Ad&Phyl 21-04-2019

Deskundig, vlot en vriendelijk geholpen bij onze aankoop wasmachine en droger. 99% van onze aankopen doen wij in deze winkel.

Roy Hill 21-04-2019

In wc woensel in eindhoven een philips tv, sonos set een dyson en een koelkast gekocht, dit op dezelfde dag, we kregen goede uitleg van Bram, en de after service is ook prima, laagste prijs garantie wordt ook prima nagekomen, kortom een fijne winkel om je spullen te kopen

Herman 21-04-2019

Een SUPER toestel. Maakt perfecte foto's. De rest ook klasse. Een geweldige vervanger voor mijn spiegel reflex camera, ivm handen die het niet meer doen.

Eric 21-04-2019

Super vriendelijke bediening, kennis van zaken, galant en de aankoop ook nog naar de parking gebracht waar de auto stond. Kortom; Toppie!!

MV 21-04-2019

Goed advies bij aankoop monitor, mocht deze terug brengen als het niet goed was maar was niet nodig

Esther 21-04-2019

Ik vertelde het gister al tegen degene die ons had geholpen; er is voor elk product een volledige kennis. Plus het geduld. Plus dat ik altijd lol met ze heb. Geen interessantdoenerij. Heerlijk!

Y.Karrenbeld 21-04-2019

Ik kom graag bij BCC omdat de service en de klantvriendelijkheid hier hoog in het vaandel staat.
Het product wat ik gekocht heb is mij duidelijk uitgelegd en mocht ik nog vragen hebben dan kan ik altijd terug komen voor hulp.
De inrichting is overzichtelijk voor de consument en het personeel zeer hulpvaardig.

Maurice 21-04-2019

Zeer goed en ethousiast geholpen in de Deventer BCC. En laagste prijs garantie werd direct toegepast. Goede winkel en goede service.

Corne 20-04-2019

Bij bcc krijg je altijd ongedwongen advies, de focus is niet zozeer op omzet, maar meer op een tevreden klant. Daarnaast hanteren de de laagste prijsgarantie waardoor je niet meer elders hoeft te kopen.

Carla Attema 20-04-2019

Prima geholpen goede service alles netjes geregeld. Overzichtelijke winkel en veel keus.de bezorger ook als zeer prettig ervaren.

Anneliese 20-04-2019

Duidelijke uitleg over het product dat ik kocht, het is wat ik ervan verwachtte. Goede kwaliteit-prijs verhouding en een boven verwachting snelle levering, ook nog eens zonder verzendkosten.

Koos Hem 20-04-2019

Koelkast besteld via BCC webwinkel. Sms ontvangen dat de koelkast tussen 9 en 11 afgeleverd zou worden.
Keuken gesloopt koelkast gedemonteerd. 9:30 melding koelkast komt niet i.v.m. ziekte chauffeur. Viel niet tegen te praten. Constant een update hoeveel minuten we in gesprek waren.
Absoluut niet meedenken asn een oplossing. Paasdagen zonder koelkast was geen optie.

Op mijn verzoek us het probleem aan BCC Hilversum. Deze hebben mij gebeld en een grotere/ duurdere showroom koelkast aangeboden voor dezelfde prijs. Kon hem ook direct ophalen. Een 3 voor de administratie afdeling. Een 9 voor BCC Hilversum.

Hanneke 20-04-2019

Goede voorlichting. Rustig de tijd genomen om het gevraagde te realiseren. Prima klantgerichte medewerker.

Vincent 20-04-2019

Bcc zaandam top winkel en personeel erg vriendelijk /humor en verstand van zaken fantastisch geholpen vandaag.

Vincent 20-04-2019

We waren in Zaandam bij bcc wat een top personeel erg vriendelijk en behulpzaam en vooral duidelijk en fijne kortingen en super service 👍😃

A van der Heijden 20-04-2019

Keurige voorlichting. Nette behandeling en snel duidelijk wat mijn wensen waren.

Shawki rezk 20-04-2019

Top kwaliteit aardig personeel 👍🏽Ik zou deze winkel aanbevelen je kan bijna alles kopen

nanne 20-04-2019

ik ben hier vandaag met de zoon geweest omdat hij een nieuwe tv wilde kopen, we zijn geweldig geinformeerd en de zoon heeft een goedkopere tv uitgekozen dan hij van plan was, ze zeggen dus niet zomaar van alles om je iets zo duur mogelijk te verkopen. de zoon wilde de tv vandaag nog installeren maar hij kon zo snel voor de pasen niet meer bezorgd worden en we hebben geen auto, de medewerker is ons tegemoet gekomen door te proberen of hij de bedrijfsbus kon meenemen maar die was in gebruik, daarop besloot hij ons een magazijnwagen uit te lenen zodat we de tv naar huis konden vervoeren. dit was helemaal zijn eigen idee en het was een opluchting voor mij, anders had ik samen met de zoon de tv naar huis moeten dragen. kortom: ze denken echt met je mee, zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken.

