NANKY 23-04-2019

Mijn fitbitt charge 2 stopte ermee binnen de garantietermijn. BCC nam contact op met de leverancier en kreeg te horen dat ik een nieuwe mocht uitzoeken. Heb nu een charge 3 voor hetzelfde geld. Super

Catharina 23-04-2019

Ik ben spontaan bij BCC Breda binnen gelopen voor een wasmachine en droger. Ik kreeg een objectief advies over verschillende merken en prijsklasses. Na het eerste bezoek ben ik thuis nog wat vergelijkend onderzoek gaan doen.
Het advies van BCC bleek volledig te kloppen.

Vandaag zijn de wasmachine en droger bezorgd. Netjes binnen het tijdsvak wat was aangegeven. De mannen waren razendsnel met installeren.
Dus dank voor het objectieve advies en de goede service

Lita 23-04-2019

Vriendelijke medewerkers ,denken mee,dringen niet aan.
Geven een deskundig advies waar je wat aan hebt.

Marieke A 23-04-2019

De website is gebruiksvriendelijk, ik kom ook graag in de winkel. Het personeel is vriendelijk, eerlijk en willen graag samen met je kijken naar het juiste product (ze zijn niet opdringerig en willen je niets aansmeren wat in andere winkels we is..)
Laatst heb ik iets thuis laten bezorgen, dit was heel fijn aangezien ik zelf geen auto heb. Echter heb ik extra betaald voor aansluit kosten maar deze zijn niet uitgevoerd. Aangezien een koelkast eerst 4 uur stil moet staan voordat hij aangesloten mag worden... Het was wel fijn geweest als dit ook op de website vermeldt had gestaan ;)

Philip 23-04-2019

Zonder problemen omruilen van een magnetron omdat wij de technische eigenschappen daarvan niet goed hadden gelezen. Klasse!

D A 23-04-2019

Goed service is voor ons heel belangrijk. Bij bcc werden wij snel, vriendelijk en deskundig geholpen. En vindt je ergens anders een goedkopere prijs passt bcc het aan.

A Kip 23-04-2019

Prima levering! Tijdvak van bezorging hoor je relatief kort van tevoren, maar is met 2 uur wel fijn kort. Hoef je niet de hele dag te zitten wachten. Vriendelijke bezorgers, zorgvuldig in het uitpakken en installeren.

Dominique 23-04-2019

Goede winkel snelle service en top producten tegen een eerlijke prijs. Ik ben al jaren klant bij bcc en ik blijf ook mijn elektronica daar kopen!

Marco Swensson 23-04-2019

Top Winkel! Kom je daar met je laptop, die stuk is gegaan, nadat hij is gerepareerd door Acer zelf, biedt BCC hun excuses aan, en ik mag gewoon een nieuwe laptop uitzoeken, ter waarde van de vorige. Als de laptop minder koste dan de vorige, werd de rest op een cadeaukaart gezet! Zo geschiede. Nieuwe laptop uitgekozen, het resterende bedrag op een kaart gezet. Dat noem ik nou eens top service.

geerdink7 23-04-2019

Overzichtelijke winkel, niet te groot. Behulpzaam personeel. TV gekocht voor slechts Euro 139,00, deze voldoet precies aan de door de verkoper geschetste verwachting.

CvD 23-04-2019

Omdat we een nieuwe wasmachine en ijskast nodig hadden ging ik met onze peuter en kleuter naar BCC the Wall. De kinderen vonden het al gauw leuk om rond te rennen, dus ik kon niet echt rustig naar de adviseur luisteren. Er is toen een van de andere medewerkers bij gehaald en zij heeft de kinderen even op zich genomen, waardoor ik rustig mijn keuze kon maken. Fijne adviseur, leuke mensen en ik liep met ballonnen, blije kinderen én een wasmachine en ijskast de deur uit!

Piet 23-04-2019

De shop is geweldig mooi en overzichtelijk je word er vriendelijk en met volgens mij wel kennis van zaken te woord gestaan en geholpen alleen is het afgelopen zaterdag 20-04-2019 een beetje mis gegaan bij het afleveren van onze nieuwe Bosch warmtepompdroger bij het instaleren hebben de mensen die de machine plaatsen en aansluiten de slang van het condenswaterafvoer systeem verkeerd aangesloten waardoor er toch wel wat water op de laminaat vloer is gelopen nu is het afwachten als de vloer droog is wat dit met de vloer gedaan heeft

Johannes 23-04-2019

Deze hoge beoordeling komt voort uit het feit dat we altijd op een uiterst correcte manier geholpen worden door zeer vriendelijke verkopers die zo goed mogelijk advies willen geven en ook geven. De prijs is doorgaans erg redelijk en wij komen tot nu toe steeds terug bij BCC

N de Vries 23-04-2019

perfecte bediening en groot arsortiment, men krijgt alle voor en nadelen te voren aangegeven en verkoper vraagt ook wat de bedoeling is met gebruik product.
dit is een aanrader voor andere klanten.

