Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P. van Haasteren 22-03-2019

BCC Zoeterwoude. We kwamen binnen voor een tv van een bepaalt merk en keken naar diverse modellen. Toen kwam er een verkoper die hoorde ons aan en adviseerde een model die wij niet in gedachten hadden. Nu staat de Samsung 49" een aantal dagen en bevalt uitstekend. Bedankt BCC!!

Youetta 22-03-2019

Handige webshop, snel kunnen vinden wat ik zocht én deels afrekenen met freebees. Super

Topcu 22-03-2019

Verkoopster zijn vriendelijk en helpen u direct met goed uitleg! top winkel

Beate 22-03-2019

Vriendelijke en vakkundige mensen die je graag adviseren en helpen een goede keuze te maken.

Ben 22-03-2019

De eerste kookplaat werkte niet, de aardlekschakelaar knalde eruit. Bij de tweede kookplaat klapt de automaat eruit. De levering was met installatie. De monteur is weggegaan en de kookplaat werkt dus nog steeds niet. Als er eenmaal betaald is gaat het lang duren voordat er iemand langs komt.
De meeste ervaringen zijn wel goed maar deze keer is er echt een wanprestatie geleverd

B. 22-03-2019

Vakkundig advies gekregen én prima service. De informatie was duidelijk en klantvriendelijk gegeven.

John 22-03-2019

Zeer behulpzaam personeel, met veel uitgebreide productkennis en goede service.

John 22-03-2019

Het bedienend personeel maakt, met hun uitleg en service, deze winkel bijzonder goed!

Danielle 22-03-2019

Prettige site, fijn dat je kan vergelijken. Snelle en correcte levering door vriendelijke jongens. Het tijdblok (2 uur) is van te voren bekend, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten wachten. Je krijgt ook nog van te voren een telefoontje.

M Uitbeijerse Ros 22-03-2019

Goede adviezen waar door ik een keuze heb kunnen maken zelf eerst op de site alles bekeken .Inde winkel kreeg ik een belangrijke bijdrage aan mij keuze

Gi 22-03-2019

Deskundig advies van het personeel van BCC Muiden. Scherpe prijs en prima service.
Ik heb ruim 10 jaar goede ervaringen met deze winkel. Al mijn aankopen werken naar verwachting.
Omdat ik veel vertrouwen heb in deze winkel zal ik voor andere aankopen zeker weer terug komen bij BCC Muiden.

Toos homburg 22-03-2019

Ik kwam voor de aan bieding van de kobo e-reader. Heel fijn geholpen goede uitleg en een goede tip om 2 jaar garantie bij te kopen fijne verkoper .

w. Veugelers 22-03-2019

Ik ben al vele jaren klant bij BCC; goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zocht een 28 inch TV voor logeer/strijkkamer. De JVC LT xxcmxx heeft prima beeld en mogelijkheden. Het geluid is wat schraal, maar dat is voor zo'n klein toestel nauwelijks beter te verwachten. Nog een aandachtspunt: een hoofdtelefoonaansluiting vind ik belangrijk, want mijn vrouw heeft gehoorapparaten en daarom gebruik ze veel een hoofdtelefoon. Op de website van BCC staat niet aangegeven dat de genoemde JVC dat heeft.

Vanlent 22-03-2019

Externe HDD gekocht. Op zondag besteld, maandagmiddag al in huis. Verpakking ook gesloten met garantiezegel.

Anna 22-03-2019

Ik ben erg tevreden met BCC. Nadat ik een sapcentrifuge had besteld, kreeg ik netjes een mailtje met een track & trace link. De dag daarna was het product al in huis.

Serafina 22-03-2019

Super service zonder probleem artikel kunnen ruilen en op het juiste moment geleverd.
Een dikke 10

G.spaninks 22-03-2019

We zijn geholpen door een zeer enthousiaste verkoper Bram, gaf duidelijke uitleg de prijs was ook goed, we zijn al vaker in dit filiaal geweest en aankopen gedaan.

Hans 22-03-2019

Top klantenvriendelijk! Netjes ingericht. Alle gewenste merken aanwezig. Zeer tevreden.

Wally 22-03-2019

Bcc heeft een leuk team. Ze staan bij met raad en daad waardoor je goed geholpen voelt. Ze nemen de tijd en dat geeft je als klant het "klant is koning" gevoel waar we allemaal toch wel naar op zoek zijn.

