Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans Vons 26-03-2019

Als je binnen bent, kan je rustig rondkijken zonder dat er direct een verkoper op je lip zit. heb je een verkoper nodig, dan even een seintje en het is geregeld. Ik had een verkoper die wist waar hij het over had en ik was snel geholpen met het juiste product

Iwan Vaalt 26-03-2019

Wij hebben een koffiemachine gekocht bij de BCC omdat je hier wel een stuk SERVICE krijgt, en niet bij de mediamarkt.

P.J.Buijs 26-03-2019

Ik heb een heel goede ervaring bij BCC want er is genoeg ervaren personeel aanwezig .
Het personeel is heel goed behulpzaam .
Ze zijn ook goed in advies geven .
Als er iets niet is zijn ze ook heel goed in informatie geven over een alternatief product .
Dat wil dan ook nog een goedkoper en toch beter te zijn als dat men zelf heeft uitgezocht .
Ik vind het een zeer goede winkel met zeer goed personeel dat ons heel goed te woord stond .

Winder 26-03-2019

Klantvriendelijke winkel met een ruim assortiment. De medewerkers zijn zeer behulpzaam

Pricilla 26-03-2019

Goede en snelle service ,word netjes gebeld voor de levering ervaren monteurs,

Ingeborg 26-03-2019

Bij navragen werd de tefal juicer aanbevolen. Thuis meteen uitgeprobeerd en zeer tevreden. Dus goed advies gekregen. Me happy:-)

Robert 26-03-2019

Prima shop met hulpvaardig en vriendelijk personeel. Eigenlijk gewoon zoals het hoort!!

Ibeu 26-03-2019

Keurige bezorgers vriendelijk, behulpzaam. Oude machines netjes afgevoerd en nieuwe geplaatst, zeer tevreden

Jos 26-03-2019

Prima levering, netjes van tevoren gebeld, alleen jammer dat je de tijdsspan van 2 uur pas de dag van tevoren weet.

Cecilia Schenk 26-03-2019

We zijn heel goed geholpen in de winkel.Vrijdag 12 uur gekocht
En de volgende dag hadden wij om 12uur binnen perfect .

Simon 26-03-2019

Precies op tijd en helemaal gebruiksklaar geïnstalleerd. Vriendelijke mensen

Nico Drost 26-03-2019

Het uitzoeken in de winkel van een nieuwe vriezer en het bezorgen thuis is prima verlopen.
De bezorgers namen zelfs het verpakkingsmateriaal mee terug.

M. Jansen 26-03-2019

Zeer hulpvaardig en deskundig geholpen bij de aankoop van onze inductiekookplaat.

Fam. Wagenaer 26-03-2019

Ik ga altijd bewust naar de BCC hier in Hulst, vind dat we de lokale ondernemer moeten ondersteunen. Ook een gerust gevoel dat ik een aanspreek punt heb mocht er onverhoopt een probleem op doen. Vriendelijke verkopers met kennis van zaken. Mijn aankoop was helaas niet op voorraad (zondag) , maar op maandag al thuis geleverd.. Top!

A.Sebregts 26-03-2019

Ik heb meerdere apparaten bij BCC aangeschaft zoals strijkijzer,inbouw vaatwasser,TV,en nu weer een IPAD,
Ik was verbaasd over de klandizie, Vakbekwaamheid, Snelheid, vriendelijkheid en bereid met inruiling van een HP Printer die bij een ander niet werd gehonoreerd,CHAPO

Kees van Oosterhout 26-03-2019

Wij kopen eigenlijk alles bij bcc roosendaal

Is dicht bij en word altijd goed geholpen met het maken van je keuze.

Cor Groenendijk 26-03-2019

Goede prijsstelling en behulpzaam personeel die moeite doen om de klanten te helpen.

D.Hartman 26-03-2019

BCC doet gewoon wat is afgesproken! Dat mag je natuurlijk wel verwachten maar de praktijk is vaak anders.

Petra 26-03-2019

Super geholpen door de medewerker! De medewerker dacht ook met ons mee, wat erg prettig is. Het duurde even voor we geholpen waren maar het was ook druk en er werd goed de tijd genomen voor de klant.

Dominic 26-03-2019

Goede service in de winkel met gepast advies voor onze wensen, goede afspraken over levering met juiste informatie. De jongens van de levering waren met 10 minuten binnen/buiten aangesloten en wel!

