Bets 19-03-2019

Goed en deskundig personeel. Prima advies gehad. Overzichtelijke winkel met goede uitleg.

Rosalie 19-03-2019

Supergoed communicatie. Van tevoren meerdere bestellingen gecombineerd zonder problemen. Vervolgens van tevoren gebeld om bezorgtijdstip door te geven. Stipt op tijd en machines geïnstalleerd. Hele fijne service!!

Melanie Koeleveld 19-03-2019

Ik ben in deze winkel super goed geholpen... na wat problemen met mijn fitbit wilde ik voor een smart watch gaan kijken... de winkel medewerker is rustig met mij gaan zitten om te kijken wat precies bij mijn behoefte past en of/wanneer dit product bij mij geleverd kon worden.. al snel kwamen we bij mijn active watch uit en deze is mij maandag geleverd (Ik was zaterdag in de winkel)... snelle goeie service en ik kom zeker terug bij deze winkel

Hans Bredewoud 19-03-2019

BCC is een prima zaak waar wij graag kopen.Vooral de attente wijze waarop wij worden geadviseerd vinden wij prettig.De zaak heeft een goed assortiment en is in prijs scherp concurrerend. Ook de service is prima.

Hans Bredewoud 19-03-2019

Peter Ouwerkerk 19-03-2019

Altijd goede service. Personeel is vriendelijk en helpen je snel.
Ik adviseer iedereen deze winkel aan.

Jan van de Leur. 19-03-2019

Klantvriendelijk en de adviezen zijn goed. Het personeel helpt wáár het kan.

E. van D 19-03-2019

Ik kom hier graag. Het personeel is vriendelijk, deskundig en voelen goed aan of je hulp nodig hebt of niet. Ongedwongen even kijken is ook geen probleem. Kortom hele fijne winkel met goede service en.. koffie!

Leo 19-03-2019

BCC biedt een prima online service en heeft vriendelijk personeel in de winkel.

Anneke 19-03-2019

Pas geleden gekocht! Ben er dan ook super blij mee.
Hij doet precies wat ik er van verwacht had.
Alleen jammer dat de aanschafprijs zo hoog is heb er echt voor moeten sparen.

Paula Galavzai 19-03-2019

Gisteren echt heel fijn geholpen in Den Bosch door een leuke verkoopster.
Het ging maar om een tosti ijzer en een waterkoker maar ze heeft mij echt goed geholpen. En het verschil tussen die ijzeren uitgelegd.

Jaap Bol 19-03-2019

De site is op zich prima. De winkel is op zich goed geoutilleerd. Ik ging mij verder oriënteren op een nieuwe laptop na research op internet. De medewerker (..) gaf goede uitleg en eerlijke en uitstekende adviezen. Ook attendeerde hij mij op andere voordeelacties.

Willem 19-03-2019

Heb eerder van BCC Alexandrium genoten over de service daar. Zag in de folder een artikel wat ik wilde en ging naar dichts bijziende winkel om het te kopen.

Jasper 19-03-2019

BCC verzorgde een snelle levering. Het product was degelijk verpakt. BCC verzendt met DHL, wat een prima partij is voor dit soort pakketten. Product zelf voldoet aan verwachtingen (externe harde schijf) en was bij BCC voordelig geprijsd (+-5€ goedkoper dan bij CoolBlue). Voorafgaand aan de aanschaf heb ik op internet (redelijk) veel vooronderzoek gedaan, er is zeer veel keuze in deze productgroep.
Over-all dus zeer tevreden over deze bestelling bij BCC!

MP 19-03-2019

De winkel is goed bereikbaar; het personeel is zeer vriendelijk, uitermate behulpzaam en vooral ook deskundig.

Wim 18-03-2019

Ik heb een AEG droger gekocht bij BCC. Ik ben goed geadviseerd over de droger en de prijs was ook heel scherp.

Wil 18-03-2019

Overzichtelijke winkel, met leuke aanbiedingen. We zijn vakkundig geholpen en voorgelicht. Prettige niet opdringerige verkoper, die ons heeft geholpen de juiste keuze te maken.

A. van der Poel 18-03-2019

Wij er altijd correct geholpen worden en een goed advies krijgen. De artikelen overzichtelijk zijn opgesteld.

DlkB 18-03-2019

Uitstekende klantbehandeling, thuisbezorging was helaas niet mogelijk, levertijd liep 3 weken uit, goede begeleiding bij selectie van juiste type, prima service.

