Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Houten 17-03-2019

Prima en snelle service, doen wat ze zeggen, goede chauffeur, op tijd geleverd, ff van te voren gebeld worden, uitstekend.

José Carvalho 17-03-2019

Ik ben al 40 jaar BBC klant en zeer tevreden
Ze doen wat ze beloven!

Wat voor verbetering vatbaar is dat zij de gegevens zoals email en telefoon bij aankoop cheken of het nog kloppen want als niet klopt dan ontvangen wij niet de emails en sms die zij beloven en staan ze voor de deur onverwacht met de bestelling!

De rest is allemaal prima, goed service en simpatiek personeel!

N Vleugels 17-03-2019

Overzichtelijk, ruime keus, wordt meteen opgemerkt door personeel, laten je vrij in te kijken maar geven wel aan dat ze er voor je zijn!

Peter 17-03-2019

ben supergoed geholpen goed advies en erg vriendelijk. verkoper kwam zijn afspraak na

Stijn 17-03-2019

Waren keurig en goed geholpen in de winkel. De medewerker dacht met ons mee kwa mogelijkheden en wat het beste bij ons pasten en de duurzaamheid en kwaliteit. De koelkast werd de volgende dag nog snel en netjes geplaatst. De bezorgers waren aardige mensen die nog tips gaven. Onze ervaring met BCC is goed en aan te raden!

Nicolette 17-03-2019

Snel geholpen- vrolijke en slimme Dame die overal verstand van had en get ook niet erg vond als je niet inging op extra aankopen.

jeannette 17-03-2019

erg goed advies gekregen voor het kopen van een nieuwe laptop, hierdoor ook gelijk deze aangeschaft.

Maarten 17-03-2019

Makkelijk besteld, alles is overzichtelijk en de bezorging is erg snel en adequaat!
Klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam met vragen en meedenken!

Gijsbert 17-03-2019

Fijne webshop, product makkelijk gevonden. Snelle en goede levering. Netjes verpakt.

Joan 17-03-2019

Had al eerder een zeer goede ervaring met BBC in winkelcentrum Oostpoort. Hele goede en vriendelijke service, Levering altijd stipt op tijd. Deskundige en vriendelijke bezorgers.

Oppie 17-03-2019

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen bij de aankoop van ons produkt. Ook toen we daarna naar een ander artikel stonden te kijken werden we meteen aangesproken en werd ons van alles gedemonstreerd. Klasse !

Esmeralda Hoogenboom 17-03-2019

Gisteren een fijne melk opschuimer gekocht bij BCC in Hazerswoude Rijndijk.
Tijdens het rondkijken in de winkel werden wij al snel aangesproken door een medewerker met de vraag of hij ons ergens mee kon helpen of advies kon geven. Nadat wij aangegeven hadden graag eerst nog even zelf te kijken, gaf hij netjes aan dat wanneer wij vragen ergens over hadden hij ons graag wilde helpen. Daarna gaf hij ons netjes de ruimte eerst zelf even te oriënteren, wat ik persoonlijk altijd erg prettig vind.
Uiteindelijk een fijn apparaat gevonden, de medewerker heeft ons daarna keurig geholpen met het uittypen van de aankoopbon wat tevens het garantiebewijs is, hij gaf ons nog als tip mee welke soort melk het beste is om te gebruiken.
Wij zijn tevreden met onze aankoop en met hoe we zijn geholpen in de winkel.

sandra 17-03-2019

Wij zijn heel goed geholpen door BBC Hoorn. Goede uitleg gehad en erg vriendelijk personeel.

A&A 17-03-2019

Het is een mooie winkel met goed kundig en vriendelijk personeel dat goede uitleg geeft

Andreoli 17-03-2019

Goede service! Geduldig personeel, breed aanbod, leuke actie met Essent. Goed berijdbaar in Lelystad.

