Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dragicia 12-04-2019

Ik vind de site zeer gebruiksvriendelijk. Daar besteld omdat via Bol.com het lastig was om mijn oude droger mee te laten nemen.

Mieke 12-04-2019

Ik werd vlot en deskundig geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel. Het artikel was niet op voorraad, maar kon besteld worden en was binnen 2 dagen in de winkel op te halen.

J.Bosch 12-04-2019

Mooie winkel, grote sortering en kundig personeel.
Makkelijk, dat je hier VVVbonnen kunt besteden.

Ewald 12-04-2019

Ben bij de abbee shopping mail geweest waar BCC ook zit en heb vrij snel de juiste koelkast voor me huis gevonden aangezien ik qua breedte van de nis waar die komt een smaller model moest hebben.
Vrij snel alles kunnen regelen en uiteindelijk paar dagen later volgens afspraak en op tijd geleverd.
Netjes naar boven gebracht en ben dik tevreden.

John 12-04-2019

je word er keurig geholpen en krijg een eerlijk advies tevens is het personeel goed opgeleid qua product informatie

mooie prijsjes en goede service, 'what else'! 12-04-2019

personeel is duidelijk en eerlijk.
Als ze er geen kennis van hennen, roepen ze iemand erbij. Service is correct en geen gezeur over kleine letters.

Monique Krajenbrink 12-04-2019

Zeer goede service en gaan mee met de prijzen van andere winkels. Top geholpen!

Arie 12-04-2019

We wonen in Veenendaal en daar was ons artikel niet op voorraad, naar Hengelo laten bellen en in Hengelo zelf opgehaald.
Zo ook het tweede artikel in Hengelo gekocht omdat het in Veenendaal niet op voorraad was.
Zowel in Veenendaal als in Hengelo deskundig en vriendelijk geholpen.

rwbiesbroek 12-04-2019

Goede uitleg en vergelijkingsmogelijkheden op de website. snelle levering. Bij BCC was het aangekochte artikel het goedkoopst.

Klaas 12-04-2019

Goede informatie over verschillende keuzes in TV, XXX wist waar hij het overhad en deed zijn uiterste best om de laagste prijs op de offerte te zetten. Ook de spullen werden naar de auto gebracht, goede service.

Michel 12-04-2019

aardige mensen in de winkel, ik koop er bijna alles wat ik nodig heb als er iets niet goed is of kapot is word dat ook altijd netjes opgelost

Willy 12-04-2019

Dit is een 1e klas winkel, waar ik altijd kom als ik iets nodig heb, of gewoon ff rondt neuzen.
Je wordt door goed en bekwaam personeel geholpen met veel geduld!
Ik kijk graag wát ik koop,en heb een ruime keus van wat ik hebben wil..ook de service is gewoon Top!
Nee ik zou niet anders willen hoor,,en hoop dat hij er nog héél lang zal zitten, het is de enigste winkel in Hilversum waar je terecht kan voor je aankopen, en goede adviezen!
Ik zou zeggen,,,,tot de volgende keer máár weer BCC en ga zo door!

Brenda 11-04-2019

Een overzichtelijke zaak, niet te vol en teveel lawaai.
Klantvriendelijk.
Gezellig en deskundig personeel.

delo 11-04-2019

goede kwaliteit. prima service binnen 24 uur was mijn had ik mij bestelen .klant vriendelijk

Mariet 11-04-2019

Vaker in deze winkel geweest en steeds goed geholpen . Personeel is vriendelijk en neemt de tijd , ook als het druk is . Dat betekent wel dat het dan iets langer duurt voor je geholpen wordt , maar dat vind ik niet zo erg .

j rus 11-04-2019

gezellige winkel leuke mensen ze nemende tijd voor je en de adviezen zijn goed ik kom er graag koop ook de meesten apparatuur hier en niet bij de mediamarkt

Nathalie 11-04-2019

Ik was in de winkel in Oss. Mooie winkel met ruim assortiment en ik werd goed geholpen.

Afp67 11-04-2019

Bij bcc in Alkmaar word je super fijn geholpen ze bode me zelfs een kop koffie aan

son en breugel 11-04-2019

Prettig geholpen door vriendelijk personeel, prijs kwaliteit , nette overzichtelijke winkel

Belinda 11-04-2019

Snelle afhandeling vanaf inmeten tot aflevering en plaatsen. Top gedaan en geregeld!

channel1 11-04-2019

Prettige ontvangst, wij zijn goed en vakkundig geholpen door behulpzaam personeel.

