Meta Quasten 20-03-2019

Prima winkel... vriendelijk geholpen... had een bepaald budget en daarin moest een wasmachine, koelkast en gasfornuis passen. En dat is gelukt 👍🏻

Meta Quasten 20-03-2019

Hartstikke leuke winkel ... je word herkent ... en op een leuke manier geïnformeerd over kortingen (Essent).
Waardoor ik prima uitkwam met mijn budget !!! Top

Joyce 20-03-2019

In de avond besteld en de volgende morgen in huis, wasmachine is op zijn plaats gezet en aangesloten, de heren waren zelfs bereid om mijn droger er nog boven op te zetten!
Erg blij mee

L 20-03-2019

Nadat ik een laptop van bijna 1300 euro heb gekocht ging het scherm helaas na een maand al kapot, waarschijnlijk omdat ik hem heb dichtgeklapt met een minuscuul klein stukje plastic tussen het scherm. Nadat ik de laptop eind december heb ingeleverd kreeg ik te horen dat de kosten van de reparatie (700 euro) helaas niet binnen de garantie vielen. De laptop binnen een maand afschrijven vond ik ook iets te ver gaan dus heb ik besloten hem toch te laten repareren. Binnen een maand heb ik dus 2000 euro bij de BCC uitgegeven.

Na twee maanden had ik echter nog niks over mijn laptop gehoord. Ik heb tot 3 keer toe naar de klantenservice gebeld over waar wanneer ik mijn laptop eens terug zou krijgen, elke keer met een week tijd ertussen. Tot 3 keer toe heeft de medewerker mij beloofd dat het uitgezocht ging worden en dat ze nog iets laten weten. Tot op de dag van vandaag heb ik niks meer van ze gehoord. Vervolgens heb ik via de mail een klacht ingediend. Zij konden wel in een dag reageren met dat het niet duidelijk is wanneer de laptop klaar is. Daarna ik vroeg of mijn garantie ook verlengd kan worden aangezien ik de laptop nu 3 maanden niet zelf in bezit heb en of de laptop mijn huis opgestuurd kan worden aangezien de dichtstbijzijnde winkel een uur reizen is. Als antwoord kreeg ik dat ik maar 2 weken extra garantie kan krijgen en dat ze de tweede vraag voor mij gingen uitzoeken, dat zouden laten weten. Nu ruim twee weken later heb ik wederom niks meer van ze gehoord. Erg apart dat als je een klacht indient dat medewerkers beloven iets te laten weten en niks meer van zich laten horen dat de klachtenservice vervolgens hetzelfde doet.

Ik heb er erg veel spijt van dat ik de laptop hier heb gekocht omdat hij hier iets goedkoper was. Voortaan zal ik zeker nog 10 keer nadenken als het om duurdere producten gaat en waarschijnlijk toch voor een wat duurdere optie gaan waar meer service geboden wordt. Wellicht is dit ook de verklaring voor waarom ze hun slogan ‘High service, low pricing’ vervangen hebben naar ‘Altijd de beste prijs met de BCC prijsgarantie’. Zelfkennis hebben ze dus wel.

Andy 20-03-2019

Super gemotiveerde en vriendelijke verkoper, nogmaals dank je wel. Uitstekende service

T.T.Westra 20-03-2019

Nadat het weer tijd was voor een nieuwe laptop, slaagde ik wederom hiervoor bij BCC Oosterhout.
Maar na 4 dagen kwam de nieuwe reclamefolder in de brievenbus waar dezelfde laptop 50 euro goedkoper werd aangeboden.
Dus toen terug naar de winkel en werd zonder problemen dit prijsverschil aan mij terug betaald, met de mededeling "U hebt toch een prijsgarantie van 2 weken".
Keurig afgehandeld BCC, tot een volgende keer.

sjoerd 20-03-2019

goede prijs.Snel geholpen.Prima vlotte aflevering.kortom een pluim op de hoed!

suze 20-03-2019

Bij BCC een Sonos gekocht. Toch altijd fijner om een product te kopen wanneer iemand advies kan geven en je zelf ook even kunt luisteren naar de verschillen tussen speakers ed. Ben heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Toen ik thuiskwam bleek ik een ouder model Sonos te hebben gekocht waarvan ik dacht dat het niet draadloos kon werken. Toen ik terug ging naar de winkel hebben ze me heel goed geholpen en bleek dat ik met de Sonos app instellingen toch wel draadloos kon luisteren.

