ook mee kan nemen naar school, ik had geen idee waar ik op moest letten. Door het kundige personeel kreeg ik tips en aanwijzingen om een goede keuze te maken. Niet opdringerig, heel vrijblijvend.

Peter1500 05-03-2019

Ben geweldig geholpen.afleveren en aansluiten
geweldig.personeel ook vriendelijk.

Roel Haustein 05-03-2019

Snel geholpen, artikel was niet in de winkel dus werd het de volgende dag door DHL netjes thuisgebracht

Jolanda 05-03-2019

De webshop duidelijk, uiteindelijk via chat met medewerker Jeroen bestelling geplaatst op zondag. Levering plaatsing en afvoer oude wasmachine op maandag. Top service en snelle levering. 👍

Eric 04-03-2019

Naar BCC geweest voor de aankoop van een nieuwe stofzuiger.
In de winkel ben ik uitstekend voorgelicht en kreeg een prima advies.
Verder ben ik geholpen door een vriendelijke medewerkster met kennis van zaken!
Hier is de klant nog altijd Koning!!

Theo van Roon 04-03-2019

Dicht bij huis. Vriendelijk personeel met veel vakkennis. Mooie overzichtelijke winkel.

Channie 04-03-2019

Helemaal super. T artikel is precies wat ik hoopte . Ik vroeg of t terug mocht als t niet goed was en dat mocht . Maar dat is niet nodig . We zijn er heel blij mee en n mooie prijs was t.dus van mij n dikke 10

René 04-03-2019

Goede en snelle service
Website is heel gebruikersvriendelijk
Goede uitleg over de producten

Tjeerd 04-03-2019

Voel me altyd welkom met de juiste klantgerichte houding van de medewerkers zonder pusherig te zijn, en direct n goedemorgen als je binnen loopt. De winkels oosterhout en breda zijn van een prettige omvang niet megalomaan groot. Dit keer oosterhout, weer goed geholpen en nog een toffe tip meegekregen ook!!

Gerrit Scholten 04-03-2019

Goede en snelle service van de medewerkers. Ze helpen je snel aan de juiste informatie op een klantvriendelijke manier zodat je ongedwongen de beslissing kan nemen of je het product aankoopt.

Bianca 04-03-2019

Een samsung koelvries combinatie gekocht.
Goed geholpen in de winkel.
Vind het echter wel raar ....dat je de koelkast of over de eerste drempel in je huis kan laten zetten ingepakt en al......of 19,95 betaald voor installeren uitpakken (troep mee laten nemen)....dan komen ze m hier bezorgen.....hebben ze m beneden al uitgepakt.(moet naar 2 hoog,kan beschadigen)zetten m in de keuken op zn plek en klaar.
Ik vind dat ze dan ook de poten moeten afstellen tot hij goed staat(dat is voor mij installeren)
Maar nee hoor.....ik zeg: o buiten uitgepakt?
Ja zeggen ze, dan hebben we meer grip met naar boven tillen.
Ze zetten m neer......6 uur wachten met aanzetten.....tekenen en weg zijn ze.
Dat vind ik raar.

Brenda 04-03-2019

We moesten helaas wel 20 minuten wachten voordat we geholpen konden worden en stonden net op het punt de winkel te verlaten , maar toen kwam er net een personeelslid aan lopen en vroeg of hij ons kon helpen... dat hij ons al wel had gezien maar eerst nog iemand anders aan het helpen was en toen we eenmaal aan de beurt waren was het een hele goede ervaring . De meneer die ons hielp was erg vriendelijk en behulpzaam . Samen met hem hadden we besloten om ons product te bestellen via internet Want het product was niet-bindend de winkel op voorraad. Hij vertelde dat we het maandag konden verwachten en het was nu zaterdag . Onze betaling moest aan de kassa en ook daar was het personeel meer dan vriendelijk .
Ons pakket kwam inderdaad op de maandag aan .
Super service en ik beveel BCC Barendrecht zeker aan !

Gerard en Will smits 04-03-2019

Wij zijn zeer tevreden over de producten, de klantvriendelijkheid en de service die uw bedrijf biedt aan de klant

I. Martinusse 04-03-2019

Je wordt vriendelijk geholpen en zijn meedenkend en er wordt goed advies gegeven. Ook als bij levering iets fout gaat en je naar de winkel terug gaat. Wordt het top opgelost.

Jordy 04-03-2019

Ik heb bij de bcc een controller van de Nintendo besteld, zaterdag besteld, vandaag maandag in huis. Keurig een mail gehad. Ik zal met deze review niet 1van de 2 bonnen a 250€ winnen maar ik hoop dat bcc weer opstaat! Een aantal jaar geleden deed bcc gewoon mee met de grootste. Goede voorraad keurige winkels. Dat is helaas veranderd en is er nog maar 1 marktleider.

