José 15-04-2019

Vriendelijk personeel ,helpen je heel goed .
Als je het ergens anders goedkoper ziet krijg je het ook voor die prijs .
Ze hebben wel verstand van wat ze verkopen .

Babs 15-04-2019

Super goed geholpen. Een defect product na meer dan een jaar. Het merk zelf wilde ons niet helpen, maar BCC nam hem terug en regelde direct een nieuwe voor ons. Zelfs het prijsverschil (product is inmiddels duurder geworden) werd gecompenseerd. Verder zeer heldere communicatie en vriendelijke service. Personeel dat echt met ons mee dacht van begin tot eind!

Karel Bonekamp 14-04-2019

Ik ga bij aankoop van witgoed of elektronica altijd eerst naar BCC vanwege de deskundige en vriendelijke medewerkers, goede service en laagste prijs-garantie. De winkel is bovendien zeer overzichtelijk ingedeeld. Meestal slaag ik ook en ben tot nog toe tevreden.

Jamy 14-04-2019

Ik vind persoonlijk dat bcc echt een top winkel is
Ik word altijd heel goed geholpen door goed en vriendelijk personeel
Ik kom er graag voor mijn nieuwe huishoud spullen of als ik een nieuwe beeld of geluids installatie nodig heb
Gewoon een goede winkel met een ruim assortiment en leuke medewerkers

Henk piening 14-04-2019

Hallo, ik ben goed geholpen door de verkoopster,het apparaat werd goed uitgelegd,zodat ik een goede keuze heb kunnen maken.

Minderhpud 14-04-2019

Netjes en snel geholpen bij de aankoop van een tv bij bcc Middelburg. Wij waren niet geïnteresseerd in uitgebreide verkooppraatjes, en dat werd ook gewoon geaccepteerd. Dat zie je niet overal. Erg fijn! Ook over garantie duidelijke communicatie

kees 14-04-2019

net als eerdere aankopen ging het probleemloos. de ene dag besteld en de andere dag geleverd. product voldoet aan de beschrijving, nu nog leren hoe er mee om te gaan. inductie kookt anders dan gas.

Femke 14-04-2019

Het is even duidelijke site en was aangeraden door een vriendin. Duidelijke beschrijving en goede beoordelingen. Erg helpvol. Ook erg snelle bezorging. Ik zou het zeker aanraden

Johanna 14-04-2019

Duidelijke omschrijving van de wasmachine.
Fijn dat ik kon kiezen voor een B keus machine.
Dit scheelde mij flink in de prijs en is verder geen beletsel.
Op tijd bezorgd door 2 zeer vriendelijke medewerkers, snel gemonteerd
en met een duidelijke uitleg. Klasse!

A. Bakker 14-04-2019

Super netjes geholpen en een goed advies gehad ben zeer tevreden. Meer kan ik niet wensen

Wouter 14-04-2019

Wij kozen weer voor BCC voor onze aankoop van een nieuwe televisie, voor de goede service en betrouwbaarheid in vergelijking met de andere concurenten.
snelle levertijd en weer de scherpste prijs.
Uitstekende uitleg en informatie van de verkopers houd ons klant bij BCC.
dus hierbij zijn wij wederom zeer tevreden met BCC

Beeksma. 14-04-2019

Vlotte afhandeling, product was aanwezig, geen lange wachttijden en na behoren geholpen.

Alain 14-04-2019

Iedere keer dat ik een elektronisch apparaat wil aanschaffen, bekijk ik online reviews over de mogelijke opties. Als ik m’n keuze heb gemaakt, of twijfel tussen m’n opties, ga ik naar een fysieke winkel van BCC. Waarom? BCC heeft een ruim assortiment, ieder wat wils. De verkopers nemen de tijd voor je, geven deskundig advies over het product en luisteren naar jouw behoefte. Zo denken ze met je mee en helpen je met de keuze te maken zonder je daarbij het duurdere alternatief proberen te verkopen. Last but not least, BCC biedt de laagste c.q. beste prijs garantie, waardoor ik verzekerd ben van de laagste prijs. Niet onbelangrijk, BCC biedt mij ook de service die ik verwacht, ná aankoop.

