Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marien 13-03-2019

Maandag een gaming desktop (MSI 8RG-216EU) besteld bij BCC, online. Dinsdag binnen! Sowieso een heel keurige prijs, maar daarnaast ook erg fijne service. Product arriveerde de volgende dag, in uiterst goede conditie. Ik was wat huiverig hiervoor, het is toch een breekbaar ding, maar dus totaal geen klagen!
Ook vond ik het prettig dat je tussentijds op de hoogte wordt gehouden via e-mail. Ook DHL voorziet prima in track-n-trace.
Het product an sich is precies zoals omschreven.
Ik kocht sowieso al vaker bij BCC, en dat zal na deze bestelling niet anders gaan zijn!

rik 13-03-2019

ben heel erg te vreden over bcc goeie service en je word heel goed geholpen goede uitleg ik raad iedereen BCC aan ik haal alles bij BCC als we iets moeten hebben

Manuella 13-03-2019

Betreft aankoop van een wasmachine. Duidelijke productomschrijving op de site, makkelijk aangeven wanneer je het bezorgt wenst te hebben en info mbt plaatsen van de wasmachine. Waren op de dag van bezorging netjes op tijd, vertelden wat ze zouden doen, hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe aangesloten en aangezet. Daarna nog een telefoontje vanuit BCC of alles naar behoren was verlopen.

Exwin 13-03-2019

concurerende prijzen.
kundig en vriendelijk personeel.
Bestelling snel geleverd.

Kees 13-03-2019

Geholpen door fijn en correct personeelslid die goede kennis van zaken heeft
Prijs kwaliteit is bij BCC gegarandeerd
Prettige winkel met mooi uitgebreid assortiment

Mariska 13-03-2019

Prima zaak.
Online kun je al zien of het apparaat aanwezig is.
In ons geval zagen we de aangeschafte wasmachine in een andere winkel een stuk voordeliger. ‘Laagste prijs garantie’. Hebben gelijk deze prijs betaald.
Verder verliep alles volgens afspraak.
Zeer tevreden dus!

Natasja 13-03-2019

BCC is een prima bedrijf. In de winkel kun je nog even goed de verschillende producten vergelijken en advies krijgen van deskundige medewerkers.

Tilburg86 13-03-2019

Wij waren al eventjes online aan het speuren naar een nieuwe televisie en zijn uiteindelijk bij Bcc gekomen, simpel omdat bcc de scherpste prijs had voor wat wij wilden. We zijn erg tevreden, je kunt zelf een leverdatum kiezen wanneer het je uitkomt. We kregen snachts een mail met de levertijd (tussen 10u en 12u). Om 11u werden we gebeld door de bezorger dat ze er over een half uurtje zijn en dat waren ze! Snel, duidelijk en vrij precies. Zit je in ieder geval niet een halve dag te wachten op je vrije dag.

Steven K. 13-03-2019

In principe had ik mijn huiswerk op internet gedaan en ben ik tot een voorlopige keuze gekomen qua wasmachine. Anders dan op internet bestellen ben ik naar BCC gereden om één ander te toetsen en heb toen ter plekke de wasmachine besteld. De volgende dag stond hij voor 10:00 uur te draaien bij mij thuis. Goed geholpen in de winkel en goede afstemming met de bezorgers.

Marijke 13-03-2019

Deze BCC winkel beveel ik iedereen aan, vriendelijke medewerkers, service ligt heel hoog, zijn eerlijk in verkoop van de producten.

Berthus de Jong 13-03-2019

Duidelijke en nette product omschrijving. Goede prijs en zeer correcte levering.

Manuel 13-03-2019

Prima service bij BCC Zoeterwoude Rijndijk!
Goed advies, en een ruime selectie aan televisies om goed de kwaliteiten per prijsklasse te vergelijken, dat is dan ook exact de reden waarom wij er naar toe zijn gegaan.

mv 13-03-2019

Omdat ik al vaker bij BCC heb gekocht in het verleden en dit altijd goed ging, heb ik mijn bestelling daar nu ook weer gedaan. Het product is netjes op de afgesproken tijd geleverd. Alleen is het nu voor de tweede keer dat ik iets eenvoudigs wil regelen via de klantenservice en dit dagen heen en weer mailen kost om het voor elkaar te krijgen. Geen "high service" dus blijkbaar.

