Van liempt 16-03-2019

Leuk en correct geholpen,moesten alleen wat langer wachten.
Vri3ndelijke jongen

Ingrid 16-03-2019

Altijd bereidt om te helpen en een goed advies te geven. Goed bereikbaar, gratis parkeren.

pa de jager 16-03-2019

BCC is goede service goeie kwaliteit veel uitzoek goede uitleg over product en een goede prijs

Mart 16-03-2019

Prima winkel, met goed advies. Altijd netjes en vriendelijk. Zeker aan te bevelen.

Lot 16-03-2019

BCC in Amsterdam Noord krijgt van mij een 7. Het is een prettige winkel met vriendelijk personeel. Tergelijktijd is dat ook het minpunt want naar mijn idee staat er iets te weinig personeel ( ook vaak niet te krijgen) Ook valt op dat medewerkers toch vaak proberen je over te halen tot een duurdere aankoop. Dat vind ik jammer.

Hannie 16-03-2019

We zijn goed geholpen bij het uitkiezen van een all-in-one computer. Goede uitleg over de verschillen van de computers en goede hulp bij het kiezen van de juiste computer. De zaak is erg netjes en overzichtelijk. Je kan alles vinden waar je naar op zoek bent. Wij zijn zeer tevreden over de service.

Trudy 16-03-2019

Zoals altijd weer fantastish geholpen bij BCC. Goed geadviseerd over de aankoop van een radio.
Ik kom altijd graag bij BCC.

Fred 16-03-2019

Word bij Bcc vriendelijk geholpen door mensen die meedenken met de klant.
Dus gewoon een leuke winkel om te shoppen.

Ada 16-03-2019

Ik had me zelf al verdiept in het product dat ik wilde aanschaffen en had niet veel uitleg nodig. Maar ik ben heel vriendelijk geholpen door de medewerker in de winkel in Purmerend en de koop was snel gedaan. De bezorging was super snel, de volgende dag al in huis. Dus ik ben zeer tevreden over BCC, was ik ook al na eerdere aankopen.

J,Kamphuis-Nijhuis 16-03-2019

Fijne winkel en personeel die je heel goed advies geeft.koop er altijd van alles, ga altijd eerst naar bcc en slaag er ook altijd.

Helvoort 16-03-2019

Goede service, verstand van zaken. Wist 1 en ander uit te leggen en een goed advies te geven welke laptop geschikt is voor mij.

marije 16-03-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, soms onduidelijke uitleg over producten.

ger 16-03-2019

je word er netjes en vriendelijk geholpen en krijgt uitleg over het product ,en ook de bezorging is heel goed, de droger werd netjes op de plaats gezet en aangesloten en heel vriendelijke bezorgers.

Erick 16-03-2019

Fijn dat je kan kiezen op welke het pakketje aangeboden wordt. We waren helaas op moment van aanbieden niet thuis, dus kon de volgende dag het pakketje opgehaald worden bij een DHL ophaalpunt. Welke 50 meter verder ligt dan de BCC winkel. (Haarlem Zuid) Leer moment voor mezelf om voortaan het pakketje op te halen. In de winkel.
Het bestelde artikel was goed verpakt door BCC.

Ruud 16-03-2019

de shop is duidelijk en overzichtelijk, de winkelpersoneel zijn erg gemotiveerd bezig, vriendelijk geholpen zelfs met het samenstellen van mijn order, en de bezorging en installeren van alles in prima geregeld.

Merpati 16-03-2019

De levering was zeer snel, het aansluiten erg gemakkelijk en de werking uitstekend!

Larisa Derikx 16-03-2019

Personeel heel attent, nette winkel en goede service. Product wat ik wilde was niet in de winkel op voorraad. Het werd meteen online besteld en gratis de volgende dag thuisbezorgd gekregen.

E de Kler 16-03-2019

Nette winkel, goede service, uitstekend geholpen bij keuze voor het produkt

Direct aankopen is altijd beter 16-03-2019

Prima en vriendelijke bediening, niet opdringerig en goede duidelijke informatie.
Het aangeschafte product werkt goed en voldoet aan mijn wensen.
Het is toch veel prettiger in een winkel kopen dan via Internet bovendien kun je het gelijk meenemen waardoor je niet afhankelijk bent van koeriersbedrijven.

