Jan 27-03-2019

Al diverse keren apparaten gekocht bij BCC en heb daar een op prettige en goede manier voorlichting en begeleiding gehad. Wij zullen daar dan ook zeker blijven kopen.

Sennheiser headset 27-03-2019

Duidelijke webshop, uitgebreide keuze uit verschillende merken en types.
Leveringsvoorwaarden duidelijk weergegeven.

Martin Hodde 27-03-2019

Goede service, alles perfect geïnstalleerd. Erg vriendelijk.. En er werd goede uitleg gegeven. Ik zou BCC zeker bij andere aanbevelen.

D. Passier 27-03-2019

In de fysieke winkel word je vriendelijke geholpen. Verder waardeloze service.
Installatie was bij levering niet mogelijk, apparaat bleek niet compleet: afvoerslang ontbrak. Advies was: kopen in webshop of winkel. Bij BCC winkel gekochte slang bleek niet te passen. Tweede slag paste wel, geld terug gekregen.
Dus eerst moeten bijbetalen voor ontbrekende slag (!), twee keer naar de winkel en uiteindelijk zelf moeten installeren (winkel had niemand om dat te doen, volgens de aflevervoorwaarden). Er bleek ook een kras over de hele breedte van het apparaat te zitten.
Dit alles kan beter. De Expert en CoolBlue reclames zijn jaloersmakend.

Rene 27-03-2019

Goede duidelijke site, goede info en reviews die keuze makkelijk maken!
Snelle levering, op afgesproken tijdstip

Astrid 27-03-2019

Fijne winkel zeer vriendelijk personeel goede service bcc leidschendam heeft alles wat ik zoek.

Koop TV voor bejaarde moeder 27-03-2019

Goedkoop, klantvriendelijk en goed persoonlijk advies en niet de stress en de drukte van "Laat me niet gek maken"

Ria 27-03-2019

Duidelijke site, product word goed omschreven en de service was grandioos.
Nieuwe wasautomaat naar boven, aangesloten en de oude naar beneden.
Top!!!!

Henk Snippe 27-03-2019

Hele fijne winkel, en heel vriendelijk personeel. loopt niet als verloren rond in de zaak, je word
gelijk op een vriendelijke manier gevraagd of ze je kunnen helpen. helemaal niet op opdringerig.
maar heel behulpzaam. we zijn al jaren tevreden klant.

Karin 27-03-2019

Prima service, duidelijke levertijd en zelfs 10 minuten voor levering nog een telefoontje dat ze onderweg waren.

Jan & Mieke 27-03-2019

Goed verkoopadvies en snelle correcte aflevering en instalatie van wasmachine.

M. Michels 27-03-2019

Je kunt er goed parkeren ; er is een ruim assortiment aanwezig. Er is voldoende personeel aanwezig die je kunnen helpen

Thierry 27-03-2019

Voor mij was het van belang dat ik mijn VVV cadeaubon kon gebruiken bij het afrekenen. Dit stond helder vermeld op de BCC site. Daarna liep alles heel soepel. Het product vinden, afrekenen en de orderbevestiging ontvangen was zo gedaan. Ook de levering verliep heel vlotjes volgens afspraak en zonder problemen. Kortom, alles is keurig gedaan precies zoals BCC het belooft te doen. Top.

Biertje 27-03-2019

Bcc beverwijk super goeie service en altijd klant vriendelijk, komen er graag, is ook een mooie grote winkel met alle elektronica te koop

Ruud 27-03-2019

Prima advies over een vriezer. Rustige winkel waar je op je gemak rond kunt kijken. Aantrekkelijke extra verzekering mogelijk, hoewel ik deze zelf niet heb afgesloten.

Levering is prima geregeld. Kon op het laatste moment nog vervroegd worden. Sms'je 's ochtends vroeg met een time-slot van 2 uur. Ben op tijd gebeld toen het eerder kon. Zo hoort het!