Jaap 04-03-2019

Prima geholpen met een wasdroger, en meegeholpen om de wasdroger in de auto te zetten!
Ik was eerst bij Mediamarkt gaan kijken waar ik 30 minuten moest wachten op mijn beurt.

Daarna nors te woord gestaan ben gewoon maar gewoon vertrokken.
BCC is top!!

Rob 04-03-2019

Goede service, goed en duidelijk advies gekregen, zeer tevreden over de aankoop

J.Stokkel 04-03-2019

Super geholpen en de volgende ochtend om 07:30 was de levering al geregeld. Top

Nico van de Pol 04-03-2019

na aankoop van wasmachine , heb ik nog verder gekeken op internet zelfde merk en type en kwam tot de ontdekking ergens anders €. 90 = goedkoper was BCC gebeld en teveel betaalde euro`s worden terug gestort op de bank. Mijn dank ervoor

Jessica 04-03-2019

Voor BCC gekozen omdat het de voordeligste was op de kieskeurig site. Goede prijs duidelijke site en supersnelle levering. Heel tevreden !!

Nefo 04-03-2019

Ik koop mijn electronica en keukenapparatuur altijd bij de bcc. Ze hebben de laagste prijsgarantie en ik vind het prettig dat het een winkel is (niet alleen web). Ik heb een laptop gekocht en hulp gevraagd aan een medewerker. Ik heb duidelijk advies gekregen en daarbij was er een leuke korting van 15% op geselecteerde hp producten. Mijn winkelervaring bij de bcc was prettig.

wogm71 04-03-2019

Snelle service levering ,prima producten, voldoende en ruime keuze met prima beschrijving.

Dick 04-03-2019

BCC in Spijkenisse bezocht. Goed en vriendelijk ontvangen. hulpvaardig en goed geïnformeerd. Goedkoper alternatief aangeboden met de zelfde specificaties.

AdM. 04-03-2019

Goed geholpen en goed advies gekregen. Wij zijn van een droger c klasse naar een A++ gegaan op advies en zijn ondanks de wat langere tijdsduur dat een warmtepomp heeft zeer tevreden.Alleen de wonderballen die de verkoper aanprijsde voor in de trommel zijn waardeloos zou ze graag terug brengen aant deze maken zoveel lawaai dat het effect van het geluidsarme veranderd in een lawaaierige droger. Dit advies had beter en eerlijker moeten zijn. VERDER ZEER TEVREDEN OVER PLAATSING EN LEVERING.

R6 04-03-2019

Snelle bediening in de winkel overzichtelijk en uitgebreid assortiment.....

Aad 04-03-2019

Duidelijke webshop, goede communicatie en snelle levering van mijn Bluetooth speaker.

Joke Groeneweg 04-03-2019

Ik ben snel , vakkundig en vriendelijk geholpen!Ik g altijd naar BCC! omdat ik daar ook altijd goede aanbiedingen en kortingen vind!

Mirjam 04-03-2019

Goede prijs, goede service. Bestelling op zondagavond gedaan, op maandag rond lunchtijd afgeleverd. MacBook Air veel goedkoper dan elders. Plus 2 jaar garantie!
Super tevreden

Johan Planting 04-03-2019

Heb gekozen voor deze winkel omdat deze winkel een goede ADHD uitstraling heeft..geen overdreven prikkels waar ik absoluut niet tegen kan. De verkoper in kwestie xxx straalt veel rustig en is bijzonder plezierig in omgang. Een aanrader voor een ieder die dit soort stoornis in zich heeft..!!

Jeffrey 04-03-2019

Vriendelijk personeel. Altijd prettig als ze je eerst even laten rondkijken en dan pas vragen of ze kunnen helpen, top gedaan!

Verder goed geholpen bij de aankoop, eerlijk advies.

Elaine 04-03-2019

Behulpzame, vakbewame en aardige winkelpersoneel. En ook belangrijk: goede kwaliteit.

RH 04-03-2019

Via een BCC winkel heb ik een wasmachine gekocht, service in de winkel was goed, duidelijk en vlot. Vóór aflevering kreeg ik een mail en sms wat de bloktijd op de dag van levering was . Vlak voor levering kreeg ik een belletje dat de chauffeur / monteur eraan kwam. Eén van de twee monteurs kwam wat gehaast over, dat vond ik jammer. Maar ze deden wat ze moesten doen: ze plaatsten de wasmachine en gaven twee tips (van te voren een keer op 90 graden draaien zónder wasmiddel plus 4 schroeven bewaren en bij een eventuele verhuizing de schroeven terugplaatsen. Het bleek dat er nog een kraan bevestigd moest worden. Het advies van de monteur was dat het alleen bij een kraan voor gas -en dus niet bij water- nodig is tape (voor rondom het schroefgedeeltete gebruiken. Nadat de monteurs weg waren heb ik zelf een kraan bevestigd. De kraan drupte, dit heb ik alsnog moeten verhelpen met tape. Tape was dus blijkbaar wél nodig...