J.Uphoff 16-03-2019

Zowel de aankoop door mij als de aflevering met plaatsing bij derden is prima verlopen. Vooral omdat ik als besteller vanaf de zijkant het traject moet volgen

Ingrid Post 16-03-2019

Werd snel geholpen en de stofzuiger was op voorraad. Kon hem ook testen. Aardige verkoper.

Gaab 15-03-2019

Bestelling via webshop goed aangekomen en lag klaar om opgehaald te worden.
Makkelijk te bereiken winkel met voldoende parkeergelegenheid! Top!

Ej Mudde 15-03-2019

Overzichtelijk en veel keus ,goede uitleg en vriendelijk personeel . Zondag open ! Ruime parkeergelegenheid .

Tejo 15-03-2019

Direct gevraagd naar de laagste prijsgarantie: en ja hoor de winkelprijs werd direct aangepast omdat ik het product ergens anders goedkoper had gevonden. Klasse hoor. Keurig netjes en correct werd ik met mijn aankoop geholpen.

Gerdien de Graaf 15-03-2019

We werden snel en professioneel geholpen, we zijn erg tevreden over BCC.
Goede uitleg over de karakters van smart-tv's en niet-smart-tv's.

Maureen Bouwman-Smits 15-03-2019

Gezellige winkel, aardig/vriendelijk en vakundig personeel dat is toch wat je nodig hebt!

Jolanda 15-03-2019

Prettig, goed en eerlijk geinformeerd en geadviseerd over de aankomt van diverse artikelen

Th. Janssen 15-03-2019

Bij het kopen van telefoon werd rustig en duidelijk alles uitgelegd.

Zeer positief over verkoper

Dus telefoon gelijk gekocht.

Aart van bijsteren 15-03-2019

In een woord fantastisch. Ik ben blij dat ik mijn gevoel gevolgt heb. Wat een rust, wat een productkennis

D.J. van Vulpen 15-03-2019

Wij kopen alles op elektronicagebied bij BBC. Wij ook altijd zeer tevreden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze verkopen ook goede spullen. Alleen jammer dat ik vergeten ben korting te vragen op een showmodel, eigen schuld!!!

Willem 15-03-2019

Goede service omtrent aankoop nieuwe machine. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Hans 15-03-2019

Verkoopster xxxx heeft ons uitstekend voorgelicht over de mogelijkheden van verschillende haarföhnen en daarna hebben we onze keus kunnen maken.

Angela 15-03-2019

de service van de bcc winkel echt heel goed, alles werd goed uitgelegd en geen vraag was te veel. ik kon na betaling gelijk de 2 telefoons meenemen alleen de 2 tablets moesten besteld worden omdat deze niet op vooraad was, een paar dagen later hoorde we van de klantenservices dat de 2 grijze bestelde tablets na 5 april pas geleverd kunnen worden maar aangezien wij ze mee wilde nemen met vakantie werden ze zonder extra kosten omgezet naar 2 zwarte tablets omdat deze bij de distributie wel op voorraad is en dus op tijd binnen zou zijn voor de vakantie, nou binnen 48 uur konden wij ze al ophalen bij bcc heerlen. Daarom zeg ik alles is echt super top van bcc dus van klantenservies t/m de service in de winkel. Ik raad echt iedereen aan om naar BCC te gaan, ik zal zelf ook zeker weer terug erheen gaan als ik weer iets nodig zou hebben want dit was mijn eerste bezoek aan BCC en ben blij dat ik de winkel ben binnen gestapt

Bas 15-03-2019

Simpelweg niks op of aan te merken. Van een vriendelijke/kundige verkoper tot de bezorging, alles klopte!

Herman 15-03-2019

Ik kom graag bij BCC. De producten zijn prima en de prijzen billijk. Dus een goede kwaliteit-prijsverhouding. Het personeel is deskundig en vriendelijk. Een klein minnetje en daarom geen cijfer 10. Je moet soms lang op je beurt wachten tot je wordt geholpen omdat er soms weinig personeel is.

Wigtex 15-03-2019

Weer een goede winkelervaring.
Mooi product, scherpe prijzen en snelle levering (thuis bezorgd)
Kom zeker weer terug.

