Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

christa 21-03-2019

kom er wel vaker .. vindt erg fijne winkel goede en gezellige mensen die je ook erg goed helpen
via site heb ik nooit besteld alleen in de winkel

Andre 21-03-2019

In de winkel in Lisse heel goed geholpen .we zochten een nieuwe vaatwasser en hadden op Internet al zelf wat onderzoek gedaan. De medewerker namalle tijd om te kijken of er iets was wat aan onze wensen voldeed. Geen haast werk. Vaatwasser prima in tijdskader,die je per mail en als sms in de ochtend krijgt gebracht. Alles netjes afgeleverd en de oude machine netjes mee terug genomen

Pieter Jansen 21-03-2019

Ik wilde twee producten kopen, het eerste product was het laatst vooradige en kon alleen in een bcc winkel opgehaald worden nadat het daarheen was verstuurd, wat op zich prima is, maar je kon slechts kiezen tussen een paar van de talloze bcc filialen wat ik eigenaardig maar vooral onhandig vond omdat er geen enkele winkel in Amsterdam bij stond (waar ik woon). Maar goed, ik heb 't toen maar naar Zaandam laten versturen. Nou komt ie: het tweede product kon juist alleen verstuurd worden en niet opgehaald. Aangezien ik doordeweeks werk en toch al naar de BCC in Zaandam ging, wilde ik het graag daar naartoe laten versturen. Dát kon dan weer niet; het kon niet naar een winkel, het moest naar een huisadres verstuurd worden. mijn klomp breekt als ik dit soort logistieke onvermogen tegenkom.

Familie Caron 21-03-2019

Super,wij kopen bijna alles bij BCC. Goede uitleg van artikelen prettige bediening en goede service.

J.B.A. Oosterbaan 21-03-2019

motivatie: word keurig geholpen, deskundig advies, vriendelijk geholpen, en de prijs van het artikel is concurrerend. vandaar de beoordeling 10

de snoo 21-03-2019

we hebben daar een koelkast gekocht bij levering bleek er schade aan de deur te zijn we kregen dit geleverd op zaterdag we hebben gelijk contakt gezocht met de winkel hierover en er werd gelijk een nieuwe afspraak gemaakt dat maandag de koelkast werd omgeruild en we de koelkast met schade voor het weekend konden gebruiken dit vind ik een top services

Jessie 21-03-2019

Wauw wat een goede en snelle service! Gisteren om 20 uur een macbook air besteld en vandaag om 16 uur was hij bezorgd!

Nico van Duin 21-03-2019

Klantvriendelijk geholpen en geadviseerd. Goede service bij de levering van onze aankoop.

Piet 21-03-2019

Zeer klantvriendelijk . Het is genoegen om door hef personeel van BCC geholpen te worden. Zeer deskundig

Zeki 21-03-2019

Goede service, snel en behulpzaam. Gisteren vaatwasser gekocht vandaag in huis. Afspraken zijn duidelijk, medewerkers zijn vriendelijk.

Nelly 21-03-2019

Overzichtelijk en zeer klantvriendelijk je word op een deskundige wijze geholpen.
Wij maken al jaren gebruik van de winkel BCC.

Marja Pekaar 21-03-2019

Deze mensen verkopers hebben een eindeloos geduld en blijven correct ook al hebben 🗞ze er al bijna een dag op zitten.

N Houtsma 21-03-2019

Fijne winkel,goede service,plezierig personeel en altijd de voordeligste!!!

Bas 21-03-2019

Top winkel! Snelle levering, betrouwbaar en uitstekende service. Erg goed geholpen door de klantenservice bij een vraag over hoeveel & welk type banaanstekker nodig is om mijn nieuwe Onkyo versterker aan te sluiten op de boxen.

Liesbeth 21-03-2019

Gekozen voor informatie via de chat. Goed snel, effecient geholpen. Goede voorlichting en begelediding tot uiteindelijke keuze. Snelle levering en installatie!

Nisha 21-03-2019

Snel geleverd ruim binnen het tijdsvlak, vriendelijke bezorgers die het geen enkel probleem vonden om de vriezer in de schuur te tillen aan de achterkant van het huis.

