Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ja 09-03-2019

Op 8 maart ging mijn oude tv stuk. Naar de BCC gereden en goede en vakkundige uitleg gehad. Er werd goed geluisterd wat ik wel een niet wilde en voor het budget wat ik had werden er een paar tv's uitgezocht.
Een dag later stond de tv ergens goedkoper en heb ik het verschil terug ontvangen.
Goed en vakkundig geinformeerd en verder een top service.

H. Deenen 09-03-2019

De winkel is overzichtelijk. Er is snel iemand beschikbaar om je te helpen bij eventuele vragen. Is zeker niet het duurst. Mooie zaak, goed bereikbaar, parkeren in de kelder tegen redelijke parkeertarief (gemeente).

Fraaske 09-03-2019

Overzichtelijke site met een compleet assortiment. Duidelijk in het bestel/order gedeelte. En een prima en accuraat (af)leverservice.

maarten 09-03-2019

Vlot geholpen en goed voorgelicht om de juiste keuze te maken. ook de juiste afspraken gemaakt en op papier gezet.

Fons 09-03-2019

Heel aardig en kundig personeel. Ruime winkel met voldoende keus en concurrerende prijzen.

Helga 09-03-2019

Via de bcc webshop heb ik een DAB radio gekocht. Prima service en supersnelle levering. Niets dan lof en voor herhaling vatbaar.

Irma 09-03-2019

Goede uitleg van de zeer vriendelijke medewerker. Ook nuttige tips over het onderhoud van het gekochte artikel

Caro 09-03-2019

Uitgebreide keuze van artikelen en medewerkers die verstand hebben van de artikelen. Medewerker neemt de tijd om je vragen te beantwoorden.

Jordi 09-03-2019

Goede snelle levering! Wasmachine was beschadigd, maar de volgende dag stond er weer een nieuwe!

Natasja 09-03-2019

Service is super goed. En heel snel ben hardstikke tevreden. Kom altijd weer uit op BCC.

Esther 09-03-2019

Het personeel is Aardig en behulpzaam.
Goed bereikbar, voldoende parkeerplaatssen

Henk en Anneke 09-03-2019

We kochten een stofzuiger. Er werden er twee door een heel vriendelijke verkoper uitgebreid gedemonstreerd. Verder ook heel goed geholpen bij de keuze van een espressoapparaat.

Fred Hoeboer 09-03-2019

Ik ben uitstekend geholpen door een medewerker met voldoende kennis van zaken. Dit is ook een van mijn redenen om altijd even naar de winkel te gaan. Vaak weten zij net ietsje meer zodat je het juiste product koopt. Desondanks ging er toch iets mis met de thuisbezorging. Ik kreeg de verkeerde aansluitkabel thuisbezorgd. Geen probleem, ik ben even bij de zaak langs gegaan en het werd prima opgelost.

BobKrom 09-03-2019

met wat zorgen ging ik naar BCC vanmorgen. Een ruime winkel en heus genoeg keus. Ik ging voor een TV en nam enkele artikelen mee. Overmorgen instaleren en weg zijn de zorgen. Een leuke winkel en fijn personeel die je een goed gevoel geven. Dus……...aanrader waard.

Marleen 09-03-2019

Toen ik om hulp vroeg werd er direct een collega bijberoep en om mij te helpen. Snelle hulp.

