Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron van Leeuwen 10-12-2020

Makkelijk besteld via de site en binnen een kwartier al de mail dat ik mijn product op kon halen. Bij BCC Barendrecht heb ik mijn product opgehaald. Geholpen door een “zeer” vriendelijke medewerkster heb ik de zaak met een goed gevoel verlaten en snel naar huis om mijn nieuwe speeltje te installeren 😁

Beste Ron van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

W.A. 10-12-2020

Prima service, Prettig bediening en een goed product gekocht. En dat alles in een rustige goed corona-veilige winkel. Wat wil je nog meer?

Beste W.A.,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Veel plezier met de aankoop!

ron 10-12-2020

ik kwam na 6jaar langs wegens defect tv toestel met mogelijke garantie middels verzekering en werd prima geholpen verzekering werd nagekeken toestel verzonden. Na ongeveer twee weken kwam het bericht dat het toestel niet kon worden gerepareerd en dat ik kostenloos een ander toestel mocht uit komen kiezen.
ook het volgende toestel weer hier aangeschaft in nog geen 10 minuten verzekerd en weer tevreden naar huis.

Beste ron,

Bedankt voor jouw review over onze garantieservice.

Niki 10-12-2020

Wat een top ervaring en super service!

Bcc heeft een betaalbaar assortiment en de keuze is reuze. Zelf op je gemak online rondkijken en er zijn zoveel opties. Bij vragen geeft de klantenservice duidelijke en vriendelijke informatie.

Eigenlijk maakt het professionele en vriendelijke team alles mogelijk om je missie te laten slagen. We zijn erg tevreden over Bcc, ook in deze tijd een nette dienstverlening op afstand. Heel goed en ook daarom een welverdiende 10! Fijn om weer zo’n prettige ervaring te beleven.

Heren, nogmaals super bedankt voor de grandioze service en tips. We zijn fantastisch geslaagd en blij met onze nieuwe aangesloten stille wasmachine en warmtepomp droger. Op naar de volgende 10 jaar haha dat was wel uniek met onze vorige aanschaf.

Beste Niki,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en onze bezorgers.

Joost 10-12-2020

Er wordt geluisterd naar de wensen en duidelijk gecommuniceerd over levering e.d.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Miriam B. 10-12-2020

Fijne winkel, denken echt mee en proberen mee te denken/helpen.
Onze koelkast was stuk, overal wachttijd installatietijd er lang.
Heel vervelend aangezien het een koelkast betrof.
Bij BCC de kortste wachttijd maar was eigenlijk pas over 2 weken. Maar door een afmelding van iemand anders zijn wij meteen naar voren geschoven en door de vriendelijke mevrouw meteen gecontacteerd de volgende dag na onze bestelling .Dat is meedenken en meevoelen met je klant! Topservice.

Beste Miriam B.,

Bcc hoogeveen 10-12-2020

Ik heb de stofzuiger net binnen heel snel ene dag bestelt andere dag al geleverd ben heel over Bcc
Ga hem goed uittesten maar zo het nu lijkt is het perfekt

Beste,

Veldhuizen 10-12-2020

Ik heb een tv gekocht voor de slaapkamer en ik heb in Veenendaal mijn eisen oen aar gemaakt. Hier is vervolgens keurig op ingespeeld en ik heb een mooie aankoop incl. beugel. De medewerker heeft me tot slot ook gewezen op de actie met Essent. Al met al een prettige ervaring gehad, ik kan niet anders zeggen

Beste Veldhuizen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Jaap Romers 10-12-2020

Mooie ruime winkel. Was op zoek naar een laptop die paste bij wat ik er mee wilde doen. Vriendelijk personeel dat mij eerst rustig rond liet kijken en pas toen ik een seintje gaf kwam een medewerkster naar mij toe en zij gaf blijk veel kennis van zaken te hebben en uiteindelijk heb ik ook een Lenovo laptop gekocht die geheel naar mijn zin is. Klasse winkel en klasse personeel.

Beste Jaap Romers,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service in onze winkel.

