Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peggy 10-03-2019

het is gewoon superfijn als je direct antwoord krijgt op veel gestelde vragen, een goed advies, geduld en SUPER service!

Dhr Eurlings 10-03-2019

Ondanks de aankoop te verrichten 10 minuten voor sluitingstijd had ik niet de indruk weggekeken te worden, compliment hoor

Snoopy 10-03-2019

De site is prettig om door te winkelen. De functie om te filteren op prijs, merk enz. is heel prettig. Het assortiment is groot en goed omschreven. Het vergelijken van producten met elkaar is ook een goede hulp in het maken van keuzes. BCC gaat mee met de grootste concurrenten en stijgt er bovenuit door een goede en voor mij heel belangrijke "aftersales".

A. Taal 10-03-2019

Wij komen regelmatig in deze winkel. Voor grote en kleine producten. Wij worden altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Arno Janssen 10-03-2019

Snelle en correcte levering gecombineerd met een professionele installatie.

Dennis en Marijke 10-03-2019

Top shop!!!! Wij hebben een stofzuiger gekocht en zijn zeer tevreden. Goed geholpen , goed product en goede prijs , goed gehumeurd de winkel weer uit:)

Ilona 10-03-2019

Deskundig advies in de winkel en een snelle service. Alles werd helder uitgezet en netjes afgehandeld. Zeker een aanrader!

Ab Ramaker 10-03-2019

Prettige en zeer vriendelijke mensen die ons geholpen hebben. Deze mensen hadden verstand van zaken.

Moon 10-03-2019

Vriendelijke medewerker, goed en duidelijk advies, gaf een vergelijking tussen verschillende soorten mobiel in dezelfde prijsklasse zonder te pushen om bv tot een duurdere aanschaf over te gaan.

HS de Graaf Witte 10-03-2019

Dank je wel voor jullie hulp en uitleg over het produkt dat ik gekocht heb. Ben hier heel erg blij mee. Met het juiste advies en uitleg hoe het apparaat te bedienen.
Thanks !

Sidney veltman 10-03-2019

Laptop gekocht en daarbij weer super geadviseerd om de juiste keuze te maken. Ook leuk dat mij niet de duurste laptop wordt geadviseerd maat juist top aanbieding voor mooie gaming laptop. Erg fijn zo'n prettige service.

Jary 10-03-2019

Super goed geholpen! Daarvoor voor precies hetzelfde (Bluetooth box) geweest bij de Mediamarkt. Daar hadden ze me wat oppervlakkig geholpen! Maar bij de BCC krijg je tot in de detail uitgelegd wat alles inhoudt. Ze helpen je mee en luisteren ook echt naar je.

Anne 10-03-2019

Erg goede service en vriendelijk personeel. Ze denken met je mee en willen dingen voor je uit zoeken.

Jan Noord 10-03-2019

Snelle levering. Netjes op de 2e verdieping gebracht.
Contact met customerservice ook goed verlopen.

Riet 10-03-2019

Goed geholpen. Goede uitleg, en nemen de tijd voor je. Geen gehaast. Van Begi tot het van de aankoop super. ( aankoop telefoon)

HvT 10-03-2019

Het betreft hier de winkel in Hoorn. Nadat ik één van de medewerksters had aangesproken nam zij mij direct mee naar het juiste deel voor mijn aan te schaffen product. Zij heeft mij heel duidelijk aangegeven wat er wel en niet mogelijk is met het product. Zonder meer van een zeer proffesionele en vriendelijke behandeling genoten.

Bob 10-03-2019

We zijn bij BCC oostpoort keurig geholpen. Goede uitleg van TV en tandenborstel. Laagste prijsgarantie.

jaro 10-03-2019

Na geweldig, uitgeebriede advies van twee medewerkers bij de BCC te Sittard over de Dyson en de nieuwe AEG draadloos stofzuiger hebben we uiteindelijk de Dyson T7 gekocht! Personeel van BCC zijn altijd heel goed geïnformeerd en alle elektrische apparaten kopen we bij hen!

wjtm 10-03-2019

De medewerkers zijn vriendelijk maar niet opdringerig. Snelle service zodra je geholpen wilt worden.

Miranda Last 10-03-2019

Al meerdere artikelen hier gekocht. De verkopers brengen op een informele en niet dwingende wijze, je op de hoogte van de apparatuur. Nemen daar ook alle tijd voor. De prijzen zijn budget vriendelijk en er zijn regelmatig acties. Goede service BCC!

Marja 10-03-2019

Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Verkoper vroeg goed door naar wensen, demonstreerde de stofzuiger en had verstand van zaken.

Hans 10-03-2019

Altijd een goede prijs. Goede voorlichting in de winkel door vriendelijk personeel.

Sandra 10-03-2019

Je wordt hier altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Voor al onze electronica gaan we naar BCC Beverwijk

tikra 10-03-2019

Erg goed en onderboud advies in een leuke sfeer. Luisteren goed naar de wensen en maken aanbevelingen die aansluiten op jou behoeftes (dus onze). Het wordt dus niet het duurste of beste verkocht, maar precies waar je naar op zoek bent. Ze laten jou wel zien wat de maarkt nog verder in petto heeft.

R J 10-03-2019

Groot aanbod, goede prijs/ kwaliteitverhouding.
Goede service
Vriendelijk personeel.

Sabine 10-03-2019

Ik vind BCC Arnhem een fijne winkel.
Makkelijk te bereiken.
Vriendelijk personeel.

Edwinhgv 10-03-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe tv en heb in de winkel een heel goed advies gekregen over de aankoop van een OLED televisie

Kees 10-03-2019

Laptop gekocht ik had zelf moeite met welke de beste zou zijn voor mijn gebruik maar na goede en duidelijke uitleg een mooie Acer gekocht.

