Henk mettler 19-02-2021

Gewedige site,komen wel de afspraak na medewerkers die was en droogmachine afleverde doen niet moeilijk,nemen zonder woorden oude spullen weer mee ik kan ze alleen maar alle lof toekennen wanneer ik weer iets van deze aard nodig mocht hebben zijn ze zeker de eerste die benaderd worden,meer dan 100% tevreden hiermee.

Beste Henk mettler,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service van onze bezorgers.

Natasja 19-02-2021

Super service en meteen alles geregeld in deze rare tijd.
In alles meegedacht

Beste Natasja,

Patricia Vorst 19-02-2021

Ik heb een warmte kussen besteld bij BCC: de volgende dag lag deze al in een BCC filiaal (Leidschenhage)!
Na mijn bestelling en betaling werd ik keurig via de mail door DHL op de hoogte gehouden van hetgeen er met mijn bestelling gebeurde: verzonden/onderweg/ aangekomen.

Top!

Beste Patricia Vorst,

Bedankt voor jouw review. Geniet van het warmtekussen!

Kim 19-02-2021

Uitstekende service en snelle levering.
Ook de installatie van mijn wasmachine werd keurig gedaan door twee vriendelijke jongens. Die alles keurig achterlieten.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Rita Krammer 19-02-2021

Heel snel geleverd zonder problemen!
Kleine handige Laptop, ben er tevreden mee!
Zal jullie zeker aanbevelen!

Beste Rita Krammer,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jeroen 19-02-2021

Door corona was de winkel dicht, maar Click & Collect werkt prima. Bestellen en al vrij snel een telefoontje krijgen wanneer je het wil komen ophalen. Vriendelijke medewerker en de producten zijn zoals altijd goed!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service.

Ferdy Zandee 19-02-2021

Ik heb mijn laptop bestelt bij bcc en hij is in goede staat ontvangen. ik ben geweldig geholpen door de klanten service want ik wist niet welke laptop ik moest kiezen. ik raad bcc aan aangezien het een top site is en je hebt ruim keuze tussen vele producten.

Beste Ferdy Zandee,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service van onze klantenservice!

W. Povel 18-02-2021

Gisteren Samsung mobile gekocht online bij BCC.
Overzichtelijke website. Meestal de goedkoopste in vergelijking met andere.
Om 23 uur besteld; vandaag stipte levering met DHL om 12 uur.
Keurig verzorgd zoals altijd.
Normaal koop ik in de BCC winkel, maar die is gesloten wegens corona.
Prima alternatief, en ik kan in de winkel altijd nog later langs gaan bij vragen of problemen.
Ook daar een goede en vakkundige service, weet ik uit ervaring.

Beste W. Povel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service in onze winkel.

Dick Ruitenberg 18-02-2021

Mooi aantal van het gezochte artikel op de site, dus keus was snel gemaakt. Snelle bevestiging en op de juiste manier op de hoogte gehouden en op de aangegeven tijdstip afgeleverd door bezorger. Juiste artikel ontvangen en werkt perfect dus alles tot tevredenheid afgesloten.

Beste Dick Ruitenberg,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Greet 18-02-2021

Voor het eerst hier geshopt. Wat een supersnelle levering! G isteren bedteld en nu al mijn eerste printjes gemaakt. Trots dat ik het allemaal zelf heb kunnen doen met behulp van de goede uitleg. Mooie printer, prachtige kleuren van de uitdraai, printer is heel hanteerbaar doordat hij zo licht is en: super handige manier om inkt erin te doen! Een dankbare klant!

Beste Greet,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

ewk1 18-02-2021

Ik ben erg tevreden met BCC. Afgelopen week een fijne hp desktop binnen gekregen. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het product wordt verzonden en in welk tijdvak het wordt bezorgd. Goed verpakt zodat het product en verpakking in goede conditie binnen komt. Top!

Beste ewk1,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Jack Wijnands 18-02-2021

Prima geregeld, duidelijke website, goede omschrijving en ook nog eens een prima prijs. Ook de levering via DHL was een verademing ( tov postnl ) Binnen 1 dag geleverd, en ik kon nog kiezen uit twee dagdelen. Blijf dit vooral volhouden. Ik kom zeker weer terug!

