Cynthia 28-03-2019

Wasmachine ineens kapot. Super snelle levering en oude meteen meegenomen...top.
Vrijdag besteld eh zaterdag al gebruik kunnen maken van mijn nieuwe wasmachine. Werd aangesloten voor mij. Echt een top service. Heel erg blij mee en uiteraard met de wasmachine.

Debbie 28-03-2019

Ik werd vriendelijk geholpen, en ik kreeg niet het gevoel dat ik iets móest kopen. Ik had het gevoel eerlijk advies te krijgen, zonder op kosten gejaagd te worden.

Nicole 28-03-2019

deskundige en vriendelijke medewerkers. Denken mee met de klant en zijn bereid om extra werk te doen zodat de klant uiteindelijk met de beste oplossing de winkel verlaat. Top!

Super service 28-03-2019

Mijn moeder van 75 had een wasmachine die kapot ging. Ik heb voor haar een nieuwe besteld bij BCC. Nou, die moeder van 75 was zo blij als een klein kind met de service! Werd aangesloten en geïnstalleerd, oude machine meegenomen.
Ze belde: ja, ik heb die jongen wél een fooitje gegeven natuurlijk... Super BCC , hartelijk dank!!!

Tonny 28-03-2019

Ik ben vandaag op zoek geweest naar een koolstoffilter voor de Siemens afzuigkap. Na recentelijk een wasmachine bij BCC te hebben gekocht, moest ik nu een koolstoffilter hebben voor de afzuigkap en wederom geslaagd bij BCC.
Prima geholpen door de medewerker, BCC echt een aanrader.

Mario 28-03-2019

Wij zijn heel goed en vakkundig geholpen Door de medewerker van BCT, de levering was zeer snel.

Walther van Nieuwburg 28-03-2019

Service gericht en goede uitleg op onze vragen over de aanschaf van tablet mbt de mogelijkheden en verschillende soorten.

Jacqueline 28-03-2019

Via de website een wasdroger besteld. Gemakkelijk en snel. Werd volgende dag op de aangegeven tijd bezorgd en geinstalleerd.

Ellen 28-03-2019

De BBC op de oude haagweg zojuist een tv gekocht. Geholpen door vriendelijke verkoper met veel kennis en vooral eerlijkheid. Nemen de tijd voor je!

M.K. de Jonge 28-03-2019

Vorige week in de winkel zeer prettig geholpen en zeer zeer snelle levering.
Vanmorgen is de koelkast en de vriezer geplaatst bijzonder vakkundig en keurig en vriendelijk personeel.

c.g.klaassen 28-03-2019

Vriende;lijk en hulpvaardig personeel
ze zijn ook hun beloftes ngekomen
grote klasse

Jan Mackaay 28-03-2019

De productkennis van Diane bij de aanschaf van de nieuwe Qled K4 TV was van dien aard dat we een duurdere hebben aangeschaft omdat we daar jaren mee vooruit kunnen. Vandaag is deze geplaatst en onze kamer is een " juweel" rijker.

Rene 28-03-2019

Korte lijnen, prettig contact, prima service, meerdere betalings mogelijk heden, aanrader!

Jean Willems 28-03-2019

Ik vind de persoonlijke uitleg de kennis van de producen en de vriendelijkheid van het personeel geweldig ik zal deze winkel in beek ook zeker aanbevelen bij iedereen

Jorine 28-03-2019

Ik krijg hier altijd het juiste advies en personeel is erg vriendelijk. Ik word ik Hengelo altijd geholpen Door Patrick

thomas 28-03-2019

De mensen doen je goed helpen en als je terug ga naar de winkel en zeg het werkt niet goed dan krijg je gelijk een anderen mee naar huis .

Adrie 28-03-2019

Niets op aan te merken..keurig afgeleverd en naar de zolder gebracht en aangesloten.

M. Pancar 28-03-2019

Super Shop.!! Een nieuw vaatwas gekocht. Klantvriendelijk, goed service en snelle bezorging.

Ruud Bussmann 28-03-2019

Wij zijn SUPER geholpen door Martijn van BCC Deventer we hebben een Netgear router gekocht werkt super.
we kunnen nu eindelijk echt gebruik maken van het snelle glasvezel netwerk zowel bedraad (bijna 1000mbit) als via WiFi (600mbit).

