Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Casper 18-04-2019

Top service, netjes gebeld van te voren en snel en vakkundig de wasmachine op zolder geplaatst.

Margreet Van huffel 18-04-2019

Heerlijke winkel. Veel keus!! Veel personeel met verstand van zaken en een eerlijk antwoord op alle vragen. Eerlijk advies.

Annelies 18-04-2019

Al vaker bij BCC gekocht, nu een wasautomaat van AEG. Duidelijke en vriendelijke voorlichting in de winkel. Veel keuzemogelijkheid. Prima service, ook voor het afleveren en plaatsen door deskundige medewerkers. Je kiest zelf de levering dag, krijgt 's morgens een tijdspanne van 2 uur. Kwartier voor komst word je gebeld. Perfect geregeld!

r.van den broek 18-04-2019

de shop is netjes en overzichtelijk,geweldig geholpen en goede uitleg over werking apparatuur!!
vriendelijk personeel!!!

Kees 18-04-2019

BCC heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd en daarnaast zijn alle gemaakte afspraken allemaal netjes nagekomen en niet onbelangrijk, het apparaat werkt prima.

Irene veldman 18-04-2019

Ziet er netjes uit vriendelijk personeel goede uitleg van de huishoudelijke artikelen die wij hebben aangeschaft

Huub Willemse 18-04-2019

In de winkel met een terzake kundige mevrouw nieuwe koelvriescombinatie uitgezocht.
Keurig op tijd afgeleverd en door twee kundige monteurs geinstalleerd. Uitleg gekregen over de werking en het oude apparaat met de verpakkingen meegenomen. Top dus.

jan de Vries 18-04-2019

Je kunt overal winkelen, ook online. maar service heb je nodig al iets mis gaat. Toevallig ben ik grootverbruiker ban routers ze houden geen twee jaar vol....??? Maar bij BCC geen probleem krijg zo nieuwe binnen de garantie . Ook vandaag toen snellere uitzocht kreeg ik mijn oude aanschafprijs van 14 maanden geleden terug . Deskundig personeel geen gezeur.

Den 18-04-2019

Altijd vriendelijk en je krijgt een goede uitleg.
Service is prima.
Vaak electronica hier gekocht en nooit problemen.
Top!

Thom 18-04-2019

Goede bediening. Ruime keuze. Werd snel en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel.
Stond na een paar minuten weer buiten met het artikel naar keuze. Was sneller klaar dan bij een online bestelling en had het artikel op tijd van een half uur huis.

jeanne antens 18-04-2019

We zijn heel goed geholpen voor het uit zoeken van een tv voor onze kleinzoon .

Bert 18-04-2019

Wilde een wifi-versterker kopen. Verkoper stelde goede vraag (voor welk probleem zoek je een oplossing?). Na uitleg vier opties gekregen en de meest effectieve (toevallig ook de goedkoopste;) gekozen. Blij mee.

Marianne 18-04-2019

De BBC zit op Rijnekeboulevard Zoeterwoude-Rijndijk en is ruim opgezet. Dat vind ik erg prettig. Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik hier vaker ben geweest om producten te kopen (waar ik tevreden over ben) en altijd goed geholpen wordt. Hoe ruim opgezet de winkel al is en als klant een beetje in niet kan vallen, spreken de medewerker je altijd aan en vragen je of ze je kunnen helpen. De medewerkers nemen tijd voor je. Ze helpen je bij het kiezen van een product. Ik ben in dit geval naar de winkel gegaan en ze hadden mijn gekozen product op voorraad. Dat was in orde. De orderbevestiging van het product heb ik ook netjes in de mail ontvangen wat ik had aan te geven te willen.

Willem de Roo 18-04-2019

Lage prijzen, een goed aanbod en het product dat moeilijk te vinden was hadden ze.

Maarse 18-04-2019

Bij de bcc in hengelo, hele fijne en aardige man die mij heeft geholpen. Was binnen 10 minuten de winkel uit met een goed product.

Jolanda 18-04-2019

We werden zeer vriendelijk geholpen en hebben goed advies gekregen. We gingen de winkel uit met een tablet van Samsung.

J. de Bruin 18-04-2019

Via appen door de keuze geleid. Prima service met geduld en goede antwoorden op mijn vragen. Bestelling geplaatst en de volgende dag op juiste tijd geleverd. Oude tv gelijk mee terug genomen. Klasse!

