Peter 22-04-2019

De winkel bevalt mij altijd goed geen opdringerig personeel en bij vragen zijn ze duidelijk.

Sylviavanv 22-04-2019

BCC Amersfoort is een prettige, ruim opgezette winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel

Ruud Valk 22-04-2019

Eerst thuis op de site even gekeken naar div. jbl speakers en al ern soort keuze gemaakt.
Naar de dichtsbijzijnde BCC gegaan en daar was de mogelijkheid om alles te testen.
Netjes geholpen en alles op voorraad.

H. van Gaans 22-04-2019

Ik koop de laatste tijd vaker bij de vestiging in Roosendaal. De bediening vind ik goed, en nemen ook de tijd voor vragen.

Kees Stokvis 22-04-2019

Na bij BCC achtereenvolgens een koelvriescombinatie, een combi magnetron en een scheerapparaat gekocht te hebben het volgende; uitstekende service, prima aflevering en een zeer goede uitleg over alle apparaten zijn wij super tevreden over deze winkel en me de medewerkers met name xxx van de winkel in,Doemere, Almere-Buiten.

Hayate 22-04-2019

Hele vriendelijke verkopers. Heeft de tijd genomen om ons te adviseren en uiteindelijk zelfs geholpen om de oven te dragen tot aan de deur van de winkel.

Sil 22-04-2019

Leuke winkel met goed personeel wat verstand heeft van zaken. Bij ons is xxx favoriet een leuke eerlijke verkoper. En hij staat ook voor je klaar mocht er een keer wat zijn.

GdJ61 22-04-2019

Prima stofzuiger, goede service en klantvriendelijkheid. Ik kom al jaren bij BCC filialen. Nooit geen problemen gehad met aankopen.

Bcc 22-04-2019

Ik vind de service top de vaatwasser is geweldig niet meer bukken vanwege de lift maar de mannen die hem installeerden waren vriendelijk en vakkundig een goed team. Complimenten BCC

pieter 22-04-2019

In de afgelopen maand zijn wij 2x de winkel binnengelopen. Eenmaal om naar een snoerloze stofzuiger te kijken. Wij kregen eerlijke antwoorden m.n. over de gebruiksduur. Gevolg; we doen het nog even met onze oude stofzuiger. De tweede maal voor een wasdroger opnieuw eerlijke antwoorden. Twee dagen later draaide dit apparaat zijn wasjes in het washok. Dank daar voor

Cor 22-04-2019

Heel goed geholpen bij BCC door een verkoper die echt verstand van zaken had. Er werd uitgebreid tijd genomen om me voor te lichten en een gefundeerd advies te geven.

Jan Post 22-04-2019

BCC Loosduinen is wat mij betreft de beste winkel voor alles wat met electronica te maken heeft. In tegenstelling tot de Mediamarkt wordt je hier uitstekend behandeld door de verkopers. De verkoper ****van BCC Loosduinen kan uitgeroepen worden tot de beste verkoper van heel Nederland. Waarom? Omdat hij mij adviseerde een andere smartphone aan te schaffen dan die ik in gedachten had. Deze andere smartphone had betere camera's en was ook nog eens goedkoper. ****heeft mij ook nog geholpen met het aanvragen van nummerbehoud voor twee mobiele telefoons, het instellen van de smartphone en het overstappen naar Ben, die aanzienlijk goedkoper is dan dat almachtige Vodaphone. Voor mij geldt wanneer ik weer eens wat nodig denk te hebben op electronisch gebied is de eerste winkel BCC Loosduinen en dan wil ik het liefst weer geholpen worden door ****.

P 22-04-2019

Super goed geholpen in de winkel. Medewerker neemt de tijd om uitgebreid een toelichting te geven. Medewerker heeft goede kennis van het product. Bedankt.

Cjpkarremans 21-04-2019

Nou als daar kom dan is niks teveel gevraagd en altijd een vriendeluk gezicht en goed advies en je gaat tevreden de deur uit

Jolanda 21-04-2019

Bij het kopen van een nieuwe laptop ben ik enorm goed geholpen. De verkoopster weet er alles van en ging op zoek naar het artikel in het magazijn omdat het niet meer in de winkel lag! Ik koop altijd bij BCC! Toppie

JB007 21-04-2019

Duidelijk overzichtelijk, top prijs en komen beloftes na. Dat is zoals het hoort.

