Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 08-03-2019

Ten eerste de verkoper was goed op iedere vraag kreeg je duidelijk antwoord de winkel is goed te begrijpen de web shop is goed de levering was uitstekend vriendelijke mensen

linda 08-03-2019

Super geholpen in deze zaak smiddags kocht ik een bosch stofzuiger die bij thuiskomst toch niet helemaal beviel terug gegaan naar de winkel waar ik in enkele minuten geholpen werd en de verkoper mij een betere stofzuiger aanbeveelde en die kreeg ik mee voor dezelfde prijs als de bosch stofzuiger. Dus super geholpen en erg blij met mijn aankoop!

Marion en Hein 08-03-2019

Combistoomoven was op twee plaatsen in nederland te koop. Helaas niet in limburg. Ook niet bij bcc. Na overleg bij bcc in heerlen kon deze toch geleverd worden en tegen dezelfde prijs waar wij hem op internet hebbe gezien. Binnen een week keurig afgeleverd. Pluim van de week

Fam van Tiel 08-03-2019

Wij zijn uitermate goed geholpen door Danny in de winkel van BCC te Spijkenisse. We hadden in eerste instantie alleen interesse in een Samsung tv en wilden ons hier over laten informeren. Natuurlijk is ook belangrijk om te kijken naar de aanbiedingen en de verschillen in de modellen. Hier over zijn we heel goed geinformeerd. We hadden ook nog een vraag over een tablet en die hebben we dan ook meteen aangeschaft.

Eckhardt 08-03-2019

Vandaag met mijn moeder bij bcc den haag een tafelmodel vriezer en een 4 pits kookplaat gekocht. Werden uiterst vriendelijk geholpen en goed geadviseerd door de verkoper waardoor wij een goede keuze konden maken wat het beste was voor mijn moeder, de gekochte apparaten worden op ons verzoek op zn plek neergezet, en kookplaat wordt door bcc aangesloten. Dus met andere worden een totaal pakket aangeschaft.

Chris 08-03-2019

Vriendelijk en professioneel personeel. Ze hebben duidelijk kennis van hun producten en luisteren goed naar je wensen

Luc Lauritsen 08-03-2019

Keurige bediening en vlot geholpen winkel ziet er overzichtelijk uit, dus kon alles snel vinden

chantal 08-03-2019

houden zich keurig aan de afspraak. Snelle en vlotte levering. Herstel van levering werd de volgende dag direct opgelost.

Sjaak 08-03-2019

Fijne webshop, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik vind het heel netjes dat je zo op de hoogte wordt gehouden van je bestelling, netjes op tijd geleverd en precies zoals afgesproken.

JanKri 08-03-2019

Mooie tv voor een nette prijs. Beeldkwaliteit is goed, geluid kan er net mee door. Waarschijnlijk ga ij een extra voorziening er bij nemen voor het geluid. BCC heeft ons plezierig en juist voorgelicht.

Inge 08-03-2019

Ik was op zoek naar een draadloos verbindingssysteem voor mijn TV. De fa die het maakt biedt geen hulp aan particulieren (?) Dus toen naar BCC
De verkoper nam alle tijd om met mij uit te zoeken wat ik precies nodig had. Heel prettig en vriendelijk. En met verstand van zaken.

Marina 08-03-2019

Ik graag naar de BCC . Goede service, vriendelijke en vakkundige mensen en lage prijzen

J.Bevelander 08-03-2019

Altijd hèèl tevreden met de service,dit verdiend een 9 voor ons,vriendelijke verkoper,en duidelijk uit gelegd waar we voor hebben gekozen...een nieuwe wasmachine.
De bezorgers netjes en verzorgd,prima service,en keurig op tijd.

vr gr.

Hanny 08-03-2019

Geweldige winkel: hun ‘kreet’ every day high service low pricing maken ze meer dan waar!
Ik kwam terug met mijn e-reader (half jaar oud) die niks meer deed... zonder enig probleem kreeg ik een nieuwe mee... en omdat deze nu in de winkel €10,- goedkoper wordt verkocht, kreeg ik die €10,- ook nog eens mee!!! Dit heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt... chapeau!!

