Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

B.M.Henzen 12-03-2019

Een Senseo Viva Café in de kleur rood gekocht, voor 23:59 besteld de volgende dag in huis en dit klopt ook prima. BCC heeft zich prima aan de beloofde levertijd gehouden en wij kunnen weer genieten van een lekker bakje koffie.

Elly 12-03-2019

Bij de klantenservice van BCC geïnformeerd of zij konden zien of de HUAWEI mate 20 lite in de verlangde winkel was. Neen dus maar nog wel te bestellen via de webshop. De man achter de telefoon regelde alles voor mij. Ik kreeg via de email zodat ik kon betalen en de volgende dag werd de mobiel binnen de aangegeven tijd bezorgd. een medewerker van BCC winkel Nijmegen centrum heeft voor mij alles overgezet. Prima service voor en achter d schermen

Sascha 12-03-2019

Duidelijke uitleg en snelle levering van de wasmachine. Netjes geplaatst en de oude retour. Goede service

Robert 12-03-2019

Ik moest me even door de verbouwing heen wurmen, maar verderop werd ik opgewacht door een stevige dame, die mij met uitgestoken hand tegemoet kwam. Zij gedroeg zich werkelijk als een gastvrouw. Ik waande me in een chique restaurant. Ik zei dat ik voor een missie kwam, en dat ik wist wat ik hebben wilde, omdat ik op internet de beschikbaarheid van mijn artikel bevestigd had gezien: de Samsung J5. De gastvrouw ging mij voor naar een vitrine, schoof het glas opzij, en toverde de doos met het telefoontje tevoorschijn. Ik vertelde dat het een cadeau was, voor iemand die een identiek toestel had. Dat toestel was inmiddels door onzorgvuldige omgang zo beschadigd, dat het een wonder was, dat dat ding nog werkte. Ik vroeg er dus een hoesje bij, om herhaling te voorkomen. Zij ging mij voor naar de hoek waar de hoesjes hingen en vond na enig zoeken het juiste exemplaar. Zij toonde me de afbeelding ervan, en vertelde dat je er ook wat pasjes in kunt bewaren. Van internet wist ik, dat die dingen nogal aan de prijs zijn, en ik vroeg een alternatief. De gastvrouw pakte een goedkoper exemplaar, en legde uit, dat merkloze hoesjes goedkoper waren, maar dat dit hoesje wel van Samsung was. Ik nam het erbij. Ze ging me voor naar de kassa. We moesten enige tijd wachten op een andere klant, die problemen ondervond met haar bankpasje. Mijn gastvrouw besloot hier niet langer op te wachten, en nodigde me uit naar een ander punt in de zaak, om de rekening alvast in orde te maken. Zij kwam er, heel slim, achter dat ik tot de vaste klanten van BCC kan worden gerekend. Zij constateerde dat ik mijn verhuizing van Lelystad naar Almere nog niet had doorgegeven. Dat deed ze dan meteen even. Dat verliep op rolletjes, en ik voelde me door haar behandeld als een VIP. Eenmaal klaar liepen we terug naar de kassa. De vrouw met het weigerende pasje was vertrokken. Ik rekende af. Mijn gastvrouw vroeg me, of zij het cadeautje misschien moest inpakken. Ik aarzelde. Zij liep me voor naar een stelling met rollen, en toonde me het cadeaupapier. Daarop stond in ruime mate 'BCC' gedrukt. Ik bedankte haar voor haar aanbod om het cadeautje in te pakken, en vertelde haar dat ik het liever in anoniem cadeaupapier inpak, omdat de verrassing anders een stuk kleiner zou zijn. Zij begreep het. We namen afscheid, nadat ze me nogmaals gewezen had op mijn rechten als consument. Ik denk dat de hele actie tussen binnenkomst en vertrek nog geen 20 minuten geduurd heeft. Maar voor de zoveelste keer werd mij duidelijk, waarom ik zo graag bij BCC kom voor de aanschaf van mijn apparatuur: ik liep blij en de koning te rijk weer naar buiten. Later op de avond kreeg ik de aankoopbevestiging toegestuurd via mijn mail.
Ik ben blij dat ik ook dit geschenk bij BCC heb gekocht. Tot de volgende keer!

