HenkD 29-03-2019

Vandaag winkel in Delft bezocht. Bracht een defecte schakeldoos terug van 1 1/2 jaar oud. Zonder discussie werd deze omgeruild voor een nieuwe. Prima service!

Willem ten Berge 29-03-2019

Snel, duidelijke uitleg, eerlijk in keuze, geen dwingelandij, en waarmaken belofte. Top.

Lauren 29-03-2019

Geholpen door een erg aardige en behulpzame man. Wist antwoord op mijn vragen waardoor ik snel wist welk product ik wou kopen. Dankjewel!

Michelle 29-03-2019

Zeer duidelijke website, artikel gemakkelijk gevonden.
Bezorgen zoals beloofd, eerst email, dan sms en een kwartier voor bezorging een telefoontje.
Top bezorgers, stelden zich netjes voor en artikel op de gewenste plek geplaatst. Chapeau!

Herwaarde 29-03-2019

Eerlijk en goed advies voor elke beurs
De service van plaatsen uitleg en proefdraai
Het niet mopperen maar net ff verder gaan dan de werkgever vraagt

Peter Koster 29-03-2019

Ik ben correct geholpen voor een aankoop van een fotoprinter, ik heb al eens een laptop gekocht, en als daar iets mee was, kon ik gelijk langs komen, en samen hebben we het opgelost. Ze nemen alle tijd om de probleempjes met je door te nemen.

Erik Jansen 29-03-2019

Ik heb een bepaalde koelkast gezocht en bij BCC gevonden !! super snel .
Gisteren besteld en vandaag geleverd helemaal toppie !!
De mannen op de bezorgauto zeer vriendelijk en netjes afgeleverd .

Tot de volgende keer BCC

Johnny 29-03-2019

Ik kwam voor een Chrome cast en werd deskundig geholpen. Eer werd mijn duidelijk uitgelegd hoe ik dit apparaat kon gebruiken. Ook eerder werd ik altijd met plezier geholpen.

Nadiye 29-03-2019

Supersnelle bezorging !
Vriendelijke medewerkers
Alles is naar wens, top !!

Dee 29-03-2019

Op zoek naar een vriezer vond ik de vergelijkings mogelijkheden op de website van BCc het meest uitgebreid en met informatie die er toe doet (zoals de breedte van de lades en frost/no frost).
De levering ging prima, tijdvak van 2uur voor levering, belletje 15 minuten van te voren. De vriezer moest via een stijl trapje in onze kelder geplaatst moest worden. Een lastig klusje, maar de twee vriendelijke mannen hadden het zo gedaan.
De vriezer staat nu 4 weken en voldoet aan de verwachtingen.

anne 29-03-2019

helemaal top gemakkelijk produkten te vinden en de service is ook heel goed verlopen

André Veth 29-03-2019

Heel vriendelijk personeel en graag bereid om mee te denken voor oplossingen!
Chapeau!

Manja 29-03-2019

Overzichtelijke winkel en zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers. Goede keuze kunnen maken voor een nieuwe droger door de hulp van de shop medewerker.

Kevin 29-03-2019

Via kieskeurig op de site van bcc terecht gekomen, zeer overzichtelijke site met veel keuze en uitleg. De bezorgdienst is top! Bezorg Tijd was aangegeven in een blok van 2 uur en geen 4 tot 6 uur zoals vele andere. 10 minuten van te voren werd ik netjes opgebeld door de bezorger die hierna de aangekochte koelkast netjes en voorzichtig naar binnen bracht

Elise 29-03-2019

Goede service en advies van de medewerker in de winkel. Snelle bediening. Prijs kwaliteit is prima.

Het lot was met mij ! en de service ook ;-) 29-03-2019

Bcc bij mij in de de straat! Ik had een mindere dag en besloot te vragen of ze echt de scherpste Samsung aanbieding hadden. Ik liet de verkoper de prijs zien bij een andere winkel. Zijn ogen rolden er bijna uit. Hij leek het super bizar te vinden en gaf mij zeker de korting. Daarna wees hij me nog ergens anders op. En hoewel.ik eerst twijfelde dacht ik; het lot is met me. Te veel gelukjes ik gun mij deze nieuwe telefoon.

Ben er dan ook super blij mee! En zeker ook bij de Bcc in mn voortuin!