Lara 23-04-2019

Hele aardige jongens bij het bezorgen, snel en eenvoudig geregeld. Goede service dus!

Lauren 23-04-2019

Super betrouwbare service, zowel in de winkel (hengelo) als de bezorgservice!. Duidelijk contact en je word netjes geholpen bij al je vragen.

Ivan 23-04-2019

Tablet gekocht die niet voldaan aan verwachtingen was te langzame dan gedacht.Vandaag ging ik omruilen voor snellere, zonder moeite en gedoe omgeruild nog korting gekregen op show model
Goede service

GCO 23-04-2019

Goed en snel geholpen. Grote keuze van artikelen. Winkel in de buurt. Ook over eerdere aankopen tevreden, evenals over de nazorg.

Pascal 23-04-2019

Ik ben bij BCC prima geholpen. Er was direct een medewerker beschikbaar die me vakkundig heeft geholpen bij het uitzoeken van een tablet. De prijs kwaliteit verhouding van de producten is prima: ik heb in de afgelopen jaren meerdere aankopen bij BCC gedaan. Ook de service achteraf is top!

Mike 23-04-2019

Bestellen bij BCC ging gemakkelijk en snel. Erg fijne website. De levering via DHL verliep ook snel en goed. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt van het bestel/leveringsproces.

Vanwege de grote keuze en klanttevredenheidsgarantie bestel ik graag bij BCC.

Folkert 23-04-2019

Goede service, snelle levering. Zeer goede koopervaring. Ik raad deze shop aan!

W. Venhovens 23-04-2019

Ben zeer te breiden over mijn bestelling bij BCC.
Je wordt uitstekend geïnformeerd over je bestelling via mail en telefoon
En houden zich keurig aan de gemaakte afspraken.
Zal zeker weer de volgende keer bestellen bij BCC.

Mvg. W.Venhovens

Klaver 23-04-2019

BCC,is een bekende winkel. Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Je word vlak voor de levering nog gebeld. En roomservice vd de jongens die het artikel hebben afgeleverd. Zeer vriendelijk.

Han 23-04-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat ik niet via internet wilde kopen, helaas daardoor wel wat duurder uit maar belangrijker dan het verdwijnen van winkels.

Lotty 23-04-2019

Iedere keer opnieuw ben ik getroffen door de klantvriendelijkheid. Alhoewel ik het op de website uitkies, overleg ik graag even met een medewerker die altijd met handige tips komen voor de juiste keuze uit de verschillende modellen. BCC geeft super after service als je het nodig hebt.

Francis van den Heuvel 23-04-2019

Goede service, aardig personeel, goed geholpen met mijn aankoop. Volgende keer weer naar BCC

Jeroen benthem 23-04-2019

Ik heb bij BCC meerdere artikelen gekocht, omdat ik voor het eerst uit huis ga. Bij BCC zie je veel verschillende merken en kan je zo je eigen keuze maken, daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding hoog. Ik zelf heb het gevoel dat ik bij BCC altijd goede producten mee krijg en dat als er iets mis mee zou zijn dat zij dat kunnen oplossen zonder gedoe. Tip: aflevering van bijvoorbeeld mijn gasfornuis/oven was snel, maar een beetje onvoorzichtig in mijn nieuwe huisje, liever volgende keer iets voorzichtiger. Verder zeer tevreden met BCC.

Sanne 23-04-2019

Ontzettend goed service gehad, vriendelijke en nette mannen. Gingen secuur te werk en dachten goed mee. Top! Heel blij mee.

Lia 23-04-2019

Wij werden goed geholpen bij het uitzoeken van een wasmachine. Niet opdringerig. Goed advies. Vriendelijk personeel. Vlotte levering.

Ellie Neijndorff 23-04-2019

Allereerst kreeg ik een hartelijk welkom. Als 83-jarige, werd zeer vriendelijk benaderd en er kwam direct een aardige jongeman (..) om mij te helpen. Ik had een stofzuiger nodig en er werd op een gemeend vriendelijk manier naar me geluisterd en alle tijd werd genomen om me alles uit te leggen en me diverse opties te laten zien. Ik ben geslaagd met een mooie, lichte, Bosch stofzuiger die niet veel lawaai maakt. Heel veel dank voor deze leuke ervaring!!!