Rosa 12-03-2019

Er was een vertraging, maar hiervan hielden ze mij prima op de hoogte. Zeer gewaardeerd! Dat maakte de vertraging niet vervelend.

dikkiedunk 12-03-2019

Ik ga graag naar deze winkel ipv een internetwinkel. Ik kan al mijn vragen stellen, medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. In het kort: prima service en lage prijzen!!

Erik Haase 12-03-2019

Behulpzaam personeel. Nette winkel. Oogt aantrekkelijk om te winkelen. (Hengelo, ov)

Deeben 12-03-2019

Zeer duidelijk en makkelijk heb een goeie keus kunnen maken.
Top hé een mooie koffiezetter besteld mooi design heb ik nergens anders gezien

Marijke 12-03-2019

Zondag een tv besteld die pas dinsdag geleverd zou worden vlgs de site. Contact gehad met xxxx van BCC Eindhoven,die ervoor zorgde dat de tv maandag al geleverd werd. In de sms stond een tijdvak van 2 uur en de tv werd prima op tijd geleverd. BCC is top!

Grarda Hilgerson 12-03-2019

Uitstekende service en verkoper weet veel van de tv. ook de levering aan huis en ophanging, werd vakkundig uitgevoerd.

Mirella 12-03-2019

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en daar wordt een passend product voor geadviseerd.

Belhaji 12-03-2019

Ik heb op kieskeurig gekeken wie de zelfde gasfornuis het goedkoopst aanbied en gratis bezorging op 1 hoog. Zo kwam ik uit op BCC. Ik kon zelf uitgebreid kiezen naar afleverdatum. Daarnaast kreeg ik in de ochtend vroeg een berichtje met een schatting van aflevertijd. 5 min voor de bezorging werd ik gebeld. Ik heb het zeer prettig ervaren. Zeker aantebevelen!

Lola 12-03-2019

Duidelijke produkt omschrijving en snelle levering, geen poespas eromheen en uiteraard ook goede produkten

Henk en Ria Spijker 12-03-2019

Wij zijn een goede klant van BCC omdat, in welke winkel je ook komt, netjes, plezierig en deskundig behandeld wordt. wij komen erg veel in Zaandam, maar de laatste 3 maanden zijn we ook in Purmerend en nu Lelystad geweest. Overal waar je komt is het plezierig en prettig

Peter 12-03-2019

Mijn vrouw en ik waren in de vestiging van Heerlen geweest om wat kennis op te doen van een tv en laptop. We hebben met meerdere werknemers gepraat en allen deden vriendelijk, begrijpelijk, eerlijk en kundig advies geven. Ook over de aankoop van ons babycam.

A.Boots 12-03-2019

Wij werden zeer goed geholpen door een heel aardige medewerker.Alleen het lawaai in de winkel was storend . Maar uw medewerker heeft ons een prima wasmachine verkocht.Miele er is geen betere.wij komen vast weer terug voor onze volgende aankoop.Dustot ziens.

Helmie Jilesen 12-03-2019

Op 28 februari 2019 is mijn TV die ik nog maar een jaar oud was kapot gegaan met de verhuizing naar mijn nieuwe woning. De TV moest beoordeeld worden van de verzekering of hij Total Loss was. Wij zijn er mee naar BCC gegaan in Beneden-Leeuwen maar hadden hem een jaar geleden gekocht bij de Mediamarkt. Helaas konden de medewerkers het niet voor elkaar krijgen in het scherm om hiervoor een rapport uit te schrijven. Ze hebben ontzettend hun best hiervoor gedaan maar moesten ons helaas doorsturen naar Elektro World. Daar hebben we een rapport gekregen dat de TV inderdaad Total Loss was. Daarna kregen we van de verzekering te horen dat we een nieuwe TV konden uitzoeken. Omdat de medewerkers van BCC zo vriendelijk voor ons waren geweest en de keuze aan TV's daar erg groot was zijn wij terug gegaan naar de winkel van BCC in Beneden-Leeuwen. We werden wederom vriendelijk te woord gestaan en werden deskundig geholpen om bij het uitzoeken van een nieuwe TV. Er was op dat moment een prachtige aanbieding van een Sony TV dus binnen 10 minuten hadden wij een nieuwe TV uitgezocht. De oude konden we daar laten en we verlieten de winkel met een blij gevoel omdat we wederom erg vriendelijk geholpen waren en dat we weer een mooie nieuwe TV hadden.
Nogmaals erg vriendelijk, deskundig en gastvrij personeel bij BCC in Beneden-Leeuwen.

