Kris 30-03-2019

Zeer handig na bestelling mijn eigen bezorgmoment kunnen kiezen, waarbij er nette mannen kwamen en alles naar tevredenheid hebben geïnstalleerd.

Sz 30-03-2019

Heel prettig geholpen. Advies was eerlijk. Product voldeed eigen nog beter dan geschetst door de verkooer

Jan 30-03-2019

Zeer netjes geholpen bij het kiezen van een tv met muurbeugel en soundbar. Thuis oude tv naar boven verhuisd en kwam er toen achter dat oude niet bij BCC gekochte Vogel muurbeugel niet meer goed scharnierde. Deze de volgende dag met aankoopfactuur ingeruild bij de BCC, zeer netjes geholpen en een nieuwe beugel meegekregen. Top service!

astrid 30-03-2019

Ik was er voor het eerst en ben erg vriendelijk geholpen bij de keuze van het artikel waar ik naar op zoek was. Én geslaagd.

Out Living Real Estate 30-03-2019

Vriendelijke/ deskundige hulp, zonder opdringen, gewezen op een ander voorwerp dan mijn keuze en nog beter ook, niet duurder!

Eleonora 30-03-2019

Prima installatie van mijn AEG wasmachine door BCC. Ze stuiten op een verkalkte wasmachinekraan en hebben dit snel en deskundig verholpen. Wasmachine getest en binnen een uurtje kon de eerste was erin.......prima

Fred 30-03-2019

Je krijg er een leuk en deskundige uitleg van het je wil kopen.En uiteraard is ook de prijs van groot belang.En deze is bij bcc zeker concurerent.

R de Vos 30-03-2019

de winkel heeft een opgeruimde en prettige uitstraling
producten worden goed om en beschreven
het personeel is kundig en eerlijk over goed en slechte product eigenschappen
waarbij niet altijd wordt aangestuurd op het duurtste product

Hennie 30-03-2019

Geweldig leuke winkel met zeer deskundig personeel. Hier wordt je nog eens 'persoonlijk'behandeld.

René muileman 30-03-2019

Kreeg van veel mensen in me vriendenkring goede recensies, dus naar BCC toe. Weer erg vriendelijk geholpen direct kwamen er verkopers op me af, vind dit normaal een beetje opdringerig, maar daar was niets van waar, netjes werd me gevraagd of ze me konden helpen en vroeg voor de computer afdeling en kreeg de juiste directies. Eenmaal aangekomen vriendelijke hulp van een knul van de witgoed afdeling hij probeerde mij te helpen, maar zei toch een expert erbij te halen. Uiteindelijk toch de laptop gekocht de de witgoed jongen had aangeprezen. Leuk en netjes behandeld goed voor een volgend bezoek

Nathalie 30-03-2019

Werd fijn geholpen door giovanni met het zoeken naar een nieuwe laptop. Ik kom zeker terug

Michel 30-03-2019

Goede service ruime keus en snel en goed bezorgd en namen de oude gelijk mee top

Tanja 30-03-2019

Goede uitleg van het product. Heel klant vriendelijk. Nemen alle tijd voor je. Super shop

Frank de Haas 30-03-2019

Snelle en duidelijke uitleg over mijn aankoop door verkoper Bram Snabel. En verder weet ik het ook niet.

Tamara 30-03-2019

Ik ben nu al drie keer geslaagd bij de bcc in Amersfoort. Ze hebben altijd precies wat ik zoek en altijd op voorraad voor een prima prijs. Ik vind het toch fijn om de producten eerst in de winkel te zien in plaats van op internet te kopen. Daarbij zijn de medewerkers altijd erg hulpvaardig en vriendelijk. Het enige is dat er niet altijd meteen een medewerker rondloopt die kan helpen en je wel even een tijdje moet wachten. Maar ook wel goed dan kan je eerst zelf op onderzoek uit en niet dat je meteen door een medewerker wordt overvallen.

S van Dijk 30-03-2019

Supersnel geleverd en supersnel geïnstalleerd. Ook oude wasdroger en de verpakking van de nieuwe meegenomen. Snelle efficiënte ontzorging.

R Koster 30-03-2019

Een 10 is buitengewoon .ik ben 70 maar ben nog nooit zo plezierig behandeld als bij BCC in Barendrecht. Prima zaak maar vooral personeel deskundig, behulpzaam. Wist niet dat er nog zo een service was
Gefeliciteerd.

