Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Adje 14-12-2020

Bij BCC in Sittard wordt goed met je meegedacht en krijg je daarop aansluitend een uitstekend advies.
Het moet al gek lopen als je daar niet met een product de deur uitgaat!

Niets ten nadele van de andere medewerkers , maar mijn favoriete verkoper bij BCC Sittard is xxx. Gewoon een eerlijke goozer met humor , die je altijd het juiste advies geeft.

Beste Adje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Marloes 14-12-2020

Geweldig, in de ochtend een elektrische Tandenborstel besteld. En deze wilde ik ophalen in de winkel in Alkmaar. Een half uur later een mail dat ik vanaf 13.00 het product kon ophalen. In de winkel een special Click en Pick point. Binnen 3 minuten stond ik weer buiten. Met 2 zeer goed werken Oral B elektrische Tandenborstels met 20 euro korting.

Beste Marloes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Van Gestel 14-12-2020

Altijd vriendelijk en heel behulpzaam personeel.
Ook deskundig advies over datgene wat je hebt gekocht.

Beste Van Gestel,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Kees 14-12-2020

winkel is zeer overzichtelijk ingericht, prima aandacht voor corona maatregelen, snelle, vriendelijke en zeer adequate service, product op voorraad.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke service.

EOJee 14-12-2020

BCC heeft heel veel in huis en je wordt prima geholpen.De gestelde vragen worden vriendelijk beantwoord.

Beste EOJee,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Theo Janssen 14-12-2020

Helemaal snel, correct geholpen en vriendelijke bediening.
Levering ook snel ondanks deze al drukke tijden

Beste Theo Janssen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en snelle levering.

Wouter 14-12-2020

Goede prijzen voor prima producten.
Bestelprocedure is helder en eenvoudig.
Levering correct en op tijd.
Kortom, zo hoort het proces te gaan.

Beste Wouter,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Leendert van Gurp 14-12-2020

Ik vond dat ik onvriendelijk werd ontvangen.
Ik was op zoek naar een artikel, dit artikel kon ik niet vinden.
Ik vroeg netjes aan een medewerker, waar ik de desbetreffende artikel kon vinden.
Antwoord was kort daar achter rechts in 1 van de rijen. En medewerker ging verder met in zijn mobiel te staren.
Werd er zelfs door zijn collega op aangesproken doe dat even op een andere plaats.
Tot mijn verbazing had ik her artikel gevonden, had daar nog een vraag over aan andere collega, en kreeg als antwoord weet ik niet en mijn collega is even met zijn mobiel bezig.
Ik moest het artikel hebben anders had ik de winkel verlaten.
Ben zelf maar op verdere onderzoek uitgegaan.

Beste Leendert van Gurp,

Bedankt voor jouw review. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. We komen graag nog even met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

John 14-12-2020

Ondanks dat de aktie v.w.b. "ergens anders goedkoper, krijgt men een artikel voor die prijs"
Kreeg ik voor 3 airpods korting tot de prijs die ik op internet had gevonden bij een andere aanbieder.
Klasse BCC! Scheelde me ongeveer 90 euro!!!!, jullie hebben er een vaste klant bij.

Beste John,

Beppie 14-12-2020

Duidelijke webshop . Levering verliep soepel. Vriendelijke bezorger die 5 minuten voordat hij arriveerde dit tel. liet weten. Ik heb de Smeg koelkast nog niet uitgepakt.Dus dat is nog even een verrassing.

Beste Beppie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

P. Gijsbers 14-12-2020

Je krijgt deskundig advies en wordt snel en keurig geholpen!! Er was veel personeel aanwezig, wat de doorstroom bevorderde.

Beste P. Gijsbers,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Harrie 14-12-2020

Aangeschaft: Philips stofzuiger. Volop keus in verschillende merken, vriendelijk, behulpzaam correct personeel.

Beste Harrie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

H 14-12-2020

Bewust gekozen voor BCC. Gekocht via Internet maar advies gekregen in de winkel, fijn dat deze er nog zijn. Goede service en fijn personeel

Beste H,

Mir 14-12-2020

Prettig geholpen in de winkel, de verkoper gaf duidelijk antwoord op onze vragen zonder iets op te dringen

Beste Mir,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Hol 14-12-2020

Goed geholpen. Mooie ruimte en het is overzichtelijk dan ga je ook leuker winkelen. Kan het aanraden

Beste Hol,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Willem 14-12-2020

Goed en deskundig geholpen, snelle levering, er wordt rekening gehouden met COVID 19: Top !!!

