Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre van t Hek 03-04-2019

De medewer(st)ers zien je als klant staan en adviseren op een deskundige en vriendelijke wijze
Kom al jaren bij BCC en vertrouwen is nooit beschaamd

Jan 03-04-2019

Zeer overzichtelijke site . Beste prijs-kwaliteit. Snelle en goede levering. Prima !!!

Redgsjar 03-04-2019

Een keukenmachine terug gebracht die gekke geluiden begon te maken na 1 jaar. Het merk gaat uit de handel, dus ik heb een andere mogen uitzoeken.
Fijne service en goed advies!

Katinka 03-04-2019

Super aardig personeel die mij goed geholpen hebben met je juiste keus te maken van mijn aankoop..
Echt een hele fijne winkel!!!!

Brigitte Mommers 03-04-2019

Al langer ervaring met BCC en altijd naar volle tevredenheid geholpen. Vandaar dat de keuze voor BCC vanzelfsprekend is voor mij. Het personeel neemt alle tijd voor je om deskundig alle info te verstrekken die er nodig is om een keuze te maken. Ik ben dan ook wederom geslaagd bij BCC!

Onbekend 02-04-2019

BCC site was makkelijk in gebruik en de bestelling was snel gedaan. De prijs was aanzienlijk beter dan via andere websites. Levering was echter ronduit slecht. Bezorger kwam een uur eerder dan aangegeven via het tijdslot. Enkel mijn dochter was thuis en de vaatwasser werd gewoon in de keuken gedumpt. Er werd niet gevraagd naar de kapotte af te voeren vaatwasser die hij dus liet staan.

Anita G 02-04-2019

Snel, correct en goed geholpen. De verkoper toetste vooraf goed ons kennisniveau en vroeg naar onze verwachtingen. Legde duidelijk de bijzonderheden per optie uit, zonder te pushen. Was vriendelijk en hulpvaardig.

Jente 02-04-2019

Nieuwe mobiel Huawei p smart 2019 gekocht bij BCC in Arnhem Zuid. Goede, gratis parkeergelegenheid en heel vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel, die me opmerkzaam maakten op de laagste prijsgarantie. Ook overgestapt naar een andere energieleverancier, een informatiepunt was opgesteld in de BCC winkel, en daardoor kreeg ik een waardebon van maar liefst 150 euro, die ik gelijk kon inwisselen bij de aankoop van m'n Huawei.
De mobiel bevalt me uitstekend, is snel en gemakkelijk in het gebruik. Groeten van een zeer tevreden klant.

BCC Lelystad 02-04-2019

Goed bereikbare winkel , ruim van opzet . Kwamen binnen om informatie voor een televisie ,en de verkoper ***** heeft ons een geweldige uitleg gegeven over een aantal tv's , en waarvan we uit eindelijk besloten hebben om er een te kopen die hij ons aanbevolen had , met daar bij de seround apperatuur van Denon Bedankt voor de monteurs voor het aansluiten van de tv en de seround instalatie waar ik zeker een leek in ben Met vriendelijke groet Jos Plante

Mark 02-04-2019

Fijn te bereiken winkel met gratis en goede parkeergelegenheid. De winkel is overzichtelijk, medewerkers vriendelijk.
Wij werden door 2 verschillende medewerkers geadviseerd, waarbij één medewerker een voorkeur had voor een bepaald product. De andere medewerker bleef meer feitelijk.

Anita jansen 02-04-2019

Je krijgt super goede uitleg wordt vriendelijk geholpen zodat de aankoop ook echt dat is wat je wilde kopen. Ik ben echt super tevreden en kom graag terug voor een volgende aankoop.

Nita 02-04-2019

Meer dan genoeg parkeerruimte.
Super vriendelijke aardige medewerkster heeft erg fijn geholpen

Frans 02-04-2019

deskundig personeel en super service ,en vooral prijstechnisch goed. goede ligging van de winkel

Vienne Passchier 02-04-2019

Hele fijne service gehad! Ik ben in de BCC winkel in Delft geweest omdat ik op zoek was naar een mobiel met goede camera. Dit ivm m'n werk als atleet/influencer. De medewerkers waren druk maar zorgden er meteen voor dat er een extra iemand van achter werd gehaald zodat ik ondanks de drukte wél meteen geholpen kon worden! Dit vond ik al een goede service op zich. Daarna werd er door de medewerker goed meegedacht en advies gegeven over welke telefoon ik het beste kon kopen. Toen ik had gekozen werd ik ook nog eens onwijs leuk bij de kassa geholpen, de vrouw achter de kassa maakte grapjes en knoopte een gesprek met me aan. Ik ben dus zeer tevreden over zowel mijn aankoop als de ervaring in de winkel zelf en weet zeker dat als ik weer iets nodig heb ik bij jullie terug kom! Mijn complimenten dus richting BCC en de medewerkers in Delft.

