Jol 04-04-2019

Zeer overzichtelijke site, de afhandeling en levering was erg duidelijk en correct.

Gerard 04-04-2019

Shop ligt kort bij het centrum met goede parkeergelegenheid onder het pand.
Personeel denkt duidelijk mee rondom het gevraagde product om het gebruikersgemak en aansluitmogelijkheden te optimaliseren. Om technische specificaties die niet zomaar te vinden zijn werd extra moeite gedaan. TOP!

S. Hira 04-04-2019

Goede prijs. Snelle levering en prima chromebook. Apparaat werkt snel en is gebruiksvriendelijk.

Mirella 04-04-2019

De ene dag om 16.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur in huis! Goede service

Karen 04-04-2019

Goed en eerlijk advies. Alle tijd om goed te adviseren. Vriendelijk personeel. Spullen zijn snel en op de afgesproken tijd bezorgd en gemonteerd.

Roy 04-04-2019

Je wordt in de winkel altijd vriendelijk geholpen en er wordt goed advies gegeven. Verder is de prijs/kwaliteit van de producten goed. De bezorging en plaatsing is netjes gebeurd.

Myrthe 04-04-2019

BCC heeft me goed geholpen bij het aanschaffen van mijn vorige laptop, daarom heb ik nu weer mijn laptop er besteld. Snelle en goede service!

Geer de Ruiter 04-04-2019

Producten goed kunnen bekijken en proberen... duidelijke uitleg .. prijs / kwaliteits verhoudingen en een uitstekende service

talkback 04-04-2019

super snelle hulp,mooie opgeruimde winkel,deskundige uitleg,ruime keuze,gewoon zoals het hoort.

Raphaëla 04-04-2019

Online droger gekocht. Voldoende info gekregen. Aflevering kan niet beter, alles wordt uitgevoerd zoals aangegeven. Op tijd een mail, op tijd een sms en zelfs een telefoontje 25 min van te voren! Op de plek gezet en geïnstalleerd. Zelf helemaal geen werk aan!

georget 04-04-2019

Wordt hier altijd goed en eerlijk geholpen komen hier graag
Dit keer door Dennis geholpen en deze man is voor ons toch wel een hele goede verkoper .Goede uitleg over alles en heel klantvriendelijk heel tevreden over de verkochte dingen

vd Berghe 04-04-2019

altijd zeer vriendelijk personeel, heb je vragen over iets, dan krijg je steeds een correcte en uitgebreide uitleg

Sarah Berzel 04-04-2019

Ik vindt BCC helemaal geweldig. Dit was mijn eerste ervaring met hun en het ging helemaal soepel. De bestelling via de webshop was erg vlot en duidelijk. Ik kon overzichtelijk zien wat ik bestelde en eventuele extras aanklikken. Ze konden de volgende dag al leveren. De levering was helemaal top. Geleverd binnen het aangegeven tijdsvak van maar 2 uur. Netjes gebeld vlak voor aankomst. Mijn oude wasmachine werd meegenomen, de nieuwe werd geplaatst en aangesloten en ook nog wat instelling uitgelegd en gekalibreerd. Zou 100% nog een keer bestellen.

ab 04-04-2019

ik vind deze shop oke.heb er voor gekozen omdat hij goedkoper was dan in de winkel.sliedrecht.

Anny Schevers 04-04-2019

Kom al jaren bij BCC
Wordt perfect en deskundig geholpen,duidelijke uitleg, kan niet beter volgends ons.

R Hermsen 04-04-2019

Vriendelijk en goed personeel weten waarover ze het hebben zeer deskundig op het aanbod wat ze hebben ik ben met een goed gevoel naar huis gegaan

Danny 04-04-2019

Contact gehad ivm nieuwe wasdroger. Ik werd netjes te woord gestaan door Mounira. Ze had het volgens mij wel druk, want antwoorden duurden soms wat langer. Machine is netjes afgeleverd vandaag. Om een tien te scoren had de vloer netjes achtergelaten kunnen worden en de machine zelf ook. Wederom hele vriendelijke hulp. Ik begreep van de verkoopster dat alleen een 10 haar helpt. Helaas help ik haar dan niet, maar in mijn ogen is geen mens perfect en da's maar goed ook.

Angela 04-04-2019

Super goed geholpen, goed adviers gegeven en goed meegedacht, kortom top! Ook de bezorging was top!

J.Gijsen 04-04-2019

Duidelijke info op de site met uitleg wat en hoe de levering plaats vindt wanneer er een artikel wordt besteld via de website.

Manon 04-04-2019

Ik kwam naar de winkel voor een vraag over mijn oude laptop. Kreeg hier een zeer goed advies over! Daarnaast zocht ik een nieuwe laptop dit ik voor mijn opleiding kon gebruiken. Ik werd meteen geholpen en ik ben tevreden naar huis gegaan. Nu werk ik al een aantal dagen op deze laptop en ik het zeker geen spijt van mijn aankoop!