Wilco Koeman 28-03-2019

BCC werkt altijd netjes en snel.
De producten worden perfect afgeleverd op het vooraf aangegeven tijdstip. Vooraf wordt zelfs nog even gebeld dat ze er aan komen.
Oude apparatuur wordt netjes meegenomen en het afval wordt netjes afgevoerd.
Zeer tevreden!!

Mevr. H.A.H. Adriaans 28-03-2019

Vriendelijk en correct geholpen met veel nuttige informatie. Droger is snel en goed afgeleverd. Zeker de moeite waard met deze firma zaken te doen.

Karel, Apeldoorn 28-03-2019

Je went er aan. BCC werkt gewoon voor mij goed, ( regelmatig ook zakelijk dingen nodig )
de aankondiging wanneer men komt is een... tijdblok van 2 uur. ( dat is heel veel beter dan een dag wachten ) als ik een minpunt moet noemen ze waren een half uur te vroeg ( yippie 4 me ) Dan belt men we zijn er met xx minuten.. en dat klopt.
Uitpakken bij de wagen,- geen rommel achtergelaten - hup er in en plaatsten, zelfs aanbieden ( is een extra optie die ik niet genomen heb ) - om even de stekker er af te halen en aan te sluiten.
Heren, wederom heel goed, het werk!!
ik zie geen echte ruimte voor verbteringen in de service. TOP
Karel. Apeldoorn

Madelon 28-03-2019

Eergister besteld, vandaag in huis. Keurig in de ochtend een bericht gekregen met tijdspad waarin de wasmachine bezorgd werd. Heerlijk tijdpad van 2 uur i.p.v. bij sommige winkels 4 of 6 uur. Bezorgers ook zeer vriendelijk, netjes en behulpzaam. Gingen met beleid om met mn spullen. En goede uitleg gekregen over werking van de machine. Blij mee!!!

Anh Tuan Tran 28-03-2019

Ik vind winkel BCC mensen werk in winkel heel aardig ik getrouw winkel BCC heel goed winkel voor apperatuur heel goed.

Bea van Delst 28-03-2019

We zijn heel goed geholpen en uitstekend geadviseerd. Had eerst op de site gekeken en iets uitgezocht. Maar door het goede advies hebben we nu het juiste gekocht wat voor ons het beste was.

Hans 28-03-2019

Ik ging eigenlijk voor iets anders kijken zonder dat ik direct lastig gevallen werd rustig rond gekeken en toen viel mijn oog op een printer en dat leek mij wel wat, dat werd opgemerkt en de verkoper kwam mijn kant opgelopen, hij vertelde de voordelen van deze printer. Ik wist er al wel iets van want had een tijd terug al eens op het internet over dit type al het een ander gelezen dit was nu een nieuwer model en dat leek mij wel wat was ook nog in de aanbieding. Ik wou hem wel kopen maar was komen lopen dus kon hem niet meenemen. De printer werd achter de balie gelegd en ik zou hem de volgende dag komen halen, voor de aanbiedingsprijs.Prima geregeld.

Maaike 27-03-2019

Goede prijs van aangeschafte producten (wasmachine en minidiepvries) .Het hele aankoop proces is perfect verlopen.
Aardig en behulpzaam winkelpersoneel en een hele goede en vriendelijke bezorgservice.

Rob 27-03-2019

Vandaag de wasdroger ontvangen die we bij BCC kochten. Zoals aangekondigd een mailtje en sms-bericht met daarin het tijdsblok waarin het apparaat bezorgd werd. Dat was een blok van maar 2 uur, dus prima.

De mannen waren op tijd, vriendelijk, behulpzaam en beleefd en de droger staat zonder problemen op de tweede verdieping. De boel is weer keurig achter gelaten.

Eventuele garantie of service na aankoop ken ik nog niet. Over het aankoopproces ben ik heel tevreden.