Maartje 18-03-2019

Ik ging even kijken of ze het product wat ik wilde hadden. Ik had ook nog vragen en die zijn perfect beantwoord. Ik mocht nog zelf kijken of het polsbandje paste! Het was ene goede service!

Marc D. 18-03-2019

We waren al in de winkel geweest maar nog niet helemaal erover uit.
De verkoper vertelde ons anders via internet te bestellen.
Vandaag besteld morgen in huis. Dus zo gezegd zo gedaan gisteren besteld vandaag netjes in huis. Perfecte snelle service helemaal top.
En nu al in gebruik.

Noor 18-03-2019

Zeer goede en informatief advies gekregen. Vriendelijk personeel. Snelle service.

Henry 18-03-2019

Goede service , snel en makkelijk bestellen. Het enige minpunt is de levering door DHL. The zou zaterdag komen maar bij DHL was er een storing . Vandaag is de tv gekomen maar had afgesproken na 2 uur maar ze waren al geweest en bij de buren afgegeven maar dit staat buiten bcc en daar heb ik met plezier besteld

Christiaan 18-03-2019

BCC te Beek is een winkel, waar je je relaxed kunt oriënteren. Daarnaast wordt je op een vriendelijke manier benaderd met een goede uitleg. Geen opdringerig gevoel om te willen verkopen.

Monique 18-03-2019

de service is super.snelle levering en goede voorwaarden de droger en je kunt een extra verzekering afsluiten.

Sandra 18-03-2019

Netjes op tijd bezorgd en neergezet, de rotzooi meegenomen. En ik vind bij deze winkel het heel fijn dat de bezorgtijden klein zijn(bvb 10:00/12:00) bij andere winkels is het meestal in 2 dagdelen!!

M Schoonbeek-Zeldenrust 18-03-2019

Hele goede service. Ik had een droger besteld en deze werd bezorgd. Eerst kreeg ik een mail, daarna een sms met de bezorgtijd. En een kwartier van te voren word je gebeld. Super is dit. Ze sluiten hem ook voor je aan, dit was bij mij gratis. Vriendelijke bezorgers.

Rasha 18-03-2019

Goede service kwaliteit vriendelijk personeel deskundigheid advies snel geholpen

Dirk 18-03-2019

ik heb een maand geleden een combimagnatron gekocht en die is nu stuk ,garantie zou je zeggendat is ok maar het geval is dat ik dit zware apparaat zelf terug moet brengen naar de winkel dat is nogal een probleem voor mij want hij is wel gebracht door bcc zaandam maar ophalen ho maar ik vond dit een slechte service naar mijn mening voortaan kopen bij een zaak die wel goede service verleend.

M.Beijerink 18-03-2019

Geweest bij BCC Hengelo(ov). Verkoper heeft ons zeer goed geholpen. Wij zijn vaste klant bij BCC omdat er goede uitleg is en vakkennis over de apparatuur. Ook wordt er naar je geluisterd i.v.m. de wensen en men neemt de tijd voor jou.

Marc 18-03-2019

Intuïtive website waarop je makkelijk kan bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat en wanneer je deze kan verwachten. Geen op- of aanmerkingen.

Nico 18-03-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik hier altijd goed word geholpen.
Ook dit keer weer geholpen door iemand die wist waar hij het over had en die mij keurig overal op heeft gewezen.

Jan en Ria 18-03-2019

We zijn zeer tevreden over BCC. Allereerst de vriendelijkheid van de verkoper (Rick) en behulpzaamheid. We hadden wat problemen met de installatie en hij heeft, door zelfs service aan huis te leveren, het probleem opgelost. Ook de levering was prima, vriendelijke bezorgers zetten het op de plek waar we het product hebben willen, dus...Top!

Peter 18-03-2019

Goed advies, perfecte aflevering en installatie van de wasmachine. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Kim 18-03-2019

Vanwege eerste woning was ik op zoek naar een wasmachine, koelkast en gasfornuis. Bij BCC had ik eerder een mooie combinatie gevonden. Helaas bleek een van de modellen door de marktwerking weer wat duurder geworden. De medewerkers bij BCC dachten echter onwijs goed met mij mee om toch gelijkwaardige producten te vinden en zo binnen mijn budget te blijven. Mijn vragen werden deskundig beantwoord en verschillende opties werden aangeboden.

