Deze score is berekend op basis van 14853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 16-04-2019

Als eerste heb ik BCC gekozen omdat de winkel dichtbij is. Daarnaast garanderen ze de laagste prijs. Je wordt er altijd fijn geholpen. Ik was opzoek naar een apparaat van Sonos, de medewerker heeft mij zeer deskundig van advies gediend. Ik ben blij met mijn nieuwe geluidssysteem. Ik zal een volgende keer zeker weer deze winkel bezoeken.

Hermans 16-04-2019

Al meerdere artikelen bij BCC gekocht. Steeds keurig geholpen. Deze week stofzuiger gekocht die bij een andere zaak in de aanbieding was, dankzij de laagste prijsgarantie ook deze korting gekregen. Was geen probleem.

Vriendelijk 16-04-2019

Vriendelijke en behulpzame verkoper, die ook eerlijk aangaf wat hij eventueel niet wist en even navraag bij collega deed

NAUTILUS 16-04-2019

Goed advies, alle tijd genomen, zowel voor mij als mijn partner, gewoon een fijne klant ervaring, mooie prijs voor een goed apparaat is natuurlijk ook heel belangrijk.

André 16-04-2019

eerlijk goed geholpen, zeer vriendelijke monteurs, wat garantie betreft uitstekende ervaring.

Peter 16-04-2019

De artikelen staan goed omschreven met enorm veel keuze en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk en je ziet ook of er voorraad van het artikel is in de desbetreffende winkel

EvH 16-04-2019

Duidelijke website met scherpe prijzen. Bezorging snel en goed verzorgd. Een mooi cadeau voor mijn moeder uitgezocht en op tijd in huis.

J.C.de Jong 16-04-2019

Het is fijn om nog een winkel te hebben waar je zelf uit kan zoeken en advies kan krijgen over een artikel.
Bij BCC heb ik al diverse aankopen gedaan maar, bij elke aankoop wordt mij een energiecontract
aangeprezen, opgedrongen die ik niet wil hebben. Heel irritant.

Krijn Coppoolse 16-04-2019

Deze shop heeft zeer vriendelijk personeel. Personeel is ook zeer behulpzaam, bij het maken van een keuze van een product.

Peter 16-04-2019

Ik ben uiterst tevreden over BCC. Ik heb via de webshop een koelkast gekocht. Deze werd keurig op tijd geleverd op de camping waar ik een stacaravan heb. De bezorgers konden niet met mijn pas het terrein op omdat mijn eigen auto nog bij mijn caravan stond. Was geen enkel probleem en de koelkast werd lopend met een steekwagen over de camping naar mij gebracht. De oude koelkast werd meteen meegenomen. Perfecte service met goede uitleg.

H.v.schijndel 16-04-2019

Behulpzaam personeel en verstand van zaken goeie uitleg en niet opdringerig en vriendelijk 👍en makkelijk parkeren .

Ronald 16-04-2019

Niet verwacht dat de bcc de Samsung tablet s5e als enige nog kon leveren op 13 april toen vrijdag laat nog bestelde en overal uitverkocht was!!! Top bezorging en service ook via de mail

Willem 16-04-2019

De mensen bij BCC zijn heel klantvriendelijk. Vaatwasser gekocht en na een aantal dagen al geleverd en aangesloten. Zeer goede service

M. de Jong 16-04-2019

Fijne service en goede garantievoorwaarden. Dat is de reden waarom ik vaak voor BCC kies.

Hans Wevers 16-04-2019

Fijne winkel in Nijmegen, ben goed geholpen, zal er vaker aankopen gaan doen

Danielle74 16-04-2019

Fijne winkel met goede services.
Staan meteen voor je klaar en overzichtelijk winkel

Shanthi 16-04-2019

Heb mn huis telefoon vrijdag besteld en zou hem de volgende dag binnen hebben. Maar door DHL pas maandag 18.00 uur binnen gekregen. Heb bcc gebeld niemand thuis. Dus was erg teleurgesteld.

Marianne 16-04-2019

Duidelijke webshop, gemakkelijk betalen, snelle levering op de beloofde dag.
Puntje van kritiek: de verpakking. Een blister met twee zeempjes voor een raamwisser was verpakt in een veel te grote doos waarin wel 100 van die blisters hadden gepast. Doos was opgevuld met plastic. Iets slimmer verpakken en de bestelling had wellicht per post kunnen worden verstuurd. En het milieu zou ermee zijn gebaat.

