Kelly Snijders 14-03-2019

Ik ben vandaag in de winkel in Sittard geweest om een nieuwe tablet te kopen. Na zelf even gekeken te hebben hoefde ik maar rond te kijken waarna een vriendelijke medewerker me kwam helpen. De medewerken kon al mijn vragen beantwoorden en gaf me handige extra informatie. Hierdoor heb ik een goede keuze kunnen maken. Het hoesje wat ik erbij wilde was niet meer op voorraad. Binnen enkele minuten was het geregeld en het hoesje wordt morgen bij mij thuis geleverd. Ik ben heel erg tevreden over de service en zal de winkel zeker aanraden aan anderen.

Brigitte Wiers 14-03-2019

IK KOOP AL JAREN AL MIJN ELEKTRISCHE APPARATUUR BIJ BCC. KWALITEIT/PRIJS VERHOUDING IS SUPER, DE WINKEL OVERZICHTELIJK, DE WINKELMEDEWERKERS ATTENT EN BEKWAAM, DE SITE IS HELDER.

Kitty 14-03-2019

Ik was toe aan een nieuwe wasmachine. Mijn vorige wasmachine was een Indesit, die ik ook bij de BCC had gekocht. 13 jaar lang heeft hij trouw zijn werk gedaan. Nu adviseerde de winkelverkoper een Zanussi, omdat Indesit niet meer gemaakt wordt als voorheen. Dus ben ik op zijn advies ingegaan en is ie vandaag geleverd! Ik ben heel benieuwd hoe deze nieuwe het gaat doen.

Danny 14-03-2019

De inbouw vaatwasser is vakkundig geïnstalleerd. Vrij vlot, snel en op tijd. Alleen maar positief! Voor de afspraak 15 minuten van te voren opgebeld. Daarna binnen 15 min ingebouwd en alles keurig opgeruimd. Vaatwasser werkt prima!

José Carvalho 14-03-2019

Ik ben al 40 jaar BBC klant en zeer tevreden
Ze doen wat ze beloven!

Wat voor verbetering vatbaar is dat zij de gegevens zoals email en telefoon bij aankoop cheken of het nog kloppen want als niet klopt dan ontvangen wij niet de emails en sms die zij beloven en staan ze voor de deur onverwacht met de bestelling!

De rest is allemaal prima, goed service en simpatiek personeel!

Jos 14-03-2019

wilde een baardtrimmer aanschaffen. Goed en deskundig advies gehad. Website bekeken en naar alternatieven gekeken.

Stan 14-03-2019

De prijs was gelijk aan de website verkopers, alleen gesproken met een mens die wist wat hij verkocht. Een persoonlijke benadering. Kon ook de voor en nadelen benoemen.

Joost 14-03-2019

De producten die door BCC geleverd worden zijn altijd scherp geprijsd. Veelal doe ik eerst research op internet. Ik vindt het prettig om de producten in de winkel op te halen omdat daar vaak nog extra informatie gegeven wordt of tips waar op te letten voor tot aankoop over te gaan. En dit alles voor een prijs die internet waardig is. Top!

Rian 14-03-2019

De bestelling ging goed ,netjes behandeld. Het bezorgen ook prima de mannen waren vriendelijk en netjes het product goed aangesloten en oude meegenomen. Min puntje ze waren er eerder dan aangegeven was, ze zouden bellen als ze eerder waren niet gedaan

Patrick 14-03-2019

BCC Apeldoorn heeft me geholpen met een uitstekende service. Voor mijn zoon wilde ik een verjaardagscadeau kopen en de medewerker van BCC heeft me keurig en klantvriendelijk geholpen. De laagste prijsgarantie werd ook waargemaakt.

Geert 14-03-2019

Prettig geholpen. Misschien iets te gehaastig. Jammer dat het aanprijzen van andere commerciële aanbevelingen veel aandacht had.

Gerard M 14-03-2019

snel geholpen in de winkel en ze hadden mijn product op voorraad altijd lekker.

Eline 14-03-2019

Ik ben geholpen door een vriendelijke meneer, maar helaas had ik niet goed op de website gekeken en was de printer niet aanwezig in de winkel

Jim 14-03-2019

Duidelijke product omschrijving, snelle levering door BCC. Laat in de avond besteld volgende middag in huis!
Levering zeer goed verpakt, product in uitstekende onbeschadigde staat hulde!

CdB 14-03-2019

Bestelling en bezorging zijn beide vlekkeloos verlopen. Attente bezorgers, die stipt op tijd waren, en ook nog geholpen hebben om de tv naar boven te lopen. iedereen blij!!

