Hans Wevers 16-04-2019

Fijne winkel in Nijmegen, ben goed geholpen, zal er vaker aankopen gaan doen

Danielle74 16-04-2019

Fijne winkel met goede services.
Staan meteen voor je klaar en overzichtelijk winkel

Shanthi 16-04-2019

Heb mn huis telefoon vrijdag besteld en zou hem de volgende dag binnen hebben. Maar door DHL pas maandag 18.00 uur binnen gekregen. Heb bcc gebeld niemand thuis. Dus was erg teleurgesteld.

Marianne 16-04-2019

Duidelijke webshop, gemakkelijk betalen, snelle levering op de beloofde dag.
Puntje van kritiek: de verpakking. Een blister met twee zeempjes voor een raamwisser was verpakt in een veel te grote doos waarin wel 100 van die blisters hadden gepast. Doos was opgevuld met plastic. Iets slimmer verpakken en de bestelling had wellicht per post kunnen worden verstuurd. En het milieu zou ermee zijn gebaat.

Loes 16-04-2019

Het is voor mij de dicht bijzijnde.ik werd heel prettig geholpen,door een vakkundige dame.en de mannen die mijn wasmachine hebben gebracht waren zeer beleefd en hebben mij goed op weg geholpen grote klasse.

Nel Strumpel 16-04-2019

Klantvriendelijk personeel en goed meegaand met de huidige tijd. Verzorgde winkel. Getraind op antwoorden. Flexibiliteit in onderhandelingen mag nog wel een onderwerp zijn intern. Daar vind ik persoonlijk dat een medewerker niet op beoordeeld mag worden, door strategie kan men de klant behouden etc.

Paulina 16-04-2019

Prima geholpen en geadviseerd. Heel vriendelijk personeel. Geen moeite teveel. Beveel absoluut deze winkel aan vrienden en familie aan. Grote diversiteit aan artikelen.

h.a frieling 16-04-2019

wij hadden een vaatwasser gekocht maar deze gaf problemen met het droog resultaat zonder veel problemen en goede service werd ons een nieuwe aangeboden heel tevreden zijn we met deze afhandeling (GEWELDIG)

h.a frieling 16-04-2019

uitstekend personeel en zeer vriendelijk en deskundig en voor on lekker dichtbij

B. van de Pas 16-04-2019

Goed en vriendelijk geholpen.Zowel bij beoordeling van tv die stuk was als bij levering nieuwe tv

Ellis 16-04-2019

Goeie service... op tijd... duidelijk over de bezorg tijd... vriendelijke jongens!

Tim 16-04-2019

Droger besteld en na het weekend netjes bezorgd. Ook goede communicatie betreft bezorgtijden. De tijd van bezorgen was tussen 2 uren wat ik wel heel prettig vond. Hoefde dus niet de hele dag thuis te blijven.

Mark 16-04-2019

Perfect geholpen bij de keuze van de koffie machine ! Een nette dame die ook de Nespresso voordeel aktie heeft uitgelegd en waar rekening mee te houden bij de keuze van capsules. Een prettig geld uitgave moment.

Alice 16-04-2019

Goede spullen en uitstekende levering. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Ook heel terzake toen de wasmachine niet geplaatst bleek te kunnen worden i.v.m. een trekschakelaar in plaats van stopcontact. Dit om garantie te behouden. Deskundig en snel opgelost.

Piet Sprangers 16-04-2019

Fijne winkel met deskundig personeel, goede uitleg van de producten en weten je te overtuigen van hun kennis en kunde, daarnaast een geweldige service als je toch niet tevreden bent met een gekocht product!

Ellis 16-04-2019

De BCC in Muiden is goed bereikbaar er is gratis parkeren , de winkel ziet er ruim en verzorgt uit en we werden erg vriendelijk en vakbekwaam geholpen .

dinky 16-04-2019

vanaf het begin van de bestelling en de supersnelle afspraak van de plaatsing van de AEG afzuigkap, was het contact en de service zeer goed, prima advies en kundige monteurs, ook een snelle afspraak toen zij nog 1x terug moesten.

Hasrat 16-04-2019

Heel vriendelijk personeel en we werden goed geholpen en ze namen ruim de tijd voor je om goed over je keuze na te denken.
Verder werd de prijs verlaagd omdat ergens anders het apparatuur goedkoper was. Dus super netjessss!

Tessa 16-04-2019

Prima te woord gestaan en goed advies gekregen. De verkoper wist waarover hij sprak.