Marja 21-04-2019

Keurige uitleg, snelle levering en een goed product! Wat kun je nog meer wensen?

Jeannette 21-04-2019

Ondanks dat het produkt beschadigd aan kwam werd telkens snel weer een ander geleverd.

Claudio 21-04-2019

The seller person was very nice and helpful. She answered all my questions and was very courteous. I always prefer BCC over other stores!

Ramon 21-04-2019

ging terug voor reparatie onder garantie van m'n Aftershockz headset: was zeer verrast dat ze omgeruild werden. kon ook gelijk een andere kleur kiezen. artikel was in de winkel niet op voorraad, maar werd besteld en was er al na twee dagen.

Gerben 21-04-2019

Onze wasdroger had het begeven en we gaan voor onze elektrische apparaten meestal naar de BCC. We kregen goede uitleg over de verschillende apparaten en onze keus was op voorraad . De dag erna gelijk bezorgd. Op zijn plaats gezet en de oude meegenomen. Top kunnen wij weer de was drogen

Marcel 21-04-2019

Ruime winkel, vriendelijk en deskundig personeel, lekker dichtbij voor ons.

Een zeer ontevreden klant 21-04-2019

Wasmachine niet volgens afspraak aangesloten en gelijk al een storing bellen met de costumer service is ook geen pretje half uur in de wacht en uiteindelijk geen oplossing binnen korte termijn. Als ik min punten kon geven zou ik het doen.
Zal niemand adviseren om hier nog wat te kopen wat een slechte service

Twan 21-04-2019

Ruim assortiment, ik heb deze keer een wasmachine gekocht en had enkel wat vraagjes. Deze heb ik gesteld via de live chat van BCC en werd goed en snel geholpen. Daarnaast waren de bezorgers snel, nauwkeurig en zorgvuldig aan het werk. Tijdens het tillen en plaatsen van de wasmachines waren de bezorgers ook sociaal!

Johan Weesp 21-04-2019

Onkyo home cinema set bestelt via de website aangezien deze niet in de winkel in Muiden op voorraad was. Ik had cadeaubonnen voor slechts een deel dus wilde ik in de winkel afrekenen.
Na contact gehad met customer service en teruggebeld te zijn door de winkel zelf. Werd alles prima geregeld. Het enige minpuntje is de levertijd van 3 werkdagen.
Afijn, netjes een mail ontvangen dat de set was aangekomen in de winkel en de, nogal grote, doos werd voor mij netjes in de auto gezet zonder dat ik ergens om moest vragen.
Kortom: Vriendelijke mensen en prima service!

Ad&Phyl 21-04-2019

Deskundig, vlot en vriendelijk geholpen bij onze aankoop wasmachine en droger. 99% van onze aankopen doen wij in deze winkel.

Roy Hill 21-04-2019

In wc woensel in eindhoven een philips tv, sonos set een dyson en een koelkast gekocht, dit op dezelfde dag, we kregen goede uitleg van Bram, en de after service is ook prima, laagste prijs garantie wordt ook prima nagekomen, kortom een fijne winkel om je spullen te kopen

Herman 21-04-2019

Een SUPER toestel. Maakt perfecte foto's. De rest ook klasse. Een geweldige vervanger voor mijn spiegel reflex camera, ivm handen die het niet meer doen.

Eric 21-04-2019

Super vriendelijke bediening, kennis van zaken, galant en de aankoop ook nog naar de parking gebracht waar de auto stond. Kortom; Toppie!!

MV 21-04-2019

Goed advies bij aankoop monitor, mocht deze terug brengen als het niet goed was maar was niet nodig

Esther 21-04-2019

Ik vertelde het gister al tegen degene die ons had geholpen; er is voor elk product een volledige kennis. Plus het geduld. Plus dat ik altijd lol met ze heb. Geen interessantdoenerij. Heerlijk!

Y.Karrenbeld 21-04-2019

Ik kom graag bij BCC omdat de service en de klantvriendelijkheid hier hoog in het vaandel staat.
Het product wat ik gekocht heb is mij duidelijk uitgelegd en mocht ik nog vragen hebben dan kan ik altijd terug komen voor hulp.
De inrichting is overzichtelijk voor de consument en het personeel zeer hulpvaardig.

Maurice 21-04-2019

Zeer goed en ethousiast geholpen in de Deventer BCC. En laagste prijs garantie werd direct toegepast. Goede winkel en goede service.