A. Noniem 08-03-2019

Prima geholpen. Vriendelijke verkoper. Jammer dat hij ons een energieleverancier probeerde aan te smeren bij een koffiezetapparaat.

Schrijvers 08-03-2019

De ontvangst in de winkel te Zaandam was goed. De mensen zeer vriendelijk. Wij hebben aangeschaft een inbouw koel/vrieskast- 2drn. Uitleg door een van uw medewerkers was perfect. Vanmiddag is de koel/vrieskast bezorgd en door de heren
vakkundig ingebouwd en aangesloten. Mijn complimenten.

Esther 08-03-2019

Waterkoker kapot. Welke wil ik? Waar is die het goedkoopst? Waar wordt het snelst geleverd? Waar heb ik goede ervaringen? Zo kwam ik uit op BCC.

JC 08-03-2019

Eerst googlen naar wat ik zocht. Naar een winkel om te zien hoe het product eruit ziet en advies te krijgen. Uiteindelijk toch een ander en duurzaam energiezuiniger apparaat gekocht.
De prijs in de winkel van BCC is de goedkoopste van alle onlinewinkels. Ik kies bewust om in een fysieke winkel aan te schaffen. Anders kun je inde toekomst geen advies meer krijgen en blijf je afhankelijk van bronnen op internet.
Ik ga niet advies in de winkel halen en online bestellen. Bij BCC krijg je gratis advies en de prijs is hetzelfde als ene onlinewinkel zonder advies.

Vera 08-03-2019

ik was op zoek naar wasmachine en bij Bcc was die goedkoper en gelijk volgende dag geleverd , top servise

Ron en Mary 08-03-2019

Goed advies en goed geholpen. Je moet wel vragen naar korting anders krijg je niets, terwijl we toch 3 zaken gekocht hebben voor meer dan € 1000,00.

Rolf 08-03-2019

Altijd goede service en vriendelijk personeel. De prijs is hetzelfde als internetaanbiedingen.

CT 08-03-2019

De site is gebruiksvriendelijk, de service is goed en de levering is snel. Heldere communicatie na de bestelling wanneer je je pakketje kan verwachten.

Ellen 08-03-2019

Vriendelijk geholpen en zeer goeie uitleg over een stofzuig robot. De medewerker nam alle tijd voor mijn vragen.

Tamara 08-03-2019

Ik vind de service en klantvriendelijkheid van BCC super. Want het begint bij de overzichtelijke website, snelle levering, de eerlijke prijzen en de bezorging in blokken van 2.5 uur. Tel daar bij op; het telefoontje als ze er daadwerkelijk aankomen, het snelle weghalen van de oude en installeren van de nieuwe wasmachine en de duidelijke instructies van de monteur. Zorgen voor een een zeer prettig gevoel. Het is duidelijk dat jullie kwaliteit leveren vanaf het moment dat je de site betreed, tot aan de proefwas die is aangezet door de monteur aan toe! Bedankt!

Rodger Schirmer 07-03-2019

I ordered just before midnight, received the product well packaged and the next day. Was well packed, one could almost said a bit too much... rather that then damaged. Gigabit switch was a good buy and is of good quality.

Aila 07-03-2019

Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik ben geholpen. Het zelfde product was in een andere winkel twee keer zo duur, dus de prijs was ook ideaal. Het is netjes op tijd geleverd en ik ben er erg tevreden mee.

Suzanne 07-03-2019

Bij BCC Lelystad is míjn ervaring dat ze altijd net dat stapje verder gaan, net iets beter hun best voor je doen en proberen je tevreden de deur uit te laten gaan!!

Kellym 07-03-2019

Ik was op zoek naar een vaatwasser, na wat zoekwerk op website, even langs de winkel geweest! Goed geholpen en er werd uitgebreid de tijd voor je genomen om te kijken naar je wensen. Helemaal top!!!

