Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Adrie Dobbelaar 11-12-2020

In de winkel en via de webshop werd ik bij diverse aankopen dit jaar in alle gevallen perfect geholpen.
In de winkel te Bergen op Zoom door door zeer deskundig en uiterst klantvriendelijk personeel.

Beste Adrie Dobbelaar,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

W Maas 11-12-2020

Zeer vriendelijk personeel hebben alles uit gelegd wij kopen er vaak alles wat aan wat aan vervanging toe is zeer goede garantie en service

Beste W Maas,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Elly 11-12-2020

Overzichtelijke winkel.
Vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg, zowel mondeling als schriftelijk meegegeven.
Kom hier vaker, altijd positief!

Beste Elly,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Martin 11-12-2020

Vakkundige, persoonlijke en vriendelijke hulp in deze winkel.
Veel op voorraad.
Je komt vanzelf weer bij BCC terecht.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Hans Mellenberg 11-12-2020

Na opheffen van vestiging Zutphen thans klant bij vestiging Deventer.
Je wordt hier altijd prettig geholpen waarbij de medewerkers tijd nemen om je te informeren en adviseren.

Beste Hans Mellenberg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer.

bc 11-12-2020

Online besteld , volgende dag om 8 uur bezorgd en geïnstalleerd, helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!

Beste bc,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Wilma 11-12-2020

Ik heb een was-droogcombinatie gekocht. Eerst heb ik een ander merk/type bestelt, de winkel gaf al gauw aan dat de leverduur langer zou zijn, enkele dagen later was hij echter niet meer leverbaar en werd mijn bestelling geannuleerd, balen dus. Enkele weken later was een ander type (van mijn voorkeur) leverbaar, de bestelling, levering en aansluiting ging gelukkig nu goed. Verwacht hier dus niet vandaag bestelt, morgen geleverd. Bij de 2e bestelling en levering alles prima verlopen.

Beste Wilma,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je in eerste instantie hebt ondervonden.

prima 11-12-2020

personeel met goede kennis en vriendelijk. helaas zie je in andere winkels vaak personeel met totaal geen kennis van zaken.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

peter van den boogaard 11-12-2020

zeer goede voorlichting,prima afhandeling ,vriendelijk. de verkoper was goed op de hoogte en had verstand van zaken.
Officiële reactie van BCC 14-12-2020

Beste peter van den boogaard,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Nick Angelo 11-12-2020

Als klant word ik altijd top geholpen.
Geen onzin verhalen over een product, maar duidelijk hoe het is.
Bij concurrenten proberen ze het duurste te verkopen, bij BCC wordt er geluisterd naar je wensen.

Goede service bij reparatie.

Beste Nick Angelo,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Simone 11-12-2020

De medewerkers, altijd behulpzaam en vriendelijk. je hoeft niet eens hulp te vragen, ze zien het aan je houding. hele fijne winkel. Kom hier heel graag.

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Jacques 11-12-2020

Snelle levering en behoorlijk veel keus en goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Jacques,

J .H. van den Berg 11-12-2020

We zijn goed geholpen, verkoper had ook verstand van apparatuur, en klantvriendelijk! Top .

Beste J. H. van den Berg,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service van onze deskundige medewerker.

Kn 11-12-2020

Duidelijke website. Voor vraag telefonisch snel en goed geholpen. Gekozen voor ophalen en product stond snel klaar.

Beste Kn,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Fred Schmale 11-12-2020

De verkoper was zeer enthousiast en deskundig, een prettige ervaring. Het door mij gewenste product werd snel gevonden, de financiële afwikkeling adequaat.

Beste Fred Schmale,

Bedankt voor jouw review over onze enthousiaste en deskundige medeweker.

Frank van de Wetering 11-12-2020

Fijne winkel. Samen gekeken naar de wensen en daar het passende product bij gevonden. Levering binnen 24 uur.
Top geregeld.

Beste Frank van de Wetering,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Mevr. C.Peterse 11-12-2020

Het artikel wat ik zocht was in de aanbieding bij een andere winkel maar omdat ik liever de lokale ondernemers steun in deze corona tijd heb ik besloten om naar de BCC in Zeist te gaan. Daar wordt je goed geholpen en er zijn deskundige en vriendelijke medewerkers in de winkel.

