Noud van Kuijen 08-03-2019

Ik heb voor BCC gekozen i.v.m. de laagste prijs garantie. Bovendien vind ik het prettig dat er dichtbij een fysieke winkel is waar ik persoonlijk geholpen word. De voorlichting van de verkoper liet echter te wensen over. Er zat standaard een afvoerslang bij de warmtepompdroger, zodat je niet telkens het afvoerreservoir hoeft te legen. Hij zei dat we die er apart bij moesten kopen. Bovendien zijn levering en het aansluiten van wasdrogers in deze winkel gratis. De verkoper wilde mij laten betalen voor het aansluiten van de wasdroger.

Jannie 08-03-2019

Bekend met de goede en prettige wijze zoals BCC ons als klant voorheen, maar zeker ook vandaag weer heeft geholpen met de keuze van tv en wekkerradio. Vakkundige medewerker.

Richard... 08-03-2019

's Avonds heb ik een wekker besteld en de volgende ochtend is hij al geleverd. Prima service!

Leon Horsten 08-03-2019

Altijd makkelijk om te bepalen, dat je nooit teveel betaalt en reviews van anderen te bekijken voordat je overgaat tot aanschaf van een product.

Henk 08-03-2019

Ook al werden we goed geholpen door een beginnende verkoopster, werd ze ook goed begeleid door een kollega daar wat zij nog niet wist hoe af wat.

Hans van der Himst 08-03-2019

30 juli 2018 kocht ik een Acer laptop bij BCC Beverwijk, een zaak waar ik regelmatig kocht. Echter 21 december moest ik hem inleveren wegens het niet meer opstarten. Het zou ong. 3 weken duren voordat hij terug was. Al met al werd dit 6 weken wat ik als veel te lang ervaar. Na 2 weken begonnen dezelfde klachten en ging er weer mee terug. Het vertrouwen in dit ondeugdelijk product was geheel verdwenen. Ik stelde voor om een andere uit te kiezen maar daar wilde zij niets van weten, ze hadden het recht om hem 3 keer op te sturen zei de manager. Ik ging daar niet mee akkoord en mede door de vervelende houding van BCC en ging naar Alkmaar. Daar ingeleverd en vervolgens hoorde ik niets terwijl hij met spoed behandeld zou worden, dat was ook toegezegd door Acer. Met enige stemverheffing probeerde ik de verkoper in Alkmaar te vertellen dat de service van BCC als onvoldoende gezien werd en dat had zo zijn invloed. Hij ging bellen en daar kreeg hij te horen dat hij omgeruild kon worden zodra ik een mail daarover binnen had. 1 Uur later kreeg ik die ook (waarom niet gelijk) en kon weer naar BCC. Daar werd hij inderdaad omgeruild voor een nieuwe HP. Dit was op 8-3-2019. Als ze dit nu meteen hadden gedaan dan hadden zij mij nog als klant gehouden want nu kom ik daar echt niet meer. Mocht ik uitgeloot worden dan mag u de €250,= schenken aan de voedselbank.

Ria 08-03-2019

Zeer klantvriendelijk, ook de bezorgers. En snelle levering👍
Netjes de droger geplaatst.

Samantha 08-03-2019

Je word goed ter woord gestaan, goed geholpen en erg duidelijk. Goede service en kwaliteit

Mei 2018 08-03-2019

Mooie winkel. Duidelijke uitleg over de telefoon Telefoon was zeer scherp geprijsd

Willem Sodenkamp 08-03-2019

Via het hoofdkantoor zeiden dat het product in de winkel in voorraad zou zijn.
Mooi voor niets gegaan, maar de jongeman in de winkel in Leidschendam heeft geregeld dat het product morgen tussen 0.800 uur en 10.00 uur bezorgd kon worden.
Rond 09.00 stond de chauffeur met het bestelde product op de stoep, super snelle service en een tevreden klant.

Anoniem 08-03-2019

Altijd goede ervaringen mee gehad, hele snelle levering. Producten tot nu toe ook altijd geweldig!

Marc 08-03-2019

Ik werd snel en kundig geholpen door de medewerker van BCC Beverwijk. Hij heeft ons goede informatie gegeven en prima afgehandeld.

familie van der steen 08-03-2019

Toen onverwachts onze inductiekookplaat kapot ging, konden we gelukkig snel een nieuwe plaat bestellen in de winkel. Met goede uitleg, gratis installatie al de volgende dag. Snelle levering, goede installatie en keurige uitleg. Top.

Ilse 08-03-2019

Super geholpen door BCC Den Helder. Vriendelijk en professioneel advies, toegespitst op mijn eisen. Blij mee!

PdG 08-03-2019

Door het juiste advies bij de te grote keuze in stofzuigers de juiste aankoop gedaan!

Rob Huijben 08-03-2019

Goed geholpen bij keuze maken van warmtepompdroger xxxxxx) .
De volgende dag geleverd en aangesloten.