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

jan 14-12-2020

dicht bij ,mooie winkel,goed personeel,je gaat met een goed gevoel naar huis ,uit leg is zeer goed ,snel geholpen geen gouden berger recht door zee

Beste jan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Edward Flohil 14-12-2020

Deze vestiging van BCC bevindt zich op een voor ons, ideale locatie! Veel parkeerruimte, geen parkeerkosten en makkelijk bereikbaar. Het assortiment is heel overzichtelijk ingedeeld en het voornaamste voor ons is de vriendelijkheid en productkennis van de verkoopmedewerkers

Beste Edward Flohil,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

N van der Zee 14-12-2020

Ik was in BCC Alkmaar.
Altijd vriendelijke service. Ik werd goed geholpen in de winkel.
Ben blij met mijn nieuwe aankoop.
N van der Zee

Beste N van der Zee,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Wim IJsselstijn 14-12-2020

Onlangs op zoek geweest naar een gourmetstel en kwam snel terecht bij de site van BCC. Niet zo vreemd want deze was duidelijk en informatief . Via de zoekfunctie direct gevonden waar ik naar op zoek was. Overzichtelijk werd weergegeven waar in welke winkel het gourmetstel voorradig was, direct besteld en betaald en na een uur af te halen in de winkel. Bij aankomst in de winkel stond het artikel al bij de kassa en na me zelf gelegitimeerd te hebben werd het mij overhandigd en gevraagd of ik nog uitleg wenste . Kortom: beter kan toch niet ? Super !!

Beste Wim IJsselstijn,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Rein 14-12-2020

Prima en correcte advisering over de gevraagde artikelen. Vriendelijke en behulpzame verkoper .

Beste Rein,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Corniels 14-12-2020

BBC Lisse: prima service en mee denken medewerker waardoor je met een concrete en goede oplossing de winkel verlaat...!

Beste Corniels,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Sandra 14-12-2020

Altijd vriendelijk personeel ! Goede kennis van de producten , niet op voorraad dan word het gratis bezorgd vaak dezelfde week nog , Kortom een prettige winkel zeg bij mij thuis bcc en al het apparatuur valt om !

sandro 14-12-2020

Na wat mailtjes prima geholpen met de levering van twee nintendo switch die werden geleverd in onze winkel naar keuzen.
Netjes geholpen en prijs overeengekomen.

Beste sandro,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Nazier 14-12-2020

Ik loop binnen 10 min de winkel uit met een wasdroger. Supper snel vriendelijk en deskundig geholpen. Top winkel en supper top personeel.

Beste Nazier,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Regina ludwig 14-12-2020

vriendelijk personeel werd goed uitgelegd over het produkt die we zochten. Goed aanbod qua keuze van het produkt

Beste Regina ludwig,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Johan 14-12-2020

Ik heb via de site een bestelling gedaan en afgehaald in de winkel in Apeldoorn.
Vriendelijk personeel en goede service 👍🏻👍🏻

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Mike 13-12-2020

Goede service wij kopen er best veel. Personeel weet waar ze over praten, niet opdringerig maar eerlijk! Snelle levering en telefoontje als ze er bijna zijn ideaal!

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service en de snelle levering.

Michael 13-12-2020

Bij bcc weet je als je ergens voor komt dat je de juiste adviezen krijgt en dat je binnen enkele minuten weer buiten staat met het product wat je wilde hebben.
Aardig maar ook snel, duidelijk en goed advies! Kortom de winkel waar je voor moet kiezen💪👏

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke en goede adviezen in onze winkel.

Ilona 13-12-2020

Vandaag een tv gekocht. We kregen duidelijk advies en alles verliep prettig en vlot.

Beste Ilona,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Ilse 13-12-2020

Besteld via de webshop. De volgende dag kon ik het artikel al ophalen in de winkel! Ik werd meteen geholpen, dus ik ben erg tevreden.

Beste Ilse,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Sandra 13-12-2020

De ligging van BCC en parkeermogelijkheid zo goed als voor de deur zijn geweldig. Eerder dit jaar hebben wij hier een ijskast besteld en we wilden hier ook een fornuis bestellen maar dat was niet op voorrraad. Ook nu met mijn keuze voor diverse Tefal stoomgenerators, waren de modellen die ik op het oog had niet op voorraad. Waarschijnlijk ligt dit niet aan de winkel maar aan de huidige omstandigheden (corona) en levering van producten.
Een duurder model Tefal stoomgenerator genomen waar ik achteraf heel erg blij mee ben! Meer dan blij, zeg maar superblij: dit model stoomgenerator regelt zelf temperatuur voor de stof en je kunt stoom gebruiken wanneer je maar wilt (dus zonder eerst te wachten dat apparaat weer op juiste temperatuur is).