Ed Gravee 14-04-2019

BCC had precies waar ik naar op zoek was. Daarnaast heb ik de juiste aanvullende informatie gekregen voor het bewuste product. Als extra service is door de verkoper de mogelijkheid geboden om bij vragen of onduidelijkheden te allen tijde de winkel te bezoeken opdat vragen beantwoord kunnen worden. Het ging hierbij om een fotocamera waarbij de verkoper alle expertise in huis had omdat hij zelf ook fotograaf is.

huib 14-04-2019

Je hoeft niet lang te wachten voordat je geholpen werd. het betreffende artikel was niet in de winkel aanwezig maar werd gelijk besteld en kon ook thuis bezorgd worden zonder extra kosten

Yvonne 14-04-2019

Ik heb voor de shop gekozen omdat ik daar voorheen netjes behandeld werd en ik er netjes geholpen ben. Dat was deze keer net zo. Wat wel jammer was is dat er nauwelijks voorraad in de winkel stond en alles achter gehaald moest worden, maar verder netjes en deskundig geholpen

Eric 14-04-2019

Goede en snelle service, ik merk dat de service enorm omhoog gaat en daarbij prijsgarantie!

R. Mooldijk 14-04-2019

De winkelservice beviel buitengewoon. Eerlijk personeel, drong niets aan en erg vriendelijk. Had van mijn moeder al goede verhalen gehoord over BCC in Hellevoet. Afleveren duurde wat langer, keurig opgelost vanuit de winkel. Fijn dat medewerker die in de winkel heeft geholpen, zelf hierover op belt. Over het afleveren zelf ben ik helaas totaal niet tevreden, binnen 5 minuten werd mijn wasmachine uit de auto gehaald en erg haastig neergezet. Totaal niet waterpas bleek achteraf, want na 10 min begon de machine erg te trillen en heb ik hem uitgezet om hem zelf maar waterpas te zetten. Toen de mannen even later terug kwamen om hun steekwagentje op te halen, vertelde ik dat de machine niet goed stond en er werd mij aangeraden om dan maar contact op te nemen met het kantoor of de winkel? Nogmaals, ik ben zeer tevreden over de winkel zelf maar het afleveren was wel een echte domper.

Guus 14-04-2019

In deze shop een pre order voor een tablet geplaatst op 20 maart. De release datum van de tablet was 12 april. Keurig geleverd op 13 april binnen de in een tevoren ontvangen email aangegeven tijd. Eerder al een mailtje ontvangen dat indien de levertijd te lang duurde de bestelling eventueel geannuleerd kon worden hetgeen ik niet wilde.

John 14-04-2019

Via de webshop BCC.nl een LG TV in de outlet gekocht. Er bleken echter toch wat gebreken en heftige gebruikssporen aanwezig te zijn. TV retour via "Mijn BCC" gemeld en bij vestiging Breda teruggebracht. Daar vriendelijk geholpen en geld retour gekregen. Daar met goed advies gelijk een andere (zelfde merk, iets nieuwer model) uitgezocht (nieuw in doos) voor een paart tientjes extra. Groot, helder maar ook rustig beeld, goed geluid, enzovoorts. Als een tevreden klant de winkel weer verlaten. Nu kijken we thuis heerlijk naar de programma's op TV en Netflix, Ziggo On Demand, etc.

J.H. Spronk 14-04-2019

Het is een winkel waar alles gewoon klopt.
Het personeel is klantvriendelijk en bij alles krijg je een goede uitleg.

Marlies 14-04-2019

We werden erg vriendelijk en goed geholpen. Een nette winkel, kortom prettig om te winkelen.

Diana de Boer 14-04-2019

Men neemt de tijd en geeft goede uitleg over een product. Je voelt je welkom. Er hangt een fijne sfeer.

Petra 14-04-2019

Prima webshop, duidelijke informatie over levering. Snelle levering geheel conform de informatie op de site.

cees 14-04-2019

zoals in advertentie staat is het product dus goed.tijd van levering was op afgesproken dag en netjes afgeleverd.

Maarten K 14-04-2019

Nest Thermostaat gekocht met standaard. Meteen goed geholpen!
BCC heeft de prijs ook aangepast. Een reden om de volgende er weer naar toe te gaan ipv op internet te kopen.
Super!
De installatie was (voor mij) goed te doen... en het werkt nu perfect.

Johan Willems 14-04-2019

Proline wasdroger gekocht. Duidelijke shop, prima aanbod, scherpe prijzen en zeer goede service bij afleveren en plaatsen! Voor herhaling vatbaar!

Jurgen 14-04-2019

Ruime sortering, vriendelijk personeel, veelal de bekende merken en goed bereikbaar

AGDH 14-04-2019

Super geholpen bij BCC te Oostburg, vrolijk, vriendelijk en kundig te woord gestaan.De bezorging gaat in goed overleg en er is genoeg aanbod om een goede keuze te maken.Tevens is de prijs voor iedereen toegankelijk.

Joost 14-04-2019

Goede service, advies op maat en standaard thuisbezorgen. Groot assortissement om uit te kiezen.

Maat 14-04-2019

Zijn zeer vakkundig geholpen bij het kiezen van een laptop. Ze nemen alle tijd voor jou en weten waar ze over praten .vriendelijke verkopers.

