Jan 30-03-2019

Goede webshop goede service kan nergens over klagen makkelijk en snel gebeurt

Mevr.J den Boer 30-03-2019

Fijne winkel en vriendelijke verkopers
Je wordt heel goed geholpen.we hadden een magnetron gekocht
De verkoper heeft hem netjes bij de auto gebracht.

Witje 30-03-2019

Eigenlijk wilde ik ‘n cd-speler/radio on line kopen. Ik had echter nog een aantal VVV-bonen die ik meteen wilde gebruiken (alle beetjes helpen). Tijdens het betaalproces kon ik niet ontdekken hoe dit moest (msschn kon het wel helemaal niet) en dus ben ik toch maar naar een ‘fysieke’ winkel gegaan. In dit geval BCC bij Ekkersrijt. Het aanbod was redelijk en ik werd ook vriendelijk en kundig geholpen door een medewerker. Heb vrij snel mijn keuze kunnen maken EN de VVV-bonnen ook kunnen gebruiken. Het product is vervolgens door DHL deze week op de afgesproken tijd netjes afgeleverd. Dus so far so good. Ik kan deze zaak dus zeker aanbevelen. Mbt de cd-speler: vandaag even laten aansluiten door zoonlief en dan hoop ik er lang veel (muziek-)plezier van te hebben.

Jac 30-03-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel wat je goed adviseert bij een aankoop naar keuze.

Jacques Mogendorff 30-03-2019

Snel en efficiënt. Wel eerst in de winkel goed advies gevraagd. Daar was ik blij mee!

Bashar 30-03-2019

De eerste keer die ik naar BCC heb geweest was 2 jaar gelden om telefoon te kopen en het was een Samsung A5 het was echt €200 goedkoper in de BCC ik dacht dat de telefoon gaat over twee maanden maar ik de telefoon nog steeds ik ben door dat meer keren geweest en mijn laatste aankoop was een tremer het was weer goedkoop en een van de beste kwaliteit thanks BCC voor de serves en de kwaliteit

Claudia de Vries 29-03-2019

Snelle service. Makkelijk online bestellen en volgende dag word t thuis bezorgd en oude wasmachine word meegenomen!

J Niesing 29-03-2019

Goed en behulpzaam personeel die de juiste informatie geven over hetgeen wij wilde aanschaffen. Ook werd er van te voren verteld dat de laagste prijs garantie geld en mocht binnen 14 dagen het aangeschafte artikel goedkoper worden wij daar ook gebruik van mochten maken. Alle afspraken werden nagekomen en de order werd keurig op tijd met voormelding door de transporteurs bezorgd en aangesloten. Kortom uitstekende service . BCC TOP

Marcel 29-03-2019

Heel makkelijk om via de website iets te bestellen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via e-mail en telefonisch hoelaat de bestelling gekeverd wordt. Bestelling was keurig optijd. Ik hoef niet zo nodig meer naar de bcc winkel. Dit was mijn eerste internet bestelling en zeker niet de laatste

Marlisa 29-03-2019

Ik liep de winkel in om te kijken of ik een paar modellen inductiekookplaten kon zien die ook online stonden. Ik zag niet het model die ik online wilde kopen en wilde weer vertrekken. Een medewerker sprak me aan en heeft zo fijn geluisterd naar de wensen, dat we op een ander model uitgekomen zijn. Online zou ik een minder effectieve maar wel duurder model gekocht hebben. Door het deskundige advies ben ik beter en goedkoper uit. Top!

Maris 29-03-2019

Super geholpen met het kopen van een laptop en de extra’s die ik er bij wilde hebben o.a virusscanner , muis ect . Duidelijke uitleg en advies En hierbij ook de voor en nadelen. Luisteren echt naar wat je wilt en kijken naar wat voor product het beste past bij jou en dwingen je niks op . Hier kunnen andere bedrijven wat van leren .

Karel 29-03-2019

Goede service en verkopers met kennis van zaken. Door deze service en kennis hebben wij een fantastische aankoop gedaan. Zijn zeer tevreden

Dennis 29-03-2019

Goede en snelle levering, zoals afgesproken.
Zeer tevreden over de hele afwikkeling

Louis Raucamp 29-03-2019

Een vlotte verkoper, die wist wat er te koop was en wist van de producten de plusjes en de minnetjes vlot te omschrijven. Echt een knaap die op zijn plaats was en dat ook uitstraalde..

