Hans 05-04-2019

Goede serice! Drie items razendsnel gebracht, geplaats en meteen te gebruiken. Toppie!

S.Agg 05-04-2019

Ik ben in de winkel geweest. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Top!! Bedankt voor de service.

Lia Verhagen 05-04-2019

Ik ben zeer tevreden over de deskundige hulp bij de aankoop van mijn nieuwe mobiel. Tom(Veghel) vroeg waar mijn voorkeur naar uitging en wat ik er allemaal mee wou doen. Ik kreeg prima uitleg over meerdere mobieltjes waarna ik zelf een goede keuze kon maken. Wat ik bijzonder waardeer is, dat bij BCC niet als prioriteit heeft om de duurste mobieltjes proberen te verkopen, maar wel de klant tevreden wil zien vertrekken. Bovendien werd alles netjes overgezet tegen een geringe vergoeding. Super. Ik ben erg blij met mijn aankoop en de goede service achteraf, want dat is ook erg belangrijk!

Een tevreden kkant 05-04-2019

Leuke winkel. Je krijgt rustig de tijd om rond te kijken.
Heb je vragen over het product dat je wil kopen krijg je super uitleg.
Het personeel is klantvriendelijk.
Ook bij het afrekenen wordt je goed geholpen . Super winkel raad hem zeker aan.

Francisca 05-04-2019

Geen opdringerig personeel , kan op je gemak rond kijken . Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam .

Anke 05-04-2019

Bij de BBC kwam ik volledig blanco binnen in de zoektocht naar een laptop en alles wat daarbij hoort. Ik werd direct begroet door een vriendelijke man en door zijn vragen werd uiteindelijk een goed aanbod gedaan. Nu heb ik een laptop die past bij mijn gebruikerswijze die gratis wordt thuisbezorgd en een boel adviezen m.b.t. aansluitende aparatuur. Een topbezoek dus!

Cheryl 05-04-2019

Fijne winkel met voldoende personeel om je te helpen. Uiteindelijk geholpen door Wim en erg tevreden hierover.

jan 05-04-2019

retro platenspeler (BCC Emmen) gekocht goed advies gekregen en zelf meegenomen lp konden we afspelen om het geluid goed te beoordelen. van de verkoper advies gekregen een app te downloaden om de juiste toeren in te stellen op de platenspeler.
hier wordt je als klant vrolijk van.

ria de steur -baaijens 05-04-2019

ik kies voor deze winkel omdat ik altijd goed, accuraat en vriendelijk wordt geholpen. Ook al gaat de koop onverhoopt niet omdat ik wat bedenktijd wil.

Wil Heijneman 05-04-2019

Het advies is Prima. En de service is ook goed. De prijs is altijd met de laagste meegaand. Groeten xxxx

JFH van Horik 05-04-2019

Alles is top bij deze shop.
Bezorging verloopt vlekkeloos. Op de dag van bezorging krijg je een SMSje of een telefoontje op welk dagdeel het artikel bezorgd wordt. Tien minuten voordat de besteller voor de deur staat krijg je een belletje. Perfect! Kan niet beter

Babette Meulenbelt 05-04-2019

Xxx van BCC hielp mij heel prettig met de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon voor senioren. Hij hielp me zelfs even met het instellen. Dus een dikke tien!

john 05-04-2019

Overzichtelijk ingedeelde winkel, met uitgebreid assortiment en deskundige verkopers.

H v H 05-04-2019

Wij gaan altijd naar de bcc, want als het ergens anders goedkoper is, dan krijg je het verschil terug. Het is een hele fijne winkel in Oss en je wordt goed en vriendelijk geholpen.

Marieke 05-04-2019

Heel goed geholpen met de keuze voor nieuwe koelvries inbouw. De kosten voor het eerder inmeten werden verrekend met aankoopbedrag en korting gekregen omdat ik de koelkast elders goedkoper had gezien. Reageren snel op mail en hele nette en snelle bezorging! Top

j prince 05-04-2019

het is deskundig en vriendelijk personeel we hebben een nieuwe tv gekocht en we zijn heel goed op voor en na delen gewezen ben er vaste klant

Carmen van baast 05-04-2019

Bcc is een super winkel al onze producten in huis komen daar vandaan, snelle levering en top bezorgers

peter 05-04-2019

Deze shop gekozen omdat deze vlak bij mijn huis aanwezig is. Prettig geholpen en duidelijke advies gekregen van verkoper. Verkoper had duidelijk verstand van het gevraagde product

Berry Maas 05-04-2019

Vriendelijke service, goede uitleg en de gekochte producten op voorraad tegen een prima prijs.