Khan 07-03-2019

Bcc is qua klantvriendelijkheid de beste winkel. Alle electronica heb ik van deze winkel gehaald. Je krijgt goed advies van de verkoopmedewerker en de prijs is ook goed in vergelijking met de kwaliteit! Je wordt snel geholpen en de medewerker neemt goed tijd om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden!

Pordon 07-03-2019

Even snel binnengelopen omdat ik al een tijd op zoek was naar een compacte soundbar. Staat er een mooi 3.1 Philips setje met een mooie aanbieding. De laatste die er nog was. Ik kon niet direct op dat moment beslissen en moest door naar een afspraak. Besproken om tijdelijk het setje voor mij te reserveren. Twee uur later kwam ik weer terug en besloten om het setje aan te schaffen. Doos werd erbij gehaald, alles werd keurig in de doos gedaan en ik kon snel afrekenen. Aardig en behulpzaam personeel en alles verliep vlot. Helemaal top!

Annemarie 07-03-2019

Wij hebben gekozen voor BCC omdat wij het bedrijf kennen. Zij hebben een vestiging in Apeldoorn. Er werd aangegeven dat gratis levering + plaatsing was inbegrepen. De machine werd keurig geleverd op de afgesproken tijd en wij werden ruim op tijd op de hoogte gesteld van het tijdstip van levering. Ook werden wij nog een half uur voor levering gebeld. De machine werd geplaatst en aangesloten.

Ben van der Zalm 07-03-2019

Fijne service in de winkel van BCC Lisse. Mooi aanbod en altijd correct advies. Om die redenen kom ik liever in deze winkel, dan op een electronica website.

Adk 07-03-2019

Ik was op zoek naar een draadloze koptelefoon en werd erg goed geholpen, kreeg goed advies.

Niene 07-03-2019

We hebben net een prachtige camera gekocht voor mijn dochter van 13 j. We zijn uitstekend geholpen met een zeer goede uitleg en vooral ook de passie waarmee de verkoper ons vertelde. TOP!!!!!

Gerda 07-03-2019

heel prettig en correct geholpen. Vol aandacht voor mijn wensen. Geholpen met het goed installeren van het gevraagde.

aankoop i pad 07-03-2019

Verkoper heeft heel veel tijd besteed om onze i pad te installeren en uitleg te geven.perfect

robbie van slooten 07-03-2019

Altijd vriendelijk en deskundig personeel.Ze staan open voor alternatieve oplossingen. Goede overzichtelijke winkels.

H.Gosen 07-03-2019

vriendelijk en deskundig personeel. alle apparaten die wij gekocht hebben kunnen de prijsvergelijkingen met andere winkels met glans doorstaan .voor ons is het BCC.

Nancy 07-03-2019

Ik vind BCC een fijne winkel en heb er al vaker apparatuur heb gekocht, zowel online als in de fysieke winkel. BCC heeft een uitgebreid assortiment en een online zoekfunctie die gewoon goed werkt. Dat laat bij andere webshops nog weleens te wensen over. Of het aanbod is zó groot dat ik (als leek) door de bomen het bos niet meer zie.
Toen mijn vaatwasser van 12 jaar oud vreemde geluiden begon te maken, was het tijd voor een nieuwe. Op zondagavond via bcc.nl een vaatwasser van Miele besteld, waarop nog 15 dagen levertijd zat. Op maandagochtend kreeg ik echter al een mail dat deze dezelfde week nog geleverd werd. Zo fijn! Ik kon zelf een bezorgdag inplannen en werd om 7.00 uur 's ochtends bericht met het tijdvak. De bezorgers belden 10 minuten van te voren dat ze eraan kwamen. Het was mij zelf niet gelukt om de vaatwasser alvast te ontdoen van het frontpaneel maar dat was helemaal geen probleem. Super vriendelijke mannen die alles netjes hebben geïnstalleerd en alle troep weer mee namen. Kortom, ik ben blij! Het volgende apparaat wat stuk gaat wordt weer vervangen via BCC.