Suzanne 09-03-2019

We hebben vandaageen ereader gekocht voor onze zoon. We zijn erg goed geholpen, en kregen ook goed advies op onze vragen over een nieuwe wasmachine. Nietswerd ons opgedrongen en alles voelde vrijblijvend en vertrouwd. Ook kregen we het advies om naar ons energieverbuik te kijken, de maandlasten bleven onveranderd maar toch een kadobon van 75 euro die we kunnen besteden aan onze nieuwe wasmachine, kortom, blij de winkel in Helmond uitgestapt

Marion 09-03-2019

Kom hier al jaren en probeer altijd het in de winkel te kopen. Je wordt goed geadviseerd, maar ruimte om je ervaringen te delen met de verkopers. En ook nemen die de tijd voor je. Is het stil in de zaak dan is er nog ruimte om andere dingen te bespreken, wat er zo loopt aan nieuws etc. Natuurlijk zijn hele jonge verkopers nog niet zo ervaren als de oudere, maar dat leren zij wel . Online kopen doe ik liever niet, je ziet het en dat is alles, maar je weet niet of het wel past. Gewoon naar de winkel is erg prettig. Maar al het personeel van oud tot jong is beleefd en is geweldig. Kom er graag.

Jolanda 09-03-2019

Weer reuze goed geholpen!
Duidelijk advies, zeer klant vriendelijk..
De bezorging was perfect!
Ook voordat het product geleverd wordt, wordt je netjes op de hoogte gehouden..
Ik kreeg zelf een telefoontje dat ze in de buurt waren of ze al langs mochten komen? Dat was helemaal fantastisch..

Ik zou BCC the Wall zeker aan bevelen..👍🏻

Jblijdestein 09-03-2019

Kwam de winkel binnen en zag dat het al goed klikte heel goed geholpen en uit leg gekregen van het personeel

Jeroen 09-03-2019

Veel keuze en duidelijke omschrijving. Voldoende mogelijkheden om het pakket te laten bezorgen. Vervolgens wordt je netjes op de hoogte gehouden, en ontvang apart je factuur voor garantie. Netjes geregeld!

boeb 09-03-2019

Men word op een zeer nette manier geholpen an van goed advies voorzien om iets te kopen
wat we nodig hebben.niet voor extra duurdere apparaten waar wij ouderen niets aan hebben

Antoinette van Bavel 09-03-2019

De bcc in oosterhout krijgt van mij een dikke 10 omdat ze mij supergoed geholpen hebben met mijn kobo e-reader! Dank je wel voor de supergoede service...helemaal top!!!

Chantal 09-03-2019

We hebben gisteravond een AEG vaatwasser (inbouw) FSS5360XZ besteld via de website van BCC. Het bestelproces ging zeer gemakkelijk en wat voor ons van belang was, was dat onze oude vaatwasser uitgebouwd moest worden en de nieuwe ingebouwd. Twee zeer correcte heren van BCC hebben ons daarmee ontzorgd en alles netjes werkend achtergelaten. Onze zoon van 5 mocht ook nog even helpen. Over het product zelf kan ik nog geen oordeel vellen.

M.H.M. 09-03-2019

Koop al heel wat jaren hier mijn producten. De laatste aankoop was een Samsung TV. Ben eerst naar de winkel gegaan om uitleg, de prijs en wat voor mij het beste was . Dit alles rustig duidelijk. Geen opdringerig verkoop praatje . Heb thuis en op de site alles nog goed nagekeken en ben super tevreden met mijn TV

KimberlyTimmers 09-03-2019

Snelle levering, fijn dat de wasmachine gratis thuisbezorgd werd. Op de plaats gezet en aangesloten. Ze waren zelfs wat vroeger dan wat ik gezegd werd hoelaat dat ze zouden komen. En heel vriendelijk personeel.

HB 09-03-2019

Ik heb een wasmachIne en warmtepompdroger gekocht in de winkel. Ik ben daarvoor uitstekend geadviseerd door de verkoopmedewerker. Hij was uitstekend op de hoogte van de voor en nadelen van de verschillende machines en denkt goed mee met mijn wensen en mogelijkheden. Probeert niet het duurste te verkopen maar wel voor mij het beste. Ik ben nu een tevreden eigenaar van deze combinatie.
Ik had de machines ook snel in huis en deze zijn netjes, snel en deskundig geplaatst.

Peter Smith 09-03-2019

Goede prijzen, klantvriendelijkheid matig. Te gericht op verkoop en dus niet gezellig.