Corne 20-04-2019

Bij bcc krijg je altijd ongedwongen advies, de focus is niet zozeer op omzet, maar meer op een tevreden klant. Daarnaast hanteren de de laagste prijsgarantie waardoor je niet meer elders hoeft te kopen.

Carla Attema 20-04-2019

Prima geholpen goede service alles netjes geregeld. Overzichtelijke winkel en veel keus.de bezorger ook als zeer prettig ervaren.

Anneliese 20-04-2019

Duidelijke uitleg over het product dat ik kocht, het is wat ik ervan verwachtte. Goede kwaliteit-prijs verhouding en een boven verwachting snelle levering, ook nog eens zonder verzendkosten.

Koos Hem 20-04-2019

Koelkast besteld via BCC webwinkel. Sms ontvangen dat de koelkast tussen 9 en 11 afgeleverd zou worden.
Keuken gesloopt koelkast gedemonteerd. 9:30 melding koelkast komt niet i.v.m. ziekte chauffeur. Viel niet tegen te praten. Constant een update hoeveel minuten we in gesprek waren.
Absoluut niet meedenken asn een oplossing. Paasdagen zonder koelkast was geen optie.

Op mijn verzoek us het probleem aan BCC Hilversum. Deze hebben mij gebeld en een grotere/ duurdere showroom koelkast aangeboden voor dezelfde prijs. Kon hem ook direct ophalen. Een 3 voor de administratie afdeling. Een 9 voor BCC Hilversum.

Hanneke 20-04-2019

Goede voorlichting. Rustig de tijd genomen om het gevraagde te realiseren. Prima klantgerichte medewerker.

Vincent 20-04-2019

Bcc zaandam top winkel en personeel erg vriendelijk /humor en verstand van zaken fantastisch geholpen vandaag.

Vincent 20-04-2019

We waren in Zaandam bij bcc wat een top personeel erg vriendelijk en behulpzaam en vooral duidelijk en fijne kortingen en super service 👍😃

A van der Heijden 20-04-2019

Keurige voorlichting. Nette behandeling en snel duidelijk wat mijn wensen waren.

Shawki rezk 20-04-2019

Top kwaliteit aardig personeel 👍🏽Ik zou deze winkel aanbevelen je kan bijna alles kopen

nanne 20-04-2019

ik ben hier vandaag met de zoon geweest omdat hij een nieuwe tv wilde kopen, we zijn geweldig geinformeerd en de zoon heeft een goedkopere tv uitgekozen dan hij van plan was, ze zeggen dus niet zomaar van alles om je iets zo duur mogelijk te verkopen. de zoon wilde de tv vandaag nog installeren maar hij kon zo snel voor de pasen niet meer bezorgd worden en we hebben geen auto, de medewerker is ons tegemoet gekomen door te proberen of hij de bedrijfsbus kon meenemen maar die was in gebruik, daarop besloot hij ons een magazijnwagen uit te lenen zodat we de tv naar huis konden vervoeren. dit was helemaal zijn eigen idee en het was een opluchting voor mij, anders had ik samen met de zoon de tv naar huis moeten dragen. kortom: ze denken echt met je mee, zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken.

Grace 20-04-2019

BCC is een winkel met vakkundig personeel die graag dat stapje harder voor je willen doen. Bedankt BCC!

H.Kort 20-04-2019

Na alle ellende met Uw webshop,ben ik bij BCC in Leidschehage uitstekend geholpen bij de aankoop van onze nieuwe Sony TV

Ruud 20-04-2019

Zeer goede service. Veel beter dan bij de buren met de rode letters ;). Er wordt goed de tijd voor je genomen en het personeel heeft verstand van alle producten.

Zehra Yigit 20-04-2019

ik vind dat ik goed geholpen word en heb een prettig en veilig gevoel in de winkel.

Ronald 20-04-2019

Fantastische service! Het team wist alles over de stofzuigers en welke het best bij onze situatie past.

P. van der Schilden 20-04-2019

We werden vakkundig geholpen en goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe laptop.
We hadden veel bestanden op de oude, maar deze zijn door BCC correct overgezet naar de nieuwe computer.

Els 20-04-2019

Goede product kennis, zeer klantvriendelijk, zeer behulpzaam, met name sjouwwerk