Buurmans 29-03-2019

Steun de winkels die er nog zijn
Geen wacht tijd vriendelijk personeel
Prijs was perfect

Leroy k 29-03-2019

Altijd excelent advies gekregen. Ik was in de winkel daar hadden ze het product (stofzuiger) niet dat was geen probleem! het werd terplekke besteld en ik kreeg het de volgende dag thuis gestuurd. Het personeel neemt echt de tijd voor je. En zijn altijd vriendelijk.

Verbeten 29-03-2019

Goede prijs, goede service en snelle installatie. Half uur voor levering wordt je nog gebeld met tijdstip van levering.

Hans 29-03-2019

Zeer deskundig advies en personeel. Staan altijd voor je klaar en helpen je met alle vragen en oplossingen. Ik ben trouwe klant en ook vandaag zeer goed geholpen.

Anoniem 28-03-2019

Goede service, medewerkers altijd bereid om mee te denken en bestellingen zijn meestal op het afgesproken tijdstip binnen.

N. Verweij van Arkel 28-03-2019

goed overzichtelijk ,, eerlijk en snelle levering . ik had een mini oven besteld,, s,avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Piet Verschuren 28-03-2019

We zijn vandaag weer net zo goed geholpen zoals altijd.
Zelfs voor Uw verkoper was het gezellig.
Hierbij Proficiat met het 50 Jaar bestaan.
Bedankt weer en tot de volgende keer.
Hiep Hiep Hoera

Jeffrey S 28-03-2019

De dame in kwestie was behulpzaam en eerlijk. Normaal koop ik alles online maar vond deze aankoop wel prettig in de winkel

Eric van Loef 28-03-2019

super goed geholpen, goede uit leg over het product wat ik heb gekocht ,de winkel word verbouwd is niets van te merken maar word zeer overzichtelijk .
bij deze toch nog een keer super winkel .
met veel plezier deze review gemaakt E van loef

Pim 28-03-2019

Doet wat ze beloven, mede dankzij DHL goed gedaan, voor herhaling vatbaar!!

Winkens 28-03-2019

Als leek uitstekende uitleg gekregen over de aanschaf van een nieuwe tv!
Wij zijn afgegaan op het enthousiasme van Marc die ons echt heeft geholpen met onze keuze zonder opdringerig te zijn. Ook heeft hij de tv keurig in de auto getild. Prima service!

H.A.M.Perenboom 28-03-2019

een mooi en uitgebreid winkelassortiment met voldoende keuze en waar je prettig wordt geholpen
door deskundige winkelmedewerkers

Jack 28-03-2019

Vanwege de laagste prijs bij BCC heb ik gisterenavond een bestelling op hun website geplaatst. Vandaag werd het pakket al voor 12.00 uur afgeleverd. Wat een snelle service en alles was keurig verpakt.

Maria 57 28-03-2019

Zeer goed en duidelijk. Ook in de winkel zeer vriendelijk personeel en alles duidelijk uitgelegd waar we voor kwamen

Amie 28-03-2019

Ik kwam in de winkel voor bose en werd toen goed geadviseerd waardoor ik heel tevreden met andere box thuis kwam

Sander Freeke 28-03-2019

Goede uitleg, dacht mee over mogelijkheden. Prettige sfeer. Behulpzaam, snelle levering was mogelijk.

GA. Schipper 28-03-2019

We hebben in de afgelopen maanden veel grote spullen hier gekocht en recentelijk een op af. De hulp en uitleg en geduld van het helpende personeel was steeds goed en vriendelijk

Christa 28-03-2019

Zeer Goed, deskundig en snel geholpen, dat is tegenwoordig helaas maar zeldzaam in winkels.

BCC 28-03-2019

Mooie winkel met hele goede bediening.
Hier kan ik goed terecht voor deskundig advies.

Conny den Dekker 28-03-2019

Super service in BCC winkel in Sittard. Altijd vriendelijk personeel en een goede uitleg. Eerlijk advies

John Fennema , Karan 28-03-2019

Verleden maand product gekocht en super geholpen
Vandaag weer product gekocht en wederom super geholpen.
Dus liever in winkel kopen en niet op internet

Simone Vos 28-03-2019

Ik werd vriendelijk en goed geholpen ze nemen de tijd voor je.leggen alles uit.

Patrick 28-03-2019

Gebruiksvriendelijke site, duidelijke informatie over de status van je bestelling, geleverd volgens afspraak

Cornelis 28-03-2019

Ik ben bij de aankoop van een 55 inch TV, waarvoor ik een paar keer de BCC winkel in Helmond heb bezocht, zeer goed geadviseerd. Er werd steeds alle tijd voor mij genomen en professioneel goed ingegaan op mijn soms lastige vragen m.b.t. specificaties. De aflevering en installatie kon al op de dag na aankoop plaatsvinden. Ook dat is uitstekend verlopen! Nu alleen no een soundbar kopen!

