Wp 06-03-2019

Na bestelling van een platenspeler vond ik hetzelfde product €50 euro goedkoper aan op bv bol.com en media markt.
De goedkoopste prijsgarantie blijkt beperkt tot aantal bedrijven die bcc als directe concurrent ziet, dus kleinere aanbieders zijn uitgesloten.
De €50 euro retour krijgen bleek heeeel lastig, zelfs na vier keer contact met de klanten service, die ook nog eens slecht bereikbaar was.
Enige oplossing bleek retour zenden en opnieuw bestellen bij bol.com, waar ook nog een gratis lp bij gegeven werd.
Ik had al eerder slechte ervaring met bcc, nu ga ik er echt nooit meer heen!

Jaap 06-03-2019

Geweldige service Tv bleek niet in mijn auto te passen medewerkster bood aan om de tv na haar werktijd bij mij te bezorgen als dat geen service is.

henk buijtenhek 06-03-2019

Top shop! Top bezorging! Kortom een verademing om zaken te doen met BCC. Ik neem aan dat de producten top zijn!

John vd Schoot 06-03-2019

Mooi winkel waar je vriendelijk wordt ontvangen. Met de goede kennis van de verkoper kom je tot het product wat bij je past. De bezorging gaat snel en netjes.

Johan 06-03-2019

Keurig netjes behandeld. Ervaren mefewerkers die weten waar ze over praten.
Snelle hulp bij vragen.

Petra Sijbrands 06-03-2019

Goed geholpen door mevrouw Zadelberg. Goed advies en erg klantvriendelijk! Kom graag bij BCC Alkmaar

Isabel 06-03-2019

Deze shop is duidelijk.afhandeling is zeer goed en snel.bezorgers vriendelijk.ik zou zeker terugkomen

J.m.v.d.Waal 06-03-2019

Makkelijk te bekijken, voor mij als senior!
Bezorging was super. Prettige medewerker!

Marianne Antheunis 06-03-2019

Ik heb inmiddels al meerdere producten bij BCC gekocht en de service en levering zijn perfect.

Marja van der Veeken 06-03-2019

Heb in de winkel besteld de verkoper keek voor ons op outlet site en door hem hebben wij n combimagnetron kunnen kopen

Marja van der Veeken 06-03-2019

Henk uit Arnhem 06-03-2019

De eerste keer was niet alles geleverd, maar bij de 2e levering, en toen ook het ophangen van de speakers, kwam er een goed team, die niet voor mij dacht waar de speakers te plaatsen, maar met mij meedacht, waar zie ik ze het liefst staan

Lieke 06-03-2019

Fantastisch geholpen! Ik wilde een bepaald product en deze hadden ze alleen nog als showmodel. Deze mocht ik direct met korting komen ophalen. Toen we aankwamen, stond ie al klaar. We konden hem ook gratis laten bezorgen en plaatsen maar wij hadden hem direct nodig. Super blij met de service!

Maurice 06-03-2019

De klantvriendelijkheid en de wil om te helpen is groot. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Echter , maar wel begrijpelijk, weet niet iedereen evenveel af van alle technische zaken rondom de verkochte goederen. Meer specialisme in zo'n grote zaak zou voor de klant welkom zijn.

Ben Wijnvoord 06-03-2019

Eigenlijk is dat heel simpel, de shop is zeer overzichtelijk ingericht, kan eevoudig je product kiezen en vergelijkingen maken tussen de verschillende producten.

Brian 06-03-2019

Aanvankelijk was ik van plan elders de Sodastream flessen aan te schaffen, maar de gratis verzendkosten en het feit dat er geen minimumbedrag aan mijn bestelling werd gesteld, zoals bij de concurrent het geval was om een bestelling te “mogen” plaatsen heeft mij over de schreef geholpen om bij BCC te bestellen en daar heb ik geen moment spijt van gehad.
De bestelling werd rap thuisbezorgd en ik heb mijn Sodastream-apparaat met deze goedkope flessen na jaren weer functioneel gemaakt.
Fijn dat deze flessen überhaupt nog te bestellen waren en ik niet noodgedwongen een nieuwere versie Sodastream-apparaat heb moeten aanschaffen.

Yvonne 06-03-2019

Vanwege de goede service ( tijd nemen voor de klant ) deskundigheid, vriendelijkheid van het personeel en de prijzen is en blijft BCC voor ons de zaak waar we steeds weer terugkomen.
Van ons een dikke 10 !!!!!!!