Beste Mevr. C.Peterse,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Dik 11-12-2020

Wij zijn voor de aankoop van een IPhone se 2020 uitgekomen bij BCC in Beneden Leeuwen. Dit is een winkel waar je vriendelijk en deskundig wordt geholpen en te woord wordt gestaan. Men geeft je een goed advies. Een andere reden is dat de winkel dichtbij voor ons is en dat men VVV cadeau kaarten accepteert. Artikel was niet in de winkel op voorraad maar 2 dagen later wel en na een berichtje konden we het ophalen. Erg netjes geregeld. Een winkel die ik aanbeveel.

Beste Dik,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Debby 11-12-2020

Was een probleem bij de levering, beeldbuis was stuk. Volgende dag direct opgelost. Ook was er op de dag van leveren een actie, waardoor het product 100 euro goedkoper was. Verschil krijg ik terug. Top service

Beste Debby,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankoop!

Deborah de Jeu 11-12-2020

In Den Helder werkt echt heel goed personeel. Wij komen heel graag iedere keer terug voor hen en niet zozeer voor BCC. Personeel is het belangrijkst voor een bedrijf en dat hebben ze in Den Helder heel goed voor elkaar. Vragen en luisteren naar klanten, goed advies geven, overal antwoord op hebben omdat ze voldoende kennis hebben en nog meer weten te vertellen vaak ook uit eigen ervaring. En net even dat stapje extra te zetten, waardoor je de volgende keer direct aan BCC denkt als je iets nodig hebt in deze branche. Super enthousiaste mensen, altijd vrolijk. Dus ja, dan kunnen wij niet anders dan een 9 geven! Waarom geen 10? Er moet altijd ruimte zijn om te groeien/verbeteren :-) !!

Beste Deborah de Jeu,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Tim 11-12-2020

Online had BCC de laagste prijs, maar gezien ik het artikel dringend nodig had, in de winkel afgehaald. Afhandeling in de winkel was super, personeel was zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

A melaard 11-12-2020

Mooie zaak. Vriendelijk personeel.
Snel mail dat ik hem kon op halen in zierikzee.
En top dat hij daar op voorraad was.

Beste A melaard,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zierikzee.

Sam 11-12-2020

BCC Breda krijgt van mij een dikke 10. Super geholpen door XXX Vertrokken met 2 TV,s en een soundbar. Deze winter zien ze ons niet meer buiten. Wil je echt nog deskundig en vriendelijk geholpen worden, dan is BCC Breda the place to be.

Beste Sam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

peter 11-12-2020

Ben netjes geholpen en kreeg een duidelijke uitleg over de stofzuiger.
Ik koop graag wat bij BCC omdat ze meer weten te vertellen van wat je koopt.
Dat geeft mij meer vertrouwen in het gekochte apparaat.
ik beveel deze winkel aan

Beste peter,

Bedankt voor jouw review over de uitgebreide en kundige service bij aankoop.

Luc R 11-12-2020

Op zoek naar een nieuw gasfornuis en BCC gekozen omdat zij duidelijk en overzichtelijk installatieservice aanboden op de website.
Levering liep in eerste instantie fout, daags voor de leverdatum kreeg ik bericht van BCC dat het product plotseling niet op voorraad was.
Wel netjes opgelost door BCC: samen met klantenservice een alternatief product uitgezocht met een hogere prijs (BCC heeft dit verschil betaald, ik heb als klant niets extra betaald).
Levering en installatie netjes en snel uitgevoerd. Al met al dik tevreden.

Beste Luc R,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Ali 11-12-2020

I happily bought from BCC, their customer service helped me made the order for me in the chat. I do recommend buying from BCC.

Dear Ali,

Thank you for your review about our Customer Service.

Kind regards,

Maurice Limpens 11-12-2020

Het personeel heeft verstand van zaken en geeft waardevolle informatie over de aangeboden producten.