Beste Jack Wijnands,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Sirikit 18-02-2021

Helee slechte service na 4 maanden en 3 x een monteur over de vloer gehad te hebben voor het technische probleem eindelijk een wasmachine om ruiling
2 monteurs hielden vol dat er niks aan de hand was en de derde monteur die na 4 maanden kwam zei gelijk S dat ik gelijk had en de lagers kapot waren deze monteur bedank ik graag
Na 4 maanden voor gek verklaard te zijn eindelijk het bewijs dat dev machine wel degelijk kapot was maar nog geen 1 keer een excuses van BCC gehad
Beetje jammer maar ik zal BCC zeker niet aan bevelen als iemand het me zou vragen

Beste Sirikit,

Bedankt voor jouw review. Dit is erg vervelend, excuses voor het ongemak. We komen hier graag meer over te weten. Kun je ons het case nummer doorgeven?

klaas 18-02-2021

zowel de winkel als online altijd vriendelijke en goede bediening,met de verlengde garantie verzekering
altijd geweldige service

Beste klaas,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Willem wagenaar 18-02-2021

BCC is voor mij net zo vertrouwd als het dichtritsen van mijn jas. De service en de keuzes zijn goed en te overzien. Bij andere. Zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik winkel er al heel wat jaren met veel plezier.

Beste Willem wagenaar,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent. Graag weer tot de volgende keer!

J.G.Nijland 18-02-2021

Keurig op tijd geleverd en goede service,
Koop meestal spullen als ze aan vervanging zijn bij BCC,zoals stofzuiger,
tv, geluids apparatuur laptops enz,altijbd top voor een goede prijs

Beste J.G.Nijland,

Bedankt voor jouw review over de levering en onze services.

Marco 18-02-2021

Bij BCC uitgekomen vanwege de beste online aanbieding en het feit dat er een lokale winkel dichtbij is, voor het geval dit nodig is. Gekozen voor een robot stofzuiger, iroomba i7. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Gemakkelijk te installeren en te bedienen. “Kind kan de was doen”.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Maria 18-02-2021

In deze periode kon BCC een nieuwe wasmachine en later ook nog een warmtepompdroger aan huis bezorgen. En belangrijker nog; twee trappen op dragen. Mijn oude apparaten zijn meegenomen en alles geïnstalleerd..

Ook heb ik vooraf goede informatie gekregen via de chatfunctie. Dus tevreden!

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over onze chat- en bezorgservice.

opa Brielle 18-02-2021

goede snelle service via de telefoon. Wist snel wanneer de koelkast gebracht en geïnstalleerd werd.
Werd duidelijk op de hoogte gesteld via SMS en mail wanneer ze kwamen. Voordat ze kwamen werd ik nog gebeld. De installatie is keurig verzorgd

Beste opa Brielle,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Hans 18-02-2021

Ik vind BCC een super winkel. Ik heb er altijd informatie gehad die mij tot een aankoop voerde waar ik nog nooit spijt van had. De kwaliteit van de producten is conform mijn verwachtingen.
En in die enkele keer dat ik een keer pech had, ben ik prima geholpen en had ik binnen de kortste keren weer een prima functionerend apparaat

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Marijn 18-02-2021

Helemaal perfect. Inkt voor printer besteld via telefoon voor 12 uur en nu om 15.21 uur al thuis afgeleverd. Ik kan weer door in mijn thuiskantoor. Vroeg ook om nietjes, die ze natuurlijk niet hebben bij de BCC, maar ze waren zo vriendelijk een balkje nietjes van achter de balie in de doos te doen. Dat is nog een service!!!

Beste Marijn,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

Jos Roelse 18-02-2021

De heldere uitleg op de vragen die ik had. Daarnaast de snelle afhandeling van mijn bestelling.

Beste Jos Roelse,

Edwin 18-02-2021

Online gekocht goed overzicht ,snel geleverd .helaas door DHL .stop daar mee . ongeïnteresseerd, kwakken je product (beeldscherm) neer .en lopen al weg voordat je bij de deur bent .volgende koop kijk ik eerst welke bezorgdienst leverd .

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak bij levering. Dit is natuurlijk niet de bedoeling op deze manier.

Antonie van den Berg 18-02-2021

de winkel is nu dicht, maar je wordt toch inde gelegenheid gesteld om je bestelde product af te halen

Beste Antonie van den Berg,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Mia 18-02-2021

Ivm corona via site gekocht. (Normaal in de winkel) De site is duidelijk . De omschrijving / specificatie van de apparatuur begrijpelijk. Snelle bezorging. Keurige bezorgers . Geven uitleg wat ze doen en hoe alles werkt. Aangezien wij de service van BCC goed vinden komt al ons apparatuur daar vandaan.

Beste Mia,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze bezorgers.