Mark 09-03-2019

BCC is aangesloten of Freebees (BP) , zodoende kwam ik bij hen terecht. Ik zocht een electronisch product en de site geeft goede mogelijkheden om te vergelijken (technisch, maar ook reviews). Zo kon ik vlot een goede keuze maken.
Vervolgens ging ik ‘s middags bestellen en had ik de volgende middag het pakket al thuis. Supersnel.

l.ijdo 09-03-2019

Vooraleerst het goede prijsniveau. Daarbij de kundigheid en vriendelijkheid van het winkelpersoneel en de goede service, zijn redenen voor mij om bij BCC te blijven kopen

Huub 09-03-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe wasdroger en BCC had online de beste aanbieding. Het bestelproces verliep soepel en je werd goed op de hoogte gehouden, ook van de levertijd. Op de bezorgdag werden we inderdaad van te voren gebeld en de bezorgers hebben de droger netjes naar zolder gebracht, geïnstalleerd en de oude machine afgevoerd. Vriendelijke bezorgers die vakkundig en netjes hebben gewerkt. Goed gedaan.

Hans 09-03-2019

Ik was aangenaam verrast door het goede advies bij de aankoop van een magnetron voor een 86 jarige

annette 09-03-2019

prachtige mooi aanbiedingen ,koelvries combinatie en een gasfornuis gekocht en veel geld uit bespaart met veel kortingen,super blij mee ,en de mannen die het thuis brachten zeer vriendelijk,bcc geweldige personeel hebben jullie dikke pluim

Harry 09-03-2019

Makkelijk en snel te bestellen zonder overbodige vragen. Aankruisen meenemen oude apparaat Is super handig: weet je zeker dat dit bekend is en er rekening mee wordt gehouden. Levering keurig op tijd binnen het vooraf doorgekregen tijdsblok. Nette heren leverden snel en zonder gedoe af. Alles in de verpakking was compleet. Oh ja: echt een topprijs (€ 149,00) voor deze diepvriezer; kun je hem nergens anders voor vinden incl.gratis levering.

M.Hof 09-03-2019

Goede uitleg super service en snelle levering vriendelijk personeel kortom een zeer fijne winkel

wim 09-03-2019

vriendelijk en deskundig personeel. perfecte uitleg over het gekochte product. overzichtelijke presentatie van producten.

Monique 08-03-2019

Werd snel en heel vriendelijk geholpen. Wist wat ik wilde hebben. Er werd mij niets aangesmeerd. Gewoon heel correct behandeld.

Jan 08-03-2019

Uitstekend geholpen bij de koop van een blu-ray speler. Goede uitleg, ook over de benodigde kabels

Jeroen 08-03-2019

Netjes geholpen en net even dat extra uitleg wat je online mist.

Keurige winkel en zeer netjes geholpen. Zelfs even mee helpen dragen naar de auto. Compliment!

Chris en Hanny Pick de Ruijter 08-03-2019

Wij zijn buitengewoon goed behandeld door werknemer. We kwamen voor een Smartphone en al snel kwamen we uit - na een uitgebreide voorlichting - uit op een Samsung A7. Hij wist heel veel van dit apparaat en al snel waren wij overtuigd; dit is het juiste toestel voor ons.
Verder een goede uitleg over een screenprot en flexcover!
Tenslotte het aanbod om alle gegevens van de oude smartphone over te zetten op het nieuwe toestel inclusief montage van screenprot en flexcover.

We kregen op de afgesproken tijd een telefoontje van Tom dat alles geinstalleerd was.
Zo zou je altijd als klant behandeld willen worden!

Son 08-03-2019

Heb in 't verleden naar tevredenheid meerdere aankopen bij BCC gedaan. Zo is het personeel klantvriendelijk en voldoende deskundig. En vergeleken met vergelijkbare shops springen de aanvullende BCC garantievoorwaarden er positief uit. Wel verliep bij de laatste aankoop het verrekenen met de laagste prijsgarantie niet soepel. Zo moest een leidinggevende eraan te pas komen.