Mikel hendrix 30-03-2019

Wij zijn super geholpen en heel goed advies gekregen. Niet aangedrongen zeer positief
Komen zeker vaker terug als we weer wat nodig hebben bij jullie.
Ook hebben wij dit medegedeeld aan onze vrienden familie etc

Els 30-03-2019

Voor al mijn elektra inkopen ga ik naar bcc, de reden dat ik jullie spullen aanschaf is de goede prijs kwaliteitverhouding. Oprecht eerlijk voorlichting van de verkopers en de service.

Maarten Gommers 30-03-2019

Zeer tevreden met de deskundige hulp en snelle en keurige afronding.
Hebben een goed advies over de inductie kookplaat gekregen.

Anouk 30-03-2019

Zeer vriendelijke verkoper, denkt mee en is flexibel met leveringsmogelijkheden. Ook voor de TV zullen we tzt naar BCC gaan, super tevreden.

richard suurling 30-03-2019

je wordt er goed geholpen en ze zorgen er voor dat alles netjes geregeld wordt voor de klanten

R.van Wanrooij 30-03-2019

Snel duidelijk wat ik feitelijk moest hebben. Toen direct besteld en 1 dag later al thuisbezorgd.

CH 30-03-2019

Goed geholpen / advies gekregen. Verkoper had maar een half woord nodig om precies te begrijpen wat wij wilden.

Nicolette 30-03-2019

Ze zijn snel met bezorgen en uitstekende service ik heb een 8 gegeven omdat ik 2 x een probleem had met mijn afzuigkap, was even frustrerend, maar wel netjes door hun opgelost
En uiteindelijk hebben ze mijn afzuigkap ter plekke afgemaakt , ben tevreden.

Cor 30-03-2019

xxxxxx en haar collega hebben mij geweldig geholpen met de aankoop van een dvdspeler. Wij hebben een grote voorraad dvd's die we graag weer willen zien. Ze hebben ons een dvd aanbevolen entevens ons gewezen welje kabel we daarbij het beste konden gebruiken. Ze wisten wat voor tv we de vorige keer hebben gekocht bij hen. Klasse dus. Ook hoe ze met ons omgingen was prettig en dus vertrouwd. Ga zo door en bedankt.

jack 30-03-2019

super gemotiveerd personeel., mee denkend, en realistische voorstellen.
Uitgebreid persoonlijk service pakket.

Maarten 30-03-2019

Zeer goed advies en alle tijd om diverse keuze mogelijkheden toegelicht te krijgen in de vestiging Zoeterwoude-Rijndijk, bovendien gratis voor de deur parkeren!

Sidney 30-03-2019

1,5 maand geleden een 65 Inc 4 k tv gekocht, maar doordat ik waterschade had kon ik hem pas vandaag ophalen om hem te gaan monteren. Ik had al reeds €200,00 aanbetaald om mijn tv vast te houden, en wat blijkt de zelfde tv in de aanbieding en dat werd direct netjes aangepast. Zo zie ik het graag BCC. Keurig gedaan.

Appie 30-03-2019

Zeer duidelijke website, zonder "klant-inlogging" bestellen mogelijk. Duidelijke info inzake levering en op tijd, op een zesde etage van flatgebouw, geleverd! Super.

Willem 30-03-2019

Hele snelle levering en hulp inwinkel stukken beter dan Media Markt. Die wilde mij eerst een motorloze afzuigkap verkopen. Kleur was danwel goed😉
Site was overzichtelijk en afzuigkap snel gevonden.

Jacky 30-03-2019

Goed gesorteerde site veel keuze.Keurige levering met bijzonder vriendelijk en geduldig personeel.Heel fijn dat je van te voren mag aangeven welke dag het uitkomt s nachts een mail krijgt hoe laat ze komen daarna s morgens een sms en als ze in je buurt zijn een telefoontje kijk dat noem ik service.

Peter 30-03-2019

Ik koop mijn spullen altijd hier. Goede en snelle service, met scherpe prijzen.

Bert Suidgeest 30-03-2019

Via een chat besteld. Kreeg op al mijn vragen (bijvoorbeeld of de camera die ik wilde kopen al dan niet op voorraad lag) direct antwoord. Ook de wijze waarop ik kon betalen werd "kant en klaar" verzorgd. Dus weliswaar besteld via internet maar met een persoonlijke behandeling. Aan te bevelen! Zeker voor mensen die via internet bestellen en dat nog steeds een beetje lastig/eng vinden.

Herma 30-03-2019

Apparatuur prima advies in winkel prima instaleren apparatuur zeer slecht. Drie keer terug moeten komen voor inbouw koelkast voor hij goed zat en nu de deur beschadigd. Jamner

Denise 30-03-2019

Korting op tv en verzekering, goed deskundig advies. Vriendelijk personeel die meedenken. Veel keuze in product.