Erik 23-04-2019

Ik heb nu 2 keer besteld bij BCC en ben hierover tevreden. Zowel de duidelijke website, het artikel en de prijsstelling.

Mus 23-04-2019

De medewerkers van BCC Beverwijk zijn competent, behulpzaam, vriendelijk en geven goede informatie op gestelde vragen.

JBL Charge4 23-04-2019

Eerst goed op mijn gemak op de site gekeken voor mijn aankoop
Toen naar dichtst bij zijnde BBC gegaan
Super snel geholpen
En ben er tevreden mee met mijn JBL charge4 geeft mooi geluid onder mijn overkapping buiten
Laat de zomer maar komen

Tonnie 23-04-2019

Ga altijd naar BBC, Je krijgt altijd een goed advies door kundig personeel en de prijzen zijn scherp geprijsd zodat je niet naar een andere winkel hoeft te gaan.

Mirian 22-04-2019

Goede uitleg gekregen over de verschillende koelkasten. Werd meteen geholpen zonder lang te moeten wachten tot dat er een medewerker beschikbaar is. Nemen ook echt rustig de tijd voor je. Ondanks dat het inmiddels sluitingstijd was, heeft ze enthousiast alles netjes afgehandeld.

J.Kraaijeveld 22-04-2019

Zeer vriendelijk geholpen.
En hele deskundige uitleg over wat wij wilden kopen!

Glenn 22-04-2019

Lokatie Arnhem-Elden
Medewerkers die mij hebben geholpen is op technisch gebied weinig op de hoogte. Levering koolstoffilter afzuigkap duurt lang. 3 weken. Kan sneller. Medewerkers komt bij mij over alsof zij meer in de verkoop zijn dan capabel te zijn om technische informatie te verschaffen.

franslau 22-04-2019

Het heeft de verkoper minimaal 1 uur gekost om wat programma's te downloaden en hij dit dit zonder vervelend te worden

Bep 22-04-2019

Ik heb het bezoek en de behandeling als zeer prettig ervaren. Ik ben uitstekend geholpen en heb ook nog een lekker bakkie koffie gedronken.

Antonio 22-04-2019

Je wordt gewoon deskundig en vriendelijk geholpen, face to face, eerlijk, geen gezeur, gewoon prima.

Peter 22-04-2019

De winkel bevalt mij altijd goed geen opdringerig personeel en bij vragen zijn ze duidelijk.

Sylviavanv 22-04-2019

BCC Amersfoort is een prettige, ruim opgezette winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel

Ruud Valk 22-04-2019

Eerst thuis op de site even gekeken naar div. jbl speakers en al ern soort keuze gemaakt.
Naar de dichtsbijzijnde BCC gegaan en daar was de mogelijkheid om alles te testen.
Netjes geholpen en alles op voorraad.

H. van Gaans 22-04-2019

Ik koop de laatste tijd vaker bij de vestiging in Roosendaal. De bediening vind ik goed, en nemen ook de tijd voor vragen.

Kees Stokvis 22-04-2019

Na bij BCC achtereenvolgens een koelvriescombinatie, een combi magnetron en een scheerapparaat gekocht te hebben het volgende; uitstekende service, prima aflevering en een zeer goede uitleg over alle apparaten zijn wij super tevreden over deze winkel en me de medewerkers met name xxx van de winkel in,Doemere, Almere-Buiten.

Hayate 22-04-2019

Hele vriendelijke verkopers. Heeft de tijd genomen om ons te adviseren en uiteindelijk zelfs geholpen om de oven te dragen tot aan de deur van de winkel.

Sil 22-04-2019

Leuke winkel met goed personeel wat verstand heeft van zaken. Bij ons is xxx favoriet een leuke eerlijke verkoper. En hij staat ook voor je klaar mocht er een keer wat zijn.

GdJ61 22-04-2019

Prima stofzuiger, goede service en klantvriendelijkheid. Ik kom al jaren bij BCC filialen. Nooit geen problemen gehad met aankopen.

Bcc 22-04-2019

Ik vind de service top de vaatwasser is geweldig niet meer bukken vanwege de lift maar de mannen die hem installeerden waren vriendelijk en vakkundig een goed team. Complimenten BCC

pieter 22-04-2019

In de afgelopen maand zijn wij 2x de winkel binnengelopen. Eenmaal om naar een snoerloze stofzuiger te kijken. Wij kregen eerlijke antwoorden m.n. over de gebruiksduur. Gevolg; we doen het nog even met onze oude stofzuiger. De tweede maal voor een wasdroger opnieuw eerlijke antwoorden. Twee dagen later draaide dit apparaat zijn wasjes in het washok. Dank daar voor