Karin 08-03-2019

We waren op zoek naar een compactcamera en vonden bij BCC Oosterhout een ruime keuze. We zijn heel goed geholpen met veel duidelijke uitleg over de camera. We zijn erg tevreden met onze aankoop. Gaan zeker terug voor een volgende aankoop.

Noud van Kuijen 08-03-2019

Ik heb voor BCC gekozen i.v.m. de laagste prijs garantie. Bovendien vind ik het prettig dat er dichtbij een fysieke winkel is waar ik persoonlijk geholpen word. De voorlichting van de verkoper liet echter te wensen over. Er zat standaard een afvoerslang bij de warmtepompdroger, zodat je niet telkens het afvoerreservoir hoeft te legen. Hij zei dat we die er apart bij moesten kopen. Bovendien zijn levering en het aansluiten van wasdrogers in deze winkel gratis. De verkoper wilde mij laten betalen voor het aansluiten van de wasdroger.

Jannie 08-03-2019

Bekend met de goede en prettige wijze zoals BCC ons als klant voorheen, maar zeker ook vandaag weer heeft geholpen met de keuze van tv en wekkerradio. Vakkundige medewerker.

Richard... 08-03-2019

's Avonds heb ik een wekker besteld en de volgende ochtend is hij al geleverd. Prima service!

Leon Horsten 08-03-2019

Altijd makkelijk om te bepalen, dat je nooit teveel betaalt en reviews van anderen te bekijken voordat je overgaat tot aanschaf van een product.

Henk 08-03-2019

Ook al werden we goed geholpen door een beginnende verkoopster, werd ze ook goed begeleid door een kollega daar wat zij nog niet wist hoe af wat.

Hans van der Himst 08-03-2019

30 juli 2018 kocht ik een Acer laptop bij BCC Beverwijk, een zaak waar ik regelmatig kocht. Echter 21 december moest ik hem inleveren wegens het niet meer opstarten. Het zou ong. 3 weken duren voordat hij terug was. Al met al werd dit 6 weken wat ik als veel te lang ervaar. Na 2 weken begonnen dezelfde klachten en ging er weer mee terug. Het vertrouwen in dit ondeugdelijk product was geheel verdwenen. Ik stelde voor om een andere uit te kiezen maar daar wilde zij niets van weten, ze hadden het recht om hem 3 keer op te sturen zei de manager. Ik ging daar niet mee akkoord en mede door de vervelende houding van BCC en ging naar Alkmaar. Daar ingeleverd en vervolgens hoorde ik niets terwijl hij met spoed behandeld zou worden, dat was ook toegezegd door Acer. Met enige stemverheffing probeerde ik de verkoper in Alkmaar te vertellen dat de service van BCC als onvoldoende gezien werd en dat had zo zijn invloed. Hij ging bellen en daar kreeg hij te horen dat hij omgeruild kon worden zodra ik een mail daarover binnen had. 1 Uur later kreeg ik die ook (waarom niet gelijk) en kon weer naar BCC. Daar werd hij inderdaad omgeruild voor een nieuwe HP. Dit was op 8-3-2019. Als ze dit nu meteen hadden gedaan dan hadden zij mij nog als klant gehouden want nu kom ik daar echt niet meer. Mocht ik uitgeloot worden dan mag u de €250,= schenken aan de voedselbank.

Ria 08-03-2019

Zeer klantvriendelijk, ook de bezorgers. En snelle levering👍
Netjes de droger geplaatst.

Samantha 08-03-2019

Je word goed ter woord gestaan, goed geholpen en erg duidelijk. Goede service en kwaliteit

Mei 2018 08-03-2019

Mooie winkel. Duidelijke uitleg over de telefoon Telefoon was zeer scherp geprijsd