Mevr. H. Fränkel 26-03-2019

Ik kreeg goede informatie over mijn aankoop. De verkoper deed dit op een manier dat ik het goed kon begrijpen, niet te technisch.

Wenzel Frankemolle 25-03-2019

Gewoon geweldig van het eerste begin met de online bestelling tot dat het op zijn plaats staat aan gesloten en alle verpakkingsmateriaal mee genomen zelfs de tijd wordt aan gegeven via mail en nog voor de ze komen krijg je een telefoontje dat ze er aan komen in een woord geweldig ga zo door

J.H.M.Stoop 25-03-2019

Zeer goede voorlichting en prettig personeel.beoordeling een 10.ook bij de aankoop van een
nieuwe printer zeer goed voorgelicht .dank het personeel daarvoor.

J.visser 25-03-2019

Prima bezorging! Er werd netjes gevraagd of het oude apparaat mee terug moest. Het enige minpuntje is dat de afzuigkap geen stekker heeft , en ook niet meegeleverd was.

AvD 25-03-2019

Super snelle levering. Top!! Half 1 's nachts besteld en diezelfde dag om 15u bezorgd!!

Fred 25-03-2019

De stofzuiger ging stuk toen naar BCC gegaan en daar kreeg ik een goed advies.
Alleen was juist dat artikel niet op voorraad.
Met een goede korting kon ik het showmodel meenemen.

Paolo 25-03-2019

What I like most at BCC at Ostpoort is the kindness of the shop assistants who take all the time the customer needs

Jeroen 25-03-2019

Ik ben vaste klant bij BCC en ook deze keer weer keurig geholpen.
Ik had bij mijn bestelling de verkeerde cover gekregen voor mijn Samsung tablet Deze is omgeruild voor een nieuwe die wel past.
Jeroen.

Juliette 25-03-2019

BCC is altijd mijn eerste keuze wanneer ik electronica nodig heb. Vriendelijkheid en deskundigheid vind je niet overal, maar bij BCC altijd en bij twijfel wordt me niets aangesmeerd maar krijg ik antwoorden waar ik mee verder kan.

Iris de Goede 25-03-2019

Super fijn geholpen en er werd goed met mij mee gedacht. Ben een starter en de verkoper gaf gelijk als tip om mij de outlet te kijken van wasmachine/droger. Ook dacht hij goed mee met mijn tv en hoe ik die het beste op kon hangen, etc. Erg tevreden dus! Op internet denkt er niemand met je mee...

Tilly 25-03-2019

Wij waren heel goed geholpen en de verkoopster had veel geduld met ons. We waren niet de makkelijkste. Ook heeft ze de magnetron netjes voor ons in de auto gezet, daar wij op leeftijd zijn en de oude meegenomen. Super bediening. Een dikke 10 dus.

Gijs 25-03-2019

Zeer duidelijk om te zoeken en beslissen en makkelijk te bestellen en snelle levering

Pieter 25-03-2019

Bij binnenkomst van de winkel direct een verkoper die vroeg wat ik zocht. Mijn antwoord was een wasmachine. Kreeg direct een duidelijke uitleg van de verschillende machines, waardoor ik snel een keuze kon maken. Na mijn keus werd op een prettige manier de voorwaarden en eventuele garantie en service mogelijkheden verteld zonder echt opdringerig te zijn. Direct ook aangeboden de machine bij mij thuis af te leveren en de oude mee te nemen en de datum vastgelegd. Met een zeer prettig gevoel ging ik na de koop naar huis gegaan. De aflevering werd tijdig aangekondigd en bij de laatste aankondiging was men keurig op de aangekondigde tijd aanwezig. De machine werd keurig aangesloten. Mijn complimenten voor het personeel van de winkel en de bezorgservice.

Ad en Jozien Mol 25-03-2019

Vriendelijk, deskundig personeel die met je mee denken als je er zelf niet uitkomt en die je helpen een keuze te maken voor het product wat het best bij je wensen past

Jacco te Boekhorst 25-03-2019

ik had kado,s gekocht voor onze bingo avond van de persooneelsvereniging alles wat we bestelt hadden zag er keurig netjes uit en op tijd bezorgt gaan we zeker vaker doen

Gerard 25-03-2019

BCC heeft haast alles op electronica gebied, ik wordt er goed en vakkundig geholpen. De verkopers hebben/nemen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.