Sietti 18-03-2019

Prima service. Werd op tijd geleverd door vriendelijk persoon. Zeer behulpzaam

Kevin 18-03-2019

vorig weekend bij deze webwinkel een wasmachine gekocht. Werd netjes kosteloos afgeleverd door vakkundig personeel. De wasmachine was binnnen een kwartier aangesloten. Hij werd perfect.

Johan 18-03-2019

Goede adviezen als je ook goede vragen stelt. Prijsafhandeling prima als die ergens anders goedkoper is. Bij afhalen worde je apullen netjes in je auto gedragen. Prima ervaring tot nu toe.

Coby Buijs 18-03-2019

Had eerst op BBC.nl gekeken wat ik wilde kopen. Vond daar alle nodige info en werd daarna in de winkel super goed verder geholpen. Alle bestelde apparatuur is keurig netjes zo als afgesproken bezorgd. BCC daar kom je verder mee! Echt Top

G. Tiebosch 18-03-2019

Ik was op zoek naar een scherm voor mijn camera systeem
Ik was van plan om een kleine tv te kopen niet te duur
Bcc den bosch heeft me voortreffelijk advies gegeven
Duidelijk en doeltreffend kwam de jongeman met het idee dat ik ook genoeg had aan een monitor
Scheelde mij toch aardig wat euro’s
Echt service is top bij bcc

fjb 17-03-2019

Op twee na maakten de medewerkers op de winkelvloer een verveelde of ongeïnteresseerde indruk. Ze stonden in groepjes te praten over privézaken, of stonden inspiratieloos met het assortiment te spelen. Ik werd er chagrijnig van. Het was dat er één jongeman naar me toekwam om vriendelijk te groeten en te vragen of ik al geholpen werd, anders was ik weggelopen. De kassamedewerker deed ook netjes zijn werk.

Al met al een teleurstellend bezoek. Ik zal hier niet snel meer terugkomen.

Manon 17-03-2019

Persoonlijk vind ik een stofzuiger een noodzakelijk kwaad maar wat moet, dat moet. Ik ben écht fijn geadviseerd. Duidelijke antwoorden op mijn vragen en de verkoopster voelde precies aan waar ze mij mee van dienst kon zijn. Ik ben warempel blij met mijn nieuwe witte Bosch stofzuiger. Licht van gewicht, zuigt prima, wendbaar en ziet er ook nog top uit :-)

Jeroen Vogelzang 17-03-2019

Heel blij met mijn aankoop. Geen opdringerige verkopers, vriendelijke en behulpzaam. Mooie prijzen en duidelijke uitleg. Kom hier zeker vaker!

Bart Jan J 17-03-2019

Prima overzichtelijke shop, gewenste apparatuur snel gevonden. Goede filters om tot je keuze te komen.

Marijke 17-03-2019

De verkoopster was vriendelijk en deed moeite om de voor en nadelen van de vriezers uit te leggen. waardoor het voor mij makkelijker was de juiste keuze te doen.
daarbij kwam dat het op deze vrijdagavond rustig was. regen en wind hield de klanten thuis.

Martine 17-03-2019

Vriendelijk, verschillende keuzes , goede uitleg , voldoende tijd , goede prijs.

Danny 17-03-2019

Alles super goed geregeld zonder gezeur. Het was zelfs geen probleem om de bezorgafspraak te verzetten.. Even gebeld met de klantenservice en binnen een paar minuten een nieuwe afspraakbevestiging via de mail gehad.

Houten 17-03-2019

Prima en snelle service, doen wat ze zeggen, goede chauffeur, op tijd geleverd, ff van te voren gebeld worden, uitstekend.

José Carvalho 17-03-2019

Ik ben al 40 jaar BBC klant en zeer tevreden
Ze doen wat ze beloven!

Wat voor verbetering vatbaar is dat zij de gegevens zoals email en telefoon bij aankoop cheken of het nog kloppen want als niet klopt dan ontvangen wij niet de emails en sms die zij beloven en staan ze voor de deur onverwacht met de bestelling!

De rest is allemaal prima, goed service en simpatiek personeel!

N Vleugels 17-03-2019

Overzichtelijk, ruime keus, wordt meteen opgemerkt door personeel, laten je vrij in te kijken maar geven wel aan dat ze er voor je zijn!