Stefan, roosendaal 16-04-2019

Wij waren op zoek naar een betaalbare laptop die aan onze eisen moest voldoen. Het waren er niet geel maar toch, Office: voornamelijk excel en word. En foto’s bewerken voor foto boeken. Volledig onvoorbereid de vestiging in Roosendaal binnen gestapt en daar kwam binnen 1 minuut gelijk iemand naar ons toe. Het wensen pakket voorgelegd en binnen 10 minuten de juiste laptop gevonden. Het is een Lenovo 330-15IKBR geworden. Tot op heden werkt de laptop perfect en zoals gezegd in de winkel gaat het opstarten snel en is het een gebruiksvriendelijke laptop. Erg tevreden met de service en de aankoop.

Suraya 16-04-2019

De winkel is in de buurt, personeel is behulpzaam en heeft kennis van de producten

A. Coşkun 16-04-2019

No nonsens, heel netjes en duidelijk.
Keurig nette bezorgers, alles verliep zeer netjes en keurig op tijd, niets op aan te merken.

Filipe Smits 16-04-2019

Ik vind deze winkel goed want ze hebben alles voor een goede prijs en ik bestel er altijd voor elektronica.

Klaas Bosch 16-04-2019

Werden op een deskundige / luisterende wijze geholpen, waardoor precies kregen waar we naar op zoek waren. En daardoor natuurlijk ook gekocht!!

boots 15-04-2019

Makkelijk bereikbaar ,voor de deur GRATIS parkeren ,niet op voorraad wordt het verzonden dag erna al in huis.

San 15-04-2019

Wij zijn voor onze aankoop speciaal naar BCC Barendrecht gereden (30 km. vanaf huisadres) omdat we eerder in deze winkel uitstekend zijn geholpen. Ook deze keer weer vriendelijk en hulpvaardig en kundig van advies voorzien door het personeel!

rene rooke 15-04-2019

top winkel,veel keus,mooie uitstraling ,zeer goed en deskundig advies van aanwezige verkopers!!die je niet hoeft te zoeken,snel geholpen ,scherpe prijzen ,mooi gegroepeerd ,in duidelijke blokken per product ,met veel info al op de prijskaarten,mooie verlichting,warm er is over nagedacht hoe je zo winkel moet vormgeven !!nogmaals top !!

a 15-04-2019

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aankoop van een nieuwe stofzuiger. Ook op onze vraag naar een tafelmodel koelkast hebben we diverse mogelijkheden kunnen zien op de computer.

Willeke 15-04-2019

Fijne, overzichtelijke, winkel. Producten zijn ook te zien zonder verpakking zodat je kunt zien wat je koopt. Je wordt zeer netjes en fijn geholpen met de benodigde uitleg. Een aanrader om hier producten te kopen.

Sandra 15-04-2019

Ik ben in de winkel zelf geweest. De medewerkster heeft mij goed en vriendelijk geholpen. Ik was daar om een stofzuiger te kopen. Ze heeft zelfs wat dozen uit het magazijn gesjouwd om te laten zien wat er allemaal in zat aan eventuele extra onderdelen. Daarnaast heeft ze de doos mee naar beneden genomen en in de auto gezet. Ik heb dus zelf niks hoeven tillen.

Margit 15-04-2019

De informatie van de medewerker in de winkel was goed. Hij lette goed op mijn wensen en keek in computer relevante specificaties na.
Aflevering van de wasmachine thuis ging ook prima. Bezorgers waren vakkundig en vriendelijk. Bezorgtijden werden nagekomen. Nieuwe wasmachine werd goed aangesloten en de oude mee teruggenomen. Alles precies zoals afgesproken.

Michel 15-04-2019

Goed personeel ze zijn aardig het is vele maalen beeter dan die mediamarkt die gasten blijven om je heen lopen bij bcc is het zo beter ze dringen hun eigen niet op dat maakt winkelen stuk beter

Patricia S 15-04-2019

Heel goed geholpen via de chatfunctie. Vaatwasser binnen een paar dagen geleverd en geplaatst.

Rebecca Talman 15-04-2019

Een fijne winkel om online een product te bestellen. Je wordt prima op de hoogte gehouden wanneer het product bezorgd wordt ook wanneer een vertraging optreedt. Product wordt netjes op de plek gezet en aangesloten en getest! Prima service.