Minka 11-04-2019

Het product wat ik zocht was bij BCC het goedkoopst. En onze droger is vandaag afgeleverd. Fijne communicatie over de bezorging, en dat vond ik heel belangrijk

Qua service echt een aanrader!

Cees de Koning 11-04-2019

Nou wij hebben de pech gehad dat onze nieuw desktop binnen 4 weken kapot ging .
Hebben ruim 4 weken moeten wachten en tot kregen wij ons geld terug .
Ze hebben ons op de hoogte gehouden .
Sinds nu weer een nieuwe en daarbij goed geholpen .

Jules 11-04-2019

Super blij met mijn aankoop! Ben heel goed geholpen in de winkel, de medewerkers waren super vriendelijk en namen alle tijd voor mij. Super fijn!

Dave 11-04-2019

Goed geholpen wij hadden nog een vraag over onze wasmachine
Er naar te gelopen en bij dezelfde machine even uitgelegd netjes
Gedaan door de verkoper

Anton Spoormakers 11-04-2019

Problemen met het verwisselen van mijn cartridges van mijn HP-printer. Deze is reeds 4 jaar in mijn bezit en gekocht bij BCC. Bleek ik een echte digibeet te zijn. Kreeg het niet voor elkaar. Op naar BCC-Zoeterwoude. Daar had ik hem gekocht. Verkoper daar gaf zonder problemen uitleg over hoe de cartridge te vervangen en weer een digibeet minder!! Geweldig gedaan. Prima service. Kom zeker bij een volgende aankoop terug!! Toppie!!

Gerard 11-04-2019

Plezierige, klantvriendelijke bediening door ter zake deskundige medewerker.

ACB 11-04-2019

Na veel zoeken op het internet voor de aankoop van een laptop, heb ik eerst gechat met een medewerker van BCC. Hij gaf me het emailadres van de winkel in Spijkenisse. Al binnen een paar minuten kreeg ik antwoord. We hebben het gesprek telefonisch voort gezet en een afspraak gemaakt om in de winkel naar de laptops te komen kijken die waarschijnlijk aan mijn eisen zouden voldoen. De keus was niet zo moeilijk meer en we hebben nog even de voors en tegens besproken van de uitgezochte modellen. Dan ga je de order plaatsen en komen er nog wat extra dingen aan bod, waar ik niet aangedacht had, maar wel heel graag erbij wilde hebben. Zoals de service plus polis. Echt een aanrader om langer met je laptop te doen en zekerheid hebben, dat hij jaren meegaat. De verkoper weet goed waar hij het over heeft en helpt echt naar wat de klant aangeeft. Prima gedaan weer van BCC.

Peet, Schiedam 11-04-2019

Mooie overzichtelijke winkel, vol op keus, verkoper drong niets op, gaf goed advies, keus was snel gemaakt.

AnnaBella 11-04-2019

De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ook als je niet meteen tot aankoop overgaat.

Kees Gouweleeuw 11-04-2019

Bijzonder goed geholpen door zeer vriendelijk en deskundig personeel. We zijn echt zeer tevreden over deze winkei.

jaap 11-04-2019

geduldig en prettig geholpen ondanks dat het om een klein DAB RADIOOTJE ging

Claud 11-04-2019

We werden goed geholpen en toen t niet voorradig was zorgde hij dat het de volgende dag bij ons geleverd werd

edwieanders 11-04-2019

Ik had een aanbieding gezien van een hoofdtelefoon, deze wilde ik bestellen maar dacht dat komt morgen wel. De dag erna, geen aanbieding meer, balen als een stekker. Toch maar even gebeld naar BCC en de situatie uitgelegd, wat denk je: ik krijg gewoon voor de prijs van de aanbieding de hoofdtelefoon opgestuurd. Dat vind ik nou echt tof!!

Martha Babel 11-04-2019

Vriendelijke en behulpzame medewerkster , ze heeft ons goed geholpen bij de keuze bepaling

patricia enting 11-04-2019

super service besteld en de volgende dag al binnen ! Zou zo weer bestellen !

Th. Boudewijns 11-04-2019

Ik koop al vele jaren bij BCC omdat er deskundige medewerkers rondlopen die alle tijd voor je hebben, maar natuurlijk ook omdat hun producten gegarandeerd de laagste prijs hebben.
Kun je waar maken dat een product ergens anders goedkoper is dan krijg je meteen het verschil terug. Dus kijk vooraf even op Internet voor je een aankoop doet.