Shermain 20-03-2019

Ik heb een Proline wasdroger gekocht in november 2018. Deze deed de eerste weken uitstekend. Alleen naar een paar maanden werd deze niet meer warm. Bcc gebeld en reparatie verzoek ingediend. Dat iets kapot kan gaan kan gebeuren. En deze reparatie is na 2 bezoeken opgelost. Nu is sinds een paar dagen de droger wederom kapot gegaan. Met naar mijn inzicht om precies dezelfde gebrek. De droger wordt niet warm. Wederom contact gezocht met BCC en wederom een reparatie verzoek ingediend. Aangeven dat ik graag een ander apparaat zou krijgen. BCC geeft aan dit te overleggen met monteur. Monteur gebeld en zij geven aan dat pas na 3 gesloten reparaties je in aanmerking komt voor een omruil verzoek. Daarvoor wordt deze ten alle tijden afgewezen. Ik heb nu een driger sinds 4 maanden waarvan ik deze meer dan maand niet heb kunnen gebruiken. Persoonlijk vind ik dit veel en koop ik hiervoor geen nieuwe droger. Ik heb vrij veel spijt van mijn aankoop.

Jean 20-03-2019

Overzichtelijke website.
Koelkast snel geleverd met duidelijke info over tijdstip van levering.
Koelkast heel net ingebouwd en oude koelkast meegenomen.

Anita van Delft 20-03-2019

Ik wilde een wasmachine kopen en werd bij binnenkomst snel (maar niet te snel) aangesproken door een medewerker. Ik werd erg aardig en deskundig geadviseerd en hij heeft extra zijn best gedaan om de bezorging al de volgende dag mogelijk te maken. De bezorgers waren vriendelijk en beleefd en belden keurig dat ze een half uurtje na de afgesproken tijd zouden komen.

Kor Boes 20-03-2019

De bediening (******) vonden we deskundig, to the point, zonder aandrang. De winkel in Sliedrecht is overzichtelijk, ruime parkeergelegenheid en bovendien in de buurt.

Philip 20-03-2019

Ik ga nooit meer iets kopen bij BCC. Ik heb een week geleden een computer besteld en die is nog steeds niet geleverd. BCC beloofde echter direct te leveren en daarop had ik ivm verhuizing ook gerekend. De klantenservice geeft geen echt antwoord op mijn vragen en verwijst in wezen alleen maar naar de bezorgdienst. Jammer dat dit zo moet lopen.

Margot 20-03-2019

Duidelijke en goede webshop. Produkt snel te vinden en te bestellen. Bezorgservice was werkelijk top. Twee hele aardige mannen die onze vaatwasser snel en zorgvuldig hebben geinstalleerd. De communicatie was prima en snel, alleen wat verwarrend dat we gisteravond een mailtje ontvingen met het verzoek onze oude vaatwasser zelf af te koppelen. Dat bleek gelukking niet nodig te zijn. We waren de eerste klant dus rond acht uur werd de nieuwe vaatwasser gebracht, onze oude afgekoppeld en verwijderd en de nieuwe geinstalleerd. Was allemaal binnen 45 minuten klaar. Geweldige service.

jannette 20-03-2019

Een stuk betaalbaarder dan de hele grote jongens en super klantvriendelijk met een geweldige service. Deze keer een vaatwasser laten komen, de vorige van 275 heeft 5 jaar dag in dag uit meerdere keren per dag gedraaid ,dus weer dezelfde besteld, en in 5 jaar is de prijs niet verhoogd. Wij gaan weer voor 5 jaar want hij is geweldig.

Anita 20-03-2019

Goed geadviseerd en een duidelijke uitleg gehad over de machine! Indien nodig, zal ik daar zeker weer naar toe gaan! Blij met de wasmachine. Erg stil en makkelijk in gebruik. Als deze nu ook 12 jaar mee gaat zoals de Whirlpool Montana...

Van der linden 20-03-2019

De Bcc in Oss vind ik een erg fijne winkel. Vriendelijke en behulpzame verkopers die je niet duurder laten kopen dan dat je van plan was. Vooral dat vond ik erg fijn aan dit filiaal, bij andere winkels willen ze je toch vaak de net iets betere versie verkopen die dan gelijk een stuk duurder is, van mij hoeft dat niet ik wil gewoon tevreden de winkel verlaten met wat ik van plan was om te kopen en dat is weer zeker geslaagd.

Jose van der Klugt 20-03-2019

Ik kom al zo lang ik mij kan herinneren bij de BCC. Alle grote aankopen van wasmachine tot koffiezet apparaat koop ik hier. Nu voor het eerst via de webshop. Helemaal top. Snelle levering, bezorging keurig op tijd, nette en vriendelijke bezorgers. Weer een zeer tevreden klant

Flip 20-03-2019

Prima winkel. Bestelde een product dat in de winkel opgehaald zou worden. Winkel bleek vervolgens het product niet op voorraad te hebben. Een dag later kon ik het ophalen en ben ontzettend tevreden over de aankoop en service.