Areke 29-03-2019

Vriendelijk personeel, werd zeer goed geholpen en deden alle moeite om mijn vragen goed te beantwoorden

Alice Wijnen 29-03-2019

Altijd goede voorlichting en dan daarop volgend goede en prettige service bij de aankoop.
Laagste prijs gegarandeerd. En dat heb ik ervaren. Prachtig!

Stefan 29-03-2019

Vriendelijk personeel die advies kunnen geven en niet alleen de product bordjes voorlezen!

Bert 29-03-2019

BCC had tegen een scherpe prijs de door mij gewenste printer op voorraad. Omdat ik toch in de buurt was niet online besteld maar direct in de winkel afgehaald. Werd daar prettig geholpen.

H.E.Boumans 29-03-2019

Je bent nog niet goed en wel door het poortje van de zaak, word je al begroet met een vriendelijk goede morgen. Met mijn vraag waar vind ik strijkijzers? Direct is er een vriendelijke dame mij voor gegaan naar de strijkijzers. Binnen 5 minuten had ik een prima strijkijzer en betaald. Geweldig.

Ans Wijngaards 29-03-2019

Koelvriescombinatie Bosch in november 2018 gekocht. Op 11 maart valt hij uit. Storing gemeld 12 maart worden binnen 48 uurgebeld door monteur. Bij navraag gisteren blijkt dat we nog moeten afwachten. Vandaag blijkt de storing niet doorgegeven omdat er iets niet aangevinkt zou zijn. Moeten we nu weer 48 uur wachten. Uiteindelijk na klacht doorgestuurd naar Bosch. Ze kunnen maandag tussen 8 en 12.00 uur komen. Service??

Maged Hanna 29-03-2019

Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg over prijs en kwaliteit verhouding. En duurzaamheid van het product.

Annet 29-03-2019

BCC is een winkel waar je altijd goed en deskundig wordt geholpen. En BCC staat voor de laagste prijs.

Chantal 29-03-2019

De bezorgers kwamen 1,5 uur later dan de afgesproken tijdvak. Zonder mij op de hoogte te brengen. Voor mij ook geen bcc meer.

Danny 29-03-2019

Goeie service, kundige leveranciers. Uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding.

winand 29-03-2019

Redelijk kortbij en snelle hulp en uitleg over de producten .
Ook de aankoop van mijn printer werd duidelijk alles uitgelegd hulde.

Verder nog ik heb een nieuw email adres en dat is

whleurs@gmail.com

John Ogilvie 29-03-2019

Wij hebben wat rond gekeken in de winkel en hadden interesse in een bepaalde aankoop. Wij kregen veel tekst en uitleg en gaven een demonstratie hoe wij het moesten installeren, waar wij zeer blij mee waren omdat wij nogal een leek zijn in het installeren van apparaten. Wij hebben deze aankoop gedaan en onze dank gaat uit naar de verkoper(s) van BCC, echt een aanrader.

Wilma Wilting 29-03-2019

Ik vroeg informatie over stoomreiniger, en de mevrouw die mij geholpen heeft deze heel duidelijk uitgelegd.
Ook vroeg ik informatie over een laptop. De uitleg was weer duidelijk door de jongeman uitgelegd dus heb ik heb gekocht.

alphons 29-03-2019

ik vind dit een winkel met goede service en klantvriendelijke behandeling
wij hebben daar al verschillende malen goede artikelen aangeschaft

Annoniem 29-03-2019

Goed geholpen. Ik heb een artikel gekocht dat ergens anders goedkoper is. Prijs is meteen aangepast.
Deskundig advies.

Esther 29-03-2019

BCC Beverwijk is een fijne winkel omdat je eerlijk advies krijgt ook als dit advies betekent dat ze je iets minder verkopen!

Marja 29-03-2019

De verkoper van BCC Muiden heeft ons heel goed geholpen zoals hij xxx altijd doet goede en betrouwbare verkoper met veel verstand van de producten de winkelen Muiden vonden wij altijd een prettige en nette uitstraling hebben waar de medewerkers niet gelijk op je nek zitten maar wel komen als ze de indruk hebben dat je iets wil weten

Fenneke 29-03-2019

Ik vind dat ik prettig geholpen wordt in de winkel. Verder is het personeel goed op hoogte van de artikelen die ze verkopen en kunnen ze mijn vragen duidelijk beantwoorden

alex 29-03-2019

Omdat de oude laptop van mijn vrouw het niet meer deed zijn we naar bcc in Hilversum gegaan, ( ik heb daar goede ervaringen mee ) wij zijn daar vriendelijk begroet en op zeer proffesionele wijze geholpen door de heer KAVISH , hij heeft ons door het aanbod van diverse modellen heen geholpen en zijn tenslotte op een lenovo laptop uit gekomen. We zijn van A tot Z tot onze grote tevredenheid mede door de heer KAVISH tot aankoop overgegaan.bedankt.