Manon 17-03-2019

Ik ben bij de BBC in Arnhem geweest. Ik werd daar zeer vriendelijk geholpen en ik kreeg totaal niet het idee dat ze mij hier iets wilde "aansmeren" ik werd op een vrijblijvende manier geholpen wat ik zeer prettig vond door iemand die er ook verstand van heeft en met je mee denkt wat geschikt voor je zal zijn. (niet meteen het duurste) in een woord super!

Willem 17-03-2019

Goede service. Snelle levering goede prijs een prima winkel met heel veel keus

Jetty 17-03-2019

Heel tevreden over de manier waarop ik geholpen ben.
Kwam met een kapotte e-reader waarvan de garantie was verlopen. Toen ik besloot om dan maar een nieuwe e-reader aan te schaffen kreeg ik er garantie een verlengde garantie bij naar 4 jaar. Dat noem ik nog eens goede service!

H.Banser 17-03-2019

Geen goede voorlichting gehad over het product.
Dag erna teruggegaan en toen miele combi magnetron van het merk miele gekocht en goede uitlegbgekregen van Marlou.En de bezorgers waren heel beleeft en aardig.Wat een verschil met de dag ervoor.

Theo 17-03-2019

Goede service en erg klantvriendelijk, snel geholpen en de afspraak nagekomen 👍👍

Anoniem 17-03-2019

Goede services gehad en goede uitleg super blij met onze nieuwe aankoop en daar gaan we echt van genieten top winkel

Hilbert Hoogenberg 17-03-2019

Kom graag bij BCC,je word er goed geholpen,en ben dik tevreden over de service.

Dirk de Kort 17-03-2019

Ik ben speciaal naar Bcc in Den Bosch gegaan omdat de Bcc in Oss nooit iets op voorraad heeft als ik daar iets haal, en de laatste keer in Oss ook niet prettig geholpen. Moet zeggen dat ze hier in Den Bosch gewoon goede service hebben verleend.

Willemien van Tongeren 17-03-2019

Klantvriendelijk personeel. Beheersen veel kennis over de producten. Snelle levering ook. Fijne winkel

C. Ter Beek 17-03-2019

Ben weer vakkundig en snel geholpen...zoals altijd eigenlijk wel. Nu weer voorzien van een mooie laptop..

Oscar Kieboom 17-03-2019

Omdat ons duidelijk is uitgelegd wat de mogelijkheden waren van onze aankoop. Tevens werd ons een aanbod gedaan, zonder dat wij ernaar vroegen, om ons contract met Essent te verbeteren. Dit leverde een voordeel op bij onze aankoop. Verder zijn wij goed ingelicht over de in gebruikname van ons product. Lang leve BCC!

jolanda 16-03-2019

fijne winkel deskundige medewerkers goede service bij levering zeer tevreden al vele jaren klant bij bcc

Martien 16-03-2019

Goed en vriendelijke bediening. Snelle levering, waarbij met sms tijdindicatie wordt gegeven is erg prettig.

Sonja 16-03-2019

Wij komen hier al jaren en we worden altijd goed geholpen! Fijn dat ze altijd meedenken.

R.Kuijvenhoven 16-03-2019

BCC in Zoeterwoude/Rijndijk is gewoon een super goede zaak, hier krijg je goede uitleg over de verschillende producten, en uiteindelijk weet je dat je een super keus maakt hierdoor.
Het personeel is oprecht, en zeker behulpzaam, en weten veel over de producten.
De thuisbreng service is perfect, hier kan geen andere winkel aan tippen.
De site is super overzichtelijk.
Kortom: als ik zelf iets nodig heb, ga ik eigenlijk altijd naar de BCC Zoeterwoude/Rijndijk , laagste prijsgarantie, goede uitleg, klantvriendelijk, eerlijk, goede service enzovoorts.

Jp vermeer 16-03-2019

Deskundige en vriendelijke medewerker. Goed luisteren en een oplossing op maat.

Vera 16-03-2019

Fijne winkel,genoeg keus,personeel die weet waar hij/zij over praat en met je mee denkt. Doet mee met de laagste prijs garantie. Wij shoppen hier graag ipv die grote winkelketens..waar het personeel je niet eens fatsoenlijk te woord kan staan.