Iemke 14-03-2019

Op de website van BCC werd het product waarnaar ik op zoek was relatief goedkoop aangeboden. Bovendien is er ook een vestiging van deze winkelketen in mijn woonplaats, om bij eventuele problemen hulp te kunnen bieden. Dat laatste bleek nodig, omdat het apparaat niet naar behoren leek te werken. Na inspectie door een vriendelijke BCC-medewerker bleek er niets mis te zijn met het apparaat, maar werd e.e.a. nogal summier en onduidelijk verwoord in de handleiding. Sinds de duidelijke uitleg van de deskundige BCC-medewerker heb ik geen problemen meer ondervonden en werkt het apparaat naar behoren, waarvoor hartelijke dank.

Willie verwoerd stelde 13-03-2019

Ik ben suuuuuuuper blij en tevreden met mijn nieuwe wasmachine heel goede verkopers die alles uit legden wat ik wou weten en ze namen echt de tijd voor mij en gaven goede tips en de aflevering was ook geweldig alles voor ons aan gesloten en om dat wij al op leeftijd zijn vonden we het geweldig een grote pluim voor BCC dank u wel voor alles een zeer tevreden klant

gerrit 13-03-2019

alles heel goed geregeld. wel kritiek op het feit dat de Amsterdamse BCC meldde dat ik telefonisch bericht zou ontvangen als mijn laptop in Lisse was aangekomen (ik was namelijk onderweg en kon niet makkelijk emails volgen). maar het telefoontje kwam niet. dus ging ik op de gok.

Wil Krijgsman 13-03-2019

Fijne winkel en goed te woord gestaan door personeel.
Zijn blij met BCC komen zeker terug voor de volgende aankopen.

Schutte 13-03-2019

Wij gaan altijd voor serieuze aankopen naar BCC. We zijn in het verleden bij andere winkels geweest en daar hebben wij miskopen gedaan. Van fouten leert men en we merken gewoon dat bij BCC de klantvriendelijkheid erg goed is. Tuurlijk hebben ze liever dat je een dure tv koopt in plaats van de goedkope, maar desondanks krijg je wel eerlijk advies. Wij gaan de laatste 7 jaar alleen nog maar naar BCC en dat bevalt ons erg goed

Caroline 13-03-2019

BCC Hellevoetsluis: Snelle reactie, een goede service en heel klantvriendelijk!

Ruud 13-03-2019

Het lijkt wel of niets in een keer goed kan gaan bij BCC. Krijg je een uur voor aflevering te horen dat door een technische fout (?) er een dag later wordt geleverd. Jammer van het dagje vrij wat ik hiervoor had genomen. Erg maar dan ook heel erg irritant.

Leon vam halderen 13-03-2019

Super geholpen in het BCC filiaal in Oosterhout
En eigenlijk binnen 20 minuten voorzien van een super televisie met bijbehorende wandbeugel.
Ben meegeholpen met het inladen. Zeer vriendelijke verkoper.

JSH 13-03-2019

Een prettige, luisterende en deskundige hulp bij de aankoop van een TV. Niet te beroerd om te zoeken naar een passende oplossing. Geslaagd!

Iwan 13-03-2019

Goed geholpen. Heeft zelf gekeken naar diverse serie / vergelijkbare producten. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en het advies wordt hierop aangepast. Even koekeloeren in de doos is ook geen probleem.

M.Appels 13-03-2019

Wij zijn heel goed en vriendelijk te woord gestaan De medewerkster was goed op de hoogte van de pruducten en adviseerde ons prima.

Hejongoh 13-03-2019

Alles in voorraad, snelle service, mooie prijzen, vriendelijke en behulpzaam personeel

Anouska 13-03-2019

Tot twee keer toe direct een nieuwe e-reader meegekregen (was wel binnen de garantieperiode) omdat er aan de oude iets mankeerde.
Super netjes geholpen! Echt top! Uitstekende service!!

Tjalo 13-03-2019

al de 3e i-pad gekocht bij BCC. voor ons geen andere shop meer. altijd fatsoenlijk geholpen, door aardige en ter zake kundige medewerkers, geen lange wachttijden en super service. kortom BCC Leeuwarden een echte aanrader.

Ireen 13-03-2019

Op zoek naar een nieuwe goedkope wasmachine kwam ik terecht bij BCC. Duidelijke site, zeer overzichtelijk. Dus de keuze was snel gemaakt. De wasmachine die ik koos, was bij andere bedrijven duurder. Dus bij BCC besteld en de volgende dag werd hij bezorgd en aangesloten door heel aardig personeel. De oude machine is ook door hun meegenomen. Zeer tevreden!!!

Frans Schepers 13-03-2019

1 dag na bestelling al thuis, goede e mails over tracking and tracing. Goed artikel, dus prijs kwaliteit balans OK

Wil van den Enden 13-03-2019

Goede service en vriendelijkheid fijne uitleg .ook de service aan huis is naar tevredenheid.