Aad Tuit 15-03-2019

deze winkel is een erg klantvriendelijke winkel.
Het personeel is erg kundig en vriendelijk.
is het gevraagde artikel niet aanwezig of op zij zorgen ervoor dat het de volgende dag er wel is.
het is erg prettig winkelen in deze winkel.
indien op internet besteld of gezien maakt niet uit het personeel helpt me verder

Pieter Schotvanger 15-03-2019

Snel en leuk geholpen
We hebben al een hele waslijst
van artikelen de afgelopen jaren gekocht om de hoek ..bij BCC.die ze via hun systeem even oproepen.
Lagere prijs bij een ander.. even aan de klanten balie en ze pinnen het verschil..
Alleen weet je vrouw waar het verschil gebleven is, das jammer.

Rob 15-03-2019

Nespresso apparaat besteld bij BCC. BINNEN 12 uur GELEVERD!!!
Topklasse. Blij met de koffie en blij met de supersnelle levering.👏👏👏

Ria 15-03-2019

BCC is een prima zaak, hele goede service!
Bezorgers zeer correct. Een mailtje over het geplande tijdstip en een sms.
En een kwartier voor bezorging een belletje.

Wino Penris 15-03-2019

Goed advies, goede prijs, goede service. Ook toen er iets mis ging werd dat keurig en zeer snel opgelost.

Giel Kok 15-03-2019

Grote sortering - overzichtelijk - vriendelijk en behulpzame medewerkers - goed bereikbaar

Gerard uit Bloemendaal 15-03-2019

BCC winkel te Lisse
Kundige en behulpzame vriendelijke medewerkers met verstand van zaken en gevoel voor humor.
Dat mis ik vaak bij de megaketens in elektronica.
Goed assortiment en zo nodig kan men ervoor zorgen dat een ontbrekend artikel de volgende dag in de winkel is.
Midden in het winkelcentrum van Lisse gelegen met gratis parkeerplaatsen om de hoek.
Meestal de beste prijzen van Nederland en ze geven, geloof ik, zo wie zo een laagste prijsgarantie.
Prettige zaak!

Ton van Wamel 15-03-2019

Na een mislukte aansluiting van de bezorgers van het fornuis, en na 3 keer te vergeefs bellen na de klantenservice en na 3 dagen gemaild vaar BCC eindelijk het fornuis omgewisseld gekregen en nu was de service prima en kunnen we eindelijk koken.

Annet Nijhoff 15-03-2019

Ik ben heel vriendelijk met goede uitleg geholpen bij het kopen van een printer meneer heeft voor me nog opgezocht wat de flesje inkt kosten

Marco 15-03-2019

De site is zeer gebruiksvriendelijk en in de winkel word je keurig en correct geholpen. Er word
over het product en de eventueel extra garantie heel duidelijke uitleg gegeven.
Een zeer prettige winkel om een aankoop te doen.

Helen 15-03-2019

Altijd snel en behulpzaam. Installatie vriendelijk en vaardig door service gericht personeel

Margreet Jimmink 15-03-2019

Ten eerste supersnel geleverd! Donderdagavond besteld - vrijdagochtend geleverd, wat wel bijzonder is want het was inclusief monteur (elektricien).
Binnen no time hadden we weer een goedwerkende inductieplaat. Aardige gasten ook. Volgende aankoop is wat ons betreft weer bij BCC !

D. Mathijssen 15-03-2019

Goed geholpen duidelijke uitleg en n prettige winkel. Wel alles te zien en te koop maar niet te kolosaal.

Ronny 15-03-2019

Op 6 Maart heb ik een laptop besteld bij BCC. Die had ik dringend nodig. Deze werd echter maar niet geleverd. Bleek dat de DHL ons adres niet kon vinden terwijl we hier per dag toch echt meerdere zendingen ontvangen. BCC gebeld en de enige mogelijkheid was om dezelfde laptop nóg een keer te kopen en te wachten tot 2 weken later het geld van de andere laptop weer op onze rekening zou staan. Wat gebeurd er? DHL levert weer niet. Na uren bellen zou de laptop alsnog komen. 3 werkdagen later niks te zien. In de regen dan maar naar de BCC winkel gereisd om de laptop te kopen. Wat gebeurd een dag later???? Juist ja... Kan ik die óók weer retour sturen. De service afdeling van BCC is soms ronduit onbeschoft (winkel is wel héél ok) én DHL is waardeloos voor leveringen binnen Nederland.... Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terug krijg! De uren werk zijn al vervlogen!