Stefan 07-03-2019

Prima geholpen met meerdere aankopen, geeft ruimte tot onderhandeling. 😀 is voor de consument altijd een fijn gevoel.

Zeker de laagste prijs garantie.

Wel jammer dat de wasmachine bij bezorging beschadigd is. Bezorgers hebben gelijk actie ondernomen. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

John 07-03-2019

Voor de aankoop van een nieuwe tv op de slaapkamer had ik advies nodig. De vriendelijke verkoopster adviseerde mij deskundig en goed. Ik heb de tv meteen gekocht. Toen het instellen moeite kostte kreeg ik in de winkel zodanig goed advies dat eenmaal thuis de tv meteen opstartte.
Als het niet zou lukken kreeg ik ook nog het aanbod even met de tv langs te komen.
Dat is klantvriendelijkheid!

Alexandra 07-03-2019

Perfecte service. Tv aangeschaft bleek een software fout te hebben. Deze retour gebracht en de volgende dag netjes een nieuwe geleverd gekregen 👍🏻👍🏻👌🏼

Ad Brokken 07-03-2019

Goede service Vriendelijk behulpzaam personeel deze winkel verdient zeker 'n 10+

Michiel Janssen 07-03-2019

Onlangs via de site van BCC een externe harde schijf aangeschaft, een Seagate Expansion Portable 2tb USB3.0. Bestelling ging eenvoudig online; een deel met een VVV-cadeaukaart kunnen betalen en deels met i-deal.
Over het apparaat zelf heb ik niets te klagen, al is de bijgeleverde kabel wel zeer kort, het had zeker twee keer zo lang mogen wezen. Nu ben ik genoodzaakt om de schijf op de grond neer te leggen, iets wat ik minder prettig vind.

De bestelling ging niet helemaal naar wens. DHL kwam de aanvankelijke datum niet opdagen en de volgende dag kwam de bezorger veel eerder dan de afgesproken dag.

H. de G. 07-03-2019

Goed advies gekregen en het was niet druk in de winkel dus de verkoopmedewerker had alle tijd om product uit te leggen. Ging tevreden met aankoop de deur uit.

Astrid 07-03-2019

Fijne ruime sortering vond gelijk wat ik zocht
Alleen jammer dat er gelijk voor overstappen naar een engerie levering ..daar kwam ik niet voor .verder best tevreden

Nancy 07-03-2019

Deze winkel is altijd fijn! Aardige verkoper met goede hulp! Een aanrader dus!

Machteld Andriessen 07-03-2019

Ik vind de winkel een prima winkel, genoeg keuze en het gevoel dat er meer ruimte is voor een persoonlijke begeleiding bij je keuze. In tegenstelling tot bijv een Mediamarkt die veel keuze heeft, maar waar het eigenlijk altijd onpersoonlijk voelt.
De verkoopster was top! luisterde ook naar je verhaal en dacht mee. De twee mannen van Essent deden ook hun best, maar vond ik minder professioneel overkomen. Er was in ieder geval 1 van de twee die teveel hetzelfde lesje opdreunde en nogal zeker van zichzelf was. Een opmerking: "anders moet U weer terug komen, krijgt u weer een gesprek en spreekt u misschien iemand die er minder verstand van heeft" komt bij mij over als jezelf ophemelen ten koste van een collega.

Ivan 07-03-2019

Vriezer gekocht voor een goede prijs en direct de volgende dag gratis geleverd. Ben eerst de winkel in gelopen om het aanbod te bekijken, betalen en thuis laten bezorgen.
Zou tot de voordeur zijn maar bezorgers waren zo vriendelijk om binnen af te leveren en verpakking ook weer mee te nemen. Alles wat ik wilde/verwachtte is perfect uitgevoerd.
Ik ben ook blij met de koppeling tussen online en offline. Dus dat ik in de winkel kan zien en aanraken en in een oogopslag de modellen kan vergelijken en kiezen en de rest voor me geregeld is.

Juul van meenen 07-03-2019

Nette winkel net personeel niet opdringerig goed advies
Zou daar ook terug gaan voor mijn aankopen