Aw 09-12-2020

Super goed geholpen met de keuze voor het juiste apparaat en allerlei extra advies

Beste Aw,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

L.W. Geschiere 09-12-2020

De winkel in Muiden heeft een interessante showroom, om een nieuwe koel/vries-combinatie
te kopen, ik koop liever niet van een folder of web-site bij dergelijke apparaten.

Beste L.W. Geschiere,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Jabo 09-12-2020

Gisteren besteld, prompt vandaag geleverd conform de belofte. En dat in deze drukke decembertijd! Weer zo glad als een aal.

Beste Jabo,

The Musicman 09-12-2020

Defecte oled tv omgeruild, zelfde dag nog geregeld, topservice! Gelukkig verlenging van garantie genomen, nu (oude) nieuwprijs vergoedt

Beste The Musicman,

scheepers 09-12-2020

Super klantvriendelijk en behulpzaam fijne winkel overzichtelijk en goede prijzen

Beste scheepers,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Rg 09-12-2020

Super omschrijving van product, goede communicatie omtrent levering en zelfs in kersttijd nog op tijd. Ook voor retourneren alles kant en klaar, maar dit is gelukkig niet nodig.

Beste Rg,

Bedankt voor jouw review.

Isabelle 09-12-2020

Helaas heb ik het verkeerde product gekozen. De headset werkt niet op de Nintendo switch van mijn zoontje. Mijn eigen schuld want het stond vermeld in de omschrijving. Het fijne aan bestellen bij BCC is dat ik dit gewoon retour kan sturen en de juiste headset kan bestellen.

Beste Isabelle,

Sanne 09-12-2020

Het bestelde product was na de avond van bestellen de volgende ochtend direct af te halen in de winkel.
Vergeleken andere aanbieders van exact hetzelfde product was BCC verreweg de goedkoopste.
Zelfs met een kortingscode bij een andere aanbieder, bleek de prijs van BCC het voordeligste.
Het product lag keurig ingepakt klaar bij de winkel van keuze.

Beste Sanne,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Gerrie van de Vliert 09-12-2020

we zijn geweldig blij met het feit dat we via bcc onze wasdroger hebben gekocht. Ze zijn erg behulpzaam, en hebben naar onze volle tevredenheid de wasdroger bezorgd!

Beste Gerrie van der Vliert,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Vonk 09-12-2020

Ik heb de producten bij BCC aangeschaft in verband met de voorraad en de mogelijkheid om de wasdroger naar zolder te brengen en aan te sluiten. Het hele proces van bestellen tot levering verloopt goed.

Beste Vonk,

Bedankt voor jouw review over onze leveringsservices.

Danny 09-12-2020

Ik heb een hekel aan webshops waar ik verplicht een account moet aanmaken. Bij BCC is geen account nodig en kan ik gewoon bestellen door mijn adres in te voeren. Ook kan ik de bestelling ophaen in de winkel, ideaal! Wel jammer dat de mail die ik kreeg toen het produt er was niet helemaal klopte (stond bij dat ik een orderbon mee moest nemen, maar die zat helemaal niet bij de order bevestigingsmail), maar dat was verder in de winkel helemaal geen issue... was alleen wat verwarrend.

Beste Danny,

Bedankt voor jouw review en feedback.

A. Hugense 09-12-2020

nieuwe smartwath via website BCC gekocht en in winkel BCC opgehaald. Ook in winkel werd ik goed geholpen door vriendelijk personeel. Ben zeer tevreden over mijn aankoop en over BCC.

Beste A. Hugense,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

G.Q. Ocak-Borsboom 09-12-2020

Na een eerste miskoop van een 65” TV en negatieve ervaring met de eerstelijns klantenservice, is alles toch volledig naar wens gecorrigeerd door de klantenservice van BBC.

Binnen het redelijke is ons een ander toestel met bijbetaling geboden. We zijn erg tevreden over de vriendelijke manier waarop X van de klantenservice ons heeft benaderd en waarderen haar inzet wat tot een passende oplossing heeft geleid. Hiermee heeft ze ook een blijvende negatieve indruk t.a.v. BCC weten af te wenden.