Abigail 21-03-2019

Goede service! Mijn pakket werd gelijk de eerstvolgende dag geleverd, wat ik erg prettig vond. Bij de meeste sites moet je zeker 3-5 werkdagen wachten.

Ronald vt w 21-03-2019

Top bedrijf ,komt afspraken na en is niet duur.
Voor levering eerst mail met mogelijke tijden,sochtens sms met tijdvak en vervolgens gebeld 20min van tevoren dat ze eraan komen.
Alles snel en netjes afgehandeld

Gert Jan 21-03-2019

Goede productinformatie en een deskundig advies, daar staan ze hier zeker voor. Prettig geholpen bovendien. En dat was niet de eerste keer in deze winkel.

Harry 21-03-2019

Bekende BCC winkel Rijnekeboulevard Zoeterwoude . Vriendelijk attent personeel. Gelukkig geen verkoop drammers. Rustig advies en meedenkend. In dit geval een Sony radio CD cassetedesk met advies voor een mooier geluid kleine Bose PC speakers aan te sluiten. Voor nog geen 180 euro hebben we nu een lekker kleine kwalitatief prima audio combinatie, wat er nog mooi uitziet ook ! Ik heb best verstand als 65 ++ van audio en deze combi is te vergelijken met audio spelers van 500 a 700 euro.

Irma Folkers 21-03-2019

Klantvriendelijk, werd meteen geholpen om het artikel te vinden.
Aangezien ik even twijfelde over de inhoud werd er meteen gekeken op de webshop, hierna naar beneden gegaan, mijn naam genoemd en afgerekend

Mevr Janssen 21-03-2019

Goede website, gemakkelijk te bestellen. Goede service. Bezorgdag kiezen. Via sms al eerder op de hoogte gebracht, binnen welke 2 uurtjes ze dan gaan bezorgen. De dag zelf half uurtje ervoor telefoontje. Aflevering correct en heel vriendelijk.

Kitty moerman 21-03-2019

Ik koop graag bij bcc goed en vriendelijk personeel.service is top. En ik weet dat ik goed materiaal geleverd jrijg. Ik twijfel bij mediamarkt.

Anita Riswick 21-03-2019

Bcc Barendrecht. Goed geholpen. Deskundig personeel. Dringen niets op. Vriendelijk.

Sarah 21-03-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het een overzichtelijke webshop is, met goede producten en je kan in termijnen betalen. De koelkast die ik heb besteld is zoals afgebeeld! Tenslotte ben ik super tevreden over de snelle, duidelijke levering en de vriendelijke bezorgers die de koelkast leverden. Dus al met al SUPER!!!

Dhr. Boot 21-03-2019

Gunstig geprijsd, snelle levering, duidelijk bezorgmoment, prettig personeel.

Els 21-03-2019

Nette winkel ,rustige achtergrond muziek, vriendelijk personeel en duidelijk uitgelegd hoe de " tablet" werkt. Een week later blijkt de"tablet" in de actie te zijn en het verschil werd vergoed !

Gerrie. 21-03-2019

Snelle en goede service. De producten die we hadden besteld konden we ook op de afgesproken dag ophalen . Ook vriendelijk personeel en ook een grapje uithalen konden ze goed waarderen, met het bellete op de balie bellen was geen probleem terwijl de medewerker er al bij stond.

Sylvia 21-03-2019

Leuke sympathieke verkoper doet moeite om het artikel in magazijn te halen. Dan blijkt het is niet meer voorradig. Bied aan het via DHL de dag erna thuis aan te leveren. Dus de volgende dag waterkoker in ontvangst genomen zonder extra kosten

J. Enters 21-03-2019

Prima geholpen bij het maken van een keuze voor een tablet. Ze hebben mij goed geadviseerd zodat ik een tablet kocht die precies voor mij geschikt is. De winkel werd verbouwd maar ondanks dat was dat niet storend en nam de medewerkster alle tijd voor mij

Avignon 20-03-2019

De winkel is mooi ingericht, overzichtelijk en er is een gevarieerde keus van diverse apparaten.
Tevens kun je makkelijk parkeren voor de deur en het is gratis.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Heeft kennis van zaken. Levering aan huis kan ook heel snel.