Sebastiaan k 28-03-2019

Ben in de BCC in Hilversum geweest en was op zoek naar een hoofdtelefoon ,
Na een Tijdje gekeken te hebben kwam er een mederwerker aan en die heeft ons top geholpen alles uitgelegd en ook vriendelijk de tijd genomen tot aan de kassa .
Hele goede services , ga zo door

Marian10 28-03-2019

verkoper verstond zijn vak; wij kwamen binnen met een artikelnummer en merk bosch voor de aankoop van een wasmachine, maar door de juiste vragen zijnerzijds en onze vragen kwamen wij uit op een duurder model in prijs, een samsung ,maar verbruik stroom/water veel minder; is vandaag borgd en aangesloten; prima service

Nancy Barberpole 28-03-2019

Het hoogst haalbare: een 10! De verkoper heeft in eerste instantie geduldig uitgelegd en voorgedaan hoe ik mijn fotobestanden op een usb-stick kon overbrengen, waarna ik van de gelegenheid gebruik maakte om wat vragen te stellen over de aanschaf van een tablet, notebook of laptop. Hij legde op een duidelijke wijze uit wat de voor en nadelen waren van beide mogelijkheden en daarnaast wat de verschillen zijn tussen een apparaat van Apple of een android-bestuurde. Het was alles heel duidelijk en toen ik een keuze wilde maken wees de verkoper me op een mooie aanbieding van Samsung. Ik had er niet lang voor nodig om een beslissing te nemen en ging als een blij mens de deur uit: met een prachtige aankoop!

Hendriks 28-03-2019

Top advies gekregen bij aanschaf van een tablet en erg vriendelijke behandeling.

Cathy 28-03-2019

Had een scheerapparaat voor mijn vader op de website gezien. Ben toen langs BCC Amersfoort gegaan. Vreemd genoeg stond daar een hogere prijs op het prijskaartje. Gelukkig bij navraag klopt de website-prijs. Verkoopster raadde mij aan om zelfde soort scheerkop te gebruiken als bij het vorige scheerapparaat bij iemand met oudere huid. Vond ik op zich een attente opmerking.

Ab 28-03-2019

Ben al langer klant bij BCC, het grote voordeel is dat de verkopers weten waarover ze praten , tot nu toe ben ik correct en met verstand van zaken behandeld ,en ze kijken op internet of er andere winkels zijn waarbij het aan te kopen produkt daar goedkoper is en als dat zo is passen BCC de prijs an

Claudia 28-03-2019

Eerder bij BCC steelstofzuiger met mijn moeder gehaald. Netjes en goed geholpen dus nu wasmachine kapot was daar naartoe. Wederom goede ervaring, duidelijke uitleg, goed advies.
De levering was netjes op afgesproken tijd. Bij aansluiting is het echter fout gegaan. Proefprogramma is aangezet en tot ziens. Helaas sneller dan bedoeling was.. het water kwam de trap naar beneden!
Bleek afvoerslang op afvoer van verwarmingsketel gezet te zijn. Klein afvoertje, de druk te groot, dus waterballet.
Gebeld naar klantenservice. Monteurs stonden dezelfde dag nog terug om probleem te verhelpen, ik kreeg mailadres om schade te melden en op mailtje dat ik stuurde kwam binnen uurtje reactie.
Dat is een probleem oplossen! Fouten worden gemaakt, daar zijn we mensen voor.. het probleem erkennen en oplossen, daar ligt het serviceverschil.
Ondanks het waterballet een goed gevoel aan BCC overgehouden :-)

René H. 28-03-2019

Bij BCC gaat het altijd goed, mijn hele leven koop ik hier mijn apparatuur of in een winkel via de webshop,en ook deze keer weer uitstekende service! Jullie dien wat jullie zeggen, Topppers! Tot de volgende keer!!!

Rijerse 28-03-2019

Prima geholpen voor een nieuw scheerapparaat met goed en deskundig advies. Vriendelijke verkoper.

Magda 28-03-2019

Fijne overzichtelijke winkel: personeel klantvriendelijk. Ik ben heel prettig geholpen en kreeg ook een goed advies mbt mijn aankoop.