We zullen in de toekomst zeker weer winkelen bij de BCC. Ook als ze iets duurder zijn dan de goedkoopste aanbieder; de service is het simpelweg waard.

Beste G.Q. Ocak-Borsboom,

Bedankt voor jouw review over onze service. We zijn blij dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en we het negatieve gevoel hebben kunnen wegnemen. Geniet van de TV!

Fieke 09-12-2020

Ik ben prima geholpen bij de BCC in Almere. Koffiezet apparaat nr 1 beviel absoluut niet en zonder problemen heb ik deze kunnen omruilen voor een andere. Top.

Beste Fieke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

Jeffrey B 09-12-2020

Keurige winkel, advies op maat en kennis. Zodat je de juiste keuze kan maken. Andere dag al geleverd. Vak bekwaam personeel en vriendelijk. Alles goed uit gelegt. Net geïnstalleerd en opgeruimd.

Beste Jeffrey B,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Paul 09-12-2020

Supersnelle reactie van bcc.
Binnen een dag thuis en ook nog eens aanzienlijk goedkoper dan menig concurrent.
Mij gaan ze zeker weer zien bij bcc

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Carel en Jenny 09-12-2020

Perfect geholpen door personeel. Dat is terzake deskundig en weet een antwoord op alle vragen

Beste Carel en Jenny,

Bedankt voor jullie review over onze deskundige medewerkers.

Dymphy 09-12-2020

Ik heb voor bcc gekozen omdat de survice hier Echt Altijd toppie is . En je word daar ook altijd vriendelijk en zeker ook heel deskundig geholpen . Alles word altijd goed en perfect uitgelegd !!

Beste Dymphy,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service in onze winkel.

Glenn 09-12-2020

Net bij de bcc in beverwijk geweest .

Goed geholpen in de drukte
Niet lang moeten wachten

Zeer tevreden over het product !

Beste Glenn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Barry Loerakker 09-12-2020

Prijs is altijd de beste.
We worden altijd zeer goed en vriendelijk geholpen.
Er wordt geen rotzooi verkocht , altijd kwaliteit.

Beste Barry Loerakker,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

bill admiraal 09-12-2020

Onze verkoper was zeer geduldig en was direct bereid om een wekkerradio uit de verpakking te halen en te demonstreren.

Beste bill admiraal,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ria van Wijck 09-12-2020

Bij binnenkomst gevraagd naar het product dat ik wilde kopen. Ben meteen vriendelijk en adequaat geholpen.

Beste Ria van Wijck,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Verlinde kurt 09-12-2020

Steeds zeer scherp geprijst en bij ons in oostburg zeer makelijk berijkbaar
Personeel is super vriendelijk en over alle artiekelen een beknopte vriendelijke uitle ,ze nemen de tijd voor je en zijn gemakkelijk moest er iets niet goed of niet lukken met je artiekel maar ik persoonlijk ken de winkel bedienden natuurlijk goed want ik koop er veel.
Nogmaals bedankt voor de goede servies van een tevreden klant

Beste Verlinde kurt,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oostburg.

Njhuis 09-12-2020

In de winkel van bcc in hiversum ben ik snel en adequaat geholpen. De verkoper had geweldige vakkennis en na een kwartiertje was de verkoop gesloten. Geweldig.

Beste Nijhuis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

herwig 09-12-2020

Vandaag bij BCC Veghel een koelkast gekocht en omdat het het laatste model betrof werd er 25% korting gegeven!
Ook al meerdere apparaten (online) gekocht en altijd vlot in huis omdat ze een eigen bezorgdienst hebben.
Zijn altijd vriendelijk en correct.

Beste herwig,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Sander 09-12-2020

Heldere site: voldoende productinformatie en heldere info over de levertermijn. Eenvoudig bestelling te plaatsen. En rappe levering, had het de dag erna binnen!

Al met al helemaal prima bij BCC!

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke winkel.

Enno Z 09-12-2020

Prima en snel geholpen. Vakkundig en mooie winkel om te zien. Ruim overzicht.