A,J.Phoelich 04-04-2019

Ben zeer blij met BCC goede degelijke service snelle uitleg van voorraad of in bestelling bij bestelling in mijn geval goede begeleiding tot ze voor de deur staan via email ,sms is voor mij een dikke tien waard daarom BCC Nijmegen -Dukenburg een dikke pluim voor uitmuntende service

Katharina 04-04-2019

Snelle levering en apparatuur netjes geïnstalleerd. De oude wasmachine is meteen meegenomen. Duidelijke site om je keuze te maken welk product het best passend is.

Johan 04-04-2019

het is winkel waar je net geholpen wordt, de samsung tv door ons aangeschaft was na een paar dagen 50 euro goedkoper wij kregen keurig het verschil terug, waar vind je dat nog nou bij BBC

Edwin 04-04-2019

Betrouwbaarheid en service hebben ons doen beslissen om wederom voor bcc te kiezen ook prijs en kwaliteit speelde mee medewerker dacht daar ook goed in mee en gaf graag zijn ervaring en advies top service bcc

Jos Strick 04-04-2019

Ik was toe aan een nieuw navigatiesysteem. Op internet heb ik mijn keuze gemaakt maar in een winkel kun je het apparaat voelen en testen. BCC heeft (meestal) de beste prijs zoals ook nu.
Ik ben daar geholpen door een deskundige medewerker en ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Rob 04-04-2019

Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen en ook de plaatsing van mijn wasmachine op de zolder is netjes en vlot gegaan

Jan uit Vlaardingen 04-04-2019

Ik koop al jaren bij BCC Vlaardingen. Nu een vaatwasser inclusief leveren en installeren. Uitstekende informatie in de winkel gekregen en de levering en plaatsing werd zeer netjes en vakkundig gedaan door uiterst vriendelijk personeel.

Henk Gaasbeek 04-04-2019

Deskundig en gemotiveerd personeel. Ruim en overzichtelijk geplaatst aanbod.

S 04-04-2019

Heldere omschrijving van producten op site, vriendelijk personeel in winkel, snelle afhandeling van aankoop

Cor 04-04-2019

goede service en duidelijke uitleg hoe het werkt en vriendelijk personeel ,
Niet opdringerig en rustig laten kijken wat je zoekt en vragen ze pas of je uitleg wilt hebben .
kortom perfect.

Bodelier, Berry 04-04-2019

Wij zijn al jaren als vaste klant bij BCC. De reden dat we steeds terug komen is vanwege de klantvriendelijkheid die het personeel uitstraalt. Tevens is de service ook op het juiste niveau, is er iets kapot dan wordt er ook gezocht naar een adequate oplossing. Voorbeeld, stofzuiger was kapot en er werd direct een nieuwe uit het schap gepakt om ons gedurende de reparatie niet zonder stofzuiger te zitten.

martin 04-04-2019

hebben mij goed geholpen en goede uitleg gegeven en zijn vriendelijk en voelde mij op gemak in de winkel geen gejaagd en ze hadden geduld om klant te helpen

Jasper 04-04-2019

Zeer deskundig personeel. Ik had vrij specifieke wensen omtrent het aanschaffen van een koptelefoon en laptop en aan de hand daarvan wist de verkoper meteen de juiste producten aan te bevelen. Ik was in een handomdraai klaar en ben erg tevreden met mijn aankoop.

David 04-04-2019

Ondanks heb ik online een aankoop gedaan en laten bezorgen en installeren door twee vrolijke en zeer kundige medewerkers waarvoor niets dan hulde!
Gisteren heb ik echter bij BCC Arnhem een tv en soundbar (bij elkaar toch zo’n €1000) aangeschaft waarbij ik niet tevreden was over de manier waarop de luie en ongeinteresseerde medewerkster mij heeft geholpen. Het leek alsof zij er helemaal geen zin in had en of het allemaal teveel moeite was. Het scheelde maar een haar of ik had het laten zitten en de aankopen elders gedaan. De volgende keer is BCC zeker niet de eerste winkel waar ik aan denk bij het doen van een dergelijke aankoop, met dank aan de klantonvriendelijke dame!!

E v Halteren 04-04-2019

Heb een strijkijzer gekocht. De verkoper was duidelijk in uitleg van verschillende merken. En nog een leuke prijs ook! Bij bcc is altijd alles duidelijk. Niks te veel, niks te weinig. Heel tevreden.

Johan van Eyk 03-04-2019

In de BCC webshop heb ik een geweldige |Miele warmtepomp droger de TCE 630 gekocht. De gratis en snelle BCC bezorgservice heeft hem ook nog eens heel deskundig geplaatst en aangesloten. Mijn oude droger is meteen meegenomen voor recycling , echt top service, daar ga ik weer heel wat jaren plezier mee hebben.

R. 03-04-2019

Maandag Miele Vaatwasser besteld bij BCC in Bergen op Zoom, woensdag volgens afspraak geleverd en vakkundig ingebouwd. Top service!