Bas 29-03-2019

Het online shoppen was een makkie en de site is ook duidelijk, makkelijk en snel om te gebruiken. Nadat we de bestelling hadden geplaatst hebben we het de dag erna al in huis

Percy Bacas 29-03-2019

Asus externe DVD rw station gekocht. Advies was kort, krachtig en duidelijk. Koop vaker artikelen bij BCC Buitenveldert.

Diony 29-03-2019

Top shop! Snel besteld. Prima prijs en service, en keurig van het bestelproces en afleveren overal en tijdig op de hoogte gehouden. Goed op tijd geleverd. Na aflevering digitale factuur voor garantie/administratie. Extra korting vanwege beschadigingen die we niet zien. Wat wil een mens nog meer.
Kortom: Top gedaan BCC!

José 29-03-2019

Door eerdere ervaring weer teruggekomen bij de BCC in Helmond
Ik ben daar prima geholpen, goed advies, alle tijd genomen en vooral niets opgedrongen.
Zeer prettige ervaring ook deze keer weer

Greetje 29-03-2019

Samsung tv gekocht en laten bezorgen, installeren en ophangen. De bezorging uitstekend geregeld, bevestiging via mail en SMS van het geplande tijdvak. En 10 minuten voordat de bezorgers er zouden zijn een telefoontje dat ze er aankwamen. Bezorgers zeer correct en kundig!

Aad 29-03-2019

Snel, eenvoudig en overzichtelijk. Goedkoop volgens mij ook. En de levering was ook goed. Ze bellen je 10 minuten van te voren, kon ik net niet opnemen. Graag dan nog eens bellen of niet meer anoniem bellen.

Jos Vlek de Coningh 29-03-2019

op de witgoedetage was niemand aanwezig. Ik moest op zoek gaan naar verko(o)p(st)er. Toen ik er een gevonden had, kreeg ik vriendelijke behandeling en goede voorlichting over het product. Dat heb ik dus ook gekocht.

Grytsje 29-03-2019

Bestelproces gaat best goed. Alleen aflevering ging gewoon slecht: foute machine afgeleverd. Ook Ijn de tijdvakken van levering pas de dag van aflevering pas om 07.00 uir bekend. Met een foute aflevering betekent dit dus 2 maal vrijnemen. Product neem ik vandaag in gebruik... maar lijkt prima: bosch wasmachine

stoppel 29-03-2019

ik vond de mensen in de winkel erg behulpzaam en vriendelijk.Ook de bezorging was prima.

Mark Nijland 29-03-2019

Weer uitstekend geholpen bij BCC. Prima service en personeel met kennis. Totaal geen klachten over de service.
Volgende keer weer gewoon naar BCC!

h.kerkhof 29-03-2019

We kregen de tijd om in de winkel rond te kijken en daarna deskundig advies, door een zeer vriendelijke verkoper.

M Schonberger 29-03-2019

Fijne service, goed geholpen en prettig meegedacht met wat we allemaal nodig zouden hebben. Geduld en aandacht. Top!

ellen 29-03-2019

Vriendelijke personeel en nog belangrijker, goed passend advies! Wij waren er blij mee!!!
Komen hier vaak, vanwege én het assortiment én de service.

Wilma 29-03-2019

Goede website, eenvoudig te vinden en mee te werken. Er staat wel: voor 13:00u besteld volgende dag in huis. Bij mij was dit een dag later, dat vond ik overigens niet erg. Mooie producten, keurig bezorgd, goed verpakt. Vooraf een sms met de geplande bezorg tijd, dat was zeker prettig.

HenkD 29-03-2019

Vandaag winkel in Delft bezocht. Bracht een defecte schakeldoos terug van 1 1/2 jaar oud. Zonder discussie werd deze omgeruild voor een nieuwe. Prima service!

Willem ten Berge 29-03-2019

Snel, duidelijke uitleg, eerlijk in keuze, geen dwingelandij, en waarmaken belofte. Top.

Lauren 29-03-2019

Geholpen door een erg aardige en behulpzame man. Wist antwoord op mijn vragen waardoor ik snel wist welk product ik wou kopen. Dankjewel!