Angelo3121 02-04-2019

Geholpen door xxxx in de bcc in oostburg,kwam er samen met mijn dochter om een tv voor mijn dochter te kopen.Heel goed geholpen door deze meneer,vriendelijk en hij betrok mijn dochter in het gesprek voor de verkoop qua wensen enz,totaal niet opdringerig en erg behulpzaam,zelfs mijn dochter zei wanneer we weer in de auto zaten met de tv in de kofferbak,kijk dat was nou eens een aardige meneer,dus als je dat als verkoper bij een puber voor elkaar krijgt,heb je het goed gedaan!

Katja 02-04-2019

Had een aeg wasmachine gekocht, toen ik op de site kwam was hij 102 goedkoper, netjes afgehandeld, was eerst een beetje boos 😊ben verder tevreden over de machine.

Wendy 02-04-2019

BCC Beek is een fijne ruime winkel. Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine. De verkoper wie mij geholpen heeft was erg vriendelijk en heeft alles goed en duidelijk uitgelegd. De service is er ook altijd prima, wederom weer dik tevreden.

Ine 02-04-2019

Waarom een 10 , nou gewoon omdat jullie service top is en de monteurs super goede vakmensen zijn die ook nog als pluspunt gezellig , vriendelijk en behulpzaam zijn . Wij hebben het zo ervaren bij het bestellen en aansluiten van onze nieuwe tv een Philips 550LED803 Ambilight .

Rob 02-04-2019

Scherpe prijzen en vriendelijk en vakkundig geholpen. Hebben een grote voorraad

Boot 02-04-2019

Ik ben naar deze winkel gegaan om het ruime aanbod televisies. Eenmaal in de winkel ben ik goed geholpen door een deskundige medewerker met veel kennis van zaken. Na zijn advies heb ik een keuze gemaakt waar ik na een week nog steeds dik tevreden mee ben. Ook kreeg ik bij de televisie een muur beugel voor de helft van de prijs. Top!

Gonny 02-04-2019

Vandaag een stofzuiger gekocht in de winkel. Van tevoren heb ik hem via internet uitgezocht, dus ik wist precies welke ik wilde hebben. Fijn dat de vrouw die me hielp me niet van de wijs bracht door het aanprijzen van een ander exemplaar. Toen er bij het afrekenen een storing in de computer was kreeg ik een kopje koffie en na 10 minuten was alles geregeld. Prettig geholpen dus.

Charles Verhoeven 02-04-2019

Alles, maar dan ook alles klopte bij deze aanschaf. Goede informatie, stipte levering, prima prijs.
Eigenlijk..........zoals ik het bij BCC gewend ben.

Spb 02-04-2019

Gister avond laat besteld en nu al in thuis, dat is toch werelds! Altijd goed geregeld bij bcc

Frederique 02-04-2019

Ik heb deze shop bezocht na aanleiding van tv reclames. De duidelijke layout en opmaak van de website maakte de shopping ervaring veel prettiger. Ik kon snel mijn gewenste product vinden en bestellen en ook de levering was super snel! Werd zelfs tot mijn verdieping in de flat gebracht zonder extra kosten, iets dat niet vaak voorkomt! Helemaal top!

Theo 02-04-2019

Ik ben meerdere malen in de BCC in Leeuwarden geweest voor verschillende dingen. Van laptops tot snoeren, afstandsbedieningen .. Alles werkte altijd goed, niks op aan te merken. Mijn laptop is eens gecrashed ik heb hem er heen gebracht en deze werd dan ook direct gemaakt.

Maar vooral de service die ik kreeg is blijven hangen telkens ben ik geholpen door een dame, vriendelijk als wat en ging altijd met een lach op mijn gezicht de winkel uit.

Zeker een aanrader.

Gerrit 02-04-2019

mooie nette overzichtelijke shop met nette verkopers die je keurig helpen met het product wat je wilt aanschaffen.

