Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henri Strik 12-03-2019

Goede droogtrommel gekocht op advies van een van de medewerkers. Duidelijke uitleg hoe alles werkt en wat de voor en nadelen zijn van een condenswasdroger!

Caroline 12-03-2019

Ruim aanbod van goede producten. De koelkast en was/droog combi werden de volgende dag al bezorgd en in een kwartier aangesloten (zelfs op 1 hoog in een Amsterdams huis)! Hele fijne ervaring, raad het iedereen aan.

Erwin 12-03-2019

Prima! Fijne site en makkelijk te bestellen. Prijs is belangrijk met Mediamarkt als concurent!
Waarom geen 10? De verzending met DHL ging niet goed helaas.

Jolinde Claerise 12-03-2019

Mijn eerste ervaring met BCC was heel erg goed. Zes jaar later heb ik weer mijn wasmachine gekocht bij BCC. En weer ben ik zeer tevreden bij BCC Middelburg.In de winkel en het bezorgen is heel erg fijn.....

Tien 12-03-2019

Ik ben zeer tevreden over BCC Helmond. Ze zijn er zeer klantvriendelijk en deskundig.

Gonny 12-03-2019

Zoals altijd bestel ik graag bij BCC. Ze hebben goeie service en veel keus. De levering was zoals ze beloven. Ben blij met mijn aankoop, elke weer.

Marwin 12-03-2019

Goede en snelle service, geweldige producten tegen een strakke prijs.

Aflevering dhl ging ook super

Flip 12-03-2019

Gewoon alles volgens afspraak. Bestelling keurig op tijd afgeleverd en ik kon mijn horloge binnen 20 uur na bestellen gebruiken

Lauers 12-03-2019

Goed assortiment artikelen,waar we naar op zoek waren(vaatwasser)
Klantvriendelijk en uitgebreide informatie over keuzemogelijkheden.
Goede uitleg m.b.t.bedieningsmogelijkheden artikel.
Snelle aanspraak tijdens observatie in de winkel.
Nette, correcte en schone installatie van het artikel

Fred van Alphen 12-03-2019

We werden heel vriendelijk geholpen door verkoper ..... die eigenlijk beneden stond en ons goed advies gaf wat ons nog aan geld minder kosten omdat wij eigenlijk naar het verkeerde apparaat keken door zijn advies het goede apparaat gekocht

K.Schooneveldt 12-03-2019

Prettig ontvangen. Snel de juiste persoon gevonden met kennis van het aan te schaffen voorwerp.
Geduldige uitleg.

Niels Folkersma 12-03-2019

Overzichtelijke webshop en snelle levering. Nette verpakking, en bijbehorende papieren. Bestellen bij BCC bevalt altijd goed!

Pedro Maas 12-03-2019

Een gastvrije uitstraling met een goed verkoop en gebruiksadvies en gratis parkeergelegenheid voor de deur te BCC Sittard

Renate van Wessem 12-03-2019

Eerst naar de winkel geweest, prima geholpen en goed advies. Op de webshop wasmachine besteld en binnen 48 uur staat de machine te draaien. Snelle goede service thuis van de installateurs. Ook, dat je 's nachts een mail krijgt met bezorgtijd/om 07.00 uur bericht met sms en belletje! Helemaal Top.

jolanda 12-03-2019

fijne winkel vriendelijk personeel goede uitleg verkoper al jaren klant bij bcc

Charlie 12-03-2019

Snelle levering ondanks dat ik laat besteld had. Mooi vlot gelopen. Pakket netjes aangekomen zonder beschadegingen.

Schouman 12-03-2019

Ik kom altijd bij bcc omdat je heel goed en vriendelijk word geholpen. Het is ook gezellig. En zeer behulpzaam.

Anoniem 12-03-2019

Eerst het verkeerde model besteld, vriendelijk verder geholpen door de monteurs en samen direct de juiste besteld. Prima service. Netjes gewerkt.

Mariek 12-03-2019

Bij bbc heb ik vrijdag laat in de middag besteld en ze kwamen het zaterdag ochtend al gratis brengen! Ook woon ik op de 1e verdieping zonder lift maar dat was geen probleem. Ze tilden mijn nieuwe koelkast zo naar boven mijn appartement in. Helemaal super.

gerrit 12-03-2019

Zoals wij gewend zijn werden we weer netjes en keurig geholpen. aangezien we nog even verder in de mooie winkel wilden kijken werd onze aankoop even keurig bij de kassa neergezet.

Vriendelijke mensen in deze winkel

Sandra 12-03-2019

BCC Leeuwarden heeft heel vriendelijk en beleefd personeel. Werd heel netjes geholpen, jongeman legde het nog in de kofferbak en gaf me netjes een hand. Alleen bezorg dienst DHL verdiend geen pluim. 1Product was niet voorradig en zou maandag geleverd worden, door een verkeerde sortering zou het dinsdag geleverd worden. Dat wordt uitgesteld naar woensdag, kan het evt zelf ergens ophalen. Heb gezegd dat ik daar niet van gediend was. En anders kon het evt ook nog donderdagavond worden. Moet er wel telkens vrij voor nemen. Afspraak is afspraak. En ook geen tegen bericht van DHL voor de ontstane situatie.

Fre 12-03-2019

Wij hadden een nieuwe koelkast nodig, deze zit ingebouwd. Door de op meet service van de BCC wisten wij precies welk model wij nodig hadden. Twee dagen later kon de koelkast al geplaatst worden. Helemaal fantastisch! Ontzettend tevreden en kan het iedereen aanraden.