Elly menes 12-03-2019

Fijne winkel ,personeel staat je vriendelijk te woord goeie uitleg en ze namen de tijd voor je

C.Maat 12-03-2019

Ik werd vriendelijk tewoord gestaan door deskundige verkoper. Informeerde naar de aanwezige randapparatuur, waar TV op moest worden aangesloten. Daarna de TV besproken, die ik wilde hebben. Omdat er bij levering iets mis ging ( levering op vrijdag ging niet door, omdat TV niet in vrachtauto zat) ben ik teruggegaan. Heb fin. genoegdoening gevraagd voor de overlast. Uiteindelijk is TV op maandag bezorgd en aangesloten. Heb vandaag de installatiekosten terugbetaald gekregen zoals afgesproken

Shir 12-03-2019

Ik ben bij BCC uitgekomen omdat ik mijn monitor direct wilde hebben en deze hadden ze (als één van de weinigen) op voorraad én ik kon hem even in de winkel bekijken. Ook de prijs was dik in orde, dus ik had er graag een ritje voor over om deze zelf te gaan halen zodat ik thuis weer gelijk aan de slag kon gaan. In de winkel ook fijn geholpen, snel en professioneel, niet opdringerig en ook nadat ik toch wat vragen had, geen personeel dat "bordjes voorleest". Al met al een erg fijne ervaring.

Jessy 12-03-2019

Goede service...wordt fijn geholpen door het personeel.
Als ik wat nodig heb koop ik het bij BCC zoals mijn wasmachine en koelkast !!!Ik ben zeer te vreden met jullie .Televisie die vandaag bezorgd is...super blij mee ....super beeld. Dank u vrg Jessy

Henk 12-03-2019

Ik vind de site duidelijk, goed toegankelijk en snel. De beschrijvingen, bij de artikelen, heel duidelijk. Ook fijn dat bevindingen van gebruikers, als die er zijn, vermeld zijn bij het product, ook als deze negatief zijn. Het bestellen verloopt goed en duidelijk, en ook de levering is snel. Ook bij eerdere aankopen, in de winkel, zijn positief verlopen. Problemen zijn goed opgelost.

John Fockens 12-03-2019

We werden snel en vlot geholpen met de juiste advisering. Een IPad . Helaas waren de hoesjes en de extra garantie te duur . Maar de IPad werkt prima. Goede aankoop in onze vaste winkel van BCC

Henri Strik 12-03-2019

Goede droogtrommel gekocht op advies van een van de medewerkers. Duidelijke uitleg hoe alles werkt en wat de voor en nadelen zijn van een condenswasdroger!

Caroline 12-03-2019

Ruim aanbod van goede producten. De koelkast en was/droog combi werden de volgende dag al bezorgd en in een kwartier aangesloten (zelfs op 1 hoog in een Amsterdams huis)! Hele fijne ervaring, raad het iedereen aan.

Erwin 12-03-2019

Prima! Fijne site en makkelijk te bestellen. Prijs is belangrijk met Mediamarkt als concurent!
Waarom geen 10? De verzending met DHL ging niet goed helaas.

Jolinde Claerise 12-03-2019

Mijn eerste ervaring met BCC was heel erg goed. Zes jaar later heb ik weer mijn wasmachine gekocht bij BCC. En weer ben ik zeer tevreden bij BCC Middelburg.In de winkel en het bezorgen is heel erg fijn.....

Tien 12-03-2019

Ik ben zeer tevreden over BCC Helmond. Ze zijn er zeer klantvriendelijk en deskundig.

Gonny 12-03-2019

Zoals altijd bestel ik graag bij BCC. Ze hebben goeie service en veel keus. De levering was zoals ze beloven. Ben blij met mijn aankoop, elke weer.

Marwin 12-03-2019

Goede en snelle service, geweldige producten tegen een strakke prijs.

Aflevering dhl ging ook super

Flip 12-03-2019

Gewoon alles volgens afspraak. Bestelling keurig op tijd afgeleverd en ik kon mijn horloge binnen 20 uur na bestellen gebruiken

Lauers 12-03-2019

Goed assortiment artikelen,waar we naar op zoek waren(vaatwasser)
Klantvriendelijk en uitgebreide informatie over keuzemogelijkheden.
Goede uitleg m.b.t.bedieningsmogelijkheden artikel.
Snelle aanspraak tijdens observatie in de winkel.
Nette, correcte en schone installatie van het artikel

Fred van Alphen 12-03-2019

We werden heel vriendelijk geholpen door verkoper ..... die eigenlijk beneden stond en ons goed advies gaf wat ons nog aan geld minder kosten omdat wij eigenlijk naar het verkeerde apparaat keken door zijn advies het goede apparaat gekocht

K.Schooneveldt 12-03-2019

Prettig ontvangen. Snel de juiste persoon gevonden met kennis van het aan te schaffen voorwerp.
Geduldige uitleg.