Kees 10-03-2019

Een Siemens koel/vrieskast online gekocht alles was goed geregeld. Ook de bezorging was goed in orde.

Marijke 10-03-2019

Wasdroger van AEG gekocht via de BCC-webshop. Maandags besteld en vrijdag (op verzoek) op de tijd geleverd die via de sms was aangegeven. Vriendelijke bezorgers die de machine vlot op zolder hadden staan. Klaar voor gebruik! Oude machine weer mee, en hoppa, klaar is kees.
Enige tip: op de website bij dit product de extra te bestellen afvoerslang (met combi afvoer met wasmachine) vermelden.

M Fullard van Leersum 10-03-2019

We hebben gekozen voor BCC omdat we voor € 50 extra een volledige installatie van onze tv (alle zenders, internet en uitgebreide uitleg) zouden krijgen. We hebben dat ni8et gehad, onze extra zenders waren er niet, wifi was niet aangesloten en we kregen de opdracht maar stap voor stap heel goed de handleiding te bekijken. Teleurstellend! (en dat is nog zacht uitgedrukt, we zijn juist met een duurder BCC in zee gegaan voor deze "service")

C.Lemmen 10-03-2019

in deze winkel gezocht en na perfecte voorlichting van een vriendelijke deskundige verkoper, zonderaarzeling tot aankoop van het overgegaan. top personeel.

Jan, Nijkerk 10-03-2019

Ik vind het een bijzonder fijne televisie. Lekker groot, helder beeld en een hele simpele afstandbediening met slechts 10 toetsen. We hadden eerst een outlet exemplar gekocht, maar na ontvangst bleek die bij de installatie toch iets krassen te hebben en enkele cruciale schroeven ontbraken. Vervolgens heeft BBC voorgesteld om de televisie om te ruilen voor een nieuwe, zonder bijbetaling. Sterker nog, we kregen 55 euro terug omdat op dat moment de televisie 55 euro goedkoper was dan de outletprijs. Top!!!!!

Ronnie 10-03-2019

Goed geholpen, nemen de tijd voor je en verstand van het product waar we voor zijn gekomen.

Ria Oosterling 10-03-2019

BCC in Goes is voor mij ideaal omdat ik in Goes woon, dus lekker dichtbij.
Ik werd daar vriendelijk ontvangen , goed geadviseerd , ruime keuze en binnen 2 dagen werden de wasmachine en televisie keurig op tijd afgeleverd en professioneel gemonteerd.
Communicatie per sms en e mail was ook perfect geregeld.
Kortom , m’n volgende aankoop zal ongetwijfeld weer bij BCC in Goes zijn.!👍🏼

Ton Zeist 10-03-2019

Prima geholpen, personeel vraagt zonder aan te dringen of ze je kunnen helpen, nemen de tijd, deskundig advies, goede prijs, kortom aan te raden.

Hermans 10-03-2019

Goed geadviseerd door medewerker bij keuze en correcte aflevering en montage

jack 10-03-2019

ben al jaren klant bij Bcc
meestal tot tevredenheid soms niet.In latste geval worden problemen vwb ontevredenheid vlot opgelost

Snel en goed geadviseerd bij bcc Den Helder 10-03-2019

Ik werd goed en snel geadviseerd en geholpen. Personeel was vriendelijk en vrolijk.

frans 10-03-2019

vriendelijk en goed geholpen, goede uitleg over product, ik heb er meerdere spullen gekocht en kan het iedereen aanbevelen

Lot 10-03-2019

Snelle service, goede informatie over bezorgtijd, vriendelijke klantenservice, accepteert vvv bonnen.

Peter 10-03-2019

Heb vantevoren al enige informatie via internet opgezocht, maar kreeg bij BCC goede uitleg over een product. Daardoor ben ik helemaal overtuigd een goede keus gemaakt te hebben en dit bij BCC dan ook gekocht.

Dave 10-03-2019

Webshop is overzichtelijk. Filter en zoek mogelijkheden werken prima. Na de aanschaf van een product word je perfect op de hoogte gehouden van de status van de verzending.

B Noppen 10-03-2019

Fijne winkel goed geholpen goed advies denken mee met de klant. Op tijd geleverd door 2 keurige bezorgers.

CJ 10-03-2019

Jammer dat we geen korting kregen en ze daar halsstarrig in zijn. We zijn dan ook bijna weggelopen en dan hadden ze helemaal NIETS verkocht. De jongens echter deden keurig hun werk.

CJ 10-03-2019

Geholpen door eigenlijk zeer nette keurige jongens die ons keurig van dienst zijn geweest. Jamme van de worst van korting die ze voorhouden in die niet doorgaat en dat ze daarna dan ook niets meer van de prijs af doen.

Iemand 10-03-2019

Goede service, kon iets enthousiaster. Aardige mevrouw alleen niet heel erg gemotiveerd. Ze was wel aardig maar het kon nog iets beter want ja; perfect is het nooit

Mus 10-03-2019

Klantvriendelijk, niet opdringerig. Goed verzorgde overzichtelijke, binnenruimte. Know how en uitleg zijn goed. Grote keuzemogelijkheden.
Kleine tip: benadering door een elektriciteits-bedrijf is dat nodig? Beetje irritant.

Maarten 10-03-2019

Goede service. Je krijgt een berichtje hoe laat ze ongeveer langskomen om te bezorgen en dan ook nog een telefoontje. Netjes naar boven getild. Ook de prijs was goed. Al met al prima tevreden.

BaMaHaKe 10-03-2019

Winkel prima overzichtelijk, duidelijk waar wat te vinden is, zeer deskundig personeel dat geen moeite te veel is en prijzen waar je blij van wordt! Voor onze volgende aankoop zien ze ons beslist terug!