Agnes 13-03-2019

Oprechte en goede service! Geen verkoop technieke of verkoop praatjes en verstand van zaken.

Maarten Breukel 13-03-2019

Genoeg keuze, zeer vriendelijke manier van helpen, leuke medewerkers, Vooral ****is daarbij de leukste van allemaal. Die zouden ze verkoopster van de maand moeten maken !!

Hans 13-03-2019

Goede productomschrijving, goede prijs en snelle levering.
Informatie over levertijd tijdig ontvangen, maar het zou handiger zijn wanneer deze info eerder beschikbaar is, zodat je deze dag ook nog nadere zaken kan plannen.

Ans 13-03-2019

Zoals bij al mijn aankopen bij de BCC was ook nu de service weer TOP !!
Meestal ga ik naar de winkel , maar dit keer via de site een wasmachine besteld .geen enkel verschil , dezelfde goede service.

JLB 13-03-2019

Magnetron en oven van Siemens besteld via de outlet webshop. Dat er een krasje op zat was dus van te voren bekend en bovendien geen probleem. Maar dat het display van de oven het niet deed was een ander verhaal. De klantenservice gebeld en deze gaven aan dat er een monteur langs moest komen om het probleem te verhelpen. Jammer, ik wilde namelijk mijn oven gebruiken en niet nog een week hoeven wachten op een monteur. Volgende dag nog maar een keer gebeld dat ik het er eigenlijk niet mee eens was en dat ze de producten op mochten komen halen. Dat is netjes gedaan. Zeer vriendelijke bezorgers aan de deur gehad! De telefonische klantenservice mag sommige medewerkers nog op een klantgerichte cursus sturen.

Over het algemeen jammer dat het zo is gelopen, maar uiteindelijk goed opgelost.

Yvonne Agelink 13-03-2019

Bestelling online was snel afgerond en volgende dag al bezorgd. Goed ingepakt afgeleverd. Product volgens beschrijving inclusief 2 jaar garantie. Het mailcontact was ook duidelijk en snel.

Hassink 13-03-2019

Prima shop, de enige electronic store waar je met VVV bonnen kunt betalen, snelle levering prima communicatie

M van Beek 13-03-2019

Er is voldoende personeel en een ruime keuze aan assortiment.
Wij zijn heel vriendelijk geholpen

Sjaakie 13-03-2019

Veel betaal mogelijkheden
Ruim assortiment
Goede klanten service
Leuke site en natuurlijk de gratis bezorging
Ben een hollander he

Enigste min puntje was de bezorging was een dag later dan gepland verder top

Maggie 13-03-2019

Kleinschalig en lekker rustige omgeving (in vergelijking met Mediamarkt). Vriendelijk.
Geen 10 sterren omdat ik na een uurtje online research meer leek te weten over e-readers dan BCC medewerker.

Julia 13-03-2019

Wij kozen voor deze winkel, omdat we er al eerdere goede ervaringen mee hadden gehad. Wederom werden we weer heel vriendelijk en deskundig geholpen!

Paul B. 13-03-2019

BCC op de Bilderdijkstraat bij de Hallen is geen "gewone" winkel met personeel, het is een eigenlijk een soort familiebedrijf, goede onderlinge sfeer, waarin je meteen merkt dat iedereen er met veel plezier werkt en er alles aan doet om de klant vriendelijk en zo goed mogelijk te helpen.

Als de drukte het even toelaat, krijg je bij binnenkomst een kopje goede koffie en krijg je meteen een medewerker die alles weet van het product dat je zoekt.

De keuze is ook prima, waarbij vooral de betere merken goed vertegenwoordigd zijn, en voor zover ik kon nagaan, altijd voor de beste prijs.