Esther 27-03-2019

Echt top bestel m’n grote apparaten altijd bij bcc , 2 hartstikke aardige jongens kwamen t brengen moet 2 trappen op geen probleem voor ze !
En alles met een lach en dat op maandagochtend ;-)

Marianne 27-03-2019

Uitstekend, d.w.z. snel en professioneel in de winkel geholpen. Ik had een magnetron op het internet gezien, deze was niet voorradig in de winkel maar het was geen probleem om deze in de winkel te bestellen. Andere dag geleverd, precies volgens afspraak. Oude magnetron is meegenomen. Dus ook de bezorging was top.

sjors 27-03-2019

de verkoper in de winkel dacht goed mee met mijn wensen ! Zelfs hebben ze geprobeerd via een aanbieding van Essent mijn korting proberen te regelen! Super eerlijk dus . Daarnaast ben ik zeer tevreden met mijn Harman kardon onyx 5 studio speaker. Ik zou deze iedereen kunnen aanbevelen.

A van den berk 26-03-2019

Goed geholpen hoe vaak je er ook komt. Je kan altijd vragen stellen over een produkt dat je al eerder hebt gekocht

Roy Zelissen 26-03-2019

Prima geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker. Een TV en wasmachine tegen een zeer scherpe prijs gekocht. Concurrentie kon het niet goedkoper aanbieden. Top!

Henk 26-03-2019

BCC is een mooie winkel, ruim opgezet en men heeft aandacht voor de consument. Attente verkopers die een goed advies geven, zonder dat men het gevoel krijgt dat je moet kopen. Na mijn Apple computer nu een esspressomachine gekocht. Ben even klaar met andere zeer grote concurrenten van BCC

Wilco 26-03-2019

BCC bood het gewenste product aan tegen de beste prijs en kon nog eens direct leveren, wat wil een klant nog meer? En vervolgens is alles naar wens verlopen dus ik raad BCC iedereen aan.

Gertjan 26-03-2019

Bij BCC een ET-2650 printer gekocht. Met een mailtje naar de BCC werd de printer netjes gereserveerd en heb ik die de volgende dag opgehaald in het filiaal in Lisse. Mooie winkel en vriendelijk en deskundig personeel. Printer stond netjes klaar voor min. Na goede uitleg en garantie termijn van de printer thuis geïnstalleerd. Ging vlot en print als een zonnetje.
BCC (Lisse) is een aanrader.

De Kemp 26-03-2019

Ruime parkeerplaatsen en natuurlijk gratis, dus je kunt rustig winkelen zonder parkeer zorgen. Ruime winkel met professioneel advies, waarbij vooral wordt gekeken wat de klant wilt en niet wat de verkoper denkt. Ook aditionele verkoop is van een goede omvang en juist advies. Zonder opdringerig te zijn. Compliment voor verkoper.

bert 26-03-2019

De levering was prima. Kon de dag kiezen en daarnaast was BCC goedkoper dan andere sites en niet uitverkocht, wat voor dit artikel in de blauwe kleur wel het geval was bij meerdere sites.

D TAn 26-03-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat deze een van de goedkoopste webshops is en het bestelde meestal de volgende middag leveren.

Jack W. Muller 26-03-2019

Vriendelijke en deskundige verkoper. Luisterde eerst goed naar de klant en kwam vervolgens met een goed advies.
De verkoper werd twee maal onderbroken door een collega "met een kort vraagje"! Dat werd wel als hinderlijk ervaren.

John 26-03-2019

Doen allemaal hun best en zijn gedreven als ook gemotiveerd. Alleen merk je wel dat iedereen voor in de winkel staat en er mensen soms achter in de zaak moeten vragen om geholpen te worden. puntje van aandacht.

J.Stufkens 26-03-2019

omdat ik vlak in de buurt woon en het een fijne ruime winkel is met heel veel aanbod.
Vriendelijk en deskundig personeel. Een aanrader dus.

Stef 26-03-2019

Top service; wel even rommelig en zoeken vanwege verbouwing. Zelfs het personeel moest even zoeken, maar dat deden ze met een lach

Cindy Suijkerbuijk 26-03-2019

De BCC in Hellevoetsluis is voor ons echt een top winkel! Als je wilt rondkijken is dat prima, heb je vragen wordt je heel vriendelijk geholpen. Uitstekende service!

Niels 26-03-2019

Netjes en duidelijk conform afspraak geleverd en aangesloten. Bezorgers waren netjes.