MEVR:N de Goede 02-04-2019

We werden heel erg goed en deskundig geholpen .zo wel bij het kopen van een telefoon als bij het kopen van een tablet.

W Reijmers 02-04-2019

Altijd goeie aanbiedingen, en aardig en behulpzaam personeel. Er is ook een ruime keuze aan artikelen.

L. Janssen 02-04-2019

Correct en vakkundig advies. Prima klantenbehandeling. Alle vragen duidelijk beantwoord.

Marijke 02-04-2019

Ik ben bij BCC Veghel geweest voor een SD kaart voor mijn telefoon. Ik hoefde niet lang te wachten of er kwam al een medewerker vragen of hij mij kon helpen. Hij heeft me duidelijk uitgelegd waar ik de SD kaart voor kan gebruiken. Ik hoefde niet de duurste te kopen want ik gebruik hem niet voor een camera. Ik vond het fijn dat hij dit uitlegde. Hij heeft me nog geholpen met de kaart installeren en heeft uitgelegd hoe ik bestanden op de SD kaart kan zetten. Hij nam rustig de tijd. Hij heeft nog gewezen op een extra apparaatje dat ik ook aan kon schaffen om het bijgevoegde adapter kaartje in te kunnen doen. Niet alle pc's hebben namelijk de ingang voor dit adapterkaartje. Ik vond het fijn dat hij deze mogelijkheid aangaf.
Almetal ik ben prima geholpen.

Wim 02-04-2019

Snelle levering! 's Avonds om 23.45 u besteld: volgende morgen om 11.00 u. het bestelde in huis. Vandaar gekozen voor BCC!

B. Muller 02-04-2019

Goede service in de winkel. We werden vrijwel gelijk geholpen. Snelle levering.

Dominique 02-04-2019

Snelle service , goed afgehandeld! Eerste bezorging zat en deuk erin en moest dus een nieuwe komen, sommige bedrijven zouden. Ijs zeggen en hem gewoon plaatsen!

Maar netjes afgehandeld , nu weer heerlijk de vaatwasser aanzetten ...

Bibi 02-04-2019

Ik koos voor deze shop voor de goede service, maar er kloppen achteraf een aantal zaken niet.
1) de monteurs nemen NIET de verpakking mee ivm de 2 wkn garantie, want dan heb je bij retourneren de originele verpakking nodig naar het schijnt.
2) kleine huishoudelijke electronica (koffiezetapparaat) wilden ze liever niet meenemen ivm heen en weer schudden in de bus. Deze mogelijkheid wordt wel op de website bij de verkoop van tv's aangegeven. Ik heb mijn verzoek niet doorgezet, want ik voelde mij ongemakkelijk.
Jammer dat mr de beeldjes van mijn dressoir gooit wanneer hij de manual erop legt (ik heb ook een salontafel nl.). Verder wel deskundig. Heeft ook de WiFi gratis geïnstalleerd terwijl op de website hier dik extra voor wordt gerekend. "Dit wordt gewoon gratis gedaan"...??? Tevens meerdere malen gevraagd of gebruik van tv helder is. Dus min- en pluspunten.

SanX 02-04-2019

Vrijdags ging oude wasmachine kapot. Zaterdags een nieuwe uitgezocht op internet. Beste keus voor ons een AEG Lavamat. Besteld bij BCC omdat daar een keiharde aanbieding was en omdat we goede ervaringen hadden in het verleden. We kozen voor levering op dinsdag. En zo geschiedde. Oude wasmachine mee, papier en verpakking mee en keurig netjes aangesloten. Super blij mee.

Saskia Rebers 02-04-2019

Goede service koop veel bij deze winkel krijg goed advies en problemen worden goed opgelost

I.D 02-04-2019

BCC Apeldoorn super fijne winkel wordt daar echt goed geholpen ook met advies, je hoeft ook niet direct te beslissen. We hebben in de winkel gewoon even samen kunnen overleggen terwijl de verkoper gewoon even een andere klant ging helpen. Wordt echt niets aangedrongen tot koop ze wachten gewoon totdat je zelf beslist. Dit ging niet om een kleine aankoop maar om de espresso koffiemachine.
Echt een Pluim voor BCC

We komen hier graag terug.