P-J 03-04-2019

Enkele weken geleden had ik bij BCC al een elektrisch fornuis/oven gekocht en ik was zo tevreden over de gang van zaken toen (advies, informatievoorziening, bezorging, enz.) dat ik zonder twijfel nu ook weer bij BCC Helmond een koelkast uitzocht, kocht en geleverd kreeg. Ging allemaal prima.

joost 03-04-2019

Was snel duidelijk wat ik zocht: supersnel en kundig geholpen met Epson-printer.

Danny henskens 03-04-2019

Wederom weer gastvrij en warm ontvangen. De medewerkers namen de tijd voor mij, ik hou nogal van wat navraag en onderzoek. Je kunt ook merken dat ze vakbekwame mensen hebben waarin ieder zijn expertise heeft. Ik vind het een zeer fijne winkel om te komen waar ze ook luisteren naar mijn mening en voorkeur. En de garantie en na-service is zeer goed, wat ik uit ervaring kan beamen. Hierdoor raad ik een bezoekje aan BCC Oss zeer aan bij je aanschaf

J. Frerejean 03-04-2019

Wat is het toch prettig als je persoonlijk, vriendelijk en deskundig wordt geholpen. Gebeurt tegenwoordig bijna niet meer. Ik vraag voortaan altijd maar naar X, beter kun je haast niet geholpen worden. Witgoed, computers bij alles wordt je vlot, duidelijk en zonder verkoop praatje geholpen.

Jan van der Poort 03-04-2019

Aanbieding van de televisie was 1 dag verlopen.
Verkoper googelde even naar laagste prijs elders en wij konden voor het zelfde bedrag de tv aanschaffen, 1 dag later bezorgd volgens afspraak en een 1uur later genieten van het prachtige beeld.

Bernard 03-04-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, Eerlijke en vakkundige voorlichting bij de aanschaf van het artikkel. Betreft hier een magnetron. We Hebben al vaker artikelen gekocht en zijn nog steeds tevreden.

prikkebeen 03-04-2019

BCC is minder fraai dan het is
De laagste prijs garantie waarmee wordt geschermd is bij BCC een wassen neus.
Ja als Cool Bleu of Media Markt in prijs lager is dan huppelt BCC daar wel achter aan. Maar als Wehkamp of een andere witgoed aanbieder van mindere naam aanbied onder de prijs dan doet BCC niet mee, in dit geval hebben wij de order dus bij Wehkamp geplaatst. De order voor onze LG tv heeft BCC wel geleverd . Alleen hierin treedt X binnen iedere redelijkheid en billijkheid buiten de gebaande paden. Hij is er trots op jou te meldden dat op de dag van levering jou om 3 uur s’nachts een mail wordt gestuurd, om daarin te bevestigen dat hij gaat leveren. En dat er om 7 uur een tijdslot wordt doorgegeven waar niet meer aan te sleutelen valt. Niet anders dan dat er een andere leverdatum wordt bepaalt.
Als jij als consument op de eerste aankondiging van X met de klantenservice belt en aangeeft dat jij als consument niet woont op het
afleveradres en hier dus speciaal voor moet rijden en dat de spits jou belemmert om om 9 uur op het afleveradres aanwezig te zijn, krijg je van de telefoniste te horen dat er bij jou niet voor 10 uur wordt geleverd. Dan bedank je de telefoniste voor het mee denken. U raad het al, de Sms die even voor 7 uur binnenkomst meldt levering om 9 uur. Door mijn mobiliteitsbeperking ben ik afhankelijk van mijn Chauffeur, die daadwerkelijk er alles aan heeft gedaan om mij voor 9 uur op mijn nieuwe woonplek te krijgen. Om 9.10 waren wij op locatie om 9.15 stapte de chauffeur van BCC bij mij binnen. Het vertrouwen in BCC laat ik bij een volgende gelegenheid aan mij voorbij gaan. Dan maar een paar centen meer betalen.

Wim 03-04-2019

Het is de dichtstbijzijnde BCC en tot nu toe deskundig en vlot geholpen in het maken van ee voor mij juiste keuze

Linata 03-04-2019

Wordt hier altijd prima geholpen en snel. Goede service.
Als je vragen hebt over je product dan krijg je ook goed antwoord op de vraag.

Sandra 03-04-2019

We werden erg snel geholpen, waren heel vriendelijk en geduldig (we moesten laptop voor mijn 80-jarige moeder hebben).

Juud 03-04-2019

Koop altijd bij BCC, goede service, duidelijke afspraken en goede prijs. Ook deze keer weer super geholpen. Verkoper begreep mijn wensen perfect. Zeer tevreden.

A.Visscher 03-04-2019

Nette en korrekte houding van het personeel goede uitleg van het product dat wij graag wouden lopen.. Mooie winkel . ook de aflevering keurig verzorgd

Helma 03-04-2019

Overzichtelijke website en snelle bezorgservice. Goede communicatie per email.
Bij BCC nog nooit een slechte ervaring gehad. Aflevering inderdaad de volgende dag, Ik ben prima tevreden met de aankoop en vind BCC prijstechnisch scherp binnen de totaalmarkt in vergelijking met anderen.