Bernhard 04-03-2019

Ik ben buitengeoon prettig geholpen in de BBC in Leidschendam. En als het electronica om gaat is voor mij de prijs het belangrijkste. de combinatie van de cashback van Samsung en deze garantie heb ik een galaxy S9 voor €409,-

Hierbij was het personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Voor de S11 kom ik hier weer terug :)

Marjan 04-03-2019

BCC vind ik zeer betrouwbaar en prima prijs garantie,de door mij bestelde Siemens wasdroger op afgesproken tijd geleverd en aangesloten.Duidelijke webshop en goede onder bouwde verslagen,Zeer zeker aanrader.

Eigen Bediening 04-03-2019

Wij zijn naar de winkel van BCC in Delft gegaan en zijn zeer goed geholpen door een adviseur. Daarnaast hebben wij direct de koelkast kunnen bestellen en werd hij direct na het weekend bezorgd. Om 09:00 uur stonden ze op de stoep, dus je hoeft niet de hele dag thuis af te wachten. Twee vrolijke bezorgers kwamen de koelkast neerzetten en hebben zelfs geholpen met het verplaatsen van de oude koelkast naar zijn nieuwe locatie. Wij kregen netjes een bericht via de mail hoe laat de bezorgers zouden komen en dit klopte ook precies! Kortom: Top!

HDvB 04-03-2019

De site is erg gebruiksvriendelijke site. Ook het inwisselen van FreeBees gaat gemakkelijk. Levering keurig verpakt en op tijd!

R.W.van Duijn 04-03-2019

Vriendelijk personeel, klantgericht, en met goede kennis en adviezen geholpen.

Rick 04-03-2019

Na een elektrisch fornuis gekocht te hebben kwam ik erachter dat er in huis een krachtstroom aansluiting nodig was, dit was op de site niet zichtbaar, geprobeerd dit te realiseren in samenspraak met de woningbouw zonder succes. Gelukkig was ruilen geen probleem en heb nu een prima en zuinig fornuis op gas.
De supportdesk van BCC waren erg vriendelijk en begrepen mijn probleem, binnen 1,5 dag kon ik koken.

Tonnie 04-03-2019

Na bestelling was toestel de dag erna al voor af te halen.
Personeel weet waar ze over praten en helpen snel en vakkundig.
Fijne winkel om te komen en vaak ook mooie aanbiedingen.
Ga zo door.

Aline 04-03-2019

Deze winkel BCC zou ik zeker aanbevelen dit omdat, je ze makkelijk kunt bereiken en ze juiste info kunnen geven.
Ik zou voor BCC kiezen, omdat je fysiek in een winkel binnen kunt stappen en medewerkers juiste informatie kunnen geven ook kun je het product daadwerkelijk zien.
De informatie die wordt gegeven omtrent levering is ideaal, zodat je niet een hele dag thuis hoeft te blijven.

bcc Vlaardingen 04-03-2019

Deze winkel heeft een goede uitstraling. Fijn personeel, je wordt goed geholpen, de verkoper neemt de tijd voor je. Geeft een goede uitleg over de apparaten.
Vakmensen die onze vaatwasser hebben ingebouwd en zelfs de plint op maat gemaakt zodat hij weer onder vaatwasser past.
Dus al met al een uitstekende winkel met goed personeel.

Hans 04-03-2019

Vanwege slechte ervaring met garantie bij een andere grote elektronica keten en een goede ervaring met garantie bij BCC ga ik eigenlijk alleen nog maar naar BCC.
Omdat de laagste prijs garantie zeker geen loze belofte is krijg ik dan toch altijd de beste prijs.
Tot nu toe heb ik meerdere malen hier een beroep op gedaan en de belofte is altijd zonder problemen na gekomen !

Wat ik wel ontzettend jammer vind, is dat de product kennis van de verkopers erg slecht is. Bij de andere grote elektronica keten had ik een verkoper die behoorlijk goed op de hoogte was van alle technische details. Met een USB stickje met verschillende beeldformaten in zijn hand liet hij per TV de verschillen zien voor beeld en geluid. Bij de BCC kon de verkoper alleen maar glazig kijken als ik een vraag stelde over de houdbaarheid van het operating system, composiet poorten enz.
Hier valt nog veel te verbeteren. Ik zou graag willen dat de tijd die wordt besteed aan het aansmeren van energie en garantie contrakten tijdens de koop (ik wordt daar zo moe van) wordt besteedt aan het op peil brengen van de product kennis.

Marie-Louise 04-03-2019

Zijn vriendelijk geholpen nadat we aan hadden gegeven wat meer uitleg te willen krijgen over de verschillen tussen de aanwezige tablets en welke voor ons geschikt was. Werd eerlijk antwoord op gegeven en zeker niet geprobeerd om de duurste te verkopen.

Ana 04-03-2019

Service and variety of products is great! REally recommend going to this store

willem weijer 04-03-2019

goed geholpen bij het uitzoeken van een extrerne harde schijf verder snelle hulp