Mike, Zaandam 02-04-2019

na slechte ervaring bij concurrent met me geld op zak naar BCC Zaandam geweest, ... heeft daar een mooie set + prijs samengesteld voor levering DIRECT de volgende dag, vanochtend om 10:00 netjes & vriendelijk & OP TIJD geleverd.
dat is nog eens service, daar kunnen de "roden" nog van leren!!

Eric 02-04-2019

De shop en site is prima.

Wat mij irriteert is de bereikbaarheid van BCC.
Je krijgt geen enkel persoonlijk contact met de helpdesk. Alles gaat via ingesproken berichten en reeds uitgeschreven Q&A’s.
Dus de klantvriendelijkheid van het bedrijf van ik onder de maat.

Over het nakomen van afspraken en prijs/kwaliteit verhouding ben ik wel tevreden.

Lieke 02-04-2019

Omdat ik eerder goede ervaring heb gehad met BCC ben ik opnieuw naar deze winkel in Arnhem gegaan. Ik werd prettig, deskundig en snel geholpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon die prima werkt. Op advies van de verkoper iets anders gekocht dan ik eigenlijk van plan was. Maar dit is tot nu toe een hele goede keus. Geen aandringen op extra aankopen, onnodige verkoop praatjes of service. Vragen werden duidelijk en helder beantwoord. Kortom erg tevreden over deze winkel en de aankoop.

Franse 02-04-2019

Keuze winkel door actie wasmachine/droger. Prima advies in de winkel.
Levering erg prettig verlopen. Er wordt 15 min voor aankomst netjes gebeld. Producten zijn correct geïnstalleerd en oude producten zijn meegenomen.

Ben van Oss 02-04-2019

ik was op zoek naar een wasmachine van een bepaald merk en type, na wat speurwerk op internet begaf ik mij naar de winkel van B.C.C. om te kijken of daar deze machine toevallig opgesteld was.
ik heb wat rond gekeken in de winkel maar de machine die ik zocht stond er niet bij, juist op het moment dat ik het gehele assortiment bekeken had wende er een verkoper tot mij met de vraag of hij iets voor mij kon betekenen.
ik legde hem mijn vraag voor en gaf aan dat ik al wat speurwerk had gedaan op internet deze verkoper dook direct in hun systeem om te kijken of de machine die ik zocht voorradig , dat bleek het geval te zijn alleen de prijs lag hoger dan bij andere aanbieders die ik gezien had.
er werd geen probleem van gemaakt de verkoper verifieerde mijn bewering dat hij bij een ander goedkoper was en paste direct de prijs aan zodat ik de machine ook bij hen voor dezelfde prijs kreeg.
ik ben uiterst vriendelijk en professioneel geholpen door de verkoper.
je moet wel zelf aangeven dat je ergens anders goedkoper terecht kunt.

Vera 02-04-2019

Wat een service. 1 telefoontje en kreeg de tv voor de prijs van elders omdat ie daar lager was. Netjes geleverd en een hele vriendelijke bezorger. Aan te raden.

Horden 02-04-2019

Op internet mijn tv gekocht met een leuke actie. Vandaag afgeleverd en netjes even van te voren werd er gebeld. Bedankt

Jessica 02-04-2019

We hebben oortjes van JBL gekocht, welke elders goedkoper was. De prijs werd netjes aangepast.

Monique hulshof 02-04-2019

Goeie service, goeie uitleg en vriendelijke bezorgers alles goed aangeleverd en alles was op tijd helemaal top

Raymond 02-04-2019

Medewerker was erg vriendelijk, nam er de tijd voor en gaf goed en eerlijk advies. Hierdoor uiteindelijk de juiste maat tv gekocht.

Zeer goede voorlichting en vakbekwaam advies 01-04-2019

Prima en vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Hetzelfde geldt voor de monteurs.

Wil Hendriks 01-04-2019

Bcc haag weg ,een prettige winkel met goed en bekwaamd personeel, vooral de verkoper heeft op mijn vragen geduldig en duidelijk antwoord gegeven ,zelfs voor gedaan bij mijn aankoop van een Sony tv.kom daar zeker terug.

Jan 01-04-2019

De leveren snel, maar elke keer als er iets extra's is (speciale aanbieding of gratis extra product), dan geven ze niet thuis. Of de voorraad is op, of de aanbieding geldt niet in deze winkel of de aanbieding is alleen online of juist niet, etc.