Grace 20-04-2019

BCC is een winkel met vakkundig personeel die graag dat stapje harder voor je willen doen. Bedankt BCC!

H.Kort 20-04-2019

Na alle ellende met Uw webshop,ben ik bij BCC in Leidschehage uitstekend geholpen bij de aankoop van onze nieuwe Sony TV

Ruud 20-04-2019

Zeer goede service. Veel beter dan bij de buren met de rode letters ;). Er wordt goed de tijd voor je genomen en het personeel heeft verstand van alle producten.

Zehra Yigit 20-04-2019

ik vind dat ik goed geholpen word en heb een prettig en veilig gevoel in de winkel.

Ronald 20-04-2019

Fantastische service! Het team wist alles over de stofzuigers en welke het best bij onze situatie past.

P. van der Schilden 20-04-2019

We werden vakkundig geholpen en goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe laptop.
We hadden veel bestanden op de oude, maar deze zijn door BCC correct overgezet naar de nieuwe computer.

Els 20-04-2019

Goede product kennis, zeer klantvriendelijk, zeer behulpzaam, met name sjouwwerk

Anneke dekker 20-04-2019

Ontzettend goed geholpen,
We kwamen voor een bepaald type tv maar die was niet voorradig.
Goed gecommuniceerd wat we voor wensen hadden en alsnog met een prima aankoop de deur uit
De telefonische helpdesk was daarentegen niet professioneel
Terug naar de winkel gereden en binnen de minuut het gewenste antwoord
Alle lof voor BCC Zierikzee

BiKu 20-04-2019

Direct aangesproken bij ontvangst in de winkel. Vriendelijke hulp en goede service ook omdat mijn artikel na defect meteen werd omgeruild voor een nieuwe. Winkel is netjes, duidelijk en uitgebreid gesorteerd en er zijn altijd voldoende medewerkers dus je hoeft niet te wachten om geholpen te worden. Aanrader!

Josine Stroomberg 20-04-2019

Gebruikersvriendelijke site. Bestelling wordt gelijk verwerkt. Fijn dat je zelf bezorgmoment kan kiezen. Bezorging was erg goed: op tijd, goede service en vriendelijke medewerkers.

Teja van de wetering 20-04-2019

Mijn aankoop bleek in vergelijking met een onlineshop een stuk duurder.
Ik heb begrip voor een iets hogere prijs ivm winkel en personeelskosten.
Nadat Ik dit had aangekaart bij de BCC winkel werd het verschil terugbetaald.
Ik heb al diverse prettige service ervaringen met BCC, voorheen de Harense Smid.

Aalijay 20-04-2019

Niks op aan te merken. Netjes sms en email ontvangen over bezorgtijd. Werd van te voren gebeld dat het iets later werd, maar ook dat viel mee. Alleen gas wordt niet aangesloten en dat wist ik niet, maar gelukkig makkelijk zelf aan kunnen sluiten.

Amthonie 20-04-2019

Vriendelijkheid is troef in deze winkel, niet opdringerig, maar zijn er als je ze nodig hebt.

Stacey 20-04-2019

Snelle levering, aardige behulpzame bezorgers! Verbeterpunt zou de aankondiging van de bezorgtijden zijn. Nu hoor je pas de dag zelf in welk tijdsblok je bent ingedeeld.

Hans Loeffen 20-04-2019

Hartelijke ontvangst en vakkundige hulp bij informatie en aanschaf van een artikel

Linyu Lu 20-04-2019

I am very satisfied with the washmachine. But I have to complaint about the call service. As delay of the delivery, I made a phone call to 020 334 88 88 to ask when the delivery will come. But when someone picked up my call and heard I spoke English (I only said hello), they just hang up my phone. I made two calls but same consequences. I am really angry with that which affected my shopping experience.

Rob 20-04-2019

deze winkel gekozen vanwege lage prijs en goede service.
In winkel goed geholpen met deskundig advies. Aflevering niet OK: transportbescherming bij aflevering wasmachine niet verwijderd waardoor machine direct bij 1e draaibeurt kapot ging. Klantenservice onbereikbaar, chatbox werkte niet; dus bedrijf niet te bereiken met klacht en klachtoplossing:
daarna in winkel (Alexandrium) wel weer prima geholpen waardoor deze winkel nog wel een voldoende krijgt.

Petra 20-04-2019

Nergens waren de AirPods snel te leveren alleen bij bcc en ze hielden woord. Volgende dag netjes geleverd.

Annemiek 20-04-2019

Geweldig geholpen, deskundig personeel! Hele mooie zaak, met veel keus. De koffie was prima!

Oliver 20-04-2019

De winkel (vestiging Den Haag) heeft mij ronduit slecht geadviseerd. Ik heb duidelijk aangegeven dat tijdens een verbouwing speciaal voor de nieuwe TV een utp poort in de wand is gerealiseerd thv de nieuw te plaatsen televisie. Verder heb ik een JBL soundbar gekocht en daarbij werd het gebruik van een optische kabel geadviseerd. Bij levering en installatie bleek dat met de aan mij geadviseerde wand beugel er helemaal geen ruimte was om de utp en optische kabel aan te sluiten. Nu hangt er een prachtige splinternieuwe tv waar ik niets mee kan. Hele slechte vertoning dit.

Patrick 20-04-2019

Zoals altijd ga ik voor m'n elektra naar bcc, zo ook afgelopen week voor een fornuis en een droger en zoals altijd werdt ik weer super gehopen. Na mijn keuze te hebben gemaakt duurde het 2 a 3 dagen voor ze het in de winkel hadden staan waarop ik een telefoontje kreeg en ze 15 minuten later al voor de deur stonden.👌

Natalie 20-04-2019

Ik ben erg tevreden over de webshop. De website is overzichtelijk, ruim aanbod en gebruiksvriendelijk. De service en levering zijn beiden prima in orde, afegeleverd op de afgesproken tijd. Kortom, ik zou hier zo weer gaan shoppen en de website aan anderen aanbevelen.

Marco dekker 20-04-2019

Prima service in purmerend en zeer goede uitleg ze nemen keurig de tijd voor je.

Marjan 20-04-2019

Was echt super .
Onze vriezer was dinsdag ineens stuk , alle producten bedorven en dat rook behoorlijk naar .
We hebben alle spullen naar de bak gebracht en s'avond s meteen een nieuwe besteld die was er om 11 u en de oude werd meteen weer meegenomen .
Terwijl onze nieuwe vriezer de verplichte 3 u stond te wachten heb ik boodschappen gedaan en om 18u was alles weer bij t oude .
Erg fijn met een bbq weekend voor de boeg

J Bakker Stuut 19-04-2019

Dit is mijn derde aankoop bij BCC eerste ging super zonder problemen daarna nog een koffiezetten en vaatwasser gekocht helaas was er een fout op de site maar die is goed verholpen door BCC naar mij toe en ja soms kun je pech hebben op een dag de vaatwasser was beschadigd maar kreeg netjes naar twee dagen een onbeschadigde netjes op zijn plek te staan en aangesloten ben er zeer tevreden mee raad ieder BCC aan voor hun aankopen

Eric 19-04-2019

Personeel was aanwezig, maar niet opdringerig. Pas op het moment dat ik zelf aangaf advies nodig te hebben, kreeg ik ook het juiste advies. Vervolgens probeerde de verkoper niet nog meer producten te verkopen waar ik niet om vroeg.

Wim Vereggen 19-04-2019

De sfeer die in de winkel hangt
Personeel is enthousiast en is netjes maar zeker niet opdringerig
De hulp en kennis is betrouwbaar
Prijs kwaliteit is uitstekend
Ik voelme gewaardeerd als klant

Dré van den Bosch 19-04-2019

Overzichtelijke webshop. Handig selecteren door het aanvinken van opties. Snelle levering. Ik had 5 digitale VVV-cadeaubonnen die ik allemaal op één artikel kon verzilveren. Dat is niet bij alle webshops.

Hedwig 19-04-2019

Echt super geholpen. Ik was op zoek naar stofzuiger. Was recent ook test in consumenten gids geweest. Verkoper kwam meteen op me afstappen. Was volledige op de hoogte. Ik had enkele specifieke eisen. Hij had overal goed advies over. Echt geweldig. Zeer tevreden

Jack cerfontaine 19-04-2019

Goede en vakkundige begeleiding in de winkel.ook de bezorging was helemaal perfect

Hans 19-04-2019

Je wordt hier perfect geholpen ,je krijgt op alle vragen een goed antwoord zeker het is zeker een aanrader

Jos Harte 19-04-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. We kopen bijna al onze elektronische apparatuur bij BCC