Aankoop product 17-04-2019

Vriendelijke ontvangst in de winkel en er dient zich een behulpzaam verkoopmedewerker. Deze geeft vakkundige uitleg van beoogd product en gaat na of het uitgekozen product in voorraad is en dat is het. Afwikkeling incl. garantie bepalingen ontvangen.

monique wirken 17-04-2019

Het voordeel van BCC is dat je snel en persoonlijk geholpen wordt door vakkundige mensen.

van der heijden 17-04-2019

je wordt er goed geholpen
je kan er je vragen kwijt en je krijgd er antwoordt op

Ryan 17-04-2019

Altijd uitstekende hulp en ze weten wat ze verkopen. product kennis,service,vriendelijkheid
nemen de tijd voor je en zijn niet opdringerig

S. Hermsen 17-04-2019

Ik kom graag bij BCC Arnhem, het is een fijne winkel, met vriendelijk deskundig personeel. Ze nemen de tijd voor je. Ook bij problemen zoeken ze de juiste oplossing

Cindy 17-04-2019

bcc is een hele fijne winkel, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook dit keer weer goed geholpen. Zonder extra kosten wordt het thuis afgeleverd en op een dag dat het mij uitkomt! heel fijn

Casper 17-04-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor deze winkel gekozen vanwege de installatie service. Product is naar behoren aangesloten en de service kwam op de afgesproken tijd en locatie aan. Alles ging heel soepel.

Fonzy 17-04-2019

Hele mooie winkel, goed bereikbaar en gratis parkeren. Personeel is behulpzaam en heeft verstand van zaken. Prijs is echt heel gunstig !!

J.L. 17-04-2019

Goede site waar je heel makkelijk het product wat je zoekt kan vinden. Het bestellen gaat heel eenvoudig. De aflevering super netjes. Het product heel goed en netjes werkt goed.

Juan 17-04-2019

Dit is de 2de keer dat ik bij BCC iets groots koop. Uitstekende service, leuke monteurs, professional, positief.

Ghandi 17-04-2019

Probleem goed aangepakt en opgelost . Ook keurig volgens afspraak gehandeld

Ton Kitzen 17-04-2019

Ijskast snel en vakkundig geplaatst
Snelle en duidelijke communicatie via mail en berchten

Insight 17-04-2019

Super service! Binnen 10 minuten hebben twee vriendelijke mannen mijn droger van de wasmachine afgetild , oude machine eruit., nieuwe op zn plek droger erop gezet en alles aangesloten. Eerste wasje draait al.

b van der Meer 17-04-2019

We zijn goed geholpen alles ging perfect. inderdaad de ene dag bestellen de andere dag thuis bezorgd

A claessens 17-04-2019

Wij vinden het personeel in Helmond super vriendelijk. Wij hadden een qled 55 inch gekocht en ik kon er niet naar kijken werd er super misselijk van door mijn evenwichtstoornis, wij mochten de tv zo omruilen voor een andere en ze hebben mij super geholpen met een goede tv voor mij uit te zoeken. Ik ben echt blij met mijn nieuwe tv nu.

Tina Frankenhuis 17-04-2019

Zeer vriendelijke medewerkers en weten waar ze over praten. Ruim assortiment. Super service

bart 17-04-2019

Prima webshop met eigen winkels waar je info kunt krijgen , je pakket kunt ophalen en evt retourneren.
prijzen zijn concurrerend genoeg

Familie van der Werff 17-04-2019

Na wat vergelijk op internet vonden wij een prima (2e) koelkastje bij de BCC. De site was duidelijk, de afhandeling online idem. Fijn was dat we direct informatie ontvingen over de bezorging. De dag van bezorging kregen we een mail en sms met tijdstip. En 8 min. voor aankomst belden de heren, netjes met preciese aankomsttijd. De bezorging ging netjes, vlot en vriendelijk. Produkt naar verwachting, service top en prijs het gunstigst.
Dikke duim voor de BCC.

Gerard 17-04-2019

Mooi en overzichtelijke winkel en bovendien goede en zeker vriendelijke service.

Annemieke 17-04-2019

BCC in Oss is altijd een prettige winkel waar ik goed wordt geholpen. De medewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk.

Boek 17-04-2019

Dinsdag 21:50 besteld, woensdag 08:30 in huis.
Eerst vooraf in de winkel geweest bij BCC, daarna product thuis besteld.
Omdat het een koelkast is deze niet uit de winkel meegenomen, past niet in de auto.
Prima geholpen in de winkel.

Marlies 17-04-2019

Goede service in zowel de winkel als bij aflevering van mijn wasmachine.
Goede uitleg en erg vriendelijk personeel

w. de boo 17-04-2019

Ik kom regelmatig bij BCC Vlaardingen en ik heb de meest vriendelijke service gekregen. Nooit was iets teveel. Kon altijd met mijn vragen terecht en ik had er veel want ik ben helemaal niet technisch! Zodra ik iets nodig heb, vraag ik mij eerst af of BCC Vlaardingen mijn gewenste artikel heeft. Beveel dit filiaal aan; ontzettend aardig personeel!

de Ruijter 17-04-2019

We zijn heel erg goed en vriendelijk geholpen. Er werd goed maar onze wensen geluisterd.

Wim 16-04-2019

Als eerste heb ik BCC gekozen omdat de winkel dichtbij is. Daarnaast garanderen ze de laagste prijs. Je wordt er altijd fijn geholpen. Ik was opzoek naar een apparaat van Sonos, de medewerker heeft mij zeer deskundig van advies gediend. Ik ben blij met mijn nieuwe geluidssysteem. Ik zal een volgende keer zeker weer deze winkel bezoeken.