Nico balke 25-03-2019

Kwam snel iemand naar ons toe we hadden en vraag over iets en we werden goed en duidelijk geholpen de koop was snel rond

Danique 25-03-2019

Word hier altijd super geholpen. Ook deze levering is weer goed geleverd en alles is netjes achtergelaten! Bedankt

René 25-03-2019

In korte tijd diverse aankopen gedaan.
Ongeacht de prijs van het artikel steeds een uitgebreide uitleg gekregen van verschillende medewerkers.

Ger 25-03-2019

Vriendelijk behandeld goede uitleg over de aankoop en de mogelijk heden er van

Imke 25-03-2019

Men neemt uitgebreid de tijd om uitleg te geven over de producten. Plussen en minnen worden besproken. Er kan gepast worden (Fitbit). Bestelling gedaan in ander filiaal dan waar ik mijn product op wilde halen. Dit verzorgt de medewerker netjes. Geen enkel probleem.
Mail ontvangen dat bestelling binnen was. In de winkel lag de bestelling klaar. Echter had men de verkeerde bestelling klaargelegd. Dit werd snel en met excuses opgelost. Prima service!

Studio Souplesse 25-03-2019

Vriendelijke verkoper. Hij liet ons niet onnodig staan wachten. Hij weet duidelijk wat hij verkoopt en kan ook aangeven waarom een bepaald product beter bij je wensen past.

Neira 25-03-2019

Filiaal Leeuwarden uitstekend geholpen. De adviseur is vakkundig, en nam gewoon de tijd voor je ook al was het druk. Op onze gestelde inhoudelijke vragen ging hij meteen op zoek naar een antwoord. Vond hij zelf ook prettig. Nooit te oud om iets te leren. Met een prettig gevoel onze aankoop gedaan. Een zaak om terug te komen.

Lans 25-03-2019

BCC Lelystad heeft mij uitstekend geholpen van advies t/m het afrekenen door 1 en dezelfde verkoper die verstand van zaken had en zeer service gericht en vriendelijk hielp. Ik raad BCC Lelystad van harte aan

Jan 25-03-2019

Zeer makkelijk mijn Senseo Quadrante HD 7865 online bij BCC besteld en dezelfde dag nog opgehaald tegen een aantrekkelijke prijs en gratis een pak Senseo pads, dus gelijk uitproberen.
Zeer klantvriendelijk geholpen, en oud apparaat in kunnen leveren voor recycling.

De Winter Elst Beheer BV 25-03-2019

Mijn gepensioneerde ouders vroegen mij om hulp bij de aankoop van een vervangende PC met printer voor elektronisch bankieren en wat eenvoudig tekstverwerken. Tegen de verwachting in, kreeg ik van de verkoper een goed technisch advies, waarbij niet de duurste oplossing, maar juist de goedkoopste oplossing werd aangeraden, omdat de specificaties van dit goedkopere product al ruimschoots voldeden. Dit geeft mij vertrouwen en zal mij zeker doen terugkeren naar BCC Apeldoorn in geval ik elektronische apparatuur nodig heb.

Eric 25-03-2019

HP laptop besteld bij BCC nadat ik deze via Kieskeurig.nl vond en deze precies past bij wat ik zocht. Ik had al eerder besteld bij BCC dus ik was vol vertrouwen en dat hebben ze weer waargemaakt. Snelle levering en lekker soepel proces. Precies zoals je hoopt bij een webshop.

Online 25-03-2019

Snel gelevetd en op tijd oude droger meteen mee terug genomen vantevoren gebeld perfect

a timmermans 25-03-2019

goede concurrerende prijzen, prima service, met het gratis afhalen van mijn oude wasmachine was ik erg blij, en de snelle installatie was ook prima. de jonge monteur zei wel dat er wat water gemorst was, er zat natuurlijk nog wat water in de oude machine,, maar daarvoor heb ik gewoon effe zelf de dweil ter handen genomen, we hoeven niet op elke slak zout te strooien.

J 25-03-2019

Een ruim aanbod tegen een scherpe prijs. Na de online bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de bezorging. Ook toen het iets langer duurde werd dat netjes gemeld. Dik tevreden.