Kiki 06-03-2019

Zeer vriendelijke medewerkers, goed advies waarbij meerdere opties worden gegeven zodat je toch zelf iets kunt kiezen wat goed bij je past. Product was niet op voorraad maar werd de volgende dag gratis thuisbezorgd. Ik kom hier zeker terug!

Fam. Pegt 06-03-2019

Medewerker XXX dacht met ons mee. En toen de installatie van de tv niet lukte en wij teruggingen naar de winkel is hij met ons meegegaan en heeft de tv geïnstalleerd zodat mijn dementerende schoonmoeder weer tv kon kijken op haar kamer in het verpleeghuis. Robert had ons in eerste instantie bij de aankoop de benodigde codes meegegeven, maar er bleek nog een andere code nodig. Dit was voor hem ook nieuw. Hij was blij dat hij was meegegaan zei hij, want daardoor kan hij in de toekomst zijn klanten nog beter adviseren. Wij waren de eerste klant met dit specifieke installatieprobleem.

familiue Eijssen Schimmert 06-03-2019

deskundige medewerker. vriendelijk. alle tijd. hielp zelfs een ander klant er eventjes tussendoor met nog aanvullende tips.
ook de aflevering verliep probleemloos. Dus eigenlijk een tien met een griffel voor BCC.

S.louweret 06-03-2019

Super winkel, groot assortiment en heel erg vriendelijk personeel.Erg snelle bezorging nog sneller dan beloofd. Ook het plaatsen door erg vriendelijk en kundige jongens toppie.

Charlotte 06-03-2019

Zondagavond besteld, maandag al in huis. Heel fijn en snel. De hoeveelheid verpakkingsmateriaal zou wel wat minder mogen..

Jeff 06-03-2019

De winkels van BCC zijn altijd overzichtelijk en hebben een nette uitstraling.
Ze hebben altijd goede aaanbiedingen en natuurlijk een perfecte service.

Annemarie 06-03-2019

Super goed geholpen, apparaat lag niet meer in de winkel maar nog wel voorradig! Hij haalde hem op en legde alles super uit. Klasse Bcc Zutphen

Toos en Christ Brok 06-03-2019

Zoals gewoonlijk bij BCC werden wij geholpen door een medewerker op een rustige, deskundige, prettige wijze. Wij zijn niet anders gewend en daarom gaan wij altijd naar de BCC met name die in Den Bosch.

Wasdroog-combinatie en aansluiten 06-03-2019

Super service, efficiente en vriendelijke medewerkster. Goed advies. Wilden ook zakken met de prijs als je elders goedkoper kunt vinden!!! Helaas toelichting over aansluiten wasmachine was niet correct. Moesten we zelf regelen, maar ja.... Daar schijn je voor te moeten betalen. Was niet duidelijk in de winkel.

Albert Postma 06-03-2019

Glashelder van A-Z! Heel fijn om via mail, sms en telefoon onderweg precies te weten welke stappen er gevolgd zouden worden. En uiteraard ook dat de beloofde stappen allemaal ook echt zo uitgevoerd werden. Dik tevreden over de communicatie onderweg, product daadwerkelijk geleverd op de afgesproken tijd. Complimenten voor de vlotten en vriendelijke aflevering hier aan huis.

Twa 06-03-2019

Ik ben naar de BCC gegaan omdat wij heel hard een nieuwe tv nodig hadden. Ik ben echt naar alle tevredenheid geholpen. Super!

Lex 06-03-2019

Zeer duidelijke webshop waarop je aan kan geven wat je zoekt en zodoende voorstellen krijgt van produkten welke in aanmerking komen voor wat je zoekt.
Levering gebeurde zoals opgegeven,op tijd,netjes en snel.

Rianne Temmen 06-03-2019

BCC doet wat ze beloven. Bestellingen zijn altijd op tijd binnen. Als we dat meebesteld hebben, worden apparaten ook netjes uitgepakt en geplaatst door vriendelijke bezorgers. De klantenservice is ook top. Bij problemen met onze tv werd deze meteen omgeruild, geen gezeur met reparaties, geen gedoe. En het is fijn dat we onze Freebees hier kunnen inleveren.

Fam Flag 06-03-2019

Al jarenlang zijn we klant, tot nu toe tot volledige tevredenheid, maar het moet nu eenmaal zo zijn dat er ooit iets fout gaat, nu was het de beurt aan BCC kennelijk.
Inbouw koelkast besteld inclusief inmeet service, wij op betreffende dag wachten en wachten, maar geen BCC, ook niet het beloofde telefoontje ivm vertraging oid.
Contact opgenomen met BCC, natuurlijk begrepen ze er niets van, de inmeters hadden bij iemand aangeklopt op een adres minimaal 35 km verwijderd van ons adres. Uiteindelijk toch maar besloten om bij BCC te bestellen gezien ervaringen in het verleden, aflevering en installatie zoals we gewend waren.