Karolien Swaans 11-04-2019

Ik bestelde online een koelvriescombinatie. Na een nette en snelle bezorging bleek de koelvriescombinatie helaas defect te zijn. Ik belde de klantenservice en zij waren uiterst behulpzaam. Ik kreeg de volgende dag een nieuwe geleverd en kreeg er gratis plaatsing bij. De nieuwe koelvriescombinatie is een ander merk en iets meer inhoud maar kreeg hem voor hetzelfde bedrag als de koelvriescombinatie die ik oorspronkelijk uitgekozen had. Top service dus!!

W. Hirs 11-04-2019

twintigjaaroude AEG-inductiekookplaat in een half uur door BCC deskundig en gratis vervangen door een nieuwe zonder montagekosten

Mich 11-04-2019

Goede dag, BCC is een leuke winkel waar ik al heel lang klant ben en eerlijk gezegd heb ik nooit een probleem ondervonden zowel bij de artikelen als bij de personeel.De artikelen zijn altijd van goede kwaliteit en de personeel is altijd leuk en vriendelijk. Ben heel blij dat ik dankzij de internet een review kan schrijven. Ik vertrouw BCC en heb heel veel huis artikelen van BCC in mijn huis. Nu heb ik een heel mooi en goede ijskast van Bosch aangeschaft voor een heel mooi prijsje. Het is een outlet met een paar deukjes en heb een leuke korting voor gekregen. Zo veel is het niet beschadigd maar toch een heel goede korting gekregen. Het deukje die in de deur zit en aan de zijkant is bijna niet te zien alleen als je goed kijkt, het zou zo gewoon voor de hele bedrag verkocht kunnen worden. En dat is ook zoiets van BCC ze denken ook aan de consumenten die het niet zo breed hebben en toch kwaliteit artikelen willen .Ik hoop dat BCC voor altijd blijft bestaan. Winkels als mediamarkt zijn alleen op winst uit,en geloof mij maar mijn neef heeft daar gewerkt dús ik weet waar ik over praat. Maar een winkel als BCC gaan meer voor de klant dr klant is daar nog steeds de koning en zo hoort het te zijn.Met vriendelijke groeten Naipal

John 11-04-2019

Personeel is vriendelijk maar niet echt behulpzaam . Jammer dat ze vooral focussen op verkoop ipv dat mij helpen met het maken van een goede keuze . Ik heb nu een vaatwasser zonder resttijd indicator . Jammer

johan 11-04-2019

snelle service en levering...perfect beter kan niet ! dus vandaag nog op naar BCC !

Jos 11-04-2019

Goede prijzen voor goede kwaliteit
Hulpzaam personeel
Goede service
Wat wil je nog meer?

Nel 11-04-2019

Je wordt er altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper heeft heel goed zijn best gedaan om ons tevreden te stellen.

J. van Mil 11-04-2019

De service is het allerbelangrijkste. Medewerker nam alle tijd om met je mee te denken.
Was ook bereid om online naar de goedkoopste winkel te zoeken en eventueel de prijs aan te passen.

Willem van Oosten 11-04-2019

Bij binnenkomst van de zaak op een vriendelijke manier aangesproken door medewerker die vroeg wat de reden was van ons bezoek. Reden was aankoop een telefoonset voor thuis met een basisset en twee handsets. Hij heeft ons de juiste installatie aanbevolen die wij tot tevredenheid in gebruik hebben genomen.

Art 11-04-2019

We zijn geholpen door zeer klantvriendelijke en deskundige BCC medewerkers en zo waren we er snel uit wat we gingen kopen.

L.Lanfermeijer 11-04-2019

Gekozen voor BCC omdat 1 van de weinige webshops waren die de bewuste föhn verkochten. S'avonds besteld en volgende dag keurig verpakt geleverd. Goed product in verhouding tot de prijs.

Debbie 11-04-2019

Goed en onpartijdig advies gekregen voor de aankoop van een nieuw surround systeem. Absoluut geen dduk om meteen te beslissen en dit hebben we ook niet meteen gedaan. De verkoper had hier alle begrip voor en adviseerde zelfs om nu niet meteen te kiezen. Nu we het systeem in huis hebben zijn we er super blij mee!

R.A.Kraay 11-04-2019

Snelle levering en een goede service voor een redelijke prijs!
En je kan er gratis en ruim parkeren!