Inge staats 17-04-2019

Ik koop graag bij B.C.C omdat de winkels overzichtelijk zijn en het personeel vriendelijk maar niet opdringend. Op iedere afdeling is wel iemand met verstand van zaken die tijd voor je neemt zelfs al kom je alleen maar om je te oriënteren. Wil je iets ruilen doet men daar ook niet moeilijk over en indien het thuis omgeruild moet worden , worden er geen extra kosten voor in rekening gebracht. Dat is pas service , dit komen we niet vaak meer tegen.
Chapeau voor B.C.C.

Sebina 17-04-2019

Ik geef een dikke tien, omdat ik de website heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vind. Ik werd vervolgens goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van bezorgen, zowel via de mail als via sms en vooral veel complimenten voor de bezorgers! Ik sta er nog versteld van hoe snel zij samen met de wasmachine naar boven kwamen, deze aansloten en aanzetten en met dezelfde snelheid met de oude machine weer naar beneden gingen. Al met al volgens mij nog geen 10 minuten. Top!

Maarten 17-04-2019

Product op tijd geleverd. Duidelijke omschrijving op de website. Goed geregeld allemaal

Artur Fijalkowski 17-04-2019

Vriendelijke personeel!
Goede prijs voor "mijn" artikel en als kadootje gratis garantie+.
Top filiaal!!

Sheila 17-04-2019

s’Avonds besteld om 21.55 uur en de volgende dag keurig bezorgd. Netjes via de mail te horen gekregen hoe laat ze ongeveer komen bezorgen. Top!

Ajschouten 17-04-2019

Nou servers om door een ringetje heen te halen ze helpen zelf het apparaat je bus in en leggen heel goed uit hoe en wat er op de droger zit.

Ronald Stam 17-04-2019

Nu voor de zoveelste keer naar bcc gegaan. Daar zoek ik altijd mijn fav verkoper op. Alrijd fijne discussies over tv's en audio apperaten . Door mijn kennis van deze apperaten kan je een goes beeld geven aan de verkoper wat de wensen zijn en eisen. X (bcc den helder) voelt dat goed aan en wij komen altijd uit op goede apperaten. Advies is altijd top en doet altijd een stapje meer. Nu ga ik van de nieuwe amplifier genieten en de curved tv. Thumbs up

E. van Gerven 17-04-2019

JBL koptelefoon besteld voor op de fiets. Eenvoudig bestelproces. Op tijd geleverd door BCC. Gewoon prima, geldt ook voor de prijs.

Mario 17-04-2019

BCC is een prettige winkel met servicegericht en klantvriendelijk personeel,.. Koop al jaren bij BCC beverwijk omdat ik Mediamarkt winkels een drama vind. Vandaag een telefoon aangeschaft bij BCC en binnenkort pc speakers. Ook mij nieuwe televisie ga ik ook zeker bij BCC kopen om de goede aandacht en service.

s.p. jansen 17-04-2019

ruime overzichtelijke winkel met ruime keuzes voor ieder budget .fatsoenlijke prijzen waar men met internet vergelijkingen ook gewaardeerd wordt .
Zeer behulpzaam personeel met goede technische kennis .

Bert 17-04-2019

Lekker dicht in de buurt. Tevens heel goede en zeer vriendelijke bediening.

R te A 17-04-2019

Altijd vriendelijk, deskundig personeel, weet iemand t niet wordt er een collega bijgehaald. Service is prima, prijsbeleid ok!

johan 17-04-2019

Ik had een koelkast besteld via de BCC website. Dat ging erg gemakkelijk. Ik kon kiezen uit een datum waarop de koelkast bezorgd kon worden en ook dat BCC mijn oude koelkast zou meenemen.
Op de dag zelf werd ik in detail geïnfomeerd over de exacte tijd waarop de koelkast zou komen.

Jan 17-04-2019

We kwamen er achter, dat we een verkeerde vaste telefoon hadden gekocht. Deze bleek niet geschikt te zijn voor het digitale netwerk. Vandaag geweest om dit probleem te bespreken en we mochten de telefoon ruilen. Top.