BCC is al vele jaren mijn vaste winkel voor alles waar een stekker of batterij voor nodig is; ik weet dat ik niet verder hoef te kijken, want bij BCC vind ik altijd wat ik zoek.

Ik zou zeggen, als je deze winkel nog niet kent, ga zeker eens kijken als je iets zoekt, grote kans dat je hier slaagt en ook vaste klant wordt!

T.m Gieskens 12-03-2019

Het was een top stofzuiger
En zeer goede seruvers
Ook de de bezorger was perfect en Dhr nam de kapotte stofzuiger mee
Zonder moeite
Dat is niet altijd
Ik heb geen klagen
Over het geheel
Als er weer wat moet hebben dan kom ik zeker bij U terug
Namens mij zeer hartelijk dank voor de goede zorgen
HELEMAAL TOP

B.M.Henzen 12-03-2019

Een Senseo Viva Café in de kleur rood gekocht, voor 23:59 besteld de volgende dag in huis en dit klopt ook prima. BCC heeft zich prima aan de beloofde levertijd gehouden en wij kunnen weer genieten van een lekker bakje koffie.

Elly 12-03-2019

Bij de klantenservice van BCC geïnformeerd of zij konden zien of de HUAWEI mate 20 lite in de verlangde winkel was. Neen dus maar nog wel te bestellen via de webshop. De man achter de telefoon regelde alles voor mij. Ik kreeg via de email zodat ik kon betalen en de volgende dag werd de mobiel binnen de aangegeven tijd bezorgd. een medewerker van BCC winkel Nijmegen centrum heeft voor mij alles overgezet. Prima service voor en achter d schermen

Sascha 12-03-2019

Duidelijke uitleg en snelle levering van de wasmachine. Netjes geplaatst en de oude retour. Goede service

Robert 12-03-2019

Ik moest me even door de verbouwing heen wurmen, maar verderop werd ik opgewacht door een stevige dame, die mij met uitgestoken hand tegemoet kwam. Zij gedroeg zich werkelijk als een gastvrouw. Ik waande me in een chique restaurant. Ik zei dat ik voor een missie kwam, en dat ik wist wat ik hebben wilde, omdat ik op internet de beschikbaarheid van mijn artikel bevestigd had gezien: de Samsung J5. De gastvrouw ging mij voor naar een vitrine, schoof het glas opzij, en toverde de doos met het telefoontje tevoorschijn. Ik vertelde dat het een cadeau was, voor iemand die een identiek toestel had. Dat toestel was inmiddels door onzorgvuldige omgang zo beschadigd, dat het een wonder was, dat dat ding nog werkte. Ik vroeg er dus een hoesje bij, om herhaling te voorkomen. Zij ging mij voor naar de hoek waar de hoesjes hingen en vond na enig zoeken het juiste exemplaar. Zij toonde me de afbeelding ervan, en vertelde dat je er ook wat pasjes in kunt bewaren. Van internet wist ik, dat die dingen nogal aan de prijs zijn, en ik vroeg een alternatief. De gastvrouw pakte een goedkoper exemplaar, en legde uit, dat merkloze hoesjes goedkoper waren, maar dat dit hoesje wel van Samsung was. Ik nam het erbij. Ze ging me voor naar de kassa. We moesten enige tijd wachten op een andere klant, die problemen ondervond met haar bankpasje. Mijn gastvrouw besloot hier niet langer op te wachten, en nodigde me uit naar een ander punt in de zaak, om de rekening alvast in orde te maken. Zij kwam er, heel slim, achter dat ik tot de vaste klanten van BCC kan worden gerekend. Zij constateerde dat ik mijn verhuizing van Lelystad naar Almere nog niet had doorgegeven. Dat deed ze dan meteen even. Dat verliep op rolletjes, en ik voelde me door haar behandeld als een VIP. Eenmaal klaar liepen we terug naar de kassa. De vrouw met het weigerende pasje was vertrokken. Ik rekende af. Mijn gastvrouw vroeg me, of zij het cadeautje misschien moest inpakken. Ik aarzelde. Zij liep me voor naar een stelling met rollen, en toonde me het cadeaupapier. Daarop stond in ruime mate 'BCC' gedrukt. Ik bedankte haar voor haar aanbod om het cadeautje in te pakken, en vertelde haar dat ik het liever in anoniem cadeaupapier inpak, omdat de verrassing anders een stuk kleiner zou zijn. Zij begreep het. We namen afscheid, nadat ze me nogmaals gewezen had op mijn rechten als consument. Ik denk dat de hele actie tussen binnenkomst en vertrek nog geen 20 minuten geduurd heeft. Maar voor de zoveelste keer werd mij duidelijk, waarom ik zo graag bij BCC kom voor de aanschaf van mijn apparatuur: ik liep blij en de koning te rijk weer naar buiten. Later op de avond kreeg ik de aankoopbevestiging toegestuurd via mijn mail.
Ik ben blij dat ik ook dit geschenk bij BCC heb gekocht. Tot de volgende keer!