Desiree Coense 26-03-2019

We zijn vakkundig en netjes geholpen. De bezorgers waren netjes en correct hebben alles goed geinstalleerd en uitgelegd. Zeer tevreden

Johan 26-03-2019

Winkel in Megastores goed bereikbaar, ruime keuze van producten.
Prettig en vakkundig verkoop personeel.
Aflevering van een grote koelkast was keurig op tijd en volgens afspraak.
Het oude apparaat is weer meegenomen.
Dit alles duurde ongeveer 15 minuten.
Complimenten voor BCC !!

h.v.Doorn 26-03-2019

we werden vriendelijk en vakkundig geholpen Onze vragen werden op deskundige wijze beantwoord En we gingen blij en tevreden de winkel uit

Mehmet k 26-03-2019

Hele vriendelijke medewerkers, kofie thee staat klaar.
Voor vragen kan je gelijk terecht je hoeft niet bijna een half uur te wachten net als bij de mediamarkt ernaast.
Top winkel top service

John Jansen 26-03-2019

Een mooie en duidelijke site en mijn bestelling is correct en vlot bezorgd.
Ik ben zeer tevreden en het kindje waar het voor is ook.

Precilia William 26-03-2019

Ik vind het een mooie georganiseerde winkel met goede producten. Ik zou deze winkel zeker aanbebelen aan andere. Medewerker was heel vriendelijk en helpzaam. De kleur telephone die ik wilde ware niet meer te koop in de winkel, zo hij heeft ons hulpen om via de website te bestellen. 😀😀😀

WP Rijksern 26-03-2019

Super vriendelijk en verstand van zaken
Zowel in de winkel als de bezorgdienst.
Komen hun beloftes goed na

Ineke 26-03-2019

Wij komen al jaren bij BCC Leidschendam en zijn erg tevreden over de vakkennis en service van deze vestiging! Of het nu om een wasmachine gaat, een stofzuiger of, zoals vandaag, een staafmixer, we krijgen uitgebreid uitleg en er wordt rekening gehouden met onze wensen. Het is niet zo dat ons per definitie het duurste product wordt aangeraden, maar door te luisteren, is ons ook wel eens een eenvoudigere, goedkopere versie van het product geadviseerd, omdat dit dan volledig voldoet aan het doel dat wij voor ogen hebben. Dit kan alleen door betrokken medewerkers die aandacht hebben voor de cliënt!

Hans Vons 26-03-2019

Als je binnen bent, kan je rustig rondkijken zonder dat er direct een verkoper op je lip zit. heb je een verkoper nodig, dan even een seintje en het is geregeld. Ik had een verkoper die wist waar hij het over had en ik was snel geholpen met het juiste product

Iwan Vaalt 26-03-2019

Wij hebben een koffiemachine gekocht bij de BCC omdat je hier wel een stuk SERVICE krijgt, en niet bij de mediamarkt.

P.J.Buijs 26-03-2019

Ik heb een heel goede ervaring bij BCC want er is genoeg ervaren personeel aanwezig .
Het personeel is heel goed behulpzaam .
Ze zijn ook goed in advies geven .
Als er iets niet is zijn ze ook heel goed in informatie geven over een alternatief product .
Dat wil dan ook nog een goedkoper en toch beter te zijn als dat men zelf heeft uitgezocht .
Ik vind het een zeer goede winkel met zeer goed personeel dat ons heel goed te woord stond .

Winder 26-03-2019

Klantvriendelijke winkel met een ruim assortiment. De medewerkers zijn zeer behulpzaam

Pricilla 26-03-2019

Goede en snelle service ,word netjes gebeld voor de levering ervaren monteurs,

Ingeborg 26-03-2019

Bij navragen werd de tefal juicer aanbevolen. Thuis meteen uitgeprobeerd en zeer tevreden. Dus goed advies gekregen. Me happy:-)

Robert 26-03-2019

Prima shop met hulpvaardig en vriendelijk personeel. Eigenlijk gewoon zoals het hoort!!

Ibeu 26-03-2019

Keurige bezorgers vriendelijk, behulpzaam. Oude machines netjes afgevoerd en nieuwe geplaatst, zeer tevreden

Jos 26-03-2019

Prima levering, netjes van tevoren gebeld, alleen jammer dat je de tijdsspan van 2 uur pas de dag van tevoren weet.

Cecilia Schenk 26-03-2019

We zijn heel goed geholpen in de winkel.Vrijdag 12 uur gekocht
En de volgende dag hadden wij om 12uur binnen perfect .