Niels Folkersma 12-03-2019

Overzichtelijke webshop en snelle levering. Nette verpakking, en bijbehorende papieren. Bestellen bij BCC bevalt altijd goed!

Pedro Maas 12-03-2019

Een gastvrije uitstraling met een goed verkoop en gebruiksadvies en gratis parkeergelegenheid voor de deur te BCC Sittard

Renate van Wessem 12-03-2019

Eerst naar de winkel geweest, prima geholpen en goed advies. Op de webshop wasmachine besteld en binnen 48 uur staat de machine te draaien. Snelle goede service thuis van de installateurs. Ook, dat je 's nachts een mail krijgt met bezorgtijd/om 07.00 uur bericht met sms en belletje! Helemaal Top.

jolanda 12-03-2019

fijne winkel vriendelijk personeel goede uitleg verkoper al jaren klant bij bcc

Charlie 12-03-2019

Snelle levering ondanks dat ik laat besteld had. Mooi vlot gelopen. Pakket netjes aangekomen zonder beschadegingen.

Schouman 12-03-2019

Ik kom altijd bij bcc omdat je heel goed en vriendelijk word geholpen. Het is ook gezellig. En zeer behulpzaam.

Anoniem 12-03-2019

Eerst het verkeerde model besteld, vriendelijk verder geholpen door de monteurs en samen direct de juiste besteld. Prima service. Netjes gewerkt.

Mariek 12-03-2019

Bij bbc heb ik vrijdag laat in de middag besteld en ze kwamen het zaterdag ochtend al gratis brengen! Ook woon ik op de 1e verdieping zonder lift maar dat was geen probleem. Ze tilden mijn nieuwe koelkast zo naar boven mijn appartement in. Helemaal super.

gerrit 12-03-2019

Zoals wij gewend zijn werden we weer netjes en keurig geholpen. aangezien we nog even verder in de mooie winkel wilden kijken werd onze aankoop even keurig bij de kassa neergezet.

Vriendelijke mensen in deze winkel

Sandra 12-03-2019

BCC Leeuwarden heeft heel vriendelijk en beleefd personeel. Werd heel netjes geholpen, jongeman legde het nog in de kofferbak en gaf me netjes een hand. Alleen bezorg dienst DHL verdiend geen pluim. 1Product was niet voorradig en zou maandag geleverd worden, door een verkeerde sortering zou het dinsdag geleverd worden. Dat wordt uitgesteld naar woensdag, kan het evt zelf ergens ophalen. Heb gezegd dat ik daar niet van gediend was. En anders kon het evt ook nog donderdagavond worden. Moet er wel telkens vrij voor nemen. Afspraak is afspraak. En ook geen tegen bericht van DHL voor de ontstane situatie.

Fre 12-03-2019

Wij hadden een nieuwe koelkast nodig, deze zit ingebouwd. Door de op meet service van de BCC wisten wij precies welk model wij nodig hadden. Twee dagen later kon de koelkast al geplaatst worden. Helemaal fantastisch! Ontzettend tevreden en kan het iedereen aanraden.

D baumann 12-03-2019

Prima geholpen goede uitleg van het product en verschillende artikelen folder mee

Ger 12-03-2019

Ik kan mezelf eerst oriënteren in de winkel, dan tot aankoop overgaan. Kocht dus prompt de verkeerde SD kaart. Maar 5 minuten later was de kaart geruild en had ik de juiste.

Jolanda 12-03-2019

Zowel de aankoop in de winkel als de levering en montage verliepen vlot door deskundig en vriendelijk personeel.

g.den breems 12-03-2019

Deskundige jongeman heeft me snel en deskundig geholpen bij het kopen van een
smartphone

chris 12-03-2019

Prima, kon snel vinden wat ik zocht voor een goede prijs! Kon makkelijk selecteren wat mijn eisen zijn en in de toegepaste filterresultaten heb ik gevonden wat ik zocht.