René 18-02-2021

Vaste klant van BCC, altijd prettig geholpen in de winkel. Nu vanwege de sluiting van de winkels via de webshop een vaatwasser gekocht inclusief installatie. Helaas bleek het apparaat tijdens de eerste plaatsing defect te zijn. Vervolgens verliep het maken van een nieuwe afspraak voor de montage moeizaam. Kon ook pas 2 dagen later plaatsvinden (dus 2 dagen met een opgebroken keuken gezeten). Monteurs leverden overigens goed werk. Beetje pech gehad dus deze keer, kan gebeuren maar het oplossen van het probleem had vlotter gekund.

Beste René,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat het niet direct goed is gegaan. Excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

rgroenew 18-02-2021

T.b.v. Team BCC: 753626074

Beste René,

Heb je een ordernummer dat begint met 202102-00?

rgroenew 19-02-2021

Dat klopt

BCC in alle opzichten een goede ervaring !! 18-02-2021

Op de website van BCC snel kunnen vinden wat we zochten. Ook het bestellen verliep naar wens. Afleverdatum kon zelf worden uitgezocht en de bestelling werd op de afgesproken dag keurig op tijd bezorgd.

Beste,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Leen Hokke 18-02-2021

Door eerdere goede ervaringen hebben we weer gekozen voor BCC. Ook nu zijn we niet teleurgesteld. De levering en de bezorging zijn goed verlopen.

Beste Leen Hokke,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen.

Geert 18-02-2021

Snelle juiste levering, precies op aangegeven tijd. Keurige instalatie, oude oven retour evenals alle verpakkingsmaterialen.
Mooi product van Miele.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Michel 18-02-2021

Een van de weinige winkels in de lockdown waar op zeer korte termijn een ipad leverbaar was. 's avonds besteld en de volgende ochtend al op kunnen halen. Bij winkels die ik bekeken had varieerde de levertijd tussen de 4 en 8 dagen. Website was ook duidelijk en makkelijk via de site te bestellen.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle afhaalservice.

fmleeman 18-02-2021

Helaas niet in de fysieke winkel geweest, maar uit het verleden goede ervaringen. De website is duidelijk met gemakkelijke keuze hulp en zelf de mogelijkheid om telefonisch contact voor advies.

Beste fmleeman,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Clarisse 18-02-2021

Gisterenavond besteld. Vandaag gelijk bezorgd. Top service! Product ziet ook goed uit.

Beste Clarisse,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Blueboy 18-02-2021

De webshop is overzichtelijk en vermeldt heel duidelijk wat BCC te bieden heeft.
Mijn voorkeur is fysiek te winkelen, maar dit is een goed alternatief.

Beste Blueboy,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

haki 18-02-2021

De webshop is waardeloos. Merendeel van de laptops, die er aangeboden worden, zijn "tijdelijk" niet verkrijgbaar. En heb je een produkt gevonden, maar wil je er nog even over nadenken, dan is die een halve dag later niet beschikbaar. Dan duikt het produkt een dag later weer op en wil je hem bestellen dan blijkt het een showroom model te zijn geweest, hetgeen niet vermeld stond op de page van de webshop. Ook laat het reageren van de klantenservice erg te wensen over. Enkel de service van de live-winkel in Breda, was wel goed.

Beste haki,

Bedankt voor jouw review. We vinden het erg vervelend dat de laptop niet op voorraad is, excuses voor het ongemak. Kun je jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl, dan kunnen we contact met je opnemen.

DREWES 18-02-2021

Alles, maar dan ook alles was heel plezierig te moeten ervaren. De info vooraf, de info op de dag van bezorging en het duidelijk gemelde tijdstip van de bezorging alsmede de werklust van de bezorgers.
Zij moeten alleen denken aan meer ergonomisch werken en niet alles willen tillen, als het ook beter kan. Zij moeten nog veel jaren werken en geen lijf houdt dat vol. Maar complimenten verdienen zij in elk geval.

Beste DREWES,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

stel denhaag 18-02-2021

Goede service !Bij een meningsverschil over het kopen van extra garantie heb ik gelijk gekregen en heb ik een tegemoedkoming gekregen is top natuurlijk en bij mijn camara die na 3 jaar stuk ging kreeg ik zonder gezeur een nieuwe plus weer extra garantie er bij kunnen kopen....Over de jaren heen 1 gezeur wat is opgelost maar de rest top van de vaatwasser tm de labtop goede service.En als t slecht is zeggen wij dat ook zeker !! omdat wij altijd eerst kijken naar recenties en dan pas kopen....

Beste stel denhaag,

Marcel 18-02-2021

Goede snelle service; ook allemaal conform de coronaregels.
Product werd zeer goed ingepakt geleverd, zodat vervoer ook veilig kon plaatsvinden.
Werking van laptop ook zeer tevreden.