Beste Maurice Limpens,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Jeanette 11-12-2020

Goede uitleg over producten, vriendelijk personeel. Ruime keuze.
Voldoende winkels zodat het mogelijk is om lokaal te kopen

Beste Jeanette,

Bedankt voor jouw review over onze winkels en vriendelijke medewerkers.

Josik 11-12-2020

IK heb BCC een verdiende 10 gegeven omdat de site erg overzichtelijk is, zeer scherpte prijzen bied en vooral handig en snel is in gebruik. Verder zijn de bevestiging en verzend berichten eenvoudig en niet voorzien van veel extra info ( wat heel prettig is) als laatste is de levering netjes en correct verlopen.

Beste Josik,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en makkelijk te gebruiken website.

Leo van der Heijden 11-12-2020

Siemens espressoapparaat besteld, af laten leveren bij het filiaal in Tilburg.
Na bericht ontvangen te hebben, naar het filiaal toe.
In het filiaal werd mij verteld dat de verpakking flink beschadigd was, het koffieapparaat zou onbeschadigd zijn.
Ik deelde hun mede dat het een kado was, dus onbeschadigd moest zijn.
Ongevraagd deelde de medewerker mij mede: geen probleem en belde het filiaal in Oosterhout.
Ik zei zodra het apparaat bij jullie is, bel maar kom ik het ophalen.
Antwoord medewerker, neen, ik rij nu naar Oosterhout en breng het naar jou thuis.
Een zeldzame uitzondering van service, wat echt wel gedeeld mag worden.

Beste Leo van der Heijden,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Tilburg.

René 11-12-2020

Goed geadviseerd. Fijn dat ik geattendeerd werd op het financiële voordeel door bij de Essent-medewerker een nieuw contract af te sluiten.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Lianne 11-12-2020

Makkelijk kunnen bestellen. Maakt waar wat beloofd wordt. Prima en snelle service. Ook in deze tijd de volgende dag het product in huis. Top.

Beste Lianne,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Hennie Jonkerd 10-12-2020

Ik heb een hekel aan al die interviews als je iets hebt gekocht, masr dit keer mask ik een uitzondering.vsnwege het uitermate prettige contact en zeer positivecervaring.
Dinsdag stopte eerst mijn 16 jaar oude Miele wasmachine ermee. Geloof me, die heeft zijn prijs echt waar gemaakt. Evrn later, 1 uur, deed ook de droogtrommel het niet meer. Baken. Vus Internet een nieuwe wasmachine uitgezocht via email ern vrasg gesyeld aan BCC. Ik dscht dat zal wel een asntal dagen duren eer il antwoord krijg, maar nee, dezelfde middag al een reactie. Ook de bezirgers alle lof.!!!
Uiterst prettige jongens. Keurig, netjes, hulpvaardig. Echt super . Na deze ervsring wil ik andere mensen graag adviseren ook bij BCC te kopen.

Beste Hennie Jonkerd,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Arnold van Uden 10-12-2020

Inmiddels een vaste klant geworden. Je wordt op een eerlijke manier geïnformeerd door vriendelijk personeel. Kortom meedenkers

Levi 10-12-2020

Sinds tijden weer een winkel die eindelijk op tijd levert zelfs in deze rare tijd.

Martin Bokhorst 10-12-2020

Alles ,maken ze waar. Ik heb s’middags besteld, eind van de middag kon ik het product ophalen . Daar had ik voor gekozen, om het op te halen in de winkel .

Beste Martin Bokhorst,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

- 10-12-2020

Op zoek naar een nieuwe laptop met genoeg schijfruimte voor mijn studie kwam ik langs mijn nieuwe HP. BCC's website biedt de tool om laptops te vergelijken, waardoor ik goed kon zien welke het beste aan mijn eisen voldoet. De korting maakte de aankoop nog aantrekkelijker en de laptop was de volgende dag al in huis.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Corry 10-12-2020

Ondanks de beperkingen vanwege de coronaregels zijn we goed en vriendelijk te woord gestaan en heeft de verkoper alle vragen weten te beantwoorden.