Loes 16-04-2019

Het is voor mij de dicht bijzijnde.ik werd heel prettig geholpen,door een vakkundige dame.en de mannen die mijn wasmachine hebben gebracht waren zeer beleefd en hebben mij goed op weg geholpen grote klasse.

Nel Strumpel 16-04-2019

Klantvriendelijk personeel en goed meegaand met de huidige tijd. Verzorgde winkel. Getraind op antwoorden. Flexibiliteit in onderhandelingen mag nog wel een onderwerp zijn intern. Daar vind ik persoonlijk dat een medewerker niet op beoordeeld mag worden, door strategie kan men de klant behouden etc.

Paulina 16-04-2019

Prima geholpen en geadviseerd. Heel vriendelijk personeel. Geen moeite teveel. Beveel absoluut deze winkel aan vrienden en familie aan. Grote diversiteit aan artikelen.

h.a frieling 16-04-2019

wij hadden een vaatwasser gekocht maar deze gaf problemen met het droog resultaat zonder veel problemen en goede service werd ons een nieuwe aangeboden heel tevreden zijn we met deze afhandeling (GEWELDIG)

h.a frieling 16-04-2019

uitstekend personeel en zeer vriendelijk en deskundig en voor on lekker dichtbij

B. van de Pas 16-04-2019

Goed en vriendelijk geholpen.Zowel bij beoordeling van tv die stuk was als bij levering nieuwe tv

Ellis 16-04-2019

Goeie service... op tijd... duidelijk over de bezorg tijd... vriendelijke jongens!

Tim 16-04-2019

Droger besteld en na het weekend netjes bezorgd. Ook goede communicatie betreft bezorgtijden. De tijd van bezorgen was tussen 2 uren wat ik wel heel prettig vond. Hoefde dus niet de hele dag thuis te blijven.

Mark 16-04-2019

Perfect geholpen bij de keuze van de koffie machine ! Een nette dame die ook de Nespresso voordeel aktie heeft uitgelegd en waar rekening mee te houden bij de keuze van capsules. Een prettig geld uitgave moment.

Alice 16-04-2019

Goede spullen en uitstekende levering. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Ook heel terzake toen de wasmachine niet geplaatst bleek te kunnen worden i.v.m. een trekschakelaar in plaats van stopcontact. Dit om garantie te behouden. Deskundig en snel opgelost.

Piet Sprangers 16-04-2019

Fijne winkel met deskundig personeel, goede uitleg van de producten en weten je te overtuigen van hun kennis en kunde, daarnaast een geweldige service als je toch niet tevreden bent met een gekocht product!

Ellis 16-04-2019

De BCC in Muiden is goed bereikbaar er is gratis parkeren , de winkel ziet er ruim en verzorgt uit en we werden erg vriendelijk en vakbekwaam geholpen .

dinky 16-04-2019

vanaf het begin van de bestelling en de supersnelle afspraak van de plaatsing van de AEG afzuigkap, was het contact en de service zeer goed, prima advies en kundige monteurs, ook een snelle afspraak toen zij nog 1x terug moesten.

Hasrat 16-04-2019

Heel vriendelijk personeel en we werden goed geholpen en ze namen ruim de tijd voor je om goed over je keuze na te denken.
Verder werd de prijs verlaagd omdat ergens anders het apparatuur goedkoper was. Dus super netjessss!

Tessa 16-04-2019

Prima te woord gestaan en goed advies gekregen. De verkoper wist waarover hij sprak.

Stefan, roosendaal 16-04-2019

Wij waren op zoek naar een betaalbare laptop die aan onze eisen moest voldoen. Het waren er niet geel maar toch, Office: voornamelijk excel en word. En foto’s bewerken voor foto boeken. Volledig onvoorbereid de vestiging in Roosendaal binnen gestapt en daar kwam binnen 1 minuut gelijk iemand naar ons toe. Het wensen pakket voorgelegd en binnen 10 minuten de juiste laptop gevonden. Het is een Lenovo 330-15IKBR geworden. Tot op heden werkt de laptop perfect en zoals gezegd in de winkel gaat het opstarten snel en is het een gebruiksvriendelijke laptop. Erg tevreden met de service en de aankoop.