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review. Heel veel plezier met de aankoop! (maar dat zal wel lukken zo te lezen)

N. 13-12-2020

Een Sonos One besteld via de website. Keurig volgens afspraak aankoopbericht ontvangen per e-mail. Nadat de bestelling klaar lag in de winkel in Amersfoort wederom een e-mail ontvangen met bericht dat de bestelling klaar lag.
In de winkel netjes en beleefd te woord gestaan. Sonos One lag klaar en na een vlotte betaling binnen paar minuten de winkel verlaten met een vriendelijk bedankje. Dank voor de uitstekende service!

Beste N.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Serge 13-12-2020

Nette schone overzichtelijke winkel in Delft. Beetje jammer dat er geen verkoper kwam, weinig informatie wist de verkoper over de aangeschafte laptop van €499. Verders is de laptop zo bij de balie neergelegd door de verkoper verders geen gedag gekregen of dat de laptop bij de balie was neer gelegd.

Beste Serge,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Delft.

CJ 13-12-2020

Goed advies!
Er leken wat problemen met de levering via de winkel, maar die zijn snel en goed opgelost!

Beste CJ,

Anoniem 13-12-2020

Per abuis het verkeerde apparaat gekocht. De volgende dag probleemloos geruild.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Hendriks 13-12-2020

Wij kregen de juiste informatie en ook de ruimte en tijd om even na te denken over onze beslissing.
Er werd ook mee gekeken naar de prijs.
Goede en vriendelikke service.
Ook werden we zelfs geholpen bij het inladen van de tv.

Beste Hendriks,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Kenneth 13-12-2020

Het is een goede winkel met een goede service, we werden netjes geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe laptop.

Beste Kenneth,

EricH 13-12-2020

Prima geholpen met een uitstekend advies. Ik ben zelfs nog geholpen om de aankoop in de auto te zetten.
Als we iets nodig hebben op electronica gebied, komen we graag bij BCC . We worden altijd prima geholpen en goede service

Beste EricH,

Roeli van Ek 13-12-2020

Correct en eerlijk geholpen door personeel, tevens de mogelijkheid, wanneer product niet bevalt de omruil mogelijkheid er is. Hoe fijn is dit!

Beste Roeli van Ek,

Jboz 13-12-2020

Het product is zeer snel bezorgd en was goed verpakt. Bovendien was het product scherp geprijsd.

Kees Meijberg 13-12-2020

Het hele traject klopt. Mooie winkel met veel keuze en duidelijke aanduiding/ prijs type. Personeel is vriendelijk, voorkomend en kundig.

Beste Kees Meijberg,

Bedankt voor jouw review over onze mooie winkel en vriendelijke, deskundige medewerkers.

R., shopt graag lokaal 13-12-2020

Aan het einde van de dag een fijne Corona-prof winkelervaring in deze ruim opgezette BCC. Voldoende voordelige parkeergelegenheid in een garage bij de winkel en vriendelijk personeel dat altijd een goede toelichting kan geven. Tevreden aankoop van reserve waterkoker, tegen een gunstige prijs.

Beste R.,

Bedankt voor jouw review over onze ruime winkel en onze vriendelijke medewerkers.

Bastiaansen 13-12-2020

Heel netjes geholpen door de medewerker. Goed advies en had antwoord op al onze vragen. Qua coronaregels alles goed geregeld en dat gaf een veilig gevoel.

Beste Bastiaansen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ton 13-12-2020

Vriendelijke, vakkundige begeleiding van de verkoopwerknemer.
Aanbevolen apparaat bleek niet op voorraad. Werd uit eigener beweging de volgende dag thuis bezorgd. Kregen hierom ook nog een kleine korting. Prima winkel!

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerker.

Ger 13-12-2020

Waren enkele problemen met plaatsen nieuwe tv, waardoor mijn oude tv beschadigd is naar bezoek aan de winkel alle reparatiekosten volledig zonder problemen vergoed
Ben jaren klant bij H Smid wat nu BCC is altijd dik tevreden met service en correctheid van personeel.

Beste Ger,

Gerry Jelissen 13-12-2020

Het is een winkel waar de klant nog centraal staat,vriendelijk en behulpzaam.

Beste Gerry Jelissen,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Ron 13-12-2020

BCC levert altijd prima service voor onze electronica aankopen. De digitale aankoopbon wordt netjes opgestuurd naar mijn email adres, dat is handig voor de administratie.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review.

Vogelaar 13-12-2020

Prima keurig geholpen zeer overzichtelijk mooie grote winkel pakeergelegenheid voor de deur

Beste Vogelaar,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Soraya 13-12-2020

Super vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en de medewerker nam alle tijd voor ons

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.