Hermans 16-04-2019

Al meerdere artikelen bij BCC gekocht. Steeds keurig geholpen. Deze week stofzuiger gekocht die bij een andere zaak in de aanbieding was, dankzij de laagste prijsgarantie ook deze korting gekregen. Was geen probleem.

Vriendelijk 16-04-2019

Vriendelijke en behulpzame verkoper, die ook eerlijk aangaf wat hij eventueel niet wist en even navraag bij collega deed

NAUTILUS 16-04-2019

Goed advies, alle tijd genomen, zowel voor mij als mijn partner, gewoon een fijne klant ervaring, mooie prijs voor een goed apparaat is natuurlijk ook heel belangrijk.

André 16-04-2019

eerlijk goed geholpen, zeer vriendelijke monteurs, wat garantie betreft uitstekende ervaring.

Peter 16-04-2019

De artikelen staan goed omschreven met enorm veel keuze en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk en je ziet ook of er voorraad van het artikel is in de desbetreffende winkel

EvH 16-04-2019

Duidelijke website met scherpe prijzen. Bezorging snel en goed verzorgd. Een mooi cadeau voor mijn moeder uitgezocht en op tijd in huis.

J.C.de Jong 16-04-2019

Het is fijn om nog een winkel te hebben waar je zelf uit kan zoeken en advies kan krijgen over een artikel.
Bij BCC heb ik al diverse aankopen gedaan maar, bij elke aankoop wordt mij een energiecontract
aangeprezen, opgedrongen die ik niet wil hebben. Heel irritant.

Krijn Coppoolse 16-04-2019

Deze shop heeft zeer vriendelijk personeel. Personeel is ook zeer behulpzaam, bij het maken van een keuze van een product.

Peter 16-04-2019

Ik ben uiterst tevreden over BCC. Ik heb via de webshop een koelkast gekocht. Deze werd keurig op tijd geleverd op de camping waar ik een stacaravan heb. De bezorgers konden niet met mijn pas het terrein op omdat mijn eigen auto nog bij mijn caravan stond. Was geen enkel probleem en de koelkast werd lopend met een steekwagen over de camping naar mij gebracht. De oude koelkast werd meteen meegenomen. Perfecte service met goede uitleg.

H.v.schijndel 16-04-2019

Behulpzaam personeel en verstand van zaken goeie uitleg en niet opdringerig en vriendelijk 👍en makkelijk parkeren .

Ronald 16-04-2019

Niet verwacht dat de bcc de Samsung tablet s5e als enige nog kon leveren op 13 april toen vrijdag laat nog bestelde en overal uitverkocht was!!! Top bezorging en service ook via de mail

Willem 16-04-2019

De mensen bij BCC zijn heel klantvriendelijk. Vaatwasser gekocht en na een aantal dagen al geleverd en aangesloten. Zeer goede service

M. de Jong 16-04-2019

Fijne service en goede garantievoorwaarden. Dat is de reden waarom ik vaak voor BCC kies.

Hans Wevers 16-04-2019

Fijne winkel in Nijmegen, ben goed geholpen, zal er vaker aankopen gaan doen

Danielle74 16-04-2019

Fijne winkel met goede services.
Staan meteen voor je klaar en overzichtelijk winkel

Shanthi 16-04-2019

Heb mn huis telefoon vrijdag besteld en zou hem de volgende dag binnen hebben. Maar door DHL pas maandag 18.00 uur binnen gekregen. Heb bcc gebeld niemand thuis. Dus was erg teleurgesteld.

Marianne 16-04-2019

Duidelijke webshop, gemakkelijk betalen, snelle levering op de beloofde dag.
Puntje van kritiek: de verpakking. Een blister met twee zeempjes voor een raamwisser was verpakt in een veel te grote doos waarin wel 100 van die blisters hadden gepast. Doos was opgevuld met plastic. Iets slimmer verpakken en de bestelling had wellicht per post kunnen worden verstuurd. En het milieu zou ermee zijn gebaat.

Loes 16-04-2019

Het is voor mij de dicht bijzijnde.ik werd heel prettig geholpen,door een vakkundige dame.en de mannen die mijn wasmachine hebben gebracht waren zeer beleefd en hebben mij goed op weg geholpen grote klasse.

Nel Strumpel 16-04-2019

Klantvriendelijk personeel en goed meegaand met de huidige tijd. Verzorgde winkel. Getraind op antwoorden. Flexibiliteit in onderhandelingen mag nog wel een onderwerp zijn intern. Daar vind ik persoonlijk dat een medewerker niet op beoordeeld mag worden, door strategie kan men de klant behouden etc.

Paulina 16-04-2019

Prima geholpen en geadviseerd. Heel vriendelijk personeel. Geen moeite teveel. Beveel absoluut deze winkel aan vrienden en familie aan. Grote diversiteit aan artikelen.

h.a frieling 16-04-2019

wij hadden een vaatwasser gekocht maar deze gaf problemen met het droog resultaat zonder veel problemen en goede service werd ons een nieuwe aangeboden heel tevreden zijn we met deze afhandeling (GEWELDIG)

h.a frieling 16-04-2019

uitstekend personeel en zeer vriendelijk en deskundig en voor on lekker dichtbij

B. van de Pas 16-04-2019

Goed en vriendelijk geholpen.Zowel bij beoordeling van tv die stuk was als bij levering nieuwe tv

Ellis 16-04-2019

Goeie service... op tijd... duidelijk over de bezorg tijd... vriendelijke jongens!

Tim 16-04-2019

Droger besteld en na het weekend netjes bezorgd. Ook goede communicatie betreft bezorgtijden. De tijd van bezorgen was tussen 2 uren wat ik wel heel prettig vond. Hoefde dus niet de hele dag thuis te blijven.