Ed Win 05-04-2019

Eerst in de winkel geweest om product in echt te zien. Daar netjes geholpen en voldoende info gehad. Uiteindelijk thuis besloten om product aan te schaffen. Door nette service in de winkel daadwerkelijk ook besloten om bij deze webshop te bestellen. Bestelling kwam netjes op afgesproken dag, in het afgesproken tijdvak en apparaat is netjes neer gezet. Ondanks dat ik niet had aangegeven om oude apparaat mee terug geven boden ze me dit wel netjes aan. Zeer tevreden over heel de gang van zaken.

Groenendijk/Bruijn 05-04-2019

Prettige zaak, vriendelijk/behulpzaam personeel met verstand van zaken.
Voorkeur voor kopen in een zaak met persoonlijke voorlichting en service i.p.v. via internet.

Mario 05-04-2019

Ja soms kun je niet anders dan een 10 geven. Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg.
Het item waar wij maar op zoek waren was niet op voorraad maar kon en werd “gewoon” de volgende dag al aan huis afgeleverd. Dan moet er bij vermeld worden dat wij op een koopavond de bestelling hebben gedaan. Echt helemaal top. En natuurlijk ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst. Wanneer weten wij nog niet maar terug komen doen wij zeker.

Michel 05-04-2019

Je word hier erg goed geholpen. Zijn super klantvriendelijk en weten waar ze over praten. Top!

Niels 05-04-2019

Nette overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Zocht een nieuwe soundbar voor mijn tv, werd keurig geholpen. Hebben alle tijd genomen om diverse soundbars en andere opties te laten horen. Ik heb voornamelijk voor deze winkel gekozen door de goede prijsstelling en hetgevarieerde aanbod. Daarbij hebben ze veel op voorraad, dus je hoeft niet te wachten om van je aankoop te genieten.

malystryx 05-04-2019

Winkel is mooi schoon. Personeel is vriendelijk en weet gelukkig waar ze over praten als je het hebt over de TV's waar we voor kwamen kijken, ook als je naar dieper technische dingen vraagt wist de verkoper hier over te vertellen.

Ruud 05-04-2019

Ik ben goed voor gelicht door de verkoper.zeer goede service,ik zou deze winkel
Zeer aanbevelen.

Theo 05-04-2019

Prima winkel. Hulpvaardig pesoneel en uitstekend prijsniveau. Bovendien uitgebreide keuze. Kortom, een aanrader!

W.Westein 05-04-2019

Binnen een dag bezorgd en op het moment van het bestellen de goedkoopste internetprijs.
Reader was snel en eenvoudig in te stellen.

Laura 05-04-2019

Ik werd uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. Toen bleek dat hetgene ik wilde kopen niet meer op voorraad was, maar nog wel in Almere, werd voor mij telefonisch geregeld dat ik het de volgende dag al op kan halen in Lelystad.

James 05-04-2019

Shop makkelijk te bereiken, heel vriendelijk en kompetent advies, een goede prijs en persoonlijk hulp alles naar de auto te brengen en inladen. Dit soort hulp had ik echter niet verwacht van een "white goods" winkel! Dus heel tevreden.

Hicham 05-04-2019

Ging terug ivm kapotte kookplaat, was bezorgd maar deed het niet. In de winkel kreeg ik gelijk een nieuwe. Toppie!!!

E.R.A. van Boven 05-04-2019

Mooie shop met heel veel artikelen. Mooi ruim opgezet en personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Website ook prima. Winkel is in de buurt vandaar dat ik bij u langs kwam.

Hermine pleijsier 05-04-2019

Blij met mijn nieuwe wasmachine, snel en netjes bezorgd. Hij staat al vrolijk te draaien!😁👍

Hans Weststrate 05-04-2019

Een super fijne winkel met hele proffesionele mensen die weten waar ze het over hebben, en niet alleen om je het duurste te verkopen. Alles hier komt bij BCC Goes vandaan, een dikke 10, absoluut

René 05-04-2019

Zeer vriendelijk personeel dat weet waar ze het over hebben.
Prettige winkel met ruime keuze.