Beste Enno Z,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

P Asjee 09-12-2020

Ruime winkel met een groot aanbod van tastbare artikelen. En je gekozen apparaat kan je meteen meenemen. Goede assistentie van een verkoper.

Beste P Asjee,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Scott 09-12-2020

BCC had de laagste prijs voor het apparaat wat ik zocht, en was de enige die ik in de gauwigheid kon vinden die bezorging de volgende dag garandeerde (ik bestelde gisteravond rond 20:00). Het verliep allemaal prima, behalve dat BCC op de website belooft dat het oude apparaat retour wordt genomen voor recyclingen, maar dat gebeurde niet (levering geschiedde door DHL, niet BCC zelf). Dat was wel jammer!

Beste Scott,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Het oude apparaat had inderdaad door DHL meegenomen moeten worden. We kunnen het alsnog laten ophalen. Heb je een ordernummer voor ons?

spoolen 10-12-2020

Fijn! Het ordernummer is 202012-00451183246

Bertus 09-12-2020

Deze shop is geweldig en leverde gratis het bestelde artikel in een paar dagen houd je tussendoor op de hoogte van afleveren en nemen eventueel oude apparaten mee, top bedrijf

Beste Bertus,

Bedankt voor jouw review over onze snelle verzendservice.

Trudy Bosboom 09-12-2020

Ik heb gekozen voor BCC vanwege het gratis cadeaupakket. De levering was snel, de volgende dag al. Om de doos van het product zat plastic, dus het was goed verpakt. Een vraag die ik later had, werd goed beantwoord in de chat van BCC.

Beste Trudy Bosboom,

Gino 09-12-2020

Bij BCC wordt je fantastisch geholpen. Als een artikel niet voorradig is dat wordt het z.s.m. thuis gestuurd

Beste Gino,

Miranda 09-12-2020

Ik vind de service in bcc bergen op zoom echt heel goed. Komen met een goede oplossing iedereen is erg behulpzaam niets anders dan goed 👍🏻

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

T&H 09-12-2020

Zoals wij al gewend waren, waren wij ook nu weer heel tevreden over de klantbehandeling bij BCC aan de Oude Haagweg in Den Haag. Verkoopadviseur Eertwijn had veel geduld en nam alle tijd voor alle uitleg. Dat deed hij op een zeer vriendelijke wijze. Verder was hij totaal niet opdringerig om ons te doen besluiten tot verkoop over te gaan.

Beste T&H,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Den Haag.

Geert 09-12-2020

BCC is enige grote electronicawinkel in Veghel, goed bereikbaar en parkeren. Ruim assortiment, goed parkeren. Webshop overzichtelijk, dus dan is het makkelijk een keuze te maken en naar de winkel te rijden.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

van doorn 09-12-2020

ieen mool overzichtelijke winikel. goed deskundig personeel .goed geholpen met de juiste keuse te maken

Beste van doorn,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Pepijn 09-12-2020

Voor deze schop gekozen omdat veel mensen er tevreden over zijn en goede garantie 👍

Beste Pepijn,

Bedankt voor jouw review.

Natascha 09-12-2020

Super geholpen door een medewerker van BCC. Alle voors en tegens besproken van de aan te schaffen laptop. Uiteindelijk online besteld omdat ik hem dan eerder binnen zou hebben (maar ook dit was op advies van de medewerker) goede service

Beste Natascha,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Nolfa 09-12-2020

Snel inleveren, op tijd.. je wordt snel geholpen voor je vragen en klachten

Beste Nolfa,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Maurice 09-12-2020

Kom al jaren in vestiging Roosendaal voor zowel zakelijke als privé aankopen. Eigenlijk vooral ook dat ik het toch handig vind om een advies te krijgen bij producten waar ik geen verstand van heb. Tot op heden heel tevreden.

Beste Maurice,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal In Roosendaal.

plaatje - everts 09-12-2020

het personeel is er altijd vriendelijk, daarom zijn wij vaste klant bij BCC

Beste plaatje - everts,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.