René 16-03-2019

BCC Alkmaar. Verkoper gaf eerlijk en duidelijk advies. Produkt was in de winkel alleen in zwart voorradig. Hij heeft het nagekeken en kon het voor mij regelen of anders via site BCC, Volgende dag in huis.

cuneyt 16-03-2019

ik ben goed geholpen en de wasautomaat werd ook snel geleverd en aangesloten. Thnx

Mirjam 16-03-2019

Vriendelijk geholpen en mijn zoon was blij met zijn eerste zelf gekochte tv.

Ben uit Goirle 16-03-2019

Een UltraHD K4 TV gekocht bij BCC Tilburg. Deze bleek een dag later als aanbieding op de site van BCC te staan voor € 130,- minder. Geen enkel punt, bedrag werd na een bezoek aan de winkel meteen terugbetaald. Prima service.

Stefan Scheltema 16-03-2019

BCC is een hele fijne winkel. ze helpen heel goed en lossen dingen op.
ze denken met je mee, en zijn zeer klantvriendelijk. bij de vorige aankoop was er wat mis gegaan en dat hebben ze toen heel goed opgelost.
daarom heb ik nu een laptop bij ze gekocht.

Hans 16-03-2019

snel en effectief geholpen!
Verkoper stond direct klaar om eerlijk advies te geven.

chucky1012 16-03-2019

Klantvriendelijk personeel en goede service, perfect alles goed uitgelegd.
Het personeel stelt de klant op zijn gemak, dringt niet aan op aankoop.
Krijg tussendoor iets te drinken aangeboden.

Freerk 16-03-2019

Goede service. Vooral goed meegedacht met de klant.
Snel geholpen. Ook goede voorlichting.

Jeff Sparidans 16-03-2019

Deskundig, vriendelijk, meedenkend, nemen de tijd voor je. Geweldige verkoper nu weer, net als vorige bij andere aankoop.

hubert 16-03-2019

ik zag flessen voor de sodastream maar leken me aan de dure kant de verkoper zij me dat de flessen met een andere dop veel goedkoper zijn mijn keuze was snel gemaakt hij bestelde ze direct

Mia 16-03-2019

De gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe wekker-radio was zo ingewikkeld dat ik de radio graag wilde omruilen voor de oude vertrouwde Sony. Geen probleem bij BCC!

Gerard 16-03-2019

Goed en uitgebreid advies alsmede snelle levering thuis bij aanschaf van een grote smart tv. Ook montage thuis was een toegevoegde waarde en is goed uitgevoerd.

Maurice winthagen 16-03-2019

We hebben al vele malen producten gekocht bij BCC Heerlen. Er werkt vriendelijk en deskundig personeel. Er is voldoende personeel aanwezig zodat er geen lange wachttijden zijn.

Mary Lemans Kasteel 16-03-2019

Fijne winkel Heel overzichtelijk uitgestald Diegene die mij hielp heel vriendelijk en goed adviserend. Ik ben goed geslaagd met een tablet en printer .Jammer dat ik er wel 25 minuten over moet rijden. Dus BCC komen jullie maar snel met een vestiging naar Dordrecht.

Annemarie Hirth 16-03-2019

De winkel is overzichtelijk. De medewerkers zijn behulpzaam. Zij denken met je mee, maar proberen je niets aan te smeren.

Crj 16-03-2019

Aardige behulpzame verkoper die wist wat er te koop is. Het gaf ons een goed gevoel.

Djina 16-03-2019

Heel tevreden over de webshop en ook zeer nette medewerkers die de vriezer kwamen brengen. Ben altijd zeer tevreden over BCC. Ze maken waar wat ze beloven.

Jan Lagemaat 16-03-2019

Ik heb enkele weken geleden een artikel laten wegleggen uit de folder deco 5
Vandaag gehaald en voor de prijs gekregen hulde ook voor Dennis uit BCC veenendaal corridor