Johan Kastenberg 08-03-2019

Bijzonder vriendelijke en deskundige medewerkster. Prijs vergelijkbaar met de naastgelegen Media Markt. Maar meer en betere aandacht bij BCC. De verkoopster gaf dus de doorslag tot koop bij BCC.

Haagse Han 08-03-2019

Eerlijk gezegd was mijn vorige aankoop van hetzelfde artikel bij CoolBlue kapot en hadden ze het niet meer op voorraad. Voor dezelfde prijs alsnog via de webshop van BCC aangeschaft. Volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Binnen vier minuten operationeel of wel "up and running". Dus uiterst tevreden met de soundbar van JBL en de afhandeling via de webshop. Alsof je winkelt vanuit je "luie" stoel.

Sab 08-03-2019

Prima service. Site is super overzichtelijk, je vindt het product waar naar je op zoek bent snel. Daarnaast is de levering ook top. Als je vandaag bestelt heb je het al morgen in huis.

Brian Wassenberg 08-03-2019

Uitstekend en duideijke service! Keep up te good work guys!!! Zou hier zeker vaker bestellen!

Willem Vliegenthart 08-03-2019

Diverse apparaten gekocht (wasmachine , stofzuiger, strijkijzer) Deskundige uitleg over de eigenschappen, mogelijke alternatieven en prijs/kwaliteit verhouding. Hierdoor heb ik een bewuste keuze kunnen maken en bleken de apparaten te voldoen aan de verwachting! Vriendelijke personeel en vlotte afhandeling

Rob 08-03-2019

Ten eerste de verkoper was goed op iedere vraag kreeg je duidelijk antwoord de winkel is goed te begrijpen de web shop is goed de levering was uitstekend vriendelijke mensen

linda 08-03-2019

Super geholpen in deze zaak smiddags kocht ik een bosch stofzuiger die bij thuiskomst toch niet helemaal beviel terug gegaan naar de winkel waar ik in enkele minuten geholpen werd en de verkoper mij een betere stofzuiger aanbeveelde en die kreeg ik mee voor dezelfde prijs als de bosch stofzuiger. Dus super geholpen en erg blij met mijn aankoop!

Marion en Hein 08-03-2019

Combistoomoven was op twee plaatsen in nederland te koop. Helaas niet in limburg. Ook niet bij bcc. Na overleg bij bcc in heerlen kon deze toch geleverd worden en tegen dezelfde prijs waar wij hem op internet hebbe gezien. Binnen een week keurig afgeleverd. Pluim van de week

Fam van Tiel 08-03-2019

Wij zijn uitermate goed geholpen door Danny in de winkel van BCC te Spijkenisse. We hadden in eerste instantie alleen interesse in een Samsung tv en wilden ons hier over laten informeren. Natuurlijk is ook belangrijk om te kijken naar de aanbiedingen en de verschillen in de modellen. Hier over zijn we heel goed geinformeerd. We hadden ook nog een vraag over een tablet en die hebben we dan ook meteen aangeschaft.

Eckhardt 08-03-2019

Vandaag met mijn moeder bij bcc den haag een tafelmodel vriezer en een 4 pits kookplaat gekocht. Werden uiterst vriendelijk geholpen en goed geadviseerd door de verkoper waardoor wij een goede keuze konden maken wat het beste was voor mijn moeder, de gekochte apparaten worden op ons verzoek op zn plek neergezet, en kookplaat wordt door bcc aangesloten. Dus met andere worden een totaal pakket aangeschaft.

Chris 08-03-2019

Vriendelijk en professioneel personeel. Ze hebben duidelijk kennis van hun producten en luisteren goed naar je wensen

Luc Lauritsen 08-03-2019

Keurige bediening en vlot geholpen winkel ziet er overzichtelijk uit, dus kon alles snel vinden

chantal 08-03-2019

houden zich keurig aan de afspraak. Snelle en vlotte levering. Herstel van levering werd de volgende dag direct opgelost.

Sjaak 08-03-2019

Fijne webshop, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik vind het heel netjes dat je zo op de hoogte wordt gehouden van je bestelling, netjes op tijd geleverd en precies zoals afgesproken.

JanKri 08-03-2019

Mooie tv voor een nette prijs. Beeldkwaliteit is goed, geluid kan er net mee door. Waarschijnlijk ga ij een extra voorziening er bij nemen voor het geluid. BCC heeft ons plezierig en juist voorgelicht.

Inge 08-03-2019

Ik was op zoek naar een draadloos verbindingssysteem voor mijn TV. De fa die het maakt biedt geen hulp aan particulieren (?) Dus toen naar BCC
De verkoper nam alle tijd om met mij uit te zoeken wat ik precies nodig had. Heel prettig en vriendelijk. En met verstand van zaken.

