Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van der Burgh 09-04-2019

Afgelopen zaterdag ging onze wasmachine kapot en en die was niet meer te redden. Dus hop naar BCC.nl en daar een nieuwe besteld. En die werd net al afgeleverd echt een top service want het kraantje om hem aantesluiten bleek ook nog eens vast te zitten dus jongens van de bezorgdienst super bedankt

Marco 09-04-2019

Perfect geregeld. Je kan zelf de bezorgdag kiezen en je wordt constant netjes geïnformeerd. Ik had zelf per abuis een foutje gemaakt in mijn email adres, maar via Whatsapp kon ik contact opnemen en werd alles netjes aangepast en beantwoord. Levering op afgesproken dag. Dus ik zou zeggen, ga zo door.

Ivonne 09-04-2019

Duidelijke informatie over het product en makkelijk te vinden review over het product. Snelle levering zonder beschadiging en binnen de afgesproken tijd.

Jackie 09-04-2019

Prima geholpen!
Wij wisten al zo'n beetje wat we wilden hebben, en dat werd gerespecteerd. Er werd ons geen duurder apparaat aangepraat, maar was gewoon eerlijk.

johannes de vries 09-04-2019

het assortiment verraste mij ,het was mooi en goed overzichtelijk je kreeg de tijd om rond te kijken en toen ik mijn keuze had gemaakt werd ik op een vriendelijke en deskundige manier geholpen

vanmorgen werd mijn tv bezorgd en geïnstalleerd en ook door deze mensen werden wij op een leuke manier wegwijs gemaakt .

Gaby 09-04-2019

Wat een fijne winkel! We zijn goed geholpen. De meneer kon al onze vragen goed beantwoorden. Daarnaast was er een verkoper van Essent aanwezig, waar onze verkoper ons op wees, maar hij was gelukkig niet opdringerig. Dat is een aantal andere winkels wel zo. We hebben zelf na onze aankoop ook even hun steekwagen mogen gebruiken om onze nieuwe tv op te kunnen vervoeren. Goede service!

Robert 09-04-2019

Alles perfect uitgevoerd.
Droger is op zolder geplaatst en daarna goed aangesloten.
Heb totaal geen klachten over BCC of bezorging
Ook laagste prijs kreeg ik daar zonder problemen

Rene 08-04-2019

Op 25-3-19 een AEG koelvries comi online besteld (voor 22u) en op internet site stond dat deze op voorraad was. bevestigingsmail levering zou op 26-3 zijn. Geen mail en/of SMS gekregen dus op 27-3 gebeld met de klantenservice, mevrouw Marle vond het nodig om met alles te lachen,vooral toen bleek dat de betaling binnen was en er geen bestelling door was gekomen in hun systeem. Geen probleem een dag later zou de koelvries combi geleverd worden, jammer maar weer een dag verlof voor niks genomen. Geen koelvries combi. Wederom gebeld, de bestelde AEG bleek een levertijd te hebben van 15 dagen, maar onze bestelling was nog steeds niet zichtbaar in hun systeem. Nadat rechtgetrokken was zou ik achter genoemde periode de koelkast krijgen. Hiermee ging ik uiteraard niet akkoord. Mijn voorstel om hem in dichtstbijzijnde BBC winkel op te halen ging wel. Alleen moest ik de koelkast ter plekke afrekenen en dan max 15 dagen later zou ik mijn gestorte geld terug ontvangen. Dus geen optie voor mij. uiteindelijk overeen gekomen dat er een ander model geleverd zou worden en BBC het prijsverschil van €20 op zich zou nemen. Prima krijg ik dan morgen (inmiddels vrijdag 29-3)een koelkast....uh nee... de bezorgdiensten zitten vol.
Dus vandaag besteld een week later in huis ( 1-4) Helaas geen 1 april grap.
De levering zou in huis zijn, maar de heren bezorgers waren van mening dat de ingepakte koelvries combi niet door een normale deur heen paste en uitpakken gingen ze niet doen. Dus werd het pakket buiten gedropt. Nadat ik de koelkast buiten open maakte zag ik tot mijn ontsteltenis dat er ook nog 2 deuken in zaten
Of ik BCC (on line) aanbeveel?...……. nog niet aan mijn ergste vijand en de 3 die ik eraan geeft komt alleen door de laatste medewerkster van de klantenservice anders was het een 1 geweest

Mucahit 08-04-2019

Wasmachine gekocht bij BCC Deventer. Vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerker. Bezorgtijd zou twee weken zijn, echter na 2 dagen kreeg ik al bericht dat het binnen was. Netjes bezorgd en oude wasmachine afgehaald. Helemaal tevreden met de service.

Robert 08-04-2019

Ging naar de winkel nav een aanbieding. In de winkel bleek de vaatwasser niet alleen 90,- goedkoper, maar ook nog eens inclusief inbouw. De verkoper hielp me keurig met het vaststellen vd technische gegevens en in no time kon hij worden bezorgd. Ook dit ging clockwork, vlotte bediening en binnen half uurtje nieuwe vaatwasser. De monteurs uiteraard kleine fooi gegeven en ik gewoon blij met mijn aankoop. Yes, volgende keer weer BCC!

Harry Brouwer 08-04-2019

Bij binnenkomst werd mij gelijk gevraagd of ik geholpen wilde worden. Nu had ik alleen een lampje nodig voor de magnetron, die was niet voorradig en moest worden besteld hetgeen direct gebeurde. Binnen 24 uur zou het lampje worden geleverd. Klasse.!

Wim 08-04-2019

IK heb de winkel bezocht voor de aankoop van een nieuwe airfryer. Ik werd onmiddellijk en uiterst correct te woord gestaan en geholpen. Er werd zelf aangeboden om het apparaat neer mijn auto te brengen. Dat heb ik maar af geslagen.
We komen vaker in deze winkel, de service is altijd top. Of je nu via de website iets besteld en in de winkel gaat afhalen, of je direct naar de winkel gaat. Er is altijd tijd voor je. Ook het advies dat wordt verstrekt is altijd correct en wordt geduldig verstrekt. Wij zullen nog vaak in deze winkel aanwezig zijn.

Paul 08-04-2019

Goeie snelle service. Afspraken goed nagekomen. Top bediening. Zelfs een apparaat dat niet meer voorradig was nog aan actie condities gekregen.

Ben de Ruijter 08-04-2019

BCC in Doemere is een fijne winkel. Na de herinrichting is de winkel overzichtelijker geworden en er is voldoende kundig personeel. Weet een medewerker iets niet dan is er binnen enkele minuten een expert aanwezig die goed en vriendelijk helpt.

Michel 08-04-2019

Prima winkel en zeer deskundig personeel. Je krijgt er altijd een goed advies.

Susan 08-04-2019

Mooie ruime overzichtelijke winkel. Correcte behandeling en uitleg. Ik beveel hem zeker bij andere aan en zal mijn volgende aankoop weer bij BCC doen.

Leuven 08-04-2019

Goed ontvangen door de verkoper. Deze dacht goed met ons mee en kwam met eventuele oplossingen. Ook dacht hij mee welk product het beste bij onze situatie paste, deze hebben we dan ook aangeschaft. Zeer blij met alle hulp en service.

Fleur 08-04-2019

Ruim en overzichtelijk.
Zeer klantvriendelijk.
Een goede uitleg over het gewenste product.

Suze de Lang 08-04-2019

Handige plek, voor mij dichtbij huis, goed bereikbaar. Niet te druk, kon gerust rondkijken maar werd bij binnenkomst wel opgemerkt en gegroet toen de verkoper langs mij liep terwijl ik rond aan het kijken was. Fijn om de kans te krijgen om eerst zelf te kijken en vervolgens een vraag te stellen (zodat je je niet opgejaagd voelt om direct iets te kopen). Leuke verkoper met een beetje humor maar ook serieus advies. Erg tevreden met hoe ik ben geholpen dus!

Marnix Barg 08-04-2019

Waarom een negen voor BCC, dat heeft voornamelijk te maken met de rustige site duidelijk en overzichtelijk ook in de winkels vind ik dat prettig, dat in vergelijk met een media markt waar alles naar je toe schreeuwt en dat wil niet zeggen dat het dan ook goedkoper is.

Miriam Verda 08-04-2019

Ik kocht mijn nieuwe Whirlpool wasmachine met korting vanwege wat cosmetische schade-dingetjes....Ik kocht m binnen 5 minuten via mijn mobiele telefoon wat supergemakkelijk ging ! De levering was al net zo snel en perfect contact dmv sms en mail :), ze kwamen precies op de goede tijd en 2 aardige jongemannen hebben m razendsnel geplaatst !, de oude ook mee terugggenomen, kortom perfectoooo :) Ook deden ze een ''proefdraai'' met de machine die 20 min. duurde.., daarna al gewassen , het lijkt een perfecte machine ! ( ook het telefonische contact ging snel, zonder lange wachttijden... omdat ik nog een vraagje had vòòr de plaatsing !)

Martin 08-04-2019

Vrijdag een monitor besteld met het idee deze zaterdag binnen te hebben. Na de aankoop kreeg ik ook de bevestiging dat deze zaterdag geleverd zou worden. Zaterdagochtend echter een sms dat de monitor pas maandag zou komen. Na heen en weer gechat met BCC en DHL geven ze elkaar de schuld. DHL blijft echter volhouden dat BCC dit via het zakelijke netwerk heeft aangeleverd en geen zaterdag levering heeft aangegeven. Hoe dan ook, geen monitor dit weekend in huis. Ik moest dus maandag vrij nemen.
Slecht geregeld en ik heb ook niet het idee gehad dat BCC erg wilde meedenken om het probleem op te lossen.

Eric Lucke 08-04-2019

Vriendelijk en kundig advies bij aankoop Samsung flatTV en Magnetron. In advies werden ook andere alternatieve producten aangeboden om te bekijken, zodat goede keuzes gemaakt konden worden

Samira 08-04-2019

De eerste keer dat ik iets heb besteld bij BCC en gelijk een goede ervaring mee gelukkig. Je wordt constant op de hoogte gebracht van de stand van zaken door emails en smsjes. De bezorging verliep ook snel en vlotjes. De prijs en kwaliteitsverhouding is ook mooi meegenomen!

van de wijdeven 08-04-2019

we werden netjes geholpen en ontvangen, metten een kopje koffie! en de service van deze winkel is ook goed.

Dineke 08-04-2019

Fijne winkel op een voor mij goed bereikbare locatie. Ik werd direct aangesproken toen ik bij de Nespresso apparaten stond te kijken en werd goed geholpen. Helemaal volgens het boekje dus!

Jo Borst 08-04-2019

Zeer vriendelijk hoe we zijn geholpen afgelopen weekend. Koelkast was stuk en met verjaardag op zondag is dat niet fijn. Heel vroeg op zaterdagochtend werd al de nieuwe afgeleverd door een heel vriendelijke bezorger. Zeer tevreden over de service van dit bedrijf

Ary 08-04-2019

Zeer prettige winkel en personeel kreeg goede uitleg van de gekochte artikelen en Ja ga hier zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Marry 08-04-2019

Uitstekend geholpen in de winkel, de medewerker keek uit zichzelf of er op beslist.nl een lagere prijs stond, wat idd het geval was. Zonder probleem de lagere prijs gekregen. Thuisbezorging ook uitstekend, goede installatie door ervaren en vriendelijke mensen. Enige puntje: tijd van bezorging wordt ‘s-nachts om 3.00 gemaild en 7.00 appje, zou fijn zijn als dat de avond ervoor 23.00 kon bv.

Rumanes 08-04-2019

Ik ben naar winkel in Hengelo gegaan omdat ik een wasdroger wilde kopen, geen idee welk soort droger. In de winkel direct aangesproken door een medewerker en verder geholpen door een collega welke me verder kon helpen.
Erg klantvriendelijk en kundige medewerkers.

Jaap 08-04-2019

Heerlijke winkel in Beverwijk. Genoeg parkeerplaatsen. Grote ruim opgezette winkel met zeer vriendelijk personeel.

zuidema 07-04-2019

BCC is een fijne winkel. Voor vragen kan je terecht bij de klantenservice, ze helpen op een juiste en gepaste manier tot je een keuze kan maken voor een product dat volledig aan je wensen voldoet.
Website is overzichtelijk. Duidelijke uitleg van de producten.
Snelle afhandeling en levering.

VdeVries 07-04-2019

BCC Zeist biedt de voordelen van een online -shop (goede prijs) in combinatie met service in eigen dorp. Attente en deskundige adviezen, goede keuze uit verschillende modellen. Mijn keuze viel op een laptop, die de komende jaren qua snelheid en capaciteit goed mee kan.

Jolanda 07-04-2019

Duidelijke website makkelijk zoeken en vergelijken.
Snelle levering, netjes op tijd aangegeven wanneer levering zou plaatsvinden per mail en sms
Keurig op die dag geleverd volgens planning, vooraf gebeld. Perfect!

Kaatje 07-04-2019

Mijn moeder had een nieuwe tv nodig. Zijn beland bij de BCC the Wall. Daar heel prettig geholpen door Rick Timmers. In de winkel is ruim decrijd genomen voor advies. Volgende week wordt de tv geleverd en geïnstalleerd. Gaat vast ook allemaal goed verlopen. Bedankt.

Kevin 07-04-2019

Goed en snel geholpen! Er wordt met je meegedacht met wat de mogelijkheden zijn en vervolgens worden er verschillende opties aangeboden die binnen de zoekopdracht passen. Super handig! Ik kom zeker weer terug.

Martin 07-04-2019

Heel goed geholpen door Dennis veel en goede uitleg gehad. Vriendelijke verkoper.

Vinkos 07-04-2019

Nette winkel, degene die we spraken was vriendelijk en beleeft en ze hadden precies wat wij zochten.

Van Veen 07-04-2019

Kennis van zaken. Deskundig advies. Vriendelijk en geduldig personeel. Denken mee met de klant en geven vervolgens een passend advies.

Ouwehand 07-04-2019

Mijn keuze voor bcc is dat deze winkel tog egt wel de grootste asortiment heeft bij ons in spijkenisse en dat de hulp daar tog altijd wel goed is en niet van die opdringende verkoopers die alleen maar wat willen aansmeren top gewoon

Jan 07-04-2019

Koelkast gekocht. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Snel en keurig op tijd bezorgd op onze camping in Burgh-Haamstede.

Iris 07-04-2019

Goed geholpen, goede uitleg over de stofzuiger die we gekocht hebben! Eenmaal thuis uitgeprobeerd een superding!

Lena 07-04-2019

Vriendelijk personeel die de tijd nemen om alles goed uit te leggen,
Omdat dit filiaal in een winkelcentrum ligt zou je bij wat grotere aankopen (bijv. een beeldscherm) denken dat het niet praktisch is om naar dit filiaal te gaan maar het personeel is zo vriendelijk om mee te lopen en je aankoop netjes en veilig in de auto te plaatsen. Ik ben heel te vrede met de aankoop en met BCC Leidschendam (winkelcentrum Leidschenhage)

Femke den Hollander 07-04-2019

De verkoper was bereid om mee te denken en gaf een goede uitleg. Hij dacht mee in mogelijkheden en in oplossingen.

Cok 07-04-2019

Geen last van opdringetige verkopers gehad en het koffiezetapparaat was op voorraad leverbaar

Nienke Havermans 07-04-2019

Hele goede service, bedankt! We werden goed geholpen, kregen eerlijk advies en hebben een mooie TV gekocht voor een goede prijs.

Harry 07-04-2019

Bij BCC wordt je netjes behandeld, de Service is goed, en de prijzen niet duurder als bij een ander, is dat wel zo dan passen zij de prijs aan.

Chris 07-04-2019

Vrijdag Avond wasmachine defect gegaan om 22:00 besteld en zaterdag om 12:30 alweer een nieuwe was aan het draaien zonder de deur uitgeweest te zijn.
Heerlijke service van de BCC.

In de ochtend om 7 uur al een SMS met de tijd wanneer de jongens langs komen, zo weet je goed hoe laat je thuis moet zijn.
Half uurtje van te voren word je gebeld dat ze er zo zijn.

Bestel er zo weer.

Patricia 07-04-2019

Wij hadden een printer nodig voor onze dochter. Erg goed en bruikbaar advies gekregen van de verkoper. Fijn als werknemer goede productenkennis heeft. Netjes overgedragen aan de kassa medewerkster waar wij werden gewezen op de Essent actie. Wij zijn overgestapt en zeer tevreden over de winkel en personeel. Wij komen binnenkort terug om onze nieuwe tv te kopen in jullie vestiging

Bert 07-04-2019

Groot assortiment, dus veel keuze. Deskundige en vooral nuttige en praktische informatie over aan te schaffen artikel. Personeel is behulpzaam maar niet opdringerig. Daarom valt de keuze steeds op deze vestiging van BCC.