Rita 05-04-2019

Prima te woord gestaan, prima adviezen en levering zoals het mij uitkomt en uiteraard de laagste prijs!

Anton Bijman 05-04-2019

Prima informatie verstrekking, keurig binnen de aangeven tijdstippen geleverd en ook netjes dat je 15 min. voor levering door de koerier nog gebeld wordt.

Kees Flikweert 05-04-2019

Geweldig! Gisterenavond om 21.30 uur heb ik een nieuwe wasmachine besteld. Die vandaag keurig netjes volgens afspraak is bezorgd. Vanmorgen om 7.00 kreeg ik een bericht, dat de wasmachine er tussen 10.00-12.00 al zou zijn. Om 10.30 is de wasmachine bezorgd. Wat een service! Ook heb ik alleen maar lof over de bezorgers, die zich netjes voor hebben gesteld en de wasmachine boven op zolder hebben aangesloten en de oude mee hebben genomen. Ze verdienen een dikke pluim. Betere service had ik me niet kunnen indenken!

Kim1969 05-04-2019

Fijne winkel. Geen opdringerige verkopers. Goede informatie ontvangen, waardoor ik de juiste keuze kon maken.

Paul 05-04-2019

Via de webshop van BCC een combi-magnetron besteld. Duidelijke beschrijving en prima prijs. Besteld en volgende netjes afgeleverd door DHL. Oude apparaat werd netjes meegenomen dus al met al zeer tevreden. Dik in orde!

H. Van Den Berg 05-04-2019

De bcc vestiging is heel goed.
Ik werd erg goed geholpen en was erg tevreden over de behandeling die ik kreeg.
Duidelijke uitleg op mijn vragen.
Vriendelijke medewerker. Helemaal goed!

Natalie 05-04-2019

Heel fijn geholpen, een goedkopere optie werd juist aangeraden. Ik ben heel tevreden

Elsafti. A 04-04-2019

Goede service / uitleg / aandacht aan de klant...
Schoon zaak / aantrekkelijk.

Maurice van de Wouw 04-04-2019

Super goed geholpen (zoals altijd 🤪)
Uiteindelijk toch voor een andere telefoon gekozen dan in eerste instantie de bedoeling was. Dit door het juiste en vakkundig advies

H&Y 04-04-2019

Dichtstbijzijnde winkel, overzichtelijk, vriendelijk en deskundig personeel met kennis over hun artikelen.

MJ 04-04-2019

Samen met een familielid de BCC in Zutphen bezocht. We wilden beiden een nieuwe TV kopen. Ik ging voor een Samsung TV, maar ben uiteindelijk, op aanraden van het winkelpersoneel met een Sony TV weg gegaan.

De levering was keurig op tijd. Er werd netjes een kwartiertje van tevoren gebeld.
Wat wel jammer was, was dat ze geen HDMI-kabel bij zich hadden. Die had ik zelf namelijk niet. In de winkel heb ik wel duidelijk aangegeven dat ik alleen maar Scart kabels had. Daardoor kon de TV niet geïnstalleerd worden. Ik moest eerst zelf naar de winkel rijden om een HDMI-kabel te kopen en de TV zelf aansluiten. Terwijl je toch wel betaalt om een TV werkend in je huis achter te laten.
De TV bevalt tot nu toe goed, maar ik hem graag geïnstalleerd gehad zodat ik de vragen, die ik nu nog heb, gelijk had kunnen stellen.

Hugo van der Moer 04-04-2019

U treft hier professionele adviseurs die de tijd nemen voor een goede informatie
De laagste prijsgarantie is een prettige bijkomstigheid

Hr 04-04-2019

Duidelijke overzichtelijke winkel erg goed en klantvriendelijk personeel die duidelijk uitleg geeft en de tijd neemt

Sannies 04-04-2019

Winkel en service zijn goed, luistert duidelijk wat de klant wilt.
Bezorging is ook goed behalve dat een beloofd sms-je 10 minuten voor aankomst altijd achterwege blijft. Hierdoor wordt tijdsblok niet toegankelijk voor korte boodschap in de buurt

Lambert. 04-04-2019

Wij hebben al onze witgoed en elektronica apparaten bij BCC gekocht de laatste 12 jaar en nooit hebben ze ons niet aangehoord bij vragen en garantie .Dus waarom zou ik naar een ander gaan.
Nu zijn we ook weer netjes geholpen.
Chapeau BCC.