Beste Corry,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Mia 10-12-2020

Bij BCC wordt men altijd door deskundig personeel geholpen.

Ik had een gasfornuis nodig en nadat we op de site al een mooi apparaat hadden uitgezocht, heeft degene van de klantenservice die ik aan de telefoon had ons vakkundig geholpen met bestellen. Mijn kennis van gasaansluitingen is niet zo groot (!), dus een deskundige is zeer welkom!

Beste Mia,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Thea Veldhuizen 10-12-2020

We zijn erg prettig geholpen en van de juiste informatie voorzien! Kortom: een verkoopster met duidelijk kennis van zaken, en dat kun je van vele andere ketens en winkels niet zeggen !!!!

Beste Thea Veldhuizen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige winkelmedewerkster.

Anna 10-12-2020

Super snelle levering zonder extra kosten, product goed verpakt, helemaal tevreden met het product, sluit helemaal aan bij de beschrijving, goede prijs/kwaliteit verhouding. Geen minpunten.

Beste Anna,

Silva Asikyan 10-12-2020

Wij komen graag bij BCC omdat wij elke keer goed geholpen worden. Ik zocht dit keer een koptelefoon. Had geen idee welke goed is en waar ik op moet letten. Door een medewerker van BCC hebben wij goed uitleg gekregen en goed advies. Bedankt hiervoor.

Beste Silva Asikyan,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

M. Heg 10-12-2020

Vandaag uitstekend geholpen vanuit locatie Zaandam, bedankt voor de fijne, vriendelijke hulp!

Beste M. Heg,

Bedankt voor jouw review.

Melanie Knights 10-12-2020

The service in store was brilliant. I bought a lot and the salesman was very patient and helpful. I got everything on my list and needed a lot of help as I'm rubbish at electrical stuff. The delivery was another story. I paid extra to have my dishwasher and fridge 'installed'. I could have done it myself, as apparently installed means being brought in and left standing. No installation at all, not even levelling. I have no clue about dishwashers and now have to call in a plumber, which is gonna cost me. No sense of humour either. When I saisd that my husband wouldn't let me get a dishwasher and that I dumped the husband and bought a dishwasher instead, no smile was even cracked. Not angry, just disappointed.

Wga 10-12-2020

Op de site van BCC kun je vlot vinden wat je zoekt! De levertijd is erg vlot, je kunt ook evt al na 1 uur afhalen in een winkel. Ook de garantie is goed(weren we uit ondervinding!) Daarom zijn wij tevreden..

Beste Wga,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

D* 10-12-2020

Netjes volgens afspraak geleverd. 10 minuten van te voren gebeld dat de bezorger er bijna is. TV is als omschreven.

Beste D*,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Chantal Sterkenburg 10-12-2020

Leuk kerstcadeau kunnen kopen op de webshop van BCC. Ik ben zeer tevreden over de snelle manier van bestellen, betalen én ontvangen van mijn bestelling!! Netjes binnen 24 uur ontvangen (ook tijdens deze drukke kerstperiode). Factuur wordt dan ook netjes via de mail gestuurd, dan heb je het altijd digitaal bij je.

Beste Chantal Sterkenburg,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop en de snelle levering.

Marijke 10-12-2020

Ene dag besteld... volgende dag keurig binnen! Ondanks de december drukte , top!

Beste Marijke,

Sjanet Tasma 10-12-2020

Hebben een iPhone gekocht was niet voorradig in de winkel maar werd de volgende dag gratis geleverd top service vriendelijke personeel . Vanaf nu ga ik alleen nog maar naar BCC ipv mediamarkt die krijgen van mij geen cent meer wat een slechte winkel

Beste Sjanet Tasma,

Bedankt voor jouw review over de topservice van onze vriendelijke medewerkers.

M. van Doorn 10-12-2020

Vandaag in de winkel van BCC goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuw koffiezetapparaat. we hebben gekozen voor de winkel omdat je het produkt dan ook kan zien in het echt ipv op internet.
Bovendien konden ze ons uitleggen waar het verschil in de apparaten zit en functie van verschillende apparaten

Beste M. van Doorn,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie☕!