Suraya 16-04-2019

De winkel is in de buurt, personeel is behulpzaam en heeft kennis van de producten

A. Coşkun 16-04-2019

No nonsens, heel netjes en duidelijk.
Keurig nette bezorgers, alles verliep zeer netjes en keurig op tijd, niets op aan te merken.

Filipe Smits 16-04-2019

Ik vind deze winkel goed want ze hebben alles voor een goede prijs en ik bestel er altijd voor elektronica.

Klaas Bosch 16-04-2019

Werden op een deskundige / luisterende wijze geholpen, waardoor precies kregen waar we naar op zoek waren. En daardoor natuurlijk ook gekocht!!

boots 15-04-2019

Makkelijk bereikbaar ,voor de deur GRATIS parkeren ,niet op voorraad wordt het verzonden dag erna al in huis.

San 15-04-2019

Wij zijn voor onze aankoop speciaal naar BCC Barendrecht gereden (30 km. vanaf huisadres) omdat we eerder in deze winkel uitstekend zijn geholpen. Ook deze keer weer vriendelijk en hulpvaardig en kundig van advies voorzien door het personeel!

rene rooke 15-04-2019

top winkel,veel keus,mooie uitstraling ,zeer goed en deskundig advies van aanwezige verkopers!!die je niet hoeft te zoeken,snel geholpen ,scherpe prijzen ,mooi gegroepeerd ,in duidelijke blokken per product ,met veel info al op de prijskaarten,mooie verlichting,warm er is over nagedacht hoe je zo winkel moet vormgeven !!nogmaals top !!

a 15-04-2019

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aankoop van een nieuwe stofzuiger. Ook op onze vraag naar een tafelmodel koelkast hebben we diverse mogelijkheden kunnen zien op de computer.

Willeke 15-04-2019

Fijne, overzichtelijke, winkel. Producten zijn ook te zien zonder verpakking zodat je kunt zien wat je koopt. Je wordt zeer netjes en fijn geholpen met de benodigde uitleg. Een aanrader om hier producten te kopen.

Sandra 15-04-2019

Ik ben in de winkel zelf geweest. De medewerkster heeft mij goed en vriendelijk geholpen. Ik was daar om een stofzuiger te kopen. Ze heeft zelfs wat dozen uit het magazijn gesjouwd om te laten zien wat er allemaal in zat aan eventuele extra onderdelen. Daarnaast heeft ze de doos mee naar beneden genomen en in de auto gezet. Ik heb dus zelf niks hoeven tillen.

Margit 15-04-2019

De informatie van de medewerker in de winkel was goed. Hij lette goed op mijn wensen en keek in computer relevante specificaties na.
Aflevering van de wasmachine thuis ging ook prima. Bezorgers waren vakkundig en vriendelijk. Bezorgtijden werden nagekomen. Nieuwe wasmachine werd goed aangesloten en de oude mee teruggenomen. Alles precies zoals afgesproken.

Michel 15-04-2019

Goed personeel ze zijn aardig het is vele maalen beeter dan die mediamarkt die gasten blijven om je heen lopen bij bcc is het zo beter ze dringen hun eigen niet op dat maakt winkelen stuk beter

Patricia S 15-04-2019

Heel goed geholpen via de chatfunctie. Vaatwasser binnen een paar dagen geleverd en geplaatst.

Rebecca Talman 15-04-2019

Een fijne winkel om online een product te bestellen. Je wordt prima op de hoogte gehouden wanneer het product bezorgd wordt ook wanneer een vertraging optreedt. Product wordt netjes op de plek gezet en aangesloten en getest! Prima service.

Bea de Fuijk 15-04-2019

naar alle omstandigheden van wasmachine kwijt andere kapot geleverd zijn we er toch samen uit gekomen. Top bedrijf . Je hoort wel eens andere verhalen.

damy 15-04-2019

ik was al bekend met bcc al vaker wat gekocht en altijd zeer tevreden zeer vriendelijk en luisteren ook heel goed naar je ik zal zeker weer terug gaan bij mijn volgende aankoop dus ga zo door en tot ziens