Wilma 22-03-2019

Een mooie opgeruimde BCC vestiging in Den Bosch. Zeer vriendelijk en deskundig personeel.
Hebben al eerder bij BCC gekocht en dit blijft toch onze vertrouwde winkel met steeds goede aanbiedingen en duidelijke uitleg bij het gekochte artikel. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan!

Bevers 22-03-2019

Geweldig makkelijk om te bestellen, laagste prijs, en snel bezorgt.
Overzichtelijke site, makkelijk om te zoeken en snel gevonden ook!
Perfecte site!

DH 22-03-2019

Prijs voor de xxcmxx was bij BCC het laagst. Online aankoop eenvoudig, keuze voor afleverdata aanwezig.

Aksu 22-03-2019

Enorm persoonlijke aandacht en fijne sfeer bij BCC Delft. Werd goed geholpen met de aankoop en reparatie van laptop en voelde me niet verplicht om extra services/verzekeringen aan te schaffen. Kom zeker terug

j prince 22-03-2019

kundig personeel een groot assortiment goede uitleg van gekochte producten

en alles staat over zichtelijk in de winkel

Felix 22-03-2019

Ik ben zeer tevreden, goede service, vriendelijk personeel en voor een goede prijs. Ik ga er ook heen omdat ik uit ervaring weet dat indien je aankoop stuk gaat er BCC ook goede service levert...

Gerco 22-03-2019

Goeide website die snel werkt en duidelijk is.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status qua verzending.
Prefect product tegen een concurrerende prijs.

Broere 22-03-2019

BCC heeft uitstekend werk verricht met het leveren van een chromebook. Daarnaast hebben ze mij geadviseerd om een chromecast erbij te nemen voor het streamen van grote videobestanden. Eerlijk en transparant gehandeld door BCC want het werkt veel beter nu. Het online aankoopproces is snel en eenvoudig te doorlopen. De volgende dag kreeg ik netjes alle producten, zoals beloofd. Geen poespas, goed verpakt en op tijd. Prima BCC!!

Mick 22-03-2019

Perfecte service en vriendelijke behandeling. Een goede prijs overeen gekomen.

Bjorn Bonten 22-03-2019

Prima service zoals gewend van BCC! Tijdige levering netjes geinstalleerd en oude apparaat meegenomen.

Nina 22-03-2019

Onze wasdroger werd geïnstalleerd door twee monteurs van BCC, Boyd en Jos. Om te beginnen zijn ze klantvriendelijk en aardig. Vervolgens hebben ze een bijna onmogelijke klus geklaard. Door ruimtegebrek was de plaatsing - op de millimeter- heel moeilijk. Het aansluiten van de machine was nog lastiger. Ze hebben de zware klus met geduld èn beleid aangepakt, echt geweldig. Echte doorzetters, respect! Voor een volgende aankoop weet ik de BCC direct te vinden. Bedankt jongens!

Bea 22-03-2019

Fijne winkel met een paar goede verkopers. Geven deskundig advies.prima prijs kwaliteit verhouding. Helaas is niet al het personeel daar even kundig, lopen soms jonge jongens die echt van niets weten. Weten vragen niet te beantwoorden en hebben een gebrek aan klantvriendelijkheid. Maar met de juiste verkopers een uitstekende shop.

h van dijk 22-03-2019

Gisteren besteld en vanmorgen om 11.15 uur had ik mijn bestelling thuis, zo vlot heb ik nog nooit mee gemaakt. Prima gedaan zo, en misschien volgt een andere bestelling.

Mirjam 22-03-2019

Gisteren prima geholpen bij de aanschaf van een nieuwe iphone, kreeg een eerlijke mening over de prijs/ kwaliteit van het product. Ook werd de iPhone direct gebruiksklaar gemaakt waar een behoorlijke tijd in ging zitten maar de werknemer nam alle tijd. Ben er erg blij mee!

rita versteeg 22-03-2019

het is een fijne winkel waar je op je gemak uit kunt zoeken wat je wil, je wordt er vriendelijk en deskundig geholpen.

konings 22-03-2019

donderdag 21 maart om 21.00u begeeft onze wasdroger het. Op internet bestellen we gewoon voor 300.- een nieuwe . vrijdagmorgen krijgen we een telefoontje dat tussen 16.00 en 1800 u het ding bezorgt en geïnstalleerd word. Vrijdagmorgen krijgen we een telefoontje van bezorger dat ze in de buurt zijn en of het uitkomt, nou daar waren we blij mee dus dat kwam goed uit. 'n half uur later stond het ding helemaal werkend klaar 2 super aardige jongens legde alles uit en vertrokken we willen ze nogmaals bedanken voor deze gesmeerde aktie.