Naast de genoemde punten, kan ik twee aandachtspunten bedenken:
- de droger zou aangesloten worden. 's Avonds bleek de slang naar de afvoer niet aangesloten, zodat ik dat alsnog moest doen. Jammer, want dit is besproken toen de bezorgers hier waren.
- AEG heeft een actie waarbij je 3 jaar extra garantie krijgt als je het product registreert. Dit is op de site van BCC niet (of niet duidelijk?) te vinden en wordt ook niet gecommuniceerd na aankoop. Gelukkig wist ik het via een ander kanaal, maar dit kan beter vind ik.

Bastia 27-03-2019

De service aan de telefoon van de medewerkster van BCC.nl id uitmuntend! Zij heeft mij heel goed geholpen, met mij meegedacht, zich ingeleefd in mijn situatie en hierdoor de voor mij beste aanbieding voorgesteld. Ik ben zeer blij met mijn aankoop. De levering was snel en op tijd. De klantenservice van BCC heeft mij nadien geinformeerd of alles naarvtevredenheid was. Kortom een Top service! Ik ga in het vervolg áltijd éérst naar BCC :-)

Tom 27-03-2019

Prima wasmachine! Wast goed, stil in gebruik, zuinig. Nadeel alleen dat de programma’s lang duren ondanks de optie om de tijd te minnen.

Fam Van der Plas Breda 27-03-2019

Nadat onze twaalf jaar oude wasdroger er mee ophield op zoek naar een nieuwe droger. Naar de BBC winkel in Breda gegaan waar we geweldig werden voorgelicht door een deskundige en vriendelijke verkoper. Onder het genot van een kopje koffie werden de verschillende voor en nadelen van de wel 15 aanwezige drogers uitgelegd afgestemd onze gezinssituatie. Een goede uitleg en demonstratie van de luizenfilters etc. was wel erg prettig en juist zo fijn dat dit kan en wat je dus mist als je via internet koopt. Na het vergelijken van het energieverbruik en verschillende programma's was de keuze snel gemaakt.De winkel maakt echt zijn waar waar wat betreft de high service. Wat ook geweldig was dat het afspreken en uitvoeren van de bezorging vlekkeloos verliep. Het systeem via de mail en het sms en telefoontje voor het juiste tijdstip verliep echt zonder strubbelingen. Het plaatsen van de machine op zolder en mee terug nemen van de oude machine ging door het secuur en netjes werken van de twee bezorgers ook zonder problemen,en. Kortom we alweer enorm tevreden over hoe dit bedrijf werk. Groot compliment !!!!

Dennis Eggen 27-03-2019

Super service! 2 x naar de winkel geweest om informatie te vragen en uiteindelijk een droger te kopen. De verkoper was vriendelijk en eerlijk, hij legde heel goed uit waarom ik beter voor de een dan voor de ander kon gaan zonder het duurste 'aan te smeren'. Ook de bezorging en de service rondom was geweldig!

Willie 27-03-2019

De BCC oosterhout is een ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel die je snel aanspreken om me te kunnen helpen. Als je weet wat je wilt, zal er niet gepusht worden om een duurder model o.i.d. te nemen. Wat in andere winkels wel eens wil gebeuren. Over het algemeen is er voldoende personeel aanwezig en als het erg druk is heeft het personeel vaak wel door wie er aan de beurd is. De meeste kleine artikellen zijn direct leverbaar en de andere worden (soms tegen vergoeding) thuisgeleverd.

Theodorus Malais 27-03-2019

Goede uitleg bij het apparaat en hulp bij het overzetten van data van onze oude iPad naar de nieuwe. Men nam de tijd om ons goed te helpen, ondanks het gegeven dat het hoofdkantoor niet had vermeld dat, als data overgezet moest worden zoals door ons nadrukkelijk aangegeven, de Id. en het wachtwoord bekend moesten zijn. Om daar tenslotte toch achter te komen kostte helaas ook voor het personeel extra tijd.

Loek 27-03-2019

Zoals altijd bij BCC levering supersnel en alles correct.
Kreeg gisteravond het plan om een handset te bestellen en ga dan zonder twijfel naar BCC.
En... in de avond besteld en de volgende dag rond de middag binnen, super!!

Sharon 27-03-2019

Ik heb voor jullie gekozen om dat jullie mij heel erg goed geholpen heb, ik ben heel erg tevreden mee bij BCC ik kom zeker vaker langs om spullen te kopen.