Rosa 12-03-2019

Er was een vertraging, maar hiervan hielden ze mij prima op de hoogte. Zeer gewaardeerd! Dat maakte de vertraging niet vervelend.

dikkiedunk 12-03-2019

Ik ga graag naar deze winkel ipv een internetwinkel. Ik kan al mijn vragen stellen, medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. In het kort: prima service en lage prijzen!!

Erik Haase 12-03-2019

Behulpzaam personeel. Nette winkel. Oogt aantrekkelijk om te winkelen. (Hengelo, ov)

Deeben 12-03-2019

Zeer duidelijk en makkelijk heb een goeie keus kunnen maken.
Top hé een mooie koffiezetter besteld mooi design heb ik nergens anders gezien

Marijke 12-03-2019

Zondag een tv besteld die pas dinsdag geleverd zou worden vlgs de site. Contact gehad met xxxx van BCC Eindhoven,die ervoor zorgde dat de tv maandag al geleverd werd. In de sms stond een tijdvak van 2 uur en de tv werd prima op tijd geleverd. BCC is top!

Grarda Hilgerson 12-03-2019

Uitstekende service en verkoper weet veel van de tv. ook de levering aan huis en ophanging, werd vakkundig uitgevoerd.

Mirella 12-03-2019

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en daar wordt een passend product voor geadviseerd.

Belhaji 12-03-2019

Ik heb op kieskeurig gekeken wie de zelfde gasfornuis het goedkoopst aanbied en gratis bezorging op 1 hoog. Zo kwam ik uit op BCC. Ik kon zelf uitgebreid kiezen naar afleverdatum. Daarnaast kreeg ik in de ochtend vroeg een berichtje met een schatting van aflevertijd. 5 min voor de bezorging werd ik gebeld. Ik heb het zeer prettig ervaren. Zeker aantebevelen!

Lola 12-03-2019

Duidelijke produkt omschrijving en snelle levering, geen poespas eromheen en uiteraard ook goede produkten

Henk en Ria Spijker 12-03-2019

Wij zijn een goede klant van BCC omdat, in welke winkel je ook komt, netjes, plezierig en deskundig behandeld wordt. wij komen erg veel in Zaandam, maar de laatste 3 maanden zijn we ook in Purmerend en nu Lelystad geweest. Overal waar je komt is het plezierig en prettig

Peter 12-03-2019

Mijn vrouw en ik waren in de vestiging van Heerlen geweest om wat kennis op te doen van een tv en laptop. We hebben met meerdere werknemers gepraat en allen deden vriendelijk, begrijpelijk, eerlijk en kundig advies geven. Ook over de aankoop van ons babycam.

A.Boots 12-03-2019

Wij werden zeer goed geholpen door een heel aardige medewerker.Alleen het lawaai in de winkel was storend . Maar uw medewerker heeft ons een prima wasmachine verkocht.Miele er is geen betere.wij komen vast weer terug voor onze volgende aankoop.Dustot ziens.