Gert Silva 22-03-2019

De bestelling van onze Siemens Wasmachine (Beste Koop Consumentenbond) verliep heel gemakkelijk en in tegenstelling tot andere leveranciers zoals CoolBlue en MediaMarkt kon BCC daadwerkelijk haar belofte voor 23.00 u besteld de volgende dag geplaatst echt waarmaken.
De monteurs waren vriendelijk, behulpzaam en snel. Geweldig dus !!!

Rianne 22-03-2019

Uitgebreid aanbod in de winkel dus goed keus kunnen maken, niets mis mee.Iik vraag me wel altijd af wat meerwaarde van de slogan high service van bcc is, je kunt zoveel service krijgen als je wilt als je maar betaald, dat geldt toch veel elke winkel, goede winkel alleen snap ik niet wat de high service is

Kritische consument 22-03-2019

We zijn zeer tevreden over BCC. Ten eerste het goede onderbouwde advies in de winkel, iets wat je op webshops en bij witgoed giganten niet krijgt. Ten tweede de flexibiliteit bij het wijzigen van de order en de bezorg datum. Ten derde over de correcte informatie van het tijdstip van de bezorging op de leveringsdatum en ten vierde het vlotte transport en aansluiting in de woning, zonder enige beschadiging.

Pauline de Visser 22-03-2019

Gaan altijd naar BCC Iin Vlaardingen . Altijd klantvriendelijk en die mannen weten echt waar ze het over hebben . Ook als er is iets mis is word het prima opgelost !

Bart 22-03-2019

Goed en fijn geholpen en er staat in ieder sortiment meer dan genoeg keuze..

Zsolt 22-03-2019

Great fridge, real help from the shop in selecting the right product matching space and requirements. On-time delivery with professional people. Removed old fridge and all garbage created. Always polite colleagues,

JJ 22-03-2019

bij aankoop van een vriezer moest ik Eur 19,95 betalen voor een "aansluiting". achteraf bleek dat er geen aansluiting nodig was. meerdere malen mijn geld terug gevraagd maar nooit ontvangen. Voor mij is dit de eerste en tevens laatste aankoop bij BCC.

Maria 22-03-2019

Alleen maar vriendelijke mensen, die mij na jaren nog begroeten, zoals een vaste klant graag begroet wordt. En alle advies en aankopen hebben mij alleen nog maar blij gemaakt!

JJ Kraak 22-03-2019

Mijn eerste aankoop bij BCC was meteen een schot in de roos ( een Salora Internetradio )
De doos waarin de radio ( zeer snel met DHL ) geleverd werd was wellicht wat aan de grote kant, maar dat heb ik al eerder meegemaakt bij andere bestellingen bij andere bedrijven.
Dus : zeer tevreden!

Yvonne 21-03-2019

De shop is prima dacht ik vorig jaar hebben wij bij BCC een koelkast geko het in de BCC winkel de levering ging prima vriendelijke bezorgers dus nu een wasmachine ik was alleen thuis hij wert door 2 mannen gebracht en echt miet vriendelijke voor het stroom moet ik maar iemand van de TD bellen en daar stond ik met een wasmachine nog dicht geplakt ik heb mijn zoon gebeld die komt morgen om het aan te sluiten dus ja ik hoop dat ik een goede wasmachine heb maar zo had ik het me niet voorgesteld

Karel 21-03-2019

Philips tv gekocht en zeer prettig geholpen door XXX, veel uitleg gehad.

kok 21-03-2019

al de tijd gekregen en perfekte voorlichting van de verkoper niet verder lopen maar bij BCC kopen wij hadden dat al eerder gedaan!

Caro 21-03-2019

Duidelijke site/shop en goed prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Ik heb een scheerapparaat voor mijn vader gekocht. Hierin was veel keus. In de winkel al een vriendelijke uitleg gehad en na thuis gekeken te hebben gekozen voor toch een nieuw ipv nieuwe scheerkoppen, deze op de site gekocht.

vdh 21-03-2019

Goede service, goed en deskundig advies.
Bovendien een van de weinige winkels die zowel in de winkel als in de webshop VVV bonnen accepteren.

Bert 21-03-2019

Uitstekende bediening, vriendelijk en terzake deskundig. Uitgebreid assortiment.