D baumann 12-03-2019

Prima geholpen goede uitleg van het product en verschillende artikelen folder mee

Ger 12-03-2019

Ik kan mezelf eerst oriënteren in de winkel, dan tot aankoop overgaan. Kocht dus prompt de verkeerde SD kaart. Maar 5 minuten later was de kaart geruild en had ik de juiste.

Jolanda 12-03-2019

Zowel de aankoop in de winkel als de levering en montage verliepen vlot door deskundig en vriendelijk personeel.

g.den breems 12-03-2019

Deskundige jongeman heeft me snel en deskundig geholpen bij het kopen van een
smartphone

chris 12-03-2019

Prima, kon snel vinden wat ik zocht voor een goede prijs! Kon makkelijk selecteren wat mijn eisen zijn en in de toegepaste filterresultaten heb ik gevonden wat ik zocht.

Kees 12-03-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen met een duidelijke uitleg over de aangeschafte producten.
Ik ben van BCC niet anders gewent door de jaren heen.
Dus voor mij geld in ieder geval, doorgaan op deze manier.

Warda 12-03-2019

Toppe dienstverleningen, zowel in de winkel als de bezorging thuis. Vriendelijk mensen.
Uitleg gehad over het product zowel in de winkel als thuis top personeel Van BCC Beek.

Gerrit vd E 12-03-2019

Goed advies, precies wat ik zocht.
Kreeg er ook nog een 16 GB geheugenkaart bij!
Top!!!

ingeborgw 12-03-2019

Na eerdere positieve ervaringen met BCC
's middags online een wasmachine besteld.
Via email én sms perfect geinformeerd over traject tot bezorging.
Bezorgers keurig 10minuten voor bezorging gebeld en stipt op tijd staat de wasmachine nu om 8.00 te draaien!! Actie .

Leeuwarden 12-03-2019

* Nette winkel.
* Uitgebreid assortiment.
* Toen ik in de winkel was om een nieuwe stofzuiger uit te zoeken, trof ik een winkelmedewerker die mij niet goed te woord kon staan. Weinig kennis van zaken en ongeïnteresseerd . Jammer.

Adri 12-03-2019

Goede en vriendelijke bediening en goede voorlichting over het aangekochte product

L.h van der vegt 12-03-2019

Goede service en klant vriendelijk.en omdat ik blind ben had ik een heel goed vertrouwen.
En werd ik geweldig behandeld.

Ellen 12-03-2019

Overzichtelijke site. Makkelijk om op te zoeken en keuze te maken. Bestellen en dan volgende dag al binnen. Fijn winkelen op deze manier.

Andre 12-03-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding .
Zeer vriendelijk behulpzaam geholpen .
Duidelijke uitleg.

Ronald 12-03-2019

we wisten wat we wouden maar werden toch nog even zeer vriendelijk geholpen

A 12-03-2019

Ik werd bij het kopen van een koelkast heel netjes en vriendelijk geholpen.

Wat ook erg fijn was, is dat de koelkast al de volgende dag gratis werd bezorgd.

Bernice 11-03-2019

Wij zijn erg goed en vakkundig geholpen in de BCC winkel in ‘s-Hertogenbosch, hebben onze keuze mbt KTV en accessoires kunnen reserveren in de winkel zodat wij op een later tijdstip een kadobon konden inleveren om zo de prijs daarmee te kunnen verrekenen , erg goede service!!

Annelies 11-03-2019

Ik ben er zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ze konden me in de winkel niet helpen omdat het apparaat wat ik wilde kopen niet op voorraad was. Niets weerhield de verkoopster om het online te bestellen en het ook nog voor mij te laten bezorgen. Zeer tevreden over BCC.

JS 11-03-2019

Via de chat contact gehad over een aanbieding. Medewerker was zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Alles goed geregeld!

Daniëlle 11-03-2019

Goed geïnformeerd voordat ik tot aankoop overging. Enthousiaste medewerker die wist waar hij over sprak zonder te pushen om te kopen.

Tot nu toe enkel goede ervaringen met deze winkel.

Thea 11-03-2019

Altijd fijn om naar deze winkel te gaan. Ontzettend aardige verkopers met verstand van zaken!

ben ros 11-03-2019

goed personeel met een vakkundige uitleg
fijne ruime winkel in Hengelo met genoeg keuze.

Alex Grootelaar 11-03-2019

Goed aanbod in de winkel. deskundig en behulpzaam personeel.ook niet duur
Ruim opgezet en er is ook een geluid studio aanwezig voor het goed beoordelen welke installatie je nodig hebt

P.BEEMS 11-03-2019

Verkoper : attent-hulpvaardig-zeer klantvriendelijk- TOP . Dit is mijn vijfde of zesde aankoop in BCC Muiden daarom kom ik elke keer hier terug

Jolanda 11-03-2019

High service low pricing goede producten heb er tot nu toe nog alles gekocht wat ik nodig had

Jord Gijsberts 11-03-2019

Erg fijn geholpen in Deventer, na een orienterend bezoek te hebben gedaan vorige week, ben ik vandaag met mijn vriendin terug gegaan om te kopen. Wij zijn uitstekend geholpen en geadviseerd! Met een tevreden gevoel vandaag de winkel uit gelopen. Prettige 1 op 1 service en ook als het wat drukker is blijft men bij je staan. Erg prettig als je heel wat vragen hebt! Top winkel, gelukkig hebben we een BCC in Deventer :)

marina 11-03-2019

goede service, elektronica die kapot gaat, makkelijk inleveren nieuwe spullen terug.
goedkoper dan andere shops.

c.visch 11-03-2019

Het ziet er allemaal goed overzichtelijk uit en het personeel is heel erg vakgericht.
Vooral zo doorgaan.