Bea de Fuijk 15-04-2019

naar alle omstandigheden van wasmachine kwijt andere kapot geleverd zijn we er toch samen uit gekomen. Top bedrijf . Je hoort wel eens andere verhalen.

damy 15-04-2019

ik was al bekend met bcc al vaker wat gekocht en altijd zeer tevreden zeer vriendelijk en luisteren ook heel goed naar je ik zal zeker weer terug gaan bij mijn volgende aankoop dus ga zo door en tot ziens

Linda 15-04-2019

Hele goede service en vriendelijk personeel,ik krijg echt goed en eerlijk advies over de producten.

Jeroen Heindijk 15-04-2019

De 10 hadden ze gekregen wanneer de chaffeur ook nog, zoals beloofd had gebeld.
Verder keurig optijd - alleen ik zou 5 min verderop klaar om gelijk de bestelling in ontvangst te nemen - en had geen oproep gehad..
Verder top hoe de klanten service mij geholpen heeft. Geen enkel moment het gevoel gehad lastig te zijn omdat er nogal wat wensen en zorgen waren had dit gemakkelijk gekund.

arno 15-04-2019

fijne winkel vriendelijk personeel
staan gelijk voor je klaar
zijn duidelijk en nemen de tijd voor je

A.H. Scholte 15-04-2019

Historisch goede ervaringen met onze elektronica. Zondag kapotte wasmachine. Op maandag 14.00 uur in de nieuwe machine geleverd en geïnstalleerd. 2 prettige monteurs die snel en adequaat opereren. Klasse

Fred 15-04-2019

Keurige en netjes geholpen en mee gedacht
We waren op zoek naar een nieuwe inbouw koelkast.
Verkoper keek welke het beste was prijs kwaliteit verhouding.

Damen 15-04-2019

Goed geïnformeerd en klantvriendelijk en dicht bij een parkeerplaats.

Mark 15-04-2019

Super geholpen altijd fijn om naar de bcc gegaan. Service staat hoog op de lijst. Erg tevreden met de aankoop. Volgende aankoop zeker weer bij de BCC.

Pien van der Meer 15-04-2019

Mijn stoomstrijkijzer stopte er opeens mee, maar helaas was mijn stapel strijk nog niet weg.
Gelijk maar naar BCC. Genoeg keuze, duidelijke uitleg en vriendelijke hulp.
Binnen een half uur kon ik weer verder met mijn strijk. Blijft niet mijn hobby, maar m’n nieuwe stoomstrijkijzer maakt een hoop goed🤗

Marja van Leeuwen 15-04-2019

Ik trof voor mijn nieuwe magnetron de beste prijs/kwaliteitverhouding bij BBC, met bovendien nog de aanbieding van 25% korting! Voor slechts E59,- heb ik een prachtige magnetron met vele mogelijkheden inklusief een grill. En dit alles binnen 24 uur aan huis geleverd, gratis.
Mooier kan niet...

Henriette 15-04-2019

Groot assortiment en prettig personeel. Goede informatie. Komen al sinds de opening in deze winkel. Nooit slechte ervaringen gehad

Jeanne LL 15-04-2019

We kregen een prettige en goede uitleg over en van de diverse mogelijkheden en werden goed begeleid bij onze aankoop. Het is fijn om in deze winkel aankopen te doen. Het assortiment is goed.

leo knoops 15-04-2019

goed en prettig geholpen met de juiste keus en snelle levering een goede afwerking.

A 15-04-2019

Wij hebben gekozen om onze Wasmachine bij jullie te kopen vanwege de goede service zoals genoteerd staat bij jullie winkel en ons verteld werd in de winkel door één van jullie medewerksters.

We hadden netjes aangegeven dat de oude wasmachine mee terug genomen mocht worden en dat de wasmachine op zolder stond.

Helaas werd de nieuwe wasmachine niet aangesloten door de vriendelijke jongens, omdat aan ons niet gevraagd is in de winkel of we een trek schakelaar hebben? Wij hebben hier echter zelf geen verstand van en hoorde van de jongens dat hiervoor extra kosten gemaakt moeten worden.

Dit was een tegenvaller, buiten de snelle en vriendelijke service van jullie als BCC.
Wij vinden het jammer dat de medewerkers dit niet gevraagd heeft omdat wij hierdoor de wasmachine niet gelijk konden gebruiken.

Pascal 15-04-2019

Keurig advies, goed meedenkende medewerkers en veel artikelen en merken op voorraad. Waar nodig blijkt bestellen ook supersnel te gaan!