Blokmaker 20-03-2019

Ik heb voor de winkel bcc gekozen vanwege de kennis die ze hebben over het product dat ik wilde kopen en omdat ik graag het product zelf eerst wilde bekijken.
De verkopers nemen de tijd voor de klant en helpt de klant goed met het maken van de juiste keuze.
Daarbij vind ik de uitstraling van de winkel ook erg belangrijk. De producten zijn keurig uitgestald en je kan ze eventueel testen.

Ben mulder 20-03-2019

Goeie service goed advies duidelijke uitleg leuke verkoper goed in zn bewoording duidelijk top gewoon

Maike 19-03-2019

Prima service en hulp. Vriendelijk en behulpzaam geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe telefoon. Kreeg alle tijd om in de winkel mijn nieuwe telefoon in te stellen. Koffie&thee werd aangeboden. En fijn om de bon ook digitaal ontvangen te hebben. Helemaal tevreden de winkel verlaten!

Lenny 19-03-2019

Ik ben naar de winkel gegaan met een duidelijke keuze. Dat hield ook in dat ik me hierover liet informeren. Men nam mij serieus en begreep wat ik wilde. Geen poespas, maar eerlijk samen doorgezocht over welke van de gekozen machines voor mij het beste uit de bus zouden komen. Wat men niet wist, werd opgezocht en besproken. Prettig om te ervaren dat hier geen druk werd uitgeoefend en dat men eerlijk mee bleef kijken naar de wensen en verschillen.

Familie H.Jongman 19-03-2019

Via webshop bestelling gedaan voor mijn schoonouders, keurig op tijd 1 hoog appartement afgeleverd. Half uur van te voren door bezorgers gebeld dat ze over een half uur zouden komen, keurig uitgepakt en verpakking meegenomen.

Annemarie van der Burg 19-03-2019

Super goede service zoals altijd.
Alles wat we nodig hebben halen we bij BCC.
Je wordt snel en vriendelijk geholpen en al je vragen worden beantwoord.
Ook hun advies bij een product is top.

Hans Brand 19-03-2019

Grote keuze en een goede adviseur, die alles goed uitlegt. Gratis parkeren bij de winkel.

Hans 19-03-2019

Wat ik goed vond was klant vriendelijkheid in de winkel in the Wall. Vriendelijk en aandacht geholpen. Verder de laagste prijs garantie. Week later was mijn aankoop 25 euro goedkoper en kreeg toen in winkel het verschil terug

Jager 19-03-2019

Zeer goede winkel met deskundig en eerlijk advies. We hebben onze nieuwe grote LG televisie hier gekocht en zijn er super blij mee! De dame die ons hielp in Leeuwarden is enthousiast en hielp ons goed, daardoor hebben we de beste keus kunnen maken. En met de 7 jaar bij gekochte garantie zijn we zorgeloos en verzekerd van ons aankoopbedrag als er wat gaat gebeuren. Dus geen internet meer voor mij maar een uitstekende winkel in de buurt!

Cindy 19-03-2019

Geen enkele negatieve opmerking
Vriendelijk goed advies ( ze geven de voor maar ook de nadelen) ze nemen de tijd zelfs op zaterdag om je goed te helpen

Ina 19-03-2019

Heel goede service Veel product inhoudelijke ervaring. Vriendelijke ontvangst Ik koop bij voorkeur bij BCC want zij bewaren verkoopbonnen waardoor ook garantie gewaarborgd is.

Jan 19-03-2019

Altijd goed geholpen een leuke winkel en altijd klant vriendelijk 👍en altijd een goede uitleg aanbevolen aan iedereen

Gebruiker apparaat 19-03-2019

Wasmachine werd op de gemelde tijd bezorgd door 2 keurige heren, apparaat werkt prima, hopelijk blijft dat zo...... Theo Schaap, Blaricum

Sandra 19-03-2019

Heel erg vriendelijk personeel in de bcc Beverwijk ze denken heel goed met je mee en zijn erg behulpzaam geven top advies en zijn niet zoals anderen multimedia zaken dat ze ook blijven aandringen als je iets niet wilt!
Voor mij nooit geen andere winkel meer!!!

Menno Westveld 19-03-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, vakbekwaam met goede adviezen en geen vakkenvuller. Daarnaast mooi ingerichte winkel, rustige omgeving en met voldoende parkeergelegenheid.

Gerard 19-03-2019

Ik werd snel en deskundig geholpen, en kon eindelijk mijn VVV-bonnen kwijt.