Jan 30-03-2019

Goede webshop goede service kan nergens over klagen makkelijk en snel gebeurt

Mevr.J den Boer 30-03-2019

Fijne winkel en vriendelijke verkopers
Je wordt heel goed geholpen.we hadden een magnetron gekocht
De verkoper heeft hem netjes bij de auto gebracht.

Witje 30-03-2019

Eigenlijk wilde ik ‘n cd-speler/radio on line kopen. Ik had echter nog een aantal VVV-bonen die ik meteen wilde gebruiken (alle beetjes helpen). Tijdens het betaalproces kon ik niet ontdekken hoe dit moest (msschn kon het wel helemaal niet) en dus ben ik toch maar naar een ‘fysieke’ winkel gegaan. In dit geval BCC bij Ekkersrijt. Het aanbod was redelijk en ik werd ook vriendelijk en kundig geholpen door een medewerker. Heb vrij snel mijn keuze kunnen maken EN de VVV-bonnen ook kunnen gebruiken. Het product is vervolgens door DHL deze week op de afgesproken tijd netjes afgeleverd. Dus so far so good. Ik kan deze zaak dus zeker aanbevelen. Mbt de cd-speler: vandaag even laten aansluiten door zoonlief en dan hoop ik er lang veel (muziek-)plezier van te hebben.

Jac 30-03-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel wat je goed adviseert bij een aankoop naar keuze.

Jacques Mogendorff 30-03-2019

Snel en efficiënt. Wel eerst in de winkel goed advies gevraagd. Daar was ik blij mee!

Bashar 30-03-2019

De eerste keer die ik naar BCC heb geweest was 2 jaar gelden om telefoon te kopen en het was een Samsung A5 het was echt €200 goedkoper in de BCC ik dacht dat de telefoon gaat over twee maanden maar ik de telefoon nog steeds ik ben door dat meer keren geweest en mijn laatste aankoop was een tremer het was weer goedkoop en een van de beste kwaliteit thanks BCC voor de serves en de kwaliteit

Claudia de Vries 29-03-2019

Snelle service. Makkelijk online bestellen en volgende dag word t thuis bezorgd en oude wasmachine word meegenomen!

J Niesing 29-03-2019

Goed en behulpzaam personeel die de juiste informatie geven over hetgeen wij wilde aanschaffen. Ook werd er van te voren verteld dat de laagste prijs garantie geld en mocht binnen 14 dagen het aangeschafte artikel goedkoper worden wij daar ook gebruik van mochten maken. Alle afspraken werden nagekomen en de order werd keurig op tijd met voormelding door de transporteurs bezorgd en aangesloten. Kortom uitstekende service . BCC TOP

Marcel 29-03-2019

Heel makkelijk om via de website iets te bestellen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via e-mail en telefonisch hoelaat de bestelling gekeverd wordt. Bestelling was keurig optijd. Ik hoef niet zo nodig meer naar de bcc winkel. Dit was mijn eerste internet bestelling en zeker niet de laatste

Marlisa 29-03-2019

Ik liep de winkel in om te kijken of ik een paar modellen inductiekookplaten kon zien die ook online stonden. Ik zag niet het model die ik online wilde kopen en wilde weer vertrekken. Een medewerker sprak me aan en heeft zo fijn geluisterd naar de wensen, dat we op een ander model uitgekomen zijn. Online zou ik een minder effectieve maar wel duurder model gekocht hebben. Door het deskundige advies ben ik beter en goedkoper uit. Top!

Maris 29-03-2019

Super geholpen met het kopen van een laptop en de extra’s die ik er bij wilde hebben o.a virusscanner , muis ect . Duidelijke uitleg en advies En hierbij ook de voor en nadelen. Luisteren echt naar wat je wilt en kijken naar wat voor product het beste past bij jou en dwingen je niks op . Hier kunnen andere bedrijven wat van leren .

Karel 29-03-2019

Goede service en verkopers met kennis van zaken. Door deze service en kennis hebben wij een fantastische aankoop gedaan. Zijn zeer tevreden

Dennis 29-03-2019

Goede en snelle levering, zoals afgesproken.
Zeer tevreden over de hele afwikkeling

Louis Raucamp 29-03-2019

Een vlotte verkoper, die wist wat er te koop was en wist van de producten de plusjes en de minnetjes vlot te omschrijven. Echt een knaap die op zijn plaats was en dat ook uitstraalde..