Robinvanw 06-03-2019

De online winkel ervaring bij BCC ervaar ik al jaren als zeer prettig. Het is gemakkelijk producten te zoeken en daarnaast altijd veel informatie over het product te vinden. De prijzen zijn vaak actueel en daarmee aantrekkelijk. Tijdens en na het bestellen vind ik het altijd prettig dat het erg duidelijk is wat de status van je bestelling is en waar deze zich bevind. Ik zou BCC zeker aanraden.

Hafida 06-03-2019

Omdat de mensen heel vriendelijk zijn en gaan rustig met de spullen om en geven je instructies voir je spullen heel duidelijk en netjes op afspraak

R. Boxman 06-03-2019

Keurig volgens planning en toegestuurde SMS jes ontvangen en geïnstalleerd. Bedankt en tot de volgende aankoop. Heb je vragen via live chat krijg je snel je antwoord. Ook klantvriendelijk en in duidelijke taal uitleg over verzekeren van aankoop.

M. Kuikman 05-03-2019

Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen bij BCC Apeldoorn. Met een merkartikel en de laagste prijsgarantie en de BCC service/garantie zijn wij overtuigd dat wij een goede aankoop hebben gedaan.

acadob 05-03-2019

Via internet keuze gemaakt voor BCC.
De aankoop in de winkel besteld.
Alles naar volle tevredenheid afgehandeld en geplaatst.

Patrick van Leijsen 05-03-2019

Alles was prima.
De keuze van assortiment, de prijs tot en met de bezorging thuis.

Harmen 05-03-2019

Erg vriendelijke verkoper die de tijd nam om het een en ander uit te leggen, ondanks dat we vlak voor sluitingstijd kwamen. Goede service en snelle levertijd.
Enig minpuntje: na bezorging moest de trap worden geboend.

H.Sluimer 05-03-2019

Makkelijk zoeken naar het juiste product via een snel werkende website. Vervolgens een snelle levering van een gunstig geprijsd prima artikel van een top merk.

Wim 05-03-2019

Nette winkel, correct en goed geadviseerd
Gekochte TV werd ook keurig naar auto gebracht
Zeer hehulpzaam, gewoon heel fijn geholpen.

Bo 05-03-2019

Gisteren ochtend contact gehad met bcc chat over de garmin vivoactive 3 (tijdelijk niet op leverbaar) wanneer deze weer leverbaar zou zijn. De medewerkster gaf aan dat dit onbekend was. In de middag zag ik dat het horloge weer beschikbaar was, en gelijk besteld. Vandaag product naar tevredenheid ontvangen.

frank 05-03-2019

netjes geholpen door de verkoopster en goede antwoorden en uitleg gekregen op onze vragen top

Marjolijn 05-03-2019

Wij werden ontzettend vriendelijk ontvangen bij BCC in Hulst.
Ons eerste idee was een Nespresso kopen en uiteindelijk verlieten we de zaak met een JBL speaker, Dyson kruimelzuiger, neustrimmer en de Nespresso.
Ook de andere medewerkers waren bijzonder behulpzaam bij een vraag die iets complexer was. Kortom, een tevreden klant verliet BCC Hulst. Aanrader dus !!

Lea 05-03-2019

Positieve vriendelijk mensen die je te woord staan.
Goede uitleg over producten!

Helma 05-03-2019

Uitstekende service en goede uitleg over product wat ik gekocht heb. Snelle levering

Snel 05-03-2019

Prettige winkel, product online besteld maar verkopers nemen de tijd om je opweg te helpen

Mirre 05-03-2019

Prima hulp gehad bij het kiezen., goed advies. Verkoper wist ook de herkomst van de merken. Ben zeer tevreden met de aankoop: goed prijs'/kwaliteit verhouding.

Afra Maria 05-03-2019

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Na aankoop bleek dat de föhn die ik had gekocht niet voor mijn haar geschikt was, mocht hem toch zonder problemen omruilen.

Rene Meijers 05-03-2019

Goede service, wasdroger gekocht merk Thomson ging al stuk lees lekkage na 5 maanden na 4 keer repareren heeft de filiaal leider van BCC the wall geregeld dat wij een nieuwe wasdroger konden kopen, met bijbetaling een ander merk gekocht netjes opgelost

rudigoossens 05-03-2019

Goede aanbiedingen en een zeer snelle levering alles precies gegaan zoals ik wilde geweldig