Jan Janssen Meers 19-03-2019

BCC Beek is bijna altijd de winkel die ik kies voor elektronische apparaten. De prijs is altijd concurrerend, zelfs met internetshops. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Charles bleije 19-03-2019

Ondanks de verbouwing werd ik prima geholpen en geen moeite was teveel.ook was de verkoper prima bekend met de apoaratuur en er werd niets opgedrongen maar we werden netjes en zeer klantvriendelijk geholpen

Peter en Liesbeth Nievelstein 19-03-2019

We zijn echt heel keurig , correct, netjes geholpen en van alles op de hoogte gebracht. Ik kan niet anders zeggen dan dat het personeel verstand van zaken heeft en heel beleefd zijn. Top!!

Hans 19-03-2019

Prima geregeld, netjes afgeleverd en geïnstalleerd. BCC kan ik dus bij iedereen aanbevelen.

Temo 19-03-2019

Goede aanbieding van de Samsung wasmachine. Snel en op tijd geleverd. Je ontvangt in de ochtend een tijdzone van 2 uur wanneer de bezorgers komen. Vlak van tevoren bellen ze dat ze er bijna zijn.
Ze kwamen netjes op tijd, hebben de oude wasmachine afgevoerd en de nieuwe aangesloten en draaiklaar gemaakt. En of ik nog even een oude doek had om de boel netjes schoon te maken. Keurig!

Nicole 19-03-2019

Helemaal geen fijne ervaring met BCC. Online iPad aangekocht stond levertijd 8 dagen en ik het 3mnd en 20 dagen op moeten wachten. Geen enkele berichtje gekregen dat de bestelling vertraagd was. Zelf gebeld en dan werd er gezegd einde van de maand , weer meerdere malen gebeld en uiteindelijk werd er een cadeaubon ter tegemoetkoming aangeboden. Nooit ontvangen . Paar weken geleden gebeld voor de originele factuur omdat mijn aankoopbon van 3,5 mnd eerder was dan de oorspronkelijke levering. Geen mail gehad. Nu de iPad wegbracht viel nog binnen de garantie was een probleem dat vaker voorkwam werd er in de winkel gezegd. Krijg ik een factuur van €770,00 . En of ik even onderzoekkosten wil betalen. Probleem van loslaten scherm kwam niet door het krom trekken. Maar ik wil ook geen kromme iPad. Dus de slogan BCC lost alles naar wens op mogen de van mij wel verwijderen. Ik koop daar dus niets meer.....

Ria 19-03-2019

Goede en snelle service,en zeker klantvriendelijk,goede prijs.is mool op afspraak gebracht en aan gesloten.ben zeer tevreden

Wesley b 19-03-2019

Kwam binnen met een defecte tv waar ik nog garantie op had. Mocht een nieuwe uitkiezen van dst bedrag. Goed uitgelegd wat de voordelen waren van de nieuwe tv. Zelfs hulp gehad met tv in auto krijgen. Top geholpen! Zeer tevreden

Cees 19-03-2019

prijskaartjes met oude prijzen bij artikelen vind ik een slordig verhaal.wilde een witte tablet voor 109 euro hebben . was er niet meer alleen nog zwarte voor 129 euro, met dezelfde specificaties.

Bij thuiskomst bleek het toch een witte te zijn maar wel voor 20 euro meer, hierover was geen discussie mogelijk.

Sophie 19-03-2019

Goede service!! Vriendelijk en kundig personeel, veel kennis over de producten en gratig bezorging en meenemen van oude apparatuur

H. Boomkamp 19-03-2019

Gemoedelijk, klantvriendelijk, levering volgens afspraak en nette bezorgers, en prijstechnisch ok.

p.exalto 19-03-2019

Goede duidelijke service en stipte levering. het hele traject is soepel gelopen en geen misverstanden. Het product was deugdelijk verpakt. Voor mij was het helemaal goed.

Ed 19-03-2019

Ik ben hier fantastisch geholpen. Wij kwamen voor een i-pad , mogelijk de I-pad pro. I-pad pro bleek na advies van de verkoper voor ons niet de beste optie. Met ons gebruik bleek de i-pad 2018 meer dan voldoende. Kortom een eerlijk advies.

Eva 19-03-2019

In Amsterdam Noord worden we altijd snel en vriendelijk geholpen. Apparatuur wordt netjes ingemeten, gebracht en ingebouwd. BCC biedt veel service daar kunnen de andere grote winkelketens nog eens van leren !

Mariam 19-03-2019

Goede winkel en goede service, advies, en goede en goedkoop producten bedankt