Betsie Korbee 13-03-2019

Prima winkel. Overzichtelijk, veel keus, goede informatie en geschoold personeel die je goede uitleg geeft.

P. Hultermans 13-03-2019

Zeer vriendelijk ontvangst en goede uitleg bij onze aankoop van een nieuwe wasmachine en droger. Ook goed lettend op de energie zuinigheid van deze apparaten.

JANA 13-03-2019

Goed advies en een goede prijs...kort en krachtig.., snel geholpen, ben een tevreden klant

Ger 13-03-2019

Naast het feit dat de aangeschafte harde schijf het goedkoopste was werd ook goed gecommuniceerd over levering. Zeer tevreden.

Danen 13-03-2019

BCC is een prima winkel met een ruime keus. Ik vind er meestal wat ik zoek en tegen een goede prijs. De informatie en uitleg, ook wanneer je achteraf nog vragen hebt, is ook in orde. En erg vriendelijk allemaal.

Anneke 13-03-2019

Bij BCC worden wij enorm snel en vlot geholpen. Binnen 2 dagen was er een nieuwe vaatwasmachine geplaatst. Heel prettig dat het inmeten wordt verrekend met de aankoop, dus geen extra kosten. Exact volgens afspraak en geen rommel achtergelaten.

marielle 13-03-2019

Het online winkelen met BCC verliep prima, de levering ook. Alleen toen het product binnen twee weken niet meer werkte kreeg ik contact met de klantenservice. Dat was niet prima. Daar kan BCC nog wel wat verbeteren. Mijn tips voor BCC: Leid medewerkers goed op, zodat ze weten wat ze kunnen zeggen en vooral hoe ze dit moeten zeggen. Het niet telefonisch kunnen benaderen van een klantenafdeling voor consumenten werkt frustrerend. Niet alles is per email op te lossen.

Nico W. 13-03-2019

Ik kom graag bij BCC-Barendrecht omdat ik in deze winkel altijd vriendelijk en deskundig wordt geholpen. Bij BCC betaal ik nooit te veel en in Barendrecht krijg ik altijd prima service, hetgeen beslist niet geldt voor alle BCC-winkels.

Verkeerd advies 13-03-2019

Was op zoek naar een HDMI kabel en had de oude meegenomen. Men zei dat deze 1.50m was, maar thuis gekomen is de nieuwe te kort! Balen dus.....moet weer terug naar de winkel en dit is niet naast de deur! Verkeerd advies dus!!

Josje 13-03-2019

Ik heb een accu gekocht bij BCC .nl voor de deurbel Ring, (niks bijzonders) Hij was de goedkoopste en snelle levering. Ik bestelde hem om 18.00 uur en had hem de volgende dag al in huis. Geen verzendkosten. Super !

w.shaw 13-03-2019

De BCC in de Wall in Utrecht, is ruim en overzichtelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Je hebt het gevoel dat ze eerlijke betrouwbare informatie geeft op grond waarvan je een niet op gedrongen keuze kunt maken.

Fam. van Wensveen 13-03-2019

service i.v.m omruilen tv was top en de medewerker zeer klantgericht en kundig.
aflevering tv aan huis was ook top!
Hierdoor zou ik voor een volgende aankoop zeker weer naar BCC gaan.

Sjaak 13-03-2019

Artikel snel geleverd,bevalt prima.👍👍,product makkelijk aan te brengen en werkt wonderbaarlijk goed,ik hoef het scherm ook niet zo snel weer schoon te maken.

Wiebe Pannekoek 13-03-2019

Zowel in de winkel als via internet verdient BCC een dikke tien. Klantgericht, terzake kundig en een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Fred V. 13-03-2019

Prima winkel,vriendelijk, goed en snel geholpen.
Geen geroutineerde verkooppraatjes.

jack 13-03-2019

Na het instorten van mijn 11 jaar oude TV ben ik maandag 110319 bij BCC Den Helder langs geweest om mij te laten informeren over een nieuwe TV, ik ben er zeer goed geholpen en de verkoper nam ruim de tijd om alle mogelijkheden door te nemen. Na de uitleg heb ik een goede keuze kunnen maken en bij de koop bleek dat er bij de TV nog een actieprijs stond die al verlopen was, de verkoper gaf zelf aan de TV gewoon nog voor de actie prijs te leveren met de woorden dit is onze eigen fout en een mazzeltje voor U. BCC Den Helder bedankt voor de Service

Marion 13-03-2019

Goede service, koop alles bij bcc.
Ruime keuze in apparatuur e.d.
Top winkel

jcblaauw 13-03-2019

nette bediening.
goede ad vies en.keurige zaak. nemen de tijd.

goed gevoel.