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Miepje 18-02-2021

Bestellen gaat makkelijk, eenvoudig kiezen tussen laten bezorgen en click&collect. Snel gebeld door medewerkster omtjjdslot af te spreken en bestelling lag klasr, keurig ingepakt en met faktuur erbij. Coronamaatregelen werden goed gehanteerd.

Beste Miepje,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service.

Henk 18-02-2021

Vanwege het "Corona tijdperk" was de winkel natuurlijk gesloten. Dus mijn TV telefonisch besproken en aangeschaft. Ik kreeg een duidelijk antwoord en advies op mijn vragen. De levering was prima in orde. De website is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service en gebruiksvriendelijke website.

J. van Delft 18-02-2021

Winkel Nijmegen gebeld, Eufy video huisdeurbel besteld, was op voorraad, volgende dag gehaald.
Personeel had kennis van zaken; goede uitleg en service.

Beste J. van Delft,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Nijmegen.

Els Pagie 18-02-2021

Goede service en vriendelijk personeel. Verder was de bestel en pick up procedure goed geregeld

Beste Els Pagie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de Click&Collect service.

Wendy 18-02-2021

Bcc levert echt top service. Ik heb nu een aantal bestellingen daar gedaan en altijd tevreden.
Mijn laatste bestelling is een gasfornuis geweest, die bij levering door 2 super vriendelijke jongens werd neergezet.
Door mijn eigen domme fout was ik vergeten om de optie aansluiten van het gasfornuis aan te klikken maar met een chatbericht naar de klantenservice was dit in no time opgelost en wordt mijn fornuis alsnog aangesloten.

In een woord geweldig.

Beste Wendy,

Anjo 18-02-2021

Snelle levering. Webshop was duidelijk. Bestellen ging prima en zonder problemen.

Beste Anjo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze duidelijke webshop.

Christel 18-02-2021

Duidelijke foto's en omschrijving op website. Bezorging was vlot en de dag van tevoren keurig een sms met verwachte levertijd. 5 minuten van tevoren nogmaals gebeld ter verificatie. Nette bezorging en vriendelijke bezorgers. Pinnen bij bezorging verliep goed.

Beste Christel,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgers.

Raymond 18-02-2021

Veel keus in verschillende winkels voor diverse wasmachines maar de beste keuze was te vinden bij BCC.
De website is erg gebruikers vriendelijk en eenvoudig.
Precies volgens info op website is de nieuwe wasmachine afgeleverd , geinstaleerd en oude afgevoerd.
Kan BCC zeker aanbevelen

Beste Raymond,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze bezorgservice.

Julius Guttenberg 18-02-2021

Aankoop combi magnetron Samsung
Ben er uitermate content over, het is goed in gebruik en dus zeker aan te bevelen
De winkel BCC heeft vriendelijk en geduldig personeel (9)
De extra garantie kan ik met een cijfer 9 zeker aan te bevelen

Beste Julius Guttenberg,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Super tevreden 18-02-2021

Telefonisch contact gehad met de winkel. Een goed advies gekregen en heb de Ring video deurbel telefonisch kunnen bestellen en deze kon in later op de dag ophalen. Later nog een keer gebeld over de stopcontact bel en ook toen weer heel goed advies gekregen. Ik ben enorm tevreden over de service.....nog bedankt.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

JB 18-02-2021

Vlot besteld. Snelle levering door zeer correcte bezorgers.
Wij zijn blij met onze nieuwe wasmachine, die ook nog eens scherp geprijsd was.

Beste JB,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering van jullie nieuwe wasmachine.

H. Yuksel 18-02-2021

Wat mij motiveerde waren goede verhalen van vrienden die bij bcc iets hebben gekocht. Onze wasmachine ging iets meer dan twee weken geleden kapot. Hij was al iets ouder dus besloten wij een nieuwe te kopen .
We hebben een wasmachine besteld en die zou de volgende dag komen.
we wonen op 4 hoog en de lift was die dag kapot. Ik heb ze gebeld en we spraken een nieuwe datum af. De lift was ondertussen gemaakt. Ik ging naar mijn werk en mijn vrouw was alleen thuis. Ik kreeg netjes een sms dat ze er over een kwartier zouden zijn. Ik belde mijn vrouw op en vertelde haar dat.
Toen ze kwamen bleek de lift het weer niet te doen. Ze hebben de wasmachine 4 hoog gedragen !! EEn pluim. Wat een service.

Beste H. Yuksel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers. 💪🏻

Jessica 18-02-2021

Duidelijke omschrijving van het product, goed mijn vvv cadeaukaart in te leveren online. Product voldoet echt aan de verwachting die ik er van had. Top tevreden.

Beste Jessica,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!