Linda Poorters 17-04-2019

Bcc in Leeuwarden
Gratis parkeren voor de deur. Zeer vriendelijke, geduldige, begripvolle, hartelijke en meedenkende personeel!
Mooie grote overzichtelijke winkel. Voor mij persoonlijk geen andere winkel meer doe al ruim 4 jaar hier mijn aankopen.

Ciska 17-04-2019

Er is een uitgebreide collectie. Het personeel is vriendelijk, bereid om met je mee te denken.
Mijn product was niet in de winkel voorradig. Moest besteld worden. Om praktische redenen wilde ik mijn product niet thuis laten bezorgen. Levering zou dan iets langer duren. Al met al kon ik mijn product pas 6 dagen na aankoop halen. Dat vond ik wel jammer. Het zou prettig geweest zijn als de verkoper iets specifieker was geweest in de tijdsduur van levering.
Verder ben ik tevreden over de winkel.

Germaine 17-04-2019

De combi koelkast/vriezer werd precies op de afgesproken tijd geleverd. Keurig ingebouwd en alles opgeruimd. Het enige wat er overbleef was beide weer inpakken. Het was snel gepiept door bijzonder aardige medewerkers van bcc

Aankoop product 17-04-2019

Vriendelijke ontvangst in de winkel en er dient zich een behulpzaam verkoopmedewerker. Deze geeft vakkundige uitleg van beoogd product en gaat na of het uitgekozen product in voorraad is en dat is het. Afwikkeling incl. garantie bepalingen ontvangen.

monique wirken 17-04-2019

Het voordeel van BCC is dat je snel en persoonlijk geholpen wordt door vakkundige mensen.

van der heijden 17-04-2019

je wordt er goed geholpen
je kan er je vragen kwijt en je krijgd er antwoordt op

Ryan 17-04-2019

Altijd uitstekende hulp en ze weten wat ze verkopen. product kennis,service,vriendelijkheid
nemen de tijd voor je en zijn niet opdringerig

S. Hermsen 17-04-2019

Ik kom graag bij BCC Arnhem, het is een fijne winkel, met vriendelijk deskundig personeel. Ze nemen de tijd voor je. Ook bij problemen zoeken ze de juiste oplossing

Cindy 17-04-2019

bcc is een hele fijne winkel, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook dit keer weer goed geholpen. Zonder extra kosten wordt het thuis afgeleverd en op een dag dat het mij uitkomt! heel fijn

Casper 17-04-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor deze winkel gekozen vanwege de installatie service. Product is naar behoren aangesloten en de service kwam op de afgesproken tijd en locatie aan. Alles ging heel soepel.

Fonzy 17-04-2019

Hele mooie winkel, goed bereikbaar en gratis parkeren. Personeel is behulpzaam en heeft verstand van zaken. Prijs is echt heel gunstig !!

J.L. 17-04-2019

Goede site waar je heel makkelijk het product wat je zoekt kan vinden. Het bestellen gaat heel eenvoudig. De aflevering super netjes. Het product heel goed en netjes werkt goed.

Juan 17-04-2019

Dit is de 2de keer dat ik bij BCC iets groots koop. Uitstekende service, leuke monteurs, professional, positief.

Ghandi 17-04-2019

Probleem goed aangepakt en opgelost . Ook keurig volgens afspraak gehandeld

Ton Kitzen 17-04-2019

Ijskast snel en vakkundig geplaatst
Snelle en duidelijke communicatie via mail en berchten

Insight 17-04-2019

Super service! Binnen 10 minuten hebben twee vriendelijke mannen mijn droger van de wasmachine afgetild , oude machine eruit., nieuwe op zn plek droger erop gezet en alles aangesloten. Eerste wasje draait al.

b van der Meer 17-04-2019

We zijn goed geholpen alles ging perfect. inderdaad de ene dag bestellen de andere dag thuis bezorgd

A claessens 17-04-2019

Wij vinden het personeel in Helmond super vriendelijk. Wij hadden een qled 55 inch gekocht en ik kon er niet naar kijken werd er super misselijk van door mijn evenwichtstoornis, wij mochten de tv zo omruilen voor een andere en ze hebben mij super geholpen met een goede tv voor mij uit te zoeken. Ik ben echt blij met mijn nieuwe tv nu.

Tina Frankenhuis 17-04-2019

Zeer vriendelijke medewerkers en weten waar ze over praten. Ruim assortiment. Super service