Joydm 20-03-2019

Goede service en deskundige medewerkers. Wat wil een mens nog meer bij een aankoop. 😄

Rolf 20-03-2019

Hele snelle en vriendelijke service en goede uitleg over het product. Het product was makkelijk aan te sluiten ook

Aleena 20-03-2019

De verzending was super snel, wat fijn is. De productonschrijving staat duidelijk genoeg. Het product komt goed verpakt in een doos.

Else 20-03-2019

Deze BCC-shop werd mij aanbevolen door een paar van mijn cursisten. En omdat ik er niet ver voor hoefde te reizen, ben ik naar Venray gegaan. Daar werd ik prettig en vakkundig geholpen door de medewerker aldaar.

Dick Wierda 20-03-2019

De winkel in Deventer is royaal en overzichtelijk opgezet, maakt het kiezen van jouw product eenvoudiger
Ik ben op een goede manier bij de aankoop van mijn tablet geadviseerd

Mike 20-03-2019

Prima shop. We kopen al jaren bij BCC; soms in de winkel en soms online en we zijn nog steeds tevreden klanten.
Makkelijk en snel en een goeie prijs. Én een goede klantenservice.

Fredje 20-03-2019

Een nette en vlotte aankoop/bezorging voor een prima prijs. (Freebies ingeleverd)!!!

Rian Donkers 20-03-2019

Heel goede ervaring met de winkel vriendelijk personeel levering prima per mail en sms op de hoogte gehouden over de levering top geregeld.

Lidwien Geldermans 20-03-2019

Om drukte te voorkomen, direct na opening ‘s morgens op de afdeling waar ik mijn product verwachtte. Twee verkopers stonden me fris en fruitig op te wachten. Ik mocht kiezen, een opkikker voor een oude vrouw als ik van 75 jaar om zo vriendelijk rustig en adequaat behandeld te worden

Cindy 20-03-2019

Klantvriendelijk, goede uitleg en super service.
Gevonden wat ik moest hebben voor een leuke prijs.

Ton 20-03-2019

Zeer goed geholpen zelfs iets uit de verpakking gehaald om te testen of mijn ipad nog goed werkte

Herman 20-03-2019

Ik ben naar de bcc gegaan vanwege het grote assortiment. Toen ik in de winkel kwam werd ik erg snel geholpen door een vriendelijke medewerkster. Het personeel dacht mee aan de juiste keuze koelkast voor mij en voor een mooie prijs.

Karin Mannien 20-03-2019

Altijd een goede duidelijke uitleg vooral ook eerlijk en meedenkend met de klant.

Frans 20-03-2019

Goed en duidelijk advies met de vrijheid om ook bij de concurrent te gaan kijken.

Veerle 20-03-2019

Ik werd direct erg fijn geholpen. Medewerker had kennis van zaken en gaf open en ongedwongen advies.

Beterams 20-03-2019

Vriendelijk en geduldig personeel, hebben antwoord op je vragen en kunnen uitgebreid vertellen over de aankopen

F.Wildschut 20-03-2019

je wordt altijd goed geholpen en goede uitleg in de winkel in Zaandam en super snelle levering en

babsie 20-03-2019

Ideaaaaaaal! Het wordt thuis gebracht, oude artikel nemen ze mee. Ik hoef de deur niet uit en ik hoef niet te tillen.

Niet een hele dag thuis wachten tot het eindelijk een keer komt, want ze geven een tijdsbestek van 2 uur. n dan bellen ze ook nog eens ongeveer 10 minuutjes van te voren. Ik ken geen een winkel die zo precies is en zo klantvriendelijk!

Monique 20-03-2019

Prima service, 2 aardige mannen die de wasmachine netjes geplaats hebben en op de afgesproken tijd aanbelden. Daarnaast hebben ze de bestaande wasdroger netjes boven op de wasmachine gezet. Netjes, klantvriendelijkheid en super service.