Helmie Jilesen 12-03-2019

Op 28 februari 2019 is mijn TV die ik nog maar een jaar oud was kapot gegaan met de verhuizing naar mijn nieuwe woning. De TV moest beoordeeld worden van de verzekering of hij Total Loss was. Wij zijn er mee naar BCC gegaan in Beneden-Leeuwen maar hadden hem een jaar geleden gekocht bij de Mediamarkt. Helaas konden de medewerkers het niet voor elkaar krijgen in het scherm om hiervoor een rapport uit te schrijven. Ze hebben ontzettend hun best hiervoor gedaan maar moesten ons helaas doorsturen naar Elektro World. Daar hebben we een rapport gekregen dat de TV inderdaad Total Loss was. Daarna kregen we van de verzekering te horen dat we een nieuwe TV konden uitzoeken. Omdat de medewerkers van BCC zo vriendelijk voor ons waren geweest en de keuze aan TV's daar erg groot was zijn wij terug gegaan naar de winkel van BCC in Beneden-Leeuwen. We werden wederom vriendelijk te woord gestaan en werden deskundig geholpen om bij het uitzoeken van een nieuwe TV. Er was op dat moment een prachtige aanbieding van een Sony TV dus binnen 10 minuten hadden wij een nieuwe TV uitgezocht. De oude konden we daar laten en we verlieten de winkel met een blij gevoel omdat we wederom erg vriendelijk geholpen waren en dat we weer een mooie nieuwe TV hadden.
Nogmaals erg vriendelijk, deskundig en gastvrij personeel bij BCC in Beneden-Leeuwen.

Elly menes 12-03-2019

Fijne winkel ,personeel staat je vriendelijk te woord goeie uitleg en ze namen de tijd voor je

C.Maat 12-03-2019

Ik werd vriendelijk tewoord gestaan door deskundige verkoper. Informeerde naar de aanwezige randapparatuur, waar TV op moest worden aangesloten. Daarna de TV besproken, die ik wilde hebben. Omdat er bij levering iets mis ging ( levering op vrijdag ging niet door, omdat TV niet in vrachtauto zat) ben ik teruggegaan. Heb fin. genoegdoening gevraagd voor de overlast. Uiteindelijk is TV op maandag bezorgd en aangesloten. Heb vandaag de installatiekosten terugbetaald gekregen zoals afgesproken

Shir 12-03-2019

Ik ben bij BCC uitgekomen omdat ik mijn monitor direct wilde hebben en deze hadden ze (als één van de weinigen) op voorraad én ik kon hem even in de winkel bekijken. Ook de prijs was dik in orde, dus ik had er graag een ritje voor over om deze zelf te gaan halen zodat ik thuis weer gelijk aan de slag kon gaan. In de winkel ook fijn geholpen, snel en professioneel, niet opdringerig en ook nadat ik toch wat vragen had, geen personeel dat "bordjes voorleest". Al met al een erg fijne ervaring.

Jessy 12-03-2019

Goede service...wordt fijn geholpen door het personeel.
Als ik wat nodig heb koop ik het bij BCC zoals mijn wasmachine en koelkast !!!Ik ben zeer te vreden met jullie .Televisie die vandaag bezorgd is...super blij mee ....super beeld. Dank u vrg Jessy

Henk 12-03-2019

Ik vind de site duidelijk, goed toegankelijk en snel. De beschrijvingen, bij de artikelen, heel duidelijk. Ook fijn dat bevindingen van gebruikers, als die er zijn, vermeld zijn bij het product, ook als deze negatief zijn. Het bestellen verloopt goed en duidelijk, en ook de levering is snel. Ook bij eerdere aankopen, in de winkel, zijn positief verlopen. Problemen zijn goed opgelost.

John Fockens 12-03-2019

We werden snel en vlot geholpen met de juiste advisering. Een IPad . Helaas waren de hoesjes en de extra garantie te duur . Maar de IPad werkt prima. Goede aankoop in onze vaste winkel van BCC

Henri Strik 12-03-2019

Goede droogtrommel gekocht op advies van een van de medewerkers. Duidelijke uitleg hoe alles werkt en wat de voor en nadelen zijn van een condenswasdroger!