Fam. K uit Tilburg 27-03-2019

Prima geholpen vandaag, vriendelijke, geduldige jongeman, we zijn zelfs tot een andere keuze gekomen door zijn goed advies. We kwamen voor een 'soundbar' van een bepaald merk, door zijn advies juist voor een nog betere, zeker niet duurdere keus gekomen,formaat bleek ook veel beter te passen bij onze tv.
We kregen alle ruimte voor vragen over aansluiten en dergelijke.
Winkel netjes en rustig.

Bonzet 27-03-2019

Klantvriendelijk, kennis van zaken en heel behulpzaam op de diverse afdelingen. .

Gerda 27-03-2019

Bij BCC kun je goed kopen, je kunt parkeren voor de winkel. Je kunt er rustig rondkijken en het personeel is erg vriendelijk en de prijzen vallen erg mee in vergelijking Met dezelfde soort winkels.

Jolande 27-03-2019

Goed toegankelijk met voldoende parkeerplaatsen.
Ruim opgezette overzichtelijke winkel.
Vriendelijk en deskundig personeel dat extra moeite doet om op te zoeken wat jij of zij niet weten.
Goede uitleg over gebruik, garantie en administratie hiervan
Maken meteen een online prijs check met de concucrenten
Kortom verrassend deskundig,persoonlijk en vriendelijk!

Marleen 27-03-2019

Ik had een koptelefoon gekocht voor de tv. Bij uittesten bleek dat deze een ruis liet horen. Door middel van goed advies en een verleg stekkertje heb ik nu een blue tooth koptelefoon die perfect werkt.

Buod 27-03-2019

Prima zaken doen. Weinig productkennis bij verkopers. Zorg ervoor dat je zelf alles opzoekt via internet. Goede, snelle levering. Inbouwen van koelkast verliep niet vlekkeloos, maar uiteindelijk was alles in orde.

Anoniem 27-03-2019

Mijn Fitbit was kapot gegaan binnen de garantieperiode en zonder aarzelen werd deze vervangen. Ik kon meteen ter plekke een andere meenemen. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Henk Drost 27-03-2019

BCC Veenendaal: Mooie, ruime, overzichtelijke winkel. Zeer breed assortiment. Goed geïnformeerd personeel. Hulpvaardig zonder opdringerig te worden. Eén klein minpuntje: De informatie in het systeem van BCC klopte niet helemaal waardoor ik met een desktopcomputer zonder dvd-speler thuiskwam. Hetgeen met 1 telefoontje werd opgelost! Maar ik moest er wel 2x voor naar de winkel 😉

H.Londo 27-03-2019

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid, deskundigheid en coulance van de BCC vestiging in Deventer. 2 Weken geleden thuisgekomen met mijn nieuwe HP Chromebook bleek het onmogelijk om mijn Kobo e-reader eraan te koppelen. Medewerker Mike is er lang mee bezig geweest en adviseerde me contact op te nemen met de HP helpdesk. HELP dus, van het kastje naar de muur. Vandaag weer teruggegaan naar BCC en zonder problemen kon ik mijn HP inruilen voor een Acer. Vette pluim voor mijnheer Mike! En de overige medewerkers: bedankt voor de koffie!

Frank 27-03-2019

Geweldige service, personeel heeft verstand van zaken en is vriendelijke en klantgericht.

Olaf 27-03-2019

Erg prettige service, zeer klantvriendelijk. Ook met speciale gevallen denken ze met je mee.

Rubusfruticosus 27-03-2019

Prettige manier geholpen en duidelijke info en men nam ruim de tijd voor de nodige uitleg. Ook de prijsstelling werd aangepast. Een collega bedrijf was iets goedkoper en dat was voor BCC geen punt om de prijs aan te passen.

Marijke 27-03-2019

Goede website , gebruiks vriendelijk
Handige menus goed beschrijvingen
Ik ken bcc als winkel en als website ook toppiej
Qua bezorgen ook heel fijn

Timo 27-03-2019

Erg vriendelijk en professioneel geholpen met de omruil van mijn defecte laptop. Gloednieuwe gekregen!