Egbert 13-04-2019

Mooie winkel met voldoende keuzes. Goed geholpen door de betreffende verkoper. Begreep precies wat ik nodig had. En een reservering was geen enkel probleem, om de maten ter plekke op te nemen. Later de TV opgehaald.

Therese 13-04-2019

Overzichtelijke winkel en deskundig en behulpzaam personeel. Goede uitleg over de verschillende typen TV’s. Hierdoor was onze keuze snel gemaakt!

Rens Krijger 13-04-2019

Ik ging bewust naar BCC, omdat ik goede ervaringen met deze winkel heb. Nu werd ik ook weer snel geholpen. Omdat ik gewenste product niet in het schap zag, wilde ik advies. Dit kreeg ik op een positieve, deskundige en vriendelijke manier. Het product was niet in de winkel met de gewenste capaciteit, maar kon toegestuurd worden en ik had het de volgende dag al binnen. Ik was wel blij dat ik in de winkel ben geweest, want zo kon ik de werkelijke omvang van het product zien en wist wat ik zou krijgen, voordat ik het bestelde. Toch fijner en duidelijker dan iets online bestellen.

Katinka 13-04-2019

Super aardig personeel. Heel goed geholpen en uitgelegd hoe de aankoop werkte!!

ria schilders 13-04-2019

echt geweldig goede medewerkers leggen alles ook heel goed uit en zijn echt klantvriendelijk

Arek Skoczeń 13-04-2019

At the beginning I wanted to apologize for writing in English because at the moment I do not know Dutch so well to write in that language.
I am very, very happy to buy a washing machine in the BCC Hilversum store! After a short stay in the store, Mr. Jeffrey came to us. He turned out to be very kind and helpful. In the moment he advised which washing machine he think is better but of course he also did not impose his own only gave us choose. It took very little time to complete all formalities with the purchase.
On the day of delivery, I received an SMS at which time I can expect delivery. Of course, before the arrival of suppliers, I received a phone call that they will be under my home for 10 minutes. Taking out an old washing machine (which was very important to me, because I did not have to get rid of it myself, it was arranged for me by BCC) bringing in a new one and the connection lasted for a real second! (and I live on the first floor and have a slightly winding staircase) The gentlemen were also very kind! I certainly recommend shopping at the BCC store in Hilversum! Very good price, great service! I will certainly buy one more thing from them!

Yuri 13-04-2019

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. Hoewel er vrij veel klanten waren hoefde ik toch niet lang te wachten en kreeg ik prettig persoonlijk advies.

kimberly 13-04-2019

leuke winkelen en goeie aardige mederwerkster 😄goed geholpen en goed geadviseerd en heel open en eerlijk naar het product goeie survers 😄 vrg kimberly

H.Beemer 13-04-2019

Gisterenavond laat een TV besteld en binnen 14 uur keurig afgeleverd.

We kunnen daardoor binnen 15 uur weer TV kijken.

hopman 13-04-2019

ik had pech met de sodastream die ik verleden week gekocht had we zijn terug naar de winkel gegaan en zonder problemen konden we hem omruilen wij wilde graag toch een luxere uitvoering van de sodastream maar die hadden we ergens anders goedkoper gezien even nagekeken en we hadden gelijk prijs aangepast en we konden hem meenemen en hij werkt top super geholpen respect voor bcc Amersfoort goed en vriendelijk geholpen

Lotte 13-04-2019

Ik heb altijd goede ervaringen met BCC. Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Wat ik vooral belangrijk vind, is dat ze ook eerlijk zijn, dus ze proberen je niet zomaar wat aan te smeren. Ik ben heel tevreden en zal deze winkel zeker aanbevelen.

Marion 13-04-2019

Duidelijke informatie om de juiste keuze te maken. Goed afgehandeld en bezorgd!

Markla 13-04-2019

Helaas voor ons gingen er een aantal apparaten achter elkaar stuk. Bij de eerst aankoop ( oven ) uitstekend geholpen. Daarna de wasmachine, de afwasmachine en de TV. Dit alles binnen 3 maanden! De hulp in de winkel en ook de service waren perfect.

Ruud 13-04-2019

Deskundigheid. Begreep direct wat de klant wenst. Zeer plezierig geholpen.
Bij binnenkomst van de zaak wordt je niet lastig gevallen.

timmerman 13-04-2019

leuk personeel een fijne service
artikel gekocht en meegenomen.
volgende keer kom ik zeker terug.

Sanne 13-04-2019

Enorm veel keuze en vooral fijn dat je producten kan vergelijken door ze naast elkaar te plaatsen

Mamavan3 13-04-2019

Ik vond de persoonlijke en vriendelijke benadering fijn. Wij zijn uitgebreid geïnformeerd en geadviseerd. Ook heb ik het product mogen kopen tegen een iets lagere prijs!

John Heuvelmans 13-04-2019

Dichtbij en goede parkeerfaciliteiten. Hulpvaardig personeel dat meedenkt met de klant. Vlotte service en handje hulp bij het inladen van onze nieuwe koelkast.

AntonSteen 13-04-2019

Voor de aankoop van een nieuwe tv kwam ik uit bij BCC, vriendelijk personeel die niet opdringerig zijn, maar juist de klant de tijd gunnen om zelf te zoeken en te ontdekken.
eenmaal een keuze gemaakt, probeert het personeel je in ieder geval niet een ander vaak duurder product aan te smeren, zoals bij andere winkels.
Nee, BCC Barendrecht zal mij vaker terug zien, dank jullie Dames en heren van BCC.
Low Pricing, High Service with a smile!

M.Ahmad Dek 13-04-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, want het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Bert 13-04-2019

Prettig en vriendelijk geholpen met goed advies en nam de tijd voor je,zodat we een fijn gevoel hadden.

Rob Dondertman 13-04-2019

prettige winkel en vriendelijk personeel, zeer behulpzaam! Veel keuze's en ze namen aale tijd voor je.

Mark van Kleef 13-04-2019

Al jaren kom ik bij BBC te Nijmegen,
Wat ik zo prettig vind is het assortiment in de winkel.
De deskundigheid van de verkopers is perfect.
Kortom, fijne winkel om iets goeds te kopen .
De prijs van je aankoop is altijd goed.

Wijgman 13-04-2019

Correcte en vlotte afhandeling van een garantie nadat onze tv het opgaf. Aankoopbedrag terug gekregen en voor dat geld een nieuw toestel uitgezocht. Top.

ELS 13-04-2019

Geweldig geholpen door een werknemer van BCC. Nam alle tijd om alles uit te leggen. Ook van de maatvoering wist ze alles te vertellen.
Tot op heden erg tevreden.

zeer snel correct en goed 13-04-2019

via internet besteld ,de volgende ochtend bezorgd snel en beleefde bezorgers

Soraya 13-04-2019

BCC had een eerlijke prijs van het product. Bij een andere winkel was deze soort van afgeprijsd terwijl bij BCC gewoon dezelfde prijs maar dan als gewoon had staan. Deze winkel misleid de klant niet, fijne klantenservice.

H. Peeters 13-04-2019

Deze nieuwe winkel in Den Bosch, is ruim opgezet. Op het moment dat wij een medewerker nodig hadden, was er ook direct iemand beschikbaar. Deze persoon had ruim voldoende kennis van het product en wist ons op een klantvriendelijke manier zien wat de beste keuze was, zonder het duurste aan te prijzen.

Annelies 13-04-2019

Fijn dat er geen schreeuwerige sfeer hangt (zoals bij de concurrent) en dat er voldoende vakkundig personeel aanwezig is. Ik heb niet heel lang hoeven wachten op een verkoper/adviseur. Aflevering en installatie conform afspraak. Kortom, prima service!

J 13-04-2019

Overall goede service en kwaliteit.
Duidelijke levertijden en fatsoenlijke prijzen.
Klantenservice via de berichtenservice op de website is echter minder goed.

M 13-04-2019

Een telefoon besteld via de website van BCC. Verzending was binnen 24 uur zoals aangegeven op de site. Perfecte service, duidelijke website en uitstekende snelle bezorging.

Ellebel 13-04-2019

Super fijne winkel en goed en kundig personeel. In de winkel is alles overzichtelijk ingedeeld. Ook de bezorgdiensten is geweldig en snel. Levering binnen 24 uur. Bezorger was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom niets dan lof voor BCC. 👍🏻😃

Brabantse 13-04-2019

Goedkoper dan bol en net zo snel!
De zending is netjes binnengekomen en helemaal naar wens.

Corien 12-04-2019

Medewerker heeft mij goed duidelijk en zeer vriendelijk geholpen. Mijn twijfel weerlegt. Service:mijn tv in de auto geplaatst. Top

Jos 12-04-2019

Goede support bij de keuze van een (eenvoudige) tablet. En vlot afgehandeld.

Jos 12-04-2019

Zeer klantvriendelijk en deskundig. Goede kwaliteits weergave. Scherpe prijs.

Daniëlle 12-04-2019

Ze hebben een ruim assortiment en ik weet dat ik er bijna altijd wel slaag als ik voor iets specifieks naar binnen ga. De service is er heel goed en de vriendelijkheid/gastvrijheid van het personeel maakt het heel eenvoudig om er zo maar binnen te lopen. Nu had ik deze keer een beetje pech met wat ik gekocht heb maar het is zonder problemen in orde gemaakt dus dat maakt dat ik er heel tevreden over ben.

Henk Oosterwijk 12-04-2019

Ik ben naar BCC gegaan voor het kopen van een desktop PC en werd daar vakkundig en volledig geïnformeerd over de mogelijkheden en wat je met korting er bij zou kunnen kopen. Vlak daarvoor had ik een hele slechte ervaring bij een andere grote winkel. Ik werd gewoonweg niet geholpen terwijl ik daar wel om vroeg. Dat was gelukkig bij BCC niet het geval en zo kon ik een bij mij passende desktop PC kopen. Met name de tijd die de verkoper voor je neemt viel mij op. En hij liep mee naar de kassa om de verkoop helemaal af te ronden. Zo heb je het gevoel dat je persoonlijk geholpen wordt en dat vind je niet vaak meer. Chapeau!

Kupers 12-04-2019

Aardige medewerker, toen we aangaven dat het product elders goedkoper was heeft hij het gecontroleerd en de laagste prijs garantie direct ingevoerd. Hierdoor konden we onze aankoop direct doen.

Willem Egbert Boonstra 12-04-2019

Snel en met aandacht voor mijn wensen geholpen. Alle tijd voor informatie uitwisseling en bijzonder vriendelijke behandeling.

E Vermeulen 12-04-2019

Goed geholpen in de winkel door een vriendelijke verkoper.
We zijn snel en correct te woord gestaan.

Fred Treffers 12-04-2019

Vandaag een stoomstrijkijzer gekocht bij BCC filiaal Muiden, vriendelijk en deskundig geholpen.

Don 12-04-2019

Keurige winkel,tevens personeel wat verstand heeft van zaken!
Ik weet het de volgende keer wel.

Gerard 12-04-2019

Ik heb al 2x mazzel gehad met een outlet koelvriescombi, de laatste voor een buurvrouw in
financiële nood: er is amper iets van de beschadiging te zien. Maar BCC lokt mij vooral door
de teneur van aanvullende verzekering "wij gaan niet moeilijk doen". De korting gaat direct
naar aanvullende verzekering, derhalve. En de bezorgers waren ook tiptop in orde !
Ik mag niet alles zeggen helaas. Het ging gesmeerd vandaag. Verrassend was overigens het
late bestellen (begin van de avond) en toch de volgende ochtend bezorgen. Deze buurvrouw
zat echt verlegen om een goede koelvriescombi; de hare zou kunnen ontploffen, volgens
een deskundige. Bij mij is vooral de tevredenheid ontploft ! Prettige ervaring dus

Flennie 12-04-2019

Goeie service en uitleg van de artikelen. Fijn dat ze in de wijk zitten en bezorging tot nu toe prima.

Harry aalbers 12-04-2019

Fantasie en gemotiveerd personeel.
Zelf ben ik a technisch maar ik bel goed geholpen.
Met van beide kanten veel geduld.
Onder het genot van een bakje koffie.
Niets anders dan veel lof

C. Elhout 12-04-2019

Nespresso apparaat gekocht bij BCC Lisse, ik werd vriendelijk geholpen door een jonge man met verstand van zaken. Wist mij haarfijn het verschil tussen de verschillende machines uit te leggen, waardoor mijn keuze makkelijker werd.

May 12-04-2019

Je word hier altijd goed geholpen,heel klantvriendelijk en behulpzaam .En goede uitleg

I.N. 12-04-2019

Klantvriendelijk, goed advies, snelle levering en een supergoed product. Wij zijn er blij mee!

ACB 12-04-2019

Een winkel waar je zelf niets hoef te weten voor je iets gaat kopen. Alle info word door de medewerker geven. Vergelijken is daardoor zo makkelijk en weten dat je altijd de laagste prijs betaald.