Paul van den Broek 13-04-2019

mooie winkel, goed bereikbaar, Tom heeft me netjes en geholpen een eerlijk advies gegeven. Assortiment van Apple kan beter.

Marc 13-04-2019

BCC in muiden is voor mij de dichtstbijzijnde electronica winkel. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Elhorst 13-04-2019

Een BCC met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Berijd om net even dat extra stapje voor je te zetten. Goede kennis van het assortiment en prima nazorg in geval van problemen. Deze winkel is aan te raden voor iedereen die op zoek is naar echte service zoals je dat mag verwachten.

Richard Blommers 13-04-2019

Geweldige, aardige en zeer behulpzame medewerkers bij de vestiging van BCC Breda. Verder oogt de winkel van BCC Breda als zeer netjes en heerst er een goede en professionele coördinatie.
Kortom, ik was al klant, blijf bij BCC Breda klant en zou een ieder deze vestiging zeer zeker aanbevelen.

A.Zwolsman 13-04-2019

Goede en voorkomende ontvangst. Duidelijke uitleg over se door mij aangeschafte
Sonos speaker.

Willem Loenen 13-04-2019

Producten zijn gemakkelijk te vinden, hebben een goede beschrijving en site is super simpel/duidelijk. Betaling verliep makkelijk en het product werd binnen een dag (op zaterdag) geleverd. Helemaal top.

Elly zegerius 13-04-2019

Wij komen al.jaren bij bcc en zijn tevreden over de service in de winkel en na de aankoop. Wij blijven bbc trouw.

WCH 13-04-2019

Prima en rustige voorlichting. Zeggen het ook eerlijk als ze niet alles weten.

Marjan Verschoor 13-04-2019

Klantvriendelijk en heel veel geduld op het moment dat ik niet kon kiezen uit het assortiment fitbits!

Rinus 13-04-2019

Prettige winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruim assortiment en is het niet op voorraad bieden ze gelijk aan om te bestellen. Ook de tijd daarvan is minimaal. Super winkel.

Joost 13-04-2019

Vandaag een nieuwe Samsung TV aangeschaft bij BCC Den Helder. Na het kenbaar maken van mijn specifieke wensen (budget, afmetingen en prestaties), heeft het winkelpersoneel mij zeer professioneel geassisteerd bij het maken van de keuze voor dit toestel. Na een snelle selectie van een aantal toestellen die voldeden aan mijn wensen, heeft het winkelpersoneel beeld- en geluidskwaliteit getoond van de geselecteerde toestellen. Op deze manier kon ik snel een televisie kiezen die aan al mijn wensen voldeed! Bedankt voor de goede service!

richard 13-04-2019

heb een tv via de webshop besteld,ook ontvangen,maar volgens mij mis ik nog een boekje,ik kan niks lezen over die afstandbediening die erbij zit,jammer dit,kost mij veel tijd en uren om het uit te zoeken.

Addibu 13-04-2019

Goede en duidelijke webwinkel die in combinatie met de afhaalservice in een van de winkels uitstekend werkt. Ook over het retourneren van artikelen ben ik zeer tevreden. Al met al een klantvriendelijk ervaring.

PM 13-04-2019

Was op zoek naar een nieuwe 55 inch 4K tv, was er in no-time mede door de goede prijsdeal uit en met goed advies van de verkoper eea bijgekocht (4K HDMI en inslagbeveiliging) prima service, meneer liep netjes mee naar de auto om de tv in de auto te zetten. Al met al prima deal gesloten.

Silke 13-04-2019

Fijne service. Ik ben goed geholpen door de medewerkers, ze namen alle tijd voor mij en gaven een heldere uitleg. Door hen heb ik een goede keuze kunnen maken. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Evert J. Regoord 13-04-2019

Ik ben uitermate tevreden over uw shop in het Alexandrium te Rotterdam. Een zeer deskundige en behulpzame verkoper, die ondanks de drukte mij volledig heeft geïnformeerd over de werking en installatie van de Sony blue ray speler die ik heb gekocht.

Karin 13-04-2019

Prima service en advies. Verkoper kijkt naar wat je wilt en probeert daar zo goed mogelijk een oplossing voor te vinden. In ons geval een laptop, binnen een bepaalde prijsklasse.

Rinus 13-04-2019

Super goede service, vriendelijk personeel, goede afhandeling. Nette zaak, groot assortiment.

Sittard 13-04-2019

Vandaag een qled-tv gekocht bij bcc Sittard. Prima geholpen door Dylano, hij gaf duidelijke informatie over het product. De communicatie was zeer zeker niet dwingend en komt geheel vrijblijvend over, heel fijn. Ik gun jullie die 9 van harte!