Marina 08-03-2019

Ik graag naar de BCC . Goede service, vriendelijke en vakkundige mensen en lage prijzen

J.Bevelander 08-03-2019

Altijd hèèl tevreden met de service,dit verdiend een 9 voor ons,vriendelijke verkoper,en duidelijk uit gelegd waar we voor hebben gekozen...een nieuwe wasmachine.
De bezorgers netjes en verzorgd,prima service,en keurig op tijd.

vr gr.

Hanny 08-03-2019

Geweldige winkel: hun ‘kreet’ every day high service low pricing maken ze meer dan waar!
Ik kwam terug met mijn e-reader (half jaar oud) die niks meer deed... zonder enig probleem kreeg ik een nieuwe mee... en omdat deze nu in de winkel €10,- goedkoper wordt verkocht, kreeg ik die €10,- ook nog eens mee!!! Dit heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt... chapeau!!

A. Noniem 08-03-2019

Prima geholpen. Vriendelijke verkoper. Jammer dat hij ons een energieleverancier probeerde aan te smeren bij een koffiezetapparaat.

Schrijvers 08-03-2019

De ontvangst in de winkel te Zaandam was goed. De mensen zeer vriendelijk. Wij hebben aangeschaft een inbouw koel/vrieskast- 2drn. Uitleg door een van uw medewerkers was perfect. Vanmiddag is de koel/vrieskast bezorgd en door de heren
vakkundig ingebouwd en aangesloten. Mijn complimenten.

Esther 08-03-2019

Waterkoker kapot. Welke wil ik? Waar is die het goedkoopst? Waar wordt het snelst geleverd? Waar heb ik goede ervaringen? Zo kwam ik uit op BCC.

JC 08-03-2019

Eerst googlen naar wat ik zocht. Naar een winkel om te zien hoe het product eruit ziet en advies te krijgen. Uiteindelijk toch een ander en duurzaam energiezuiniger apparaat gekocht.
De prijs in de winkel van BCC is de goedkoopste van alle onlinewinkels. Ik kies bewust om in een fysieke winkel aan te schaffen. Anders kun je inde toekomst geen advies meer krijgen en blijf je afhankelijk van bronnen op internet.
Ik ga niet advies in de winkel halen en online bestellen. Bij BCC krijg je gratis advies en de prijs is hetzelfde als ene onlinewinkel zonder advies.

Vera 08-03-2019

ik was op zoek naar wasmachine en bij Bcc was die goedkoper en gelijk volgende dag geleverd , top servise

Ron en Mary 08-03-2019

Goed advies en goed geholpen. Je moet wel vragen naar korting anders krijg je niets, terwijl we toch 3 zaken gekocht hebben voor meer dan € 1000,00.

Rolf 08-03-2019

Altijd goede service en vriendelijk personeel. De prijs is hetzelfde als internetaanbiedingen.

CT 08-03-2019

De site is gebruiksvriendelijk, de service is goed en de levering is snel. Heldere communicatie na de bestelling wanneer je je pakketje kan verwachten.

Ellen 08-03-2019

Vriendelijk geholpen en zeer goeie uitleg over een stofzuig robot. De medewerker nam alle tijd voor mijn vragen.

Tamara 08-03-2019

Ik vind de service en klantvriendelijkheid van BCC super. Want het begint bij de overzichtelijke website, snelle levering, de eerlijke prijzen en de bezorging in blokken van 2.5 uur. Tel daar bij op; het telefoontje als ze er daadwerkelijk aankomen, het snelle weghalen van de oude en installeren van de nieuwe wasmachine en de duidelijke instructies van de monteur. Zorgen voor een een zeer prettig gevoel. Het is duidelijk dat jullie kwaliteit leveren vanaf het moment dat je de site betreed, tot aan de proefwas die is aangezet door de monteur aan toe! Bedankt!

Rodger Schirmer 07-03-2019

I ordered just before midnight, received the product well packaged and the next day. Was well packed, one could almost said a bit too much... rather that then damaged. Gigabit switch was a good buy and is of good quality.

Aila 07-03-2019

Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik ben geholpen. Het zelfde product was in een andere winkel twee keer zo duur, dus de prijs was ook ideaal. Het is netjes op tijd geleverd en ik ben er erg tevreden mee.

Suzanne 07-03-2019

Bij BCC Lelystad is míjn ervaring dat ze altijd net dat stapje verder gaan, net iets beter hun best voor je doen en proberen je tevreden de deur uit te laten gaan!!

Kellym 07-03-2019

Ik was op zoek naar een vaatwasser, na wat zoekwerk op website, even langs de winkel geweest! Goed geholpen en er werd uitgebreid de tijd voor je genomen om te kijken naar je wensen. Helemaal top!!!

Khan 07-03-2019

Bcc is qua klantvriendelijkheid de beste winkel. Alle electronica heb ik van deze winkel gehaald. Je krijgt goed advies van de verkoopmedewerker en de prijs is ook goed in vergelijking met de kwaliteit! Je wordt snel geholpen en de medewerker neemt goed tijd om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden!