Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk. 24-04-2019

We zijn hier goed, vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook de bezorgdienst was vriendelijk keurig netjes en vakkundig.

Paula 24-04-2019

Gisteren een wasmachine besteld, vandaag al geleverd! Bezorging was prima, je krijgt een tijdsvak waarin je kan bestellen van 2 uur en je wordt kort van tevoren nog even gebeld. Je hoeft dus niet onnodig de hele dag thuis te blijven wachten.
Service was ook prima, de bezorgers boden zelfs aan om de droger boven op de nieuwe wasmachine terug te plaatsen!
Uit het verleden weet ik dat de service meer dan prima is, dus de keuze voor BCC was makkelijk! :)

A.philipsen 24-04-2019

Zijn zeer klantvriendelijk nemen echt de tijd voor je en altijd de goedkoopste prijs
Ook na aan koop zeer behulpzaam komen altijd met een oplossing

R. van Berkel 24-04-2019

Medewerker was zo vriendelijk om een verpakt product uit te pakken om vervolgens te testen.
Het ging in dit geval om een koptelefoon van Sennheiser. Deze wilde ik graag vergelijken met die van Bose, die wel als test model in de winkel is aangesloten.

Jafeth 24-04-2019

Dankzij de vakkennis van uw medewerkers in filiaal Alkmaar, werd mij een oplossing geboden voor de ontstane problemen welke ik ondervond bij de rigoureuze wijzigingen in het gebruik van Kpn Digitenne. Eerdere investeringen bij deze organisatie zijn nu waardeloos.

Fam. Fluit 24-04-2019

Wij zijn ons wezen oriënteren bij BCC en dat heeft geleid tot de aankoop van een Bosch inbouw vaatwasmachine. Wij werden keurig te woord gestaan en zijn uitvoerig geïnformeerd over alle aanwezige modellen. Nog verrassender was het dat de bezorging en aansluitin de daaropvolgende dag plaatsvond! Chapeau BCC

Mr.A 24-04-2019

Goede toelichting door verkoper en bereid om met andere aanbiedingen mee te concurreren.

Rob van der Waals 24-04-2019

Ik ging voor de aanschaf van een printer. Terwijl ik keek of ik mijn keuze die ik reeds via de website had bekeken kon vinden, stond er een vriendelijke verkoopster naast mij en vroeg of ze kon helpen. Een aantal vragen werden moeiteloos beantwoord, ook die over een cartridge aanbieding van een bepaald merk. Ik ging tevreden naar buiten met printer.

H.J.Slik 24-04-2019

Vriendelijke bediening zonder opdringerigheid in de winkel (Hengelo); bezorging door keurige, nette jongens die zeer voorzichtig omgingen met het nieuwe product (koelkast Samsung RB33J205SA/EF} en het oude apparaat op dezelfde wijze transporteerden.

Fam. Meijering 24-04-2019

Wij hadden de nieuwste Dyson gekocht bij BCC in Emmen. Dit apparaat beviel ons helaas niet omdat het niet alles kon opzuigen. Vooral honden- en kattenharen liet het liggen. Wij zijn weer teruggegaan en gevraagd of deze stofzuiger ingeruild kon worden. Geen enkel probleem, zei de verkoper. Daarnaast gaf hij ons duidelijk en uitgebreid uitleg over allerlei type stofzuigers. Hij weet heel goed waarover hij praat zonder opdringerig gedoe. Hij heeft verstand van zaken en hij heeft ons een goede stofzuiger die echt zijn werk doet aangeraden. Daar zijn wij blij mee! Heel correct en zeer klantvriendelijk heeft hij alles geregeld. Onze complimenten voor de service bij BCC in Emmen!

Mieke 24-04-2019

Ik heb een koelkast gekocht. Specificaties werden duidelijk vermeld. Bezorging wordt goed aangekondigd middels email en sms en je krijgt een tijdblok van 2 uur, dus je hoeft niet de hele dag thuis te zijn. Bezorgers heel vriendelijk, ben supertevreden!

Jeffrey 24-04-2019

Super goed geholpen en heb zelfs een beter boks kunnen kopen voor het zelfde geld dan bij de concurrent TOP!!

Miep 24-04-2019

Ben erg tevreden over BCC. Wordt daar altijd vriendelijk ontvangen, en ook voor vragen staan ze altijd klaar.

TvdL Rotterdam 24-04-2019

Ik vind de website zelf heel overzichtelijk en ik heb zelf weten te routeren van een zojtlet item, ook in de chat was een mexewetkerenorm behulpzaam, alles is snel en netjes geregeld, ze denken met je mee en helpen je te vinden wat je zoekt, de levering verliep ook op rolletjes, de jongens waren snel en super vriendelijk pinnen in je eigen woning ook allemaal geen enkel punt en ik ben dik tevreden, het item zelf is in ook werkelijk in prima staat en de volgende spulletjes op m'n lijst ben ik zeker ook van plan om bij BCC aan te schaffen. Gewoon echt top!

carla 24-04-2019

Bekwaam vriendelijk personeel, je wordt goed, snel en correct geholpen.Als je binnenkomt voel je je echt welkom en je kunt alles vragen

Sonja Bredewold 24-04-2019

Nette winkel en een vriendelijke verkoper met goede uitleg over het apparaat

Nico Oorebeek 24-04-2019

Al meer dan 15 jaar kopen wij alles bij BCC o.a. vanwege prijsgarante en zéér prettige bediening.
En BCC Leidschenhage ligt ook nog eens lekker dichtbij.
Het voelt als thuiskomen als wij begroet worden door een BCC medewerker en een behoorlijk aantal kennen wij ook al van gezicht.

PeterG. 24-04-2019

Ruime keuze en breed assortiment. Met het geboden prijs/productaanbod, is er voor iedereen wel iets passends te vinden. Service en informatie deling via WhatsApp is snel en prima op orde. Je wordt op een vriendelijke manier geholpen.
Conclusie: kan niet veel beter

Loes van den Bosch 24-04-2019

De aankoop werd precies op tijd geleverd door een vriendelijke heer en uitgepakt deed de machine het prima.
Ik ben blij met BCC

Mark 24-04-2019

Snelle levering van deze pre-order. Had ik niet verwacht omdat de levertermijnen overal weer opgerekt werden. Top gedaan dus door BCC. Ik ben ws één van de eersten in Nederland met een Tab s5e :-).

Tanja 24-04-2019

Vriendelijk personeel.. ben zeer goed geholpen met mijn aankoop.. duidelijk en eerlijk over hun producten

Jenny 24-04-2019

Top winkel!! Super service en goede prijzen. De website is ook top. En goede kwaliteit

Ingrid 24-04-2019

Goede keus en super snel bezorgd.
Hadden ook de goede combinatie die ik zocht( e- reader en originele hoes).

Karel 24-04-2019

Gebruiksvriendelijk snelle levering en komen na wat ze afspreken zeer te vreden kan het iedereen aanraden

Hanny 24-04-2019

Fantastisch geholpen door *****, rustige niet dwingende man. Compliment hoor!

dick Beck😉s 24-04-2019

Ik ben nu al zo vaak bij bcc geweest,dat de service goed en perfect is.De mensen in de winkel die je met plezier helpen en er ook van alles over kunnen vertellen.Wat je ook nodig hebt.Dus in 1 woord PERFECT.👍

Martina 24-04-2019

Ik werd meteen geholpen, werd ook de vorige keer meteen geholpen. Energieke en vriendelijke verkopers , goede uitleg, nemen de tijd. Goede service! Ruime keuze in de winkel.

Astrid 24-04-2019

Personeel nam alle tijd, die er ook was, om mij uitleg te geven.
Hielp mij heel concreet mee om de juiste keuze te maken die bij mij past.
Hierbij werd niet gestuurd naar een aankoop die duurder was maar wel naar de aankoop die voor mij dus goed was.

Peter G 24-04-2019

Bij bol.com een Acer chromebook gevonden voor 250 euro. Ik wou de chromebook dezelfde dag nog gebruiken en zag dat BCC deze ook aanbood, voor een iets hogere prijs. De BCC bezocht, een overzichtelijke winkel en met een frisse uitstraling. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet. Een vlotte medewerker benaderde mij toen ik bij de chromebooks aan het kijken was. Ik vertelde hem dat ik een chromebook voor een lagere prijs had gespot bij bol.com. Na een korte check vertelde hij mij dat ik de chromebook voor dezelfde, goedkopere prijs mocht meenemen! Daarnaast hadden ze een mooie actie: een sleeve + muis voor twee tientjes. Vlotte service, kijken, voelen en even aan de chromebook sleeve ruiken is iets wat je niet bij een webshop kan doen. Graag raad ik de BCC Apeldoorn aan anderen aan!

nicole 24-04-2019

Geweldig, snelle service, meteen geregeld en dezelfde dag nog ophalen. Tja, zo zou het overal moeten gaan, maar duidelijk verschil met de een de ander.

Adri 24-04-2019

Het gaat om de BCC winkel in Leidsenhage. Aankoop van een (vaste) telefoonset.
Na uitleg van mijn kant wat ik precies zocht, heeft de verkoper mij zeer goed geholpen door de juiste set (met 4 toestellen) te adviseren.

Salome H.J. 24-04-2019

Geachte Directie. In filiaal Veghel bijzonder goed geïnformeerd over korrekt type benodigd voor de keuken. Bijzonder compliment voor de medewerkers bij installatie. Zéér korrekt - keurig op tijd - perfecte info - alle aansluitingen keurig aangesloten - alles passend gemaakt en perfecte inbouw. Chapeau.!!!

Kees 24-04-2019

Al meerdere witgoed apparaten bij BCC gekocht. Altijd snelle levering en hele kundige installatie door vakmensen. Top!

rijstkoker koper 24-04-2019

Goede service: er werd een bon op naam gemaakt zodat je echt 2 jaar garantie krijgt als je bon allang kwijt is of vergaan.

Esmée 24-04-2019

Top service! Wasmachine is snel geleverd, bezorg moment met een tijdsbestek van 2 uur, maar werd nog netjes gebeld dat ze onderweg waren en met 20 min verwachten er te zijn. Wasmachine is netjes naar boven getild (3 trappen) en keurig aangesloten. Ik ben zeer tevreden

K. Hiemstra 24-04-2019

Groot assortiment. Wordt goed geholpen en kreeg goede informatie om de juiste keuze te maken.

Anneke 24-04-2019

Altijd geholpen door vriendelijk personeel met kennis van zaken! Doe daar graag mijn aankopen omdat ik de producten eerst met eigen ogen wil zien.

Marc de Jong 24-04-2019

Aankoopproces prima verlopen, levering snel en vakkundig.
Vriendelijk personeel

Van Haaren, Riks 24-04-2019

Wij zijn heel goed geholpen in de BCC winkel op Ekkersrijt door de heer ****. Hij luisterde goed naar onze vraag en begreep goed wat wij wilden. Hij nam echt de moeite om samen met ons de juiste oven te vinden en dat die oven al zo snel kon worden geleverd en geplaatst, dat is fantastisch. We werden keurig van tevoren geinformeerd en gebeld, de installatie verliep vlekkeloos, kortom: een dikke pluim voor BCC, voor Erwin en voor de bezorgers. Ging het maar overal zo soepel!!

furmam 24-04-2019

nou super goede side..erg overzichtelijk,veel keus.En de bezorging na bestselling TOP.!!!

Boy Vogel 24-04-2019

Bij binnenkomst trok deze speaker gelijk mijn aaandacht. Na uitgebreid testen van de speaker in de winkel (hardcore op dinsdagochtend altijd gezellig) besloten om deze te kopen. Verkoper liet mij lekker mijn gang gaan en ik kon echt het apparaat goed leren kennen. Gaf me een fijn gevoel. Man was zeer hulpvaardig. Echt met respect behandeld.

Ramona Biersteker 23-04-2019

Snelle reactie en afhandeling via Whatsapp van BCC. Er werd een extra korting aangeboden aangezien het artikel elders goedkoper was. Snelle en nette levering.

Kees Neuhuijs 23-04-2019

Mijn Samsung A3 was aan vervanging toe. Dus heb ik de websites van verschillende webshops bezocht. Wat me bij BCC opviel waren de goede mogelijkheden om vergelijkingen te maken tussen de verschillende modellen. De keus was hierdoor snel gemaakt. Daarna ging het ook snel: donderdagavond laat een nieuwe A40 besteld, prompt daarna de bevestiging van de order via e-mail en de volgende middag werd de telefoon bezorgd (zonder kosten!). Hoe snel kan snel zijn? Helemaal prima!

Marjan Horn 23-04-2019

Je wordt hier door vriendelijk en deskundig personeel geholpen. Fijne winkel!

Kim 23-04-2019

Keurig en netjes geholpen. Op het gewenste moment bezorgd. Helaas bleek na uitpakken dat er een scheur in de groentebak zat. Na contact met de klantenservice kreeg ik twee keuzes. Een bepaalde financiële vergoeding of een nieuwe groentebak. Gekozen voor de groentebak en deze werd de dag erna al bezorgd. Nette service dus.

Roy 23-04-2019

Jaren geleden heb ik bij de BCC in Oss een stofzuiger gekocht met een prima advies. Vandaag voor iets simpels als stofzuigerzakken terug geweest en hoe klein het aankoopbedrag eigenlijk was wederom prima advies en zelfs een mooie aanbieding 2e pak voor de helft van de prijs! Chapeau. Gr Roy

Jeanet 23-04-2019

Overzichtelijke webwinkel. Wilde graag een VVV bon inleveren, bij BCC online geen probleem. Snelle levering. Uitpakken en direct gebruiken!

Rob van Belle 23-04-2019

Een hele goede behandeling en goede uitleg door het personeel, vakkundige mensen.
Goede uitleg en veel keuze.

tanja 23-04-2019

super goed en snel geleverd er wordt goed op de hoogte gebracht hoe laat ze aan de deur zijn.wij zijn zeer tevreden

Maarten Meijs 23-04-2019

Goede service, veel kennis van de producten en vaak een goede prijs/